abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204781571
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:46 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik lees iedere dag twee papieren kranten en daarnaast diverse internetfora. Het moet enkele weken geleden zijn geweest dat ik dit heb gelezen. Waar precies weet ik niet meer.
Kom op zeg, wat een slappe hap. Zo kunnen we van alles over iedereen gaan beweren. Ik lees zelf ook genoeg uit verschillende perspectieven maar ben dit dan heel toevallig weer niet tegen gekomen.
pi_204781599
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:51 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Kom op zeg, slappe hap. Zo kunnen we van alles over iedereen gaan beweren. Ik lees zelf ook genoeg uit verschillende perspectieven maar ben dit dan heel toevallig weer niet tegen gekomen.
Waarom word ik nooit geloofd? Het is toch een heel plausibel verhaal?
pi_204781636
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:54 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Waarom word ik nooit geloofd? Het is toch een heel plausibel verhaal?
Dat kun je heel makkelijk oplossen door gewoon eens met duidelijke bronnen te komen. Niet iedere uitspraak hoeft met 46 wetenschappelijke onderzoeken onderbouwd te worden natuurlijk, maar dit wel:
quote:
Een van de onbevestigde theorieën is dat Van Drimmelen een "zwartboek" heeft aangelegd. Omdat hij vele jaren de belangrijkste regelaar / ritselaar / lobyist was van D66 heeft hij waarschijnlijk van elke D66er (en ook daarbuiten) een dossier met alle goede verrichtingen en positieve kwalificaties aangelegd. Maar natuurlijk óók met de minder fraaie akkefietjes van een ieder. Oftewel, hij kan mogelijk veel hooggeplaatste D66ers chanteren of bedreigen. Daarom loopt men daar op eieren. Als Van Drimmelen teveel wordt beschadigd, trekt hij als zinkend schip misschien allerlei mensen mee.
Ik vind dit namelijk nogal wat, als het waar is. Maar dan moet het wel waar zijn. En dat is door jou niet voldoende aannemelijk gemaakt.
pi_204781798
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:59 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Dat kun je heel makkelijk oplossen door gewoon eens met duidelijke bronnen te komen. Niet iedere uitspraak hoeft met 46 wetenschappelijke onderzoeken onderbouwd te worden natuurlijk, maar dit wel:
[..]
Ik vind dit namelijk nogal wat, als het waar is. Maar dan moet het wel waar zijn. En dat is door jou niet voldoende aannemelijk gemaakt.
Onbevestigd zegt Sjoukje zelf, dus hooguit een roddel. No way dat enig journalistiek medium dat zo gaat opschrijven, dus dat Sjoukje het "ergens" gelezen heeft lijkt me sterk.

Maar goed, de obsessie met D66 zit bij sommige lieden ziekelijk diep.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_204781839
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:59 schreef Raw85 het volgende:

[..]
[..]
Ik heb mijn best gedaan en gezocht in oude kranten, maar ik kan het niet vinden.

Maar wat doet het er toe? Het is een heel aannemelijke hypothese, al zou hij bedacht zijn door Pietje Puk.

Van Drimmelen was een machtig man binnen D66. En die is aan de kant geschoven. Dus een wraakactie is niet uit te sluiten.
pi_204781857
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:20 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik heb mijn best gedaan en gezocht in oude kranten, maar ik kan het niet vinden.

Maar wat doet het er toe? Het is een heel aannemelijke hypothese, al zou hij bedacht zijn door Pietje Puk.

Van Drimmelen was een machtig man binnen D66. En die is aan de kant geschoven. Dus een wraakactie is niet uit te sluiten.
Nee, dat kan je niet zomaar allemaal beweren. En ook wel toevallig dat je weer niet kunt vinden waar je hebt gezien of gelezen wat je hebt beweerd. Dat is niet de eerste keer.
pi_204781874
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:20 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

Alleen mensen met een ziekelijke D66 obsessie vinden zo een dikkeduimverhaal aannemelijk.
pi_204781876
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:16 schreef recursief het volgende:

[..]
Onbevestigd zegt Sjoukje zelf, dus hooguit een roddel. No way dat enig journalistiek medium dat zo gaat opschrijven, dus dat Sjoukje het "ergens" gelezen heeft lijkt me sterk.

Maar goed, de obsessie met D66 zit bij sommige lieden ziekelijk diep.
Het woord "onbevestigd" heb ik er zelf aan toe gevoegd, wetende wat voor een zeikerds hier lopen te trollen.

Voor de betreffende columnist was er geen enkele twijfel: Natuurlijk heeft Van Drimmelen een dossier over iedereen in Den Haag. Dat was namelijk zijn werk.
pi_204781956
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:23 schreef recursief het volgende:

[..]
Alleen mensen met een ziekelijke D66 obsessie vinden zo een dikkeduimverhaal aannemelijk.
Wat denk jij dan dat het werkelijke verhaal is?
pi_204782001
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:32 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Het gaat erom dat je enigszins kunt aantonen waarop je je, in het geval van Sjoukje vrij stevige, aantijgingen op baseert. Dat hoeven we jou als schrijver van artikelen voor de Frontpage toch neem ik aan niet uit te leggen.
pi_204782072
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:35 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Het gaat erom dat je enigszins kunt aantonen waarop je je, in het geval van Sjoukje vrij stevige, aantijgingen op baseert. Dat hoeven we jou als schrijver van artikelen voor de Frontpage toch neem ik aan niet uit te leggen.
Jij hoeft mij idd helemaal niets uit te leggen.

Ik vraag een ander wat zijn volgens hem wel aannemelijke verhaal is waarom opeenvolgende besturen van Drimmelen de hand boven het hoofd hebben gehouden. Aangezien hij de gedachtegang van SjoukjeHooynaayer sterk afwijst neem ik aan dat hij er een ander idee over heeft. En zo niet dan kan hij dat ook aangeven.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2022 19:39:16 ]
pi_204782203
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:32 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
"Het werkelijke verhaal" ? Hoe moet ik dat weten?
pi_204782222
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:47 schreef recursief het volgende:

[..]
"Het werkelijke verhaal" ? Hoe moet ik dat weten?
Wat denk je dat wel een aannemelijk verhaal is?
pi_204782289
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:24 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Het woord "onbevestigd" heb ik er zelf aan toe gevoegd, wetende wat voor een zeikerds hier lopen te trollen.
Godver, hoe krijg je het uit je toetsenbord.

quote:
Voor de betreffende columnist was er geen enkele twijfel: Natuurlijk heeft Van Drimmelen een dossier over iedereen in Den Haag. Dat was namelijk zijn werk.
Welke columnist? Ik denk dat je het zelf verzonnen hebt. Net als dat je verzint dat zijn werk was om dossiers over mensen aan te leggen.
pi_204782327
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:48 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Het hele punt is juist dat we dat niet weten, tenzij iemand met fatsoenlijke informatie komt, dat wil zeggen: informatie die op betrouwbare bronnen is gebaseerd.

Maar goed, in ben de beroerdste niet. Als Sjoukje even vertelt welke kranten hij zoal leest dan wil ik het wel even opzoeken. Zijn verhaal maakte mij immers wel nieuwsgierig naar meer. Ik heb digitaal toegang tot vrijwel alle kranten en tijdschriften dus zelfs de Story is geen probleem voor mij om even te bekijken.
pi_204782333
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:48 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Hou eens even op met je gezuig wil je? Ik ga me echt geen uitspraken door je laten ontlokken.
pi_204782492
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:54 schreef recursief het volgende:

[..]
Hou eens even op met je gezuig wil je? Ik ga me echt geen uitspraken door je laten ontlokken.
Dat laatste kan je ook gewoon vertellen. Als in; ik heb geen behoefte om daarover te speculeren. En dat is prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')