Waarom?quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg voor morgen een aanbod om gratis te zuipen bij NEC
Dit is denk ik de enige keer in mijn leven dat ik gratis bier heb afgewezen.
Gratis mogelijkheid tot bier gooien op Ajacieden + een stadionverbod wat geen kwaad kan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg voor morgen een aanbod om gratis te zuipen bij NEC
Dit is denk ik de enige keer in mijn leven dat ik gratis bier heb afgewezen.
Het enige goede wat Jaap Stam heeft gedaan bij Feyenoord is weggaanquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:27 schreef fetX het volgende:
Oh
Jaap Stam heeft de media ook alweer gevonden na het Ten Hag nieuws. Misschien moet hij nog even vermelden dat hij ooit het fundament heeft gelegd.
Tegen elke andere club had ik het wel gedaan, nu weinig zin in. Zondag ook weer naar de Kuip natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Voetbalwedstrijdje meepakken altijd leuk, toch?
Die serie is wel top inderdaad. Heel toegankelijk. Scènes lijken ook heel erg op hoe het echt is gegaan. Staat nog een 2 uur durende docu ‘de nacht van Fortuyn’ op youtube ook.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen elke andere club had ik het wel gedaan, nu weinig zin in. Zondag ook weer naar de Kuip natuurlijk
Overigens begonnen aan dat Fortuyn serietje, Melkert wordt wel geweldig neergezet zeg
Njah, ik kan niet echt tegen het overdrijven in de serie, maar blijf kijken om Melkert.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Die serie is wel top inderdaad. Heel toegankelijk. Scènes lijken ook heel erg op hoe het echt is gegaan. Staat nog een 2 uur durende docu ‘de nacht van Fortuyn’ op youtube ook.
Cornet beefquote:
Keurigquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Woordle 307 3/6
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 103 3/6
⬛🟨⬛🟨⬛⬛
🟨🟩🟩🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
🍎🥚
NAC = BREDA = NACquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
Alles wat lelijk is aan NAC toont zich weer. Wat een grafclub.
Ik ben onderweg!quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie groot nieuws voor je Sandler topic!!!
Pas toen hij kanker kreeg.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
Hadden jullie wel eens gehoord van Jan Rot
Pas toen hij ziek werdquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
de slimste mensquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
Ik haat het als mensen beroemd worden omdat ze een beetje kanker krijgenquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
de slimste mens
en zijn kanker
verder..?
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
Alles wat lelijk is aan NAC toont zich weer. Wat een grafclub.
vooral als ze er zelf te koop mee gaan lopen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen beroemd worden omdat ze een beetje kanker krijgen
Piet deed hoe je dat moet doen ja. PietGodquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
vooral als ze er zelf te koop mee gaan lopen.
pietgod knew how to deal with it.
Je kunt beter vermelden wanneer ze een keer niet mad zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:00 schreef Caland het volgende:
PSV’ers zijn blijkbaar een beetje mad omdat Feyenoord - PSV wellicht twee uurtjes later wordt gespeeld
PSVers zijn al-tijd boos.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:00 schreef Caland het volgende:
PSV’ers zijn blijkbaar een beetje mad omdat Feyenoord - PSV wellicht twee uurtjes later wordt gespeeld
Ik hoefde niet lang te wachten om dit met een voorbeeld te kunnen illustreren.quote:
Ik erger me weer meer aan de 'pers' met hun Slot-Ajax-obsessie.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:00 schreef Caland het volgende:
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik erger me weer meer aan de 'pers' met hun Slot-Ajax-obsessie.
Eens ja, ik hoop maar dat ze snel met Schreuder nieuws komen oid in Amsterdamquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als God het wil gaat het gewoon Kluivert worden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens ja, ik hoop maar dat ze snel met Schreuder nieuws komen oid in Amsterdam
Al blijf ik stiekem hoop houden op Heitinga
Ik vind al die schijtlollige suggesties ook enorm vermoeiend worden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit begint erg vermoeiend te worden ja.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als God een Feyenoorder is wel ja, @KingRoland heb jij hier een antwoord op?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als God het wil gaat het gewoon Kluivert worden.
kluivert of seedorf?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind al die schijtlollige suggesties ook enorm vermoeiend worden.
Die werd ook door VI genoemd.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:48 schreef aTypisch het volgende:
de leukste optie die genoemd werd tot nu toe vond ik Ron Jans
Ik heb zelfs al ergens Heitinga gelezen.quote:
heitinga in de leer bij jans, om het over te nemen als hij er klaar voor isquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al ergens Heitinga gelezen.
quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heitinga in de leer bij jans, om het over te nemen als hij er klaar voor is
ik zeg doen
heitinga kent de club, net zoals van nistelrooy bij PSVquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik krijg hier koude rillingen van.
Ben jij Team Depp of Team Heard?quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heitinga kent de club, net zoals van nistelrooy bij PSV
jans als ervaren man er naast
ik ga huntelaar NU appen (of wie doet dit beleid nu bij ajax?)
neequote:Op vrijdag 22 april 2022 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij Team Depp of Team Heard?
En als je Team Heard bent, kan je dan uitleggen waarom je een vrouw support die in bed schijt?
Waar gaat dit overquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben jij Team Depp of Team Heard?
En als je Team Heard bent, kan je dan uitleggen waarom je een vrouw support die in bed schijt?
Poepz0r haha.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
ChipsZak. in SHO / Amber Heard vs. Johnny Depp
Ohquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat not dunquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is Amber Heard een vrouw?quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging om zijn username icm het onderwerp Lenny.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
We roddelen hier niet @:poepz0r
Dan nog heeft @Poepz0r het recht om mee te lezen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het ging om zijn username icm het onderwerp Lenny.
Jazeker, met dit argument heeft @Tarado mij gisteren overtuigd, ik ben nu #TEAMHEARDquote:Op vrijdag 22 april 2022 17:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is Amber Heard een vrouw?
@:rambodirk
quote:
Ik heb zelfs weleens gehoord dat echte vrouwen helemaal niet poepen @JR-Style-93quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vrouwen die in bed poepen zijn vies.
Poept ze daarom in bed?quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:30 schreef KingRoland het volgende:
Amber heard heeft ook stukje aziatisch bloed heb ik vernomen
Erg mooi
Ik trek dat terug blijkbaar is ze niet eens 1% aziatischquote:
Gelukkig had Pietje Puk nog wat tijd over om de situatie te duiden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik trek dat terug blijkbaar is ze niet eens 1% aziatisch
Trouwens ik weet niet waarom mensen hier een vrouw steunen die poept
quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Depp is niet voor niets een razendslimme acteur. Kan het nog steeds gedaan hebben. Ik vind dat hij ook in de video's die ik gezien heb veel acteert.
Zij heeft ook zijn vingertop toch gesneden? Zoiets hoorde ik ook laatstquote:Op vrijdag 22 april 2022 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig had Pietje Puk nog wat tijd over om de situatie te duiden.
[..]
Zoiets las ik ook, ik dacht alleen hij.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zij heeft ook zijn vingertop toch gesneden? Zoiets hoorde ik ook laatst
Een held. Zag hem al in de jaren 70quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 22 april 2022 16:48 schreef aTypisch het volgende:
de leukste optie die genoemd werd tot nu toe vond ik Ron Jans
100% Heard, dit lijkt me duidelijk.quote:
quote:Ik ben een serieuze e-sporter dus ik zal altijd ageren tegen wangedrag.
quote:
Jij kan hier echt niks vanquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:27 schreef MC-M het volgende:
Woordle 308 X/6
⬛⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩
![]()
![]()
Woordle6 104 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛🟨⬛🟩🟨🟨
🟨🟩⬛🟩🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Iets met oog van de naald, amigo.quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:32 schreef GGMM het volgende:
Woordle 308 6/6
🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Kijk je mee @:mc-m ?
Woordle6 104 4/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hopla
Ik heb hem ook even geprobeerd, om te kijken of MC-M er echt niks van kan. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 23 april 2022 01:32 schreef GGMM het volgende:
Woordle 308 6/6
🟨⬛⬛🟩⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Kijk je mee @:mc-m ?
Woordle6 104 4/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Hopla
Geen darkmode, erg mooiquote:Op zaterdag 23 april 2022 01:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb hem ook even geprobeerd, om te kijken of MC-M er echt niks van kan. Je hebt gelijk.
Woordle 308 3/6
⬜🟩🟨⬜🟨
⬜⬜⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Jezus, dit ga ik toch allemaal niet lezenquote:Op zaterdag 23 april 2022 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
Het Jaar van Fortuyn(2022)8.2biography, drama, history4949min12Jeroen Spitzenberger, Ramsey Nasr, Fedja van HuêtNothing seems to stand in the way of Ad Melkert becoming minister-president of the Netherlands, but everything changes with the turbulent arrival of newcomer Pim Fortuyn.Hadden wel een paar afleveringen meer mogen zijn voor wat meer verdieping en zodat het wat minder snel hoefde te worden afgeraffeld. Toch echt genoten van deze miniserie over Pim.8.5
Schrijf je een boek ofzo?quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
Het Jaar van Fortuyn(2022)8.2biography, drama, history4949min12Jeroen Spitzenberger, Ramsey Nasr, Fedja van HuêtNothing seems to stand in the way of Ad Melkert becoming minister-president of the Netherlands, but everything changes with the turbulent arrival of newcomer Pim Fortuyn.Hadden wel een paar afleveringen meer mogen zijn voor wat meer verdieping en zodat het wat minder snel hoefde te worden afgeraffeld. Toch echt genoten van deze miniserie over Pim.8.5
De bijbel lijkt korter dan deze review.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
Op basis van al deze spoilers hoef ik het niet meer te zien.quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:40 schreef maxi-mus het volgende:
Op het eind gaat Pim doodquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op basis van al deze spoilers hoef ik het niet meer te zien.
Waarom rijdt Hamiltongoat opeens rond als een toerist terwijl hij anders altijd won/bijna won? Heeft hij de stuurkunsten van Marco Bakker gekregen?quote:
Mercedes in the mudquote:Op zaterdag 23 april 2022 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom rijdt Hamiltongoat opeens rond als een toerist terwijl hij anders altijd won/bijna won? Heeft hij de stuurkunsten van Marco Bakker gekregen?
Lekker in het zonnetje zitten met een biertje, ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:41 schreef Caland het volgende:
Onze tegenstander belt net op dat ze niet komen vandaag en 4-0 voor ons opschrijven
Wat een wanbeleid
Ja dat ga ik vanmiddag doen, maar het is echt een heerlijk voetbalweertjequote:Op zaterdag 23 april 2022 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lekker in het zonnetje zitten met een biertje, ik zie het probleem niet.
Het waait hier anders vervelend hard.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat ga ik vanmiddag doen, maar het is echt een heerlijk voetbalweertje
Grote veranderingen in het reglement waardoor alle teams een nieuwe auto moesten bouwen. En Mercedes heeft broddelwerk afgeleverd.quote:Op zaterdag 23 april 2022 12:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom rijdt Hamiltongoat opeens rond als een toerist terwijl hij anders altijd won/bijna won? Heeft hij de stuurkunsten van Marco Bakker gekregen?
Broodjes (zelfgemaakte) hamburger.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe stokbroodje gezond.
quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Broodje kroket en een bamischijf.quote:Op zaterdag 23 april 2022 17:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Stinho.jpgquote:Op zaterdag 23 april 2022 17:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Broodjes (zelfgemaakte) hamburger.
Hemels voer echt waar @:wereldgozer
Oplichters aangepakt met Kees van der spek moet je eens bekijkenquote:Op zaterdag 23 april 2022 14:45 schreef Wereldgozer het volgende:
Louis
8/10
Check deze review @:caland @:scrummie @:ggmm @:maxi-mus
Wij moeten hier helemaal niks.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:15 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oplichters aangepakt met Kees van der spek moet je eens bekijken
topshow
wat een negatieve toon heb je op deze zaterdagavondquote:
Volgens mij heeft @fetX ook weinig met het geloof wat zijn zwartgalligheid niet meer dan normaal maakt.quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat een negatieve toon heb je op deze zaterdagavond
mijn avond verpest je er niet mee hoor.
Woordle 309 6/6quote:Op zaterdag 23 april 2022 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft @:fetx ook weinig met het geloof wat zijn zwartgalligheid niet meer dan normaal maakt.
Hij zou eens met Els moeten babbelenquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij heeft @:fetx ook weinig met het geloof wat zijn zwartgalligheid niet meer dan normaal maakt.
Ik kon al niet geloven dat @Scrummie zo vulgair zou zijn.quote:Op zondag 24 april 2022 10:05 schreef Scrummie het volgende:
Degene die de TT heeft aangepast naar dit is een raar persoon.
Ik denk dat ze Drizzt vannacht goed gesmaakt hebben.quote:Op zondag 24 april 2022 10:05 schreef Scrummie het volgende:
Degene die de TT heeft aangepast naar dit is een raar persoon.
Het kon eigenlijk ook niet anders dan Drizzt idd.quote:Op zondag 24 april 2022 14:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Drizzt vannacht goed gesmaakt hebben.
quote:Op zondag 24 april 2022 14:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Drizzt vannacht goed gesmaakt hebben.
Grote kapsalonquote:Op zondag 24 april 2022 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Gewoon Gijs.quote:Op maandag 25 april 2022 08:28 schreef aTypisch het volgende:
gewoon maandag jongens
laat die negatieve gedachtes het begin van een mooie week niet verpesten!
[ afbeelding ]
Liep je hier gisteren niet ook al over te zeiken?quote:Op maandag 25 april 2022 09:49 schreef Scrummie het volgende:
@:Drizzt_dourden graag TT aanpassen, ransaap.
Nee.quote:Op maandag 25 april 2022 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liep je hier gisteren niet ook al over te zeiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |