Er gaan geruchten dat ik een barbecue heb in het westen van het land, maar dat kan ik nog niet bevestigen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 10:47 schreef Strani het volgende:
Zo, wat zijn de plannen hier voor vandaag?
Schoonmaakdagjequote:Op zaterdag 23 april 2022 10:47 schreef Strani het volgende:
Dat past inderdaad prima tussen Franstalige autotune-meuk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 13:01 schreef Cee het volgende:
In de auto hebben we hier steeds een of andere Waalse hippe radiozender op staan die voornamelijk van die vervelende Franstalige autotune-meuk draait maar net kwam daar ineens Brividi op.
Oi au inderdaad, beterschap. Goed drinken en hopelijk pies je ze er snel uit of kunnen ze ‘m snel vergruizen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 09:54 schreef Fred_B het volgende:
Zo, ik kan uit ervaring melden dat nierstenen geen feest zijn![]()
Ik had al een paar dagen last, maar vannacht zette ik moeiteloos een nieuw PR als het gaat om pijngrens in mijn leven
In de zon zitten, zonnebrand smeren en lezenquote:Op zaterdag 23 april 2022 10:47 schreef Strani het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2022 15:53 schreef Meridiaan het volgende:
In ander nieuws: mijn bagage is terug. Goed gedaan van de KLM
Net naar de kapper geweest. Daar een wandeling aangeplakt. Nu even op een bankje langs het kanaal aan het relaxenquote:Op zaterdag 23 april 2022 10:47 schreef Strani het volgende:
Hebben je gekeken of ze pootjes hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:43 schreef NailQueen het volgende:
Tijdens het schoonmaken vraag ik me het volgende af: Waarom vind ik zoveel wasknijpers door het huis?
Hopelijk morgen gewoon goed weg. En dat Perez naar P2 kan.quote:
Leuk! Vindt de kapper het ook gezellig zo samen?quote:Op zaterdag 23 april 2022 16:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Net naar de kapper geweest. Daar een wandeling aangeplakt. Nu even op een bankje langs het kanaal aan het relaxen
Ja. Heb ze allemaal meegenomenquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Leuk! Vindt de kapper het ook gezellig zo samen?
Ik vind altijd overal haarelastiekjes. Echt overalquote:Op zaterdag 23 april 2022 16:43 schreef NailQueen het volgende:
Tijdens het schoonmaken vraag ik me het volgende af: Waarom vind ik zoveel wasknijpers door het huis?
Maar goed dus dat ik niet met de auto was vannachtquote:Op zaterdag 23 april 2022 00:57 schreef H_T het volgende:
Ik heb net meer dan een half uur in de file gestaanRond middernacht dus
![]()
Dat is altijd handig. Ik heb al verschillende plekken lippenbalsem liggen, zodat ik nooit zonder zit op het moment dat het nodig is.quote:Op zaterdag 23 april 2022 18:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vind altijd overal haarelastiekjes. Echt overal
quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vast goed. Alleen heb ik dat niet.
zwaar verkouden.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:07 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Agossie![]()
Hoe is het met jouw non-leven dan?
Deadline inlever stress.quote:
quote:
Spannond! Wanneer is je deadline?quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Deadline inlever stress.
Maar fingers crossed. En een zaterdagavond naar de gallemiezen denk ik. Maar verder gaat het oké.
Ik ben helemaal geen vervoermiddelquote:Op zaterdag 23 april 2022 18:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar goed dus dat ik niet met de auto was vannacht
Mogen we inmiddels de conclusie trekken dat het raadzaam is om een ánder vervoermiddel te kiezen dan @:H_T ?
quote:
Klinkt wel als een mooie roadtripquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog maar eens een pakjesupdate. Vanmorgen zij ik dat het pakje in Portland was. Daar was het gisteravond vertrokken om vanmorgen aan te komen in Bell Gardens. En Vanuit Bell Gardens is het doorgegaan naar Los Angeles. Het pakje heeft nu dus een reis afgelegd vanaf Washington via Oregon naar Californië. Het blijft zich vooralsnog wel aan de westkust van Amerika begeven.
Ja, dat wel. Jammer dat er geen foto's of filmpjes van de reis zijn.quote:
Gewoon jezelf als pakketje versturen volgende keerquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Jammer dat er geen foto's of filmpjes van de reis zijn.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon jezelf als pakketje versturen volgende keer
JIJ KUNT DITquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:32 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet het vanavond nog inleveren eigenlijk want morgen geen tijd
Verstandig van @molloot200 dat hij niet meer reageert.quote:Op zaterdag 23 april 2022 19:37 schreef Meke het volgende:
[..]
JIJ KUNT DIT![]()
![]()
![]()
(Dit is wel m'n laatste reactie op jou tot je zegt dat je het hebt ingeleverd! Schrijven zul je![]()
)
Het lijkt heel erg duur maar ook heel erg lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:16 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
IK HEB EEN LEVENSREDDENDE TIP VOOR JE!!
https://www.humbleandcrumble.com/
Had van m'n zusje een cadeaukaart gekregen en is net binnen![]()
Kinderella truffels en Kinder Bueno 2.0 koekjesquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het lijkt heel erg duur maar ook heel erg lekker
Wat heb jij gekocht van je cadeaubon?
Oooh! Ik weet wat ik mijn schoonzusje ga geven voor haar verjaardagquote:Op zaterdag 23 april 2022 19:16 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
IK HEB EEN LEVENSREDDENDE TIP VOOR JE!!
https://www.humbleandcrumble.com/
Had van m'n zusje een cadeaukaart gekregen en is net binnen![]()
Nog gefeliciteerd Fredquote:Op donderdag 21 april 2022 08:14 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen aan één ieder. Vandaag vieren we het 40 jarig bestaan van ondergetekende!
Sterkte Fredquote:Op zaterdag 23 april 2022 21:38 schreef Fred_B het volgende:
Even een gezondheidsupdate voor de geïnteresseerden. Ik ben vanwege de hevige klachten vanmiddag toch maar even naar de spoeddienst gegaan. Omdat het een combinatie is van pijn, en de werking van de nieren verminderd is, moet ik in elk geval vannacht in het ziekenhuis blijven. Echt erg vind ik dat niet overigens. Met pijnstillers uit het infuus en het medisch personeel in de buurt is het beter uit te houden dan thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |