Waarom?quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg voor morgen een aanbod om gratis te zuipen bij NEC
Dit is denk ik de enige keer in mijn leven dat ik gratis bier heb afgewezen.
Gratis mogelijkheid tot bier gooien op Ajacieden + een stadionverbod wat geen kwaad kan.quote:Op vrijdag 22 april 2022 10:58 schreef Caland het volgende:
Ik kreeg voor morgen een aanbod om gratis te zuipen bij NEC
Dit is denk ik de enige keer in mijn leven dat ik gratis bier heb afgewezen.
Het enige goede wat Jaap Stam heeft gedaan bij Feyenoord is weggaanquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:27 schreef fetX het volgende:
Oh
Jaap Stam heeft de media ook alweer gevonden na het Ten Hag nieuws. Misschien moet hij nog even vermelden dat hij ooit het fundament heeft gelegd.
Tegen elke andere club had ik het wel gedaan, nu weinig zin in. Zondag ook weer naar de Kuip natuurlijkquote:Op vrijdag 22 april 2022 11:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Voetbalwedstrijdje meepakken altijd leuk, toch?
Die serie is wel top inderdaad. Heel toegankelijk. Scènes lijken ook heel erg op hoe het echt is gegaan. Staat nog een 2 uur durende docu ‘de nacht van Fortuyn’ op youtube ook.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen elke andere club had ik het wel gedaan, nu weinig zin in. Zondag ook weer naar de Kuip natuurlijk
Overigens begonnen aan dat Fortuyn serietje, Melkert wordt wel geweldig neergezet zeg
Njah, ik kan niet echt tegen het overdrijven in de serie, maar blijf kijken om Melkert.quote:Op vrijdag 22 april 2022 11:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Die serie is wel top inderdaad. Heel toegankelijk. Scènes lijken ook heel erg op hoe het echt is gegaan. Staat nog een 2 uur durende docu ‘de nacht van Fortuyn’ op youtube ook.
Cornet beefquote:
Keurigquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Woordle 307 3/6
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 103 3/6
⬛🟨⬛🟨⬛⬛
🟨🟩🟩🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
🍎🥚
NAC = BREDA = NACquote:Op vrijdag 22 april 2022 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
Alles wat lelijk is aan NAC toont zich weer. Wat een grafclub.
Ik ben onderweg!quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:53 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie groot nieuws voor je Sandler topic!!!
Pas toen hij kanker kreeg.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
Hadden jullie wel eens gehoord van Jan Rot
Pas toen hij ziek werdquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
de slimste mensquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:16 schreef Caland het volgende:
Ik haat het als mensen beroemd worden omdat ze een beetje kanker krijgenquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
de slimste mens
en zijn kanker
verder..?
quote:Op vrijdag 22 april 2022 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
Alles wat lelijk is aan NAC toont zich weer. Wat een grafclub.
vooral als ze er zelf te koop mee gaan lopen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 15:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik haat het als mensen beroemd worden omdat ze een beetje kanker krijgen
Piet deed hoe je dat moet doen ja. PietGodquote:Op vrijdag 22 april 2022 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
vooral als ze er zelf te koop mee gaan lopen.
pietgod knew how to deal with it.
Je kunt beter vermelden wanneer ze een keer niet mad zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:00 schreef Caland het volgende:
PSV’ers zijn blijkbaar een beetje mad omdat Feyenoord - PSV wellicht twee uurtjes later wordt gespeeld
PSVers zijn al-tijd boos.quote:Op vrijdag 22 april 2022 16:00 schreef Caland het volgende:
PSV’ers zijn blijkbaar een beetje mad omdat Feyenoord - PSV wellicht twee uurtjes later wordt gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |