Er gaan geruchten dat ik een barbecue heb in het westen van het land, maar dat kan ik nog niet bevestigen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:47 schreef Strani het volgende:
Zo, wat zijn de plannen hier voor vandaag?
Schoonmaakdagjequote:Op zaterdag 23 april 2022 10:47 schreef Strani het volgende:
Dat past inderdaad prima tussen Franstalige autotune-meuk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:01 schreef Cee het volgende:
In de auto hebben we hier steeds een of andere Waalse hippe radiozender op staan die voornamelijk van die vervelende Franstalige autotune-meuk draait maar net kwam daar ineens Brividi op.
Oi au inderdaad, beterschap. Goed drinken en hopelijk pies je ze er snel uit of kunnen ze ‘m snel vergruizen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:54 schreef Fred_B het volgende:
Zo, ik kan uit ervaring melden dat nierstenen geen feest zijn![]()
Ik had al een paar dagen last, maar vannacht zette ik moeiteloos een nieuw PR als het gaat om pijngrens in mijn leven
In de zon zitten, zonnebrand smeren en lezenquote:Op zaterdag 23 april 2022 10:47 schreef Strani het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:53 schreef Meridiaan het volgende:
In ander nieuws: mijn bagage is terug. Goed gedaan van de KLM
Net naar de kapper geweest. Daar een wandeling aangeplakt. Nu even op een bankje langs het kanaal aan het relaxenquote:Op zaterdag 23 april 2022 10:47 schreef Strani het volgende:
Hebben je gekeken of ze pootjes hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:43 schreef NailQueen het volgende:
Tijdens het schoonmaken vraag ik me het volgende af: Waarom vind ik zoveel wasknijpers door het huis?
Hopelijk morgen gewoon goed weg. En dat Perez naar P2 kan.quote:
Leuk! Vindt de kapper het ook gezellig zo samen?quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net naar de kapper geweest. Daar een wandeling aangeplakt. Nu even op een bankje langs het kanaal aan het relaxen
Ja. Heb ze allemaal meegenomenquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk! Vindt de kapper het ook gezellig zo samen?
Ik vind altijd overal haarelastiekjes. Echt overalquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:43 schreef NailQueen het volgende:
Tijdens het schoonmaken vraag ik me het volgende af: Waarom vind ik zoveel wasknijpers door het huis?
Maar goed dus dat ik niet met de auto was vannachtquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:57 schreef H_T het volgende:
Ik heb net meer dan een half uur in de file gestaanRond middernacht dus
![]()
Dat is altijd handig. Ik heb al verschillende plekken lippenbalsem liggen, zodat ik nooit zonder zit op het moment dat het nodig is.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind altijd overal haarelastiekjes. Echt overal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |