quote:Interne roep om nieuw onderzoek D66 naar grensoverschrijdend gedrag partijlid
D66 verzwijgt conclusies uit een vertrouwelijk rapport over grensoverschrijdend gedrag door een prominent partijlid al een jaar lang, concludeert de Volkskrant zaterdag na het inzien van interne documenten. Minstens vier D66-leden zouden oproepen tot een nieuw onderzoek naar grensoverschrijdend gedrag binnen de partij.
D66-leider Sigrid Kaag wil niet reageren op de bevindingen van de Volkskrant. De man die zich schuldig zou hebben gemaakt aan het grensoverschrijdende gedrag wil ook niet ingaan op de in zijn ogen "pijnlijke privékwestie".
In december 2020 stelde D66 naar aanleiding van een klacht van een vrouw een onderzoek in naar de man. In februari van het jaar daarop bleek uit dat onderzoek dat er geen aanwijzingen waren voor grensoverschrijdend gedrag.
De krant concludeert nu dat het onderzoek na februari 2021 nog drie weken is doorgegaan en dat de conclusies uit die maand voorbarig waren. De vrouw zou met haar klacht in het gelijk zijn gesteld.
De minstens vier D66-leden die een nieuw onderzoek willen, stellen dat het onafhankelijke onderzoeksbureau dat het onderzoek uit 2020 uitvoerde slecht werk heeft afgeleverd. Negentien andere klachten over grensoverschrijdend gedrag zouden niet nader zijn onderzocht.
Volgens het bureau gebeurde dat op verzoek van sommige mensen die een klacht hadden ingediend. Ook zou de partijtop van D66 zelf actie hebben ondernomen.
https://www.nu.nl/politie(...)l#coral_talk_wrapper
Raar.quote:Op donderdag 21 april 2022 13:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ersconferentie-metoo
quote:Op donderdag 21 april 2022 13:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ersconferentie-metoo
quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:32 schreef potjecreme het volgende:
Zucht, Dat ik ooit op D66 heb gestemd.
Kolere dat is dus precies de reden dat ik hard zou falen in de politiek. In vage bewoordingen overal omheen lullen en nooit antwoord geven, bah.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Heeft u deze mevrouw gebeld?
Weet u, het is van belang dat er zorgvuldig gewogen is...
bla bla bla
Nieuwe weging.
bla bla bla
Huidige stand van zaken.
NIET DUS
Heeft Kaag überhaupt gevoel?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat niet om jouw gevoel Sigrid maar om het gevoel van het slachtoffer. Hoe vaak moet zoiets nog benadrukt worden? Met je zorgvuldige processen.
Nee, daardoor kan ze alleen reageren met zo'n voorbereid verhaaltje en gaat ze nu nat.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft Kaag überhaupt gevoel?
Waarom zou Kaag überhaupt iets met deze zaak te maken hebben?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, daardoor kan ze alleen reageren met zo'n voorbereid verhaaltje en gaat ze nu nat.
wat. Dit probeerde je net geloof ik ook al. Maar volgens mij zie ik haar nu op teevee.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:13 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Waarom zou Kaag überhaupt iets met deze zaak te maken hebben?
Als ze straks gaan stemmen met briefjes wel.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:13 schreef Raw85 het volgende:
Zou deze persco het CDA-congres gaan overtreffen wat betreft amusementswaarde?
Ja, en ik snap niet waarom, en ik snap ook niet waarom mensen daar dan weer op reageren. Kaag is helemaal geen partij in een arbeidsconflict met een organisatie waar ze niet voor werkt.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
wat. Dit probeerde je net geloof ik ook al. Maar volgens mij zie ik haar nu op teevee.
Oké dan.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:14 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, en ik snap niet waarom, en ik snap ook niet waarom mensen daar dan weer op reageren. Kaag is helemaal geen partij in een arbeidsconflict met een organisatie waar ze niet voor werkt.
waarom staat ze dan op TV verantwoording af te leggen? of iets wat daar op had moeten lijken? dat is dan toch onnodig?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:14 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, en ik snap niet waarom, en ik snap ook niet waarom mensen daar dan weer op reageren. Kaag is helemaal geen partij in een arbeidsconflict met een organisatie waar ze niet voor werkt.
Dat is het ook. Ik snap dan ook de ophef niet. Of waarom mensen hiernaar zouden kijken of op zitten te wachten.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:15 schreef Gunner het volgende:
[..]
waarom staat ze dan op TV verantwoording af te leggen? of iets wat daar op had moeten lijken? dat is dan toch onnodig?
Wilders kijkt grijnzend mee.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:17 schreef Dazalbest het volgende:
Mooi dat ze gepakt wordt op die berichten, daardoor gaat ze nu onderuit.....
Wat een leugens zeg bah bah.... als ze nu niet valt dan later wel lijkt me.... partij gaat dit niet overleven.
Ze komt amper uit haar woorden (die gast naast haar ook niet overigens) , telefoon zgn kwijt.quote:
Ze heeft gefaald in het niet werkzaam zijn bij een organisatie ofzo? Wat bedoel je met gefaald?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ze komt amper uit haar woorden (die gast naast haar ook niet overigens) , telefoon zgn kwijt.
Dit gelooft toch niemand
Sjoerd Sjoerdsma mag ook naar de hel.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:21 schreef Pedroso het volgende:
Alle vrouwelijke D'66 ers gaan naar de hel volgens Kaag.
En Jan Paternotte.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Sjoerd Sjoerdsma mag ook naar de hel.
Echt hoorquote:Op donderdag 21 april 2022 14:22 schreef Het_Bokje het volgende:
Écht excuses hoor. Écht waar. Écht écht waar. Nogmaals Excuses sorry
“Ik heb soms de indruk dat het meer gaat om de ophef dan om de zaak zelf”quote:
Je bedoelt de enige mensen die daadwerkelijk betrokkenheid hebben bij een arbeidsconflict met medewerkers van D66?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:25 schreef Pedroso het volgende:
Kaag gooit het landelijk bestuur van D'66 voor de bus.
Dit is een media strategie om de bliksem af te leiden van haarzelf. Dat heeft de Jonge ook gedaan. Hij was zogenaamd "geschrokken" van de veroordeling van de media. Terwijl hij gewoon heeft gelogen.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:25 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Hoe kan je dit nou zeggen na afgelopen week!? Een week waarin je bovendien zelf helemaal niet hebt gevraagd hoe het met de vrouw in kwestie gaat.
Met ongeveer 1001 smoesjes waarom ze dat niet heeft gedaan.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:25 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Hoe kan je dit nou zeggen na afgelopen week!? Een week waarin je bovendien zelf helemaal niet hebt gevraagd hoe het met de vrouw in kwestie gaat.
Alleen wappies stemmen nog.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
De journalistiek lijkt ook wel een beetje klaar met de politiek.
Vreselijk mens vind ik hetquote:Op donderdag 21 april 2022 14:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Kaag wil daar zo snel mogelijk weg
Vlucht naar voren. Ze heeft iets te verbergen.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:25 schreef Raw85 het volgende:
[ twitter ]
Zo van godver waarom sta ik hier die vervelende vragen te beantwoorden, ben ik toch veel te goed voor. Pure onderbuik van mij maar veel arroganter kom je ze niet tegen.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Kaag wil daar zo snel mogelijk weg
Geloof er niks van. Zolang ze die 10 ruggen in de maand kunnen pakken zal het ze een zorg zijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vindt de hele partij ook, zijn de geluiden.
Wie?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Zolang ze die 10 ruggen in de maand kunnen pakken zal het ze een zorg zijn.
PoepGod.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Zolang ze die 10 ruggen in de maand kunnen pakken zal het ze een zorg zijn.
Blijft gewoon zitten, swiephard ook nogquote:Op donderdag 21 april 2022 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vindt de hele partij ook, zijn de geluiden.
Ze kan moeilijk opstappen binnen een organisatie waar ze niet werkt.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Blijft gewoon zitten, swiephard ook nog
Het lijkt mij iemand die seks vooral vies vindt.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kaag lijkt mij een type shemale. Best of both worlds genot.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
“Ik heb soms de indruk dat het meer gaat om de ophef dan om de zaak zelf”
Nu je het zegtquote:Op donderdag 21 april 2022 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lijkt mij iemand die seks vooral vies vindt.
In de kamer jazeker.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:36 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Krijg je als D66-lid 10 ruggen de maand? Klinkt niet gek.
Die Paternotte ziet er uit alsof ie klaar wil komen, maar hij kan het nietquote:Op donderdag 21 april 2022 14:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu je het zegtKaag is een enge mevrouw. Die blikken in haar ogen, onbetrouwbaar. Zelfde als die hont van een Paternotte.
Ik had het over de partijleden van D66 die in de kamer zitten ouwe smeerbeer.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:37 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Dat krijg je als kamerlid, daar hoef je niet voor bij D66 te zitten.
Het volk interesseert ze geen reet dat laten ze keer op keer zien. Wat ze willen gaat gebeuren en die 10K in de maand is toch heerlijk? Dat er 1100 kinderen verdwenen zijn zal ze aan de anus oxideren.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
Ik begin er ook behoorlijk moe van te raken dat politici menen te moeten bepalen wat voor vragen er gesteld worden en op wat voor toon en menen de ophef te moeten duiden. Met de Jonge ook al.
Charly Luske.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:38 schreef monkyyy het volgende:
Weten jullie nog uit je hoofd welke appjes je verstuurd hebt op 1 April 2021?
Een dickpic naar mijn gehele contactenlijst.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:38 schreef monkyyy het volgende:
Gaat niet om de datum. Gaat om bericht op zich. Een bericht vorig jaar van mijn buurvrouw dat mijn muziek hard stond, kan ik me nog wel herinneren, geen idee meer wanneer.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:38 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2022 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
De journalistiek lijkt ook wel een beetje klaar met de politiek.
Goede politieke beschouwing in een onderwerp dat verder niets met de politiek te maken heeft.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het lijkt mij iemand die seks vooral vies vindt.
Gelukkig voegen die posts van jou waar verder niemand op reageert wel veel toe. Ik zal maar even reageren want ik merk dat je daar behoefte aan hebt.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:41 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
[..]
Goede politieke beschouwing in een onderwerp dat verder niets met de politiek te maken heeft.
Maximusgod beste god.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig voegen die posts van jou waar verder niemand op reageert wel veel toe. Ik zal maar even reageren want ik merk dat je daar behoefte aan hebt.
Interessante casus dit.quote:
Ik wist niet dat er iets moest worden toegevoegd bij dit draadje. Dat leek me ook de reden dat zoveel mensen vastzaten in een circle-jerk waarin ze met zijn allen enorm vinden dat een minister zou moeten opstappen om een arbeidsconflict bij een werkgever waar ze nooit voor gewerkt heeft. Omdat het sowieso al nergens op slaat.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig voegen die posts van jou waar verder niemand op reageert wel veel toe.
GROTE PARTIJquote:Op donderdag 21 april 2022 14:45 schreef Het_Bokje het volgende:
Nog maar 5 minuten genot ??
ff bijgewerkt
WE ZIJN EEN AFSPIEGELING VAN DE MAATSCHAPPIJ
[ link | afbeelding ]
Dit riedeltje heb je nu al 4x afgewerkt.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:45 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er iets moest worden toegevoegd bij dit draadje. Dat leek me ook de reden dat zoveel mensen vastzaten in een circle-jerk waarin ze met zijn allen enorm vinden dat een minister zou moeten opstappen om een arbeidsconflict bij een werkgever waar ze nooit voor gewerkt heeft. Omdat het sowieso al nergens op slaat.
Een Victor Everhardt ofzo, dat lijkt me iemand wiens positie hier ter discussie moet staan. Omdat die, zeg maar, de werkgever is en verantwoordelijk voor de werkomstandigheden van zijn werknemers.
Dan speelt Corona weer op. Stukje rookgordijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:47 schreef Het_Bokje het volgende:
eind van het jaar een onderzoek ??? Everhart lult in de rondte (en zich vast)
quote:Op donderdag 21 april 2022 14:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan speelt Corona weer op. Stukje rookgordijn.
Ik zal maar even reageren want ik merk dat je daar behoefte aan hebt.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit riedeltje heb je nu al 4x afgewerkt.
quote:Op donderdag 21 april 2022 14:48 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik zal maar even reageren want ik merk dat je daar behoefte aan hebt.
Oke.
Even bij Flink bestellen.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:50 schreef Het_Bokje het volgende:
Dit heeft geen einde
De popcorn is op
Dat jij niet wilt snappen dat het moreel laakbaar en vrij onethisch is om in het openbaar hoog van de toren te blazen over het blootleggen en aanpakken van seksuele misstanden jegens vrouwen, maar in eigen kringen een slachtoffer wat contact met je zoekt meerdere malen persoonlijk met een kluitje het riet in te sturen, ligt toch echt helemaal bij jou. De rest van ons ziet dat namelijk wel in.quote:
Ik haal hem zo weer door het vuistje terwijl ik naar Amber Heard kijk. Stukje in bed schijten.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:52 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk niet dat deze persconferentie erg geholpen heeft.
Pas maar op, dat een repressieve D66-burgemeester de waterkanonnen er niet op zet.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:56 schreef Raw85 het volgende:
Als ik vooraf had geweten dat dit een uur lang zo zou gaan dan had ik het ergens op groot scherm in de stad gekeken
quote:
Bewuste woordkeuze. Om maar vooral te benadrukken dat het een geïsoleerd geval betreft. Plus 19 andere geïsoleerde gevallen dan.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:56 schreef Jemoederniet het volgende:
Nou al 100 keer casus gehoord.
Casus klinkt zo kil en afstandelijk.
Ah ze lezen hier mee bij D66 zie ikquote:Op donderdag 21 april 2022 14:49 schreef Raw85 het volgende:
Hoezo is er ook niet even een D66-persvoorlichter oid die (na een uur inmiddels al bezig te zijn) zegt dat het tijd is om af te ronden oid? Wat een topshow
+ communicatieafsprakenquote:Op donderdag 21 april 2022 14:45 schreef Het_Bokje het volgende:
Nog maar 5 minuten genot ??
ff bijgewerkt
WE ZIJN EEN AFSPIEGELING VAN DE MAATSCHAPPIJ
[ link | afbeelding ]
Als hij nuchter is wel jaquote:Op donderdag 21 april 2022 14:33 schreef monkyyy het volgende:
Frits Wester, de favoriete journalist van @:ikweethetookniet
#metelefoonwaskwijtquote:Op donderdag 21 april 2022 14:59 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
+ communicatieafspraken
+ meldstructuren
+ generieke uitspraak
+ afgehandeld
+ opnieuw bekijken
+ volgende week contact opnemen met het slachtoffer
En dat allemaal in de laatste 3 minuten
Volt, FvD, CDA, PVDA, D66,VVD. Allemaal hommeles binnen die partijen en deze gekozen clowns moeten een land redden wat afstevent op een grotere recessie en bijkomende catastrofes.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:09 schreef Aurelius het volgende:
Maar dit kan toch niet? Die heks kan toch niet aanblijven?
Van "nieuw leiderschap" was na "hier scheiden zich onze wegen" niks meer over. Haar imago als topdiplomate lag na Afghanistan ook in duigen. Enige wat ze nog had, was dat ze een vrouw is.
Dat is tegenwoordig schijnbaar genoeg.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:09 schreef Aurelius het volgende:
Maar dit kan toch niet? Die heks kan toch niet aanblijven?
Van "nieuw leiderschap" was na "hier scheiden zich onze wegen" niks meer over. Haar imago als topdiplomate lag na Afghanistan ook in duigen. Enige wat ze nog had, was dat ze een vrouw is.
Politici zitten er niet meer voor de burgers, dat was toch al een tijdje duidelijk.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:23 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Volt, FvD, CDA, PVDA, D66,VVD. Allemaal hommeles binnen die partijen en deze gekozen clowns moeten een land redden wat afstevent op een grotere recessie en bijkomende catastrofes.
Deze Kaag is een horror voor de politiek. Stel dat zij MP zou zijn geworden. Ja, vrouwen aan de top, dat zal ons redden. Flikker op met dat zooitje incapabele nietsnutten. Op macht beluste figuren, meer zijn het niet.
Van bestuurlijk vernieuwend naar een een partij van een glas, een plas en alles bleef zoals het was.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Op naar het volgende schandaal!
Vraag @Hexagon maar hoe het voelt.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:50 schreef Aurelius het volgende:
Man man man, je zal maar hierop hebben gestemd…
Moralistisch vingerwapperen zit er voorlopig even niet voor ze in.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:27 schreef Ferdo het volgende:
Echt, hoe kun je 66 nog serieus nemen....![]()
Maar dat was sowieso eigenlijk al misplaatst na Alexander "abortus" Pechtoldquote:Op donderdag 21 april 2022 16:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Moralistisch vingerwapperen zit er voorlopig even niet voor ze in.
Genoeg die dit goedpraten.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:27 schreef Ferdo het volgende:
Echt, hoe kun je 66 nog serieus nemen....![]()
Juist niet fvd en PVV herken je van verre. D66ers zien er normaal uit maar zijn net zo erg of erger. Het is net die man die iedereen zo aardig vindt terwijl hij vrouwen martelt en vermoord in zijn kelder.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:56 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Genoeg die dit goedpraten.
"Ach, FvD of PVV is veul erger hoor"...
Zij lijkt me het type dat "gepeupel" en "klootjesvolk" gebruikt.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:21 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Ze snapt het echt niet he![]()
Zal vroeger wel te weinig zijn geknuffeld door haar moeder ofzo
Met het dringende verzoek dat ze de volgende keer gewoon haar bakkes houdt.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:00 schreef Tyranoesauroes het volgende:
VOLGENDE WEEK NEMEN WE CONTACT OP MET HET SLACHTOFFER.
godverdomme
Die gaan een aanbod doen dat ze niet kan weigerenquote:Op donderdag 21 april 2022 15:00 schreef Tyranoesauroes het volgende:
VOLGENDE WEEK NEMEN WE CONTACT OP MET HET SLACHTOFFER.
godverdomme
Je vergeet Laforest.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vraag @:Hexagon maar hoe het voelt.
Je had nog niet door dat de wereld nou eenmaal zo in elkaar zit?quote:Op donderdag 21 april 2022 17:51 schreef Draak31 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het erg beangstigend begin te vinden dat dit soort mensen gewoon mogen blijven regeren.
Soort Ted Bundy van de politiek.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:02 schreef vipergts het volgende:
[..]
Juist niet fvd en PVV herken je van verre. D66ers zien er normaal uit maar zijn net zo erg of erger. Het is net die man die iedereen zo aardig vindt terwijl hij vrouwen martelt en vermoord in zijn kelder.
Ongelooflijk dat er nog mensen zijn die haar steunen.quote:Op donderdag 21 april 2022 17:21 schreef Straatcommando. het volgende:
En het werd nog onder de pet gehouden voor de verkiezingen ook. Maar wel een leuke docu op de npo.
Lang geleden dat ik zo gewalgd heb van een politiek figuur.
Allemaal linkse woke fascisten. Walgelijk volk.quote:Op donderdag 21 april 2022 16:56 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Genoeg die dit goedpraten.
"Ach, FvD of PVV is veul erger hoor"...
Loyaliteit gaat ver, er is niet echt een D66 alternatief, maar je ogen sluiten voor dit debacle is idd schandalig.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat er nog mensen zijn die haar steunen.
Volkomen terecht. Kaag zou nog net niet strafrechtelijk vervolgd moeten worden voor haar hypocriete leiding in deze.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:07 schreef Gehrman het volgende:
Wouter de Winther sloopt Kaag helemaal de moeder.
https://www.telegraaf.nl/(...)ferentie-sinds-jaren
Zodra die Kaag haar mond opentrekt lopen bij mij al de rillingen over de rug.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volkomen terecht. Kaag zou nog net niet strafrechtelijk vervolgd moeten worden voor haar hypocriete leiding in deze.
Niks anders dan ouwe wijn in nieuwe zakken.quote:
Dat is niet alleen bij D66 zo hoor zo is het nu ook weer niet. De VVD, CDA en GL kunnen er ook wat van wat dat betreft naar de buitenwereld heel netjes doen en vooral veel wijzen naar een ander maar ze hebben vergelijkbare lijken in de kast. Kijk maar naar die dikke VVder met dat crematorium gedoe, tot op het laatste moment werd hem de hand boven het hoofd gehouden en gezegd ik ken hem als een integer persoon.quote:
Heb mijn hoop gezet op een nieuwe, woke-less PvdA.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:14 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat is niet alleen bij D66 zo hoor zo is het nu ook weer niet. De VVD, CDA en GL kunnen er ook wat van wat dat betreft naar de buitenwereld heel netjes doen en vooral veel wijzen naar een ander maar ze hebben vergelijkbare lijken in de kast. Kijk maar naar die dikke VVder met dat crematorium gedoe, tot op het laatste moment werd hem de hand boven het hoofd gehouden en gezegd ik ken hem als een integer persoon.
Sywert bij het CDA en de rest van de partij die Omtzigt keihard liet valken toen hij gewoon zijn werk deed.
Als je meer dan 1 hersencel hebt weet je dat je van het fvd of de PVV niet hoeft te verwachten.
Bij de andere partijen kom je iedere keer net zo bedrogen uit.
Oh gut het zal ook niet. Daar is onze Etto hoor. Paraat om weer een vieze dampende drol in dit topic te leggen.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb mijn hoop gezet op een nieuwe, woke-less PvdA.
Daar hadden wen Samson die zijn gehandicapte dochter gebruikte om zetels te winnen privacy van een kind doet er niet toe.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OK boomerquote:Op donderdag 21 april 2022 19:29 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Oh gut het zal ook niet. Daar is onze Etto hoor. Paraat om weer een vieze dampende drol in dit topic te leggen.
Die is dan ook exit.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:29 schreef vipergts het volgende:
[..]
Daar hadden wen Samson die zijn gehandicapte dochter gebruikte om zetels te winnen privacy van een kind doet er niet toe.
Vind je? Ik van dat oppervlakkig deugende van D66 juist vrijwel overal aanwezig in politiek Nederland.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Loyaliteit gaat ver, er is niet echt een D66 alternatief, maar je ogen sluiten voor dit debacle is idd schandalig.
Daar zouden veel mensen bij gebaat zijn. Weer die oude arbeiderspartij van weleer. Ik zou er (weer) op stemmen.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als de PvdA terug wil naar haar roots, zal ze terug moeten naar het pre- Kok tijdperk. Onder Kok is het neoliberale gedachtengoed omarmd door de partij. En dat was hun doodsteek.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:29 schreef vipergts het volgende:
[..]
Daar hadden wen Samson die zijn gehandicapte dochter gebruikte om zetels te winnen privacy van een kind doet er niet toe.
Exact. Glas, plas, was. De modus operandi van de moderne politiek. En mensen stemmen nog massaal op ze ook. Omdat ze op cruciale momenten “Huu buut’nlanders” roepen. En men stinkt er massaal in. Alweer.quote:
Ik zou graag in je redenatie mee gaan.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:01 schreef DarkwingDuck het volgende:
Vandaag heeft D66 haar geloofwaardigheid begraven en is Kaag definitief afgevallen als kandidaat MP. Al met al een mooie dag, dit gaat zich fijn terugbetalen in verkiezingsuitslagen.
De verkiezingen zijn pas over drie jaar. Tegen die tijd is iedereen dit al lang vergeten. Nou ja, behalve de slachtoffers dan.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:01 schreef DarkwingDuck het volgende:
Vandaag heeft D66 haar geloofwaardigheid begraven en is Kaag definitief afgevallen als kandidaat MP. Al met al een mooie dag, dit gaat zich fijn terugbetalen in verkiezingsuitslagen.
Oer 2 jaar en 10 maand wordt dit allemaal weer fijn opgegraven. De afgelopen tweede Kamerverkiezing is D66/Kaag op het schild gehesen door de media. Reken er maar op dat al die goodwill als sneeuw voor de zon is verdwenen.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:11 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De verkiezingen zijn pas over drie jaar. Tegen die tijd is iedereen dit al lang vergeten. Nou ja, behalve de slachtoffers dan.
Ik moet het nog zien. 2 Jaar en 10 maanden is een heleboel in de politiek.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:14 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Oer 2 jaar en 10 maand wordt dit allemaal weer fijn opgegraven. De afgelopen tweede Kamerverkiezing is D66/Kaag op het schild gehesen door de media. Reken er maar op dat al die goodwill als sneeuw voor de zon is verdwenen.
In Den Haag schijnt iedereen aan acute dementie te lijden, dus dit klopt zeker.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:15 schreef Sodeknetters het volgende:
Een week is al een eeuwigheid in de politiek.
Zoals we gewend zijn van d666.quote:
"Opstappen" wordt tegenwoordig ook wel bijna na elk incident automatisch geroepen. Kaag hoeft van mij niet op te stappen.quote:
Wouter de Winther heeft een bloedhekel aan Kaag dus da's niet verwonderlijk.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:07 schreef Gehrman het volgende:
Toch heb ik persoonlijk liever een Minister van Financiën annex vice-premier die niet primair het het hachje van haar eigen partij bezig is, ook als de waarheid daarvoor even moet wijken of verpakt moet worden in de gebruikelijke brij van politieke eufemismen.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wouter de Winther heeft een bloedhekel aan Kaag dus da's niet verwonderlijk.
Los van dat Kaag en de partij dit totaal verkeerd hebben aangepakt vind ik het geschreeuw om de scalp van Kaag echt een brug te ver. Van Drimmelen is hier de schuldige, het (oude) bestuur met de partijvoorzitter heeft een flater geslagen en Kaag had als politiek leider beter moeten handelen, zeker op moreel vlak ontploft je verkiezingsstrategie in je gezicht, maar het is geen politiek falen waarop je zou moeten opstappen. Het zou wat anders zijn als dit in de fractie had gespeeld. Sidney Smeets werd meteen de partij uit gebonjourd, dus daar is wel meteen opgetreden.
Dit, en dat valt me van Kaag ook wel tegen...quote:Op donderdag 21 april 2022 20:38 schreef Breekfast het volgende:
[..]
"Opstappen" wordt tegenwoordig ook wel bijna na elk incident automatisch geroepen. Kaag hoeft van mij niet op te stappen.
Het is gewoon zonde dat de politiek altijd de defensieve strategie kiest bij dit soort incidenten: stil houden, woordenspelletjes, en enkel handelen vanuit een angst voor negatieve beeldvorming.
Als men destijds gewoon open kaart had gespeeld dat Van Drimmelen zich schuldig had gemaakt aan laakbaar gedrag en het bestuur hem uit zijn functie had ontheven dan was er niks aan de hand geweest.
Ik denk juist dat Kaag te weinig met die partijpolitiek bezig is geweest, ze had zich veel actiever met Van Drimmelen moeten bemoeien...quote:Op donderdag 21 april 2022 20:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Toch heb ik persoonlijk liever een Minister van Financiën annex vice-premier die niet primair het het hachje van haar eigen partij bezig is, ook als de waarheid daarvoor even moet wijken of verpakt moet worden in de gebruikelijke brij van politieke eufemismen.
Dat ben ik met je eens, maar dat is een beetje een definitiekwestie.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk juist dat Kaag te weinig met die partijpolitiek bezig is geweest, ze had zich veel actiever met Van Drimmelen moeten bemoeien...
Eens, nu moet ik zeggen dat ik al vanaf mijn 18e vanwege het programma op D66 stem en niet zozeer voor de poppetjes. Denk wel dat de premiersaspiraties van Kaag definitief bij het vuil kunnen...quote:Op donderdag 21 april 2022 20:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dat is een beetje een definitiekwestie.
De pijn zit hem er voor mij in dat ze, net zoals Rutte en De Jonge dat in de afgelopen tijd hebben gedaan, primair bezig is geweest met het redden van reputaties en veel minder met de waarheid of de daaruit volgende handelingen. Dat vind ik niet zo'n prettige eigenschap voor iemand in haar positie. En al helemaal niet als je erbij bedenkt dat ze juist de verkiezingen heeft gewonnen onder belofte om dat anders te gaan doen.
Omdat het alternatief Patternotte, Jetten of Sjoerd Sjoerdsma is.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:00 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan Kaag nog blijven zitten na dit debacle?
Want het gebrek aan capabele opvolger is een motief om een falende, liegende en kronkelende partijleider niet af te zetten?quote:Op donderdag 21 april 2022 21:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Omdat het alternatief Patternotte, Jetten of Sjoerd Sjoerdsma is.
YouTube versie.quote:Op donderdag 21 april 2022 18:07 schreef Gehrman het volgende:
Het gaat erom dat ze zich nu van diezelfde Haagse achterbakse leugens bedient terwijl ze zich daar altijd zo stellig tegen heeft uitgesproken, met haar 'nieuw leiderschap'. Ze doet nu letterlijk hetzelfde als Rutte toen in de kwestie Omtzigt. Wouter de Winther benoemt die hypocrisie erg goed.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wouter de Winther heeft een bloedhekel aan Kaag dus da's niet verwonderlijk.
Los van dat Kaag en de partij dit totaal verkeerd hebben aangepakt vind ik het geschreeuw om de scalp van Kaag echt een brug te ver. Van Drimmelen is hier de schuldige, het (oude) bestuur met de partijvoorzitter heeft een flater geslagen en Kaag had als politiek leider beter moeten handelen, zeker op moreel vlak ontploft je verkiezingsstrategie in je gezicht, maar het is geen politiek falen waarop je zou moeten opstappen. Het zou wat anders zijn als dit in de fractie had gespeeld. Sidney Smeets werd meteen de partij uit gebonjourd, dus daar is wel meteen opgetreden.
Hetzelfde hier, al moet ik wel zeggen dat bij de aanstelling van Kaag ik direct al mijn twijfels had.quote:Op donderdag 21 april 2022 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, nu moet ik zeggen dat ik al vanaf mijn 18e vanwege het programma op D66 stem en niet zozeer voor de poppetjes. Denk wel dat de premiersaspiraties van Kaag definitief bij het vuil kunnen...
Ik snap wat je zegt, maar in de kern zou D66 dat niet moeten zijn en zouden ze een eigen geluid moeten hebben.quote:Op donderdag 21 april 2022 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vind je? Ik van dat oppervlakkig deugende van D66 juist vrijwel overal aanwezig in politiek Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |