quote:Interne roep om nieuw onderzoek D66 naar grensoverschrijdend gedrag partijlid
D66 verzwijgt conclusies uit een vertrouwelijk rapport over grensoverschrijdend gedrag door een prominent partijlid al een jaar lang, concludeert de Volkskrant zaterdag na het inzien van interne documenten. Minstens vier D66-leden zouden oproepen tot een nieuw onderzoek naar grensoverschrijdend gedrag binnen de partij.
D66-leider Sigrid Kaag wil niet reageren op de bevindingen van de Volkskrant. De man die zich schuldig zou hebben gemaakt aan het grensoverschrijdende gedrag wil ook niet ingaan op de in zijn ogen "pijnlijke privékwestie".
In december 2020 stelde D66 naar aanleiding van een klacht van een vrouw een onderzoek in naar de man. In februari van het jaar daarop bleek uit dat onderzoek dat er geen aanwijzingen waren voor grensoverschrijdend gedrag.
De krant concludeert nu dat het onderzoek na februari 2021 nog drie weken is doorgegaan en dat de conclusies uit die maand voorbarig waren. De vrouw zou met haar klacht in het gelijk zijn gesteld.
De minstens vier D66-leden die een nieuw onderzoek willen, stellen dat het onafhankelijke onderzoeksbureau dat het onderzoek uit 2020 uitvoerde slecht werk heeft afgeleverd. Negentien andere klachten over grensoverschrijdend gedrag zouden niet nader zijn onderzocht.
Volgens het bureau gebeurde dat op verzoek van sommige mensen die een klacht hadden ingediend. Ook zou de partijtop van D66 zelf actie hebben ondernomen.
https://www.nu.nl/politie(...)l#coral_talk_wrapper
Raar.quote:Op donderdag 21 april 2022 13:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ersconferentie-metoo
quote:Op donderdag 21 april 2022 13:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ersconferentie-metoo
quote:Op woensdag 14 juli 2021 13:32 schreef potjecreme het volgende:
Zucht, Dat ik ooit op D66 heb gestemd.
Kolere dat is dus precies de reden dat ik hard zou falen in de politiek. In vage bewoordingen overal omheen lullen en nooit antwoord geven, bah.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Heeft u deze mevrouw gebeld?
Weet u, het is van belang dat er zorgvuldig gewogen is...
bla bla bla
Nieuwe weging.
bla bla bla
Huidige stand van zaken.
NIET DUS
Heeft Kaag überhaupt gevoel?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat niet om jouw gevoel Sigrid maar om het gevoel van het slachtoffer. Hoe vaak moet zoiets nog benadrukt worden? Met je zorgvuldige processen.
Nee, daardoor kan ze alleen reageren met zo'n voorbereid verhaaltje en gaat ze nu nat.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft Kaag überhaupt gevoel?
Waarom zou Kaag überhaupt iets met deze zaak te maken hebben?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, daardoor kan ze alleen reageren met zo'n voorbereid verhaaltje en gaat ze nu nat.
wat. Dit probeerde je net geloof ik ook al. Maar volgens mij zie ik haar nu op teevee.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:13 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Waarom zou Kaag überhaupt iets met deze zaak te maken hebben?
Als ze straks gaan stemmen met briefjes wel.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:13 schreef Raw85 het volgende:
Zou deze persco het CDA-congres gaan overtreffen wat betreft amusementswaarde?
Ja, en ik snap niet waarom, en ik snap ook niet waarom mensen daar dan weer op reageren. Kaag is helemaal geen partij in een arbeidsconflict met een organisatie waar ze niet voor werkt.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
wat. Dit probeerde je net geloof ik ook al. Maar volgens mij zie ik haar nu op teevee.
Oké dan.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:14 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, en ik snap niet waarom, en ik snap ook niet waarom mensen daar dan weer op reageren. Kaag is helemaal geen partij in een arbeidsconflict met een organisatie waar ze niet voor werkt.
waarom staat ze dan op TV verantwoording af te leggen? of iets wat daar op had moeten lijken? dat is dan toch onnodig?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:14 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, en ik snap niet waarom, en ik snap ook niet waarom mensen daar dan weer op reageren. Kaag is helemaal geen partij in een arbeidsconflict met een organisatie waar ze niet voor werkt.
Dat is het ook. Ik snap dan ook de ophef niet. Of waarom mensen hiernaar zouden kijken of op zitten te wachten.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:15 schreef Gunner het volgende:
[..]
waarom staat ze dan op TV verantwoording af te leggen? of iets wat daar op had moeten lijken? dat is dan toch onnodig?
Wilders kijkt grijnzend mee.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:17 schreef Dazalbest het volgende:
Mooi dat ze gepakt wordt op die berichten, daardoor gaat ze nu onderuit.....
Wat een leugens zeg bah bah.... als ze nu niet valt dan later wel lijkt me.... partij gaat dit niet overleven.
Ze komt amper uit haar woorden (die gast naast haar ook niet overigens) , telefoon zgn kwijt.quote:
Ze heeft gefaald in het niet werkzaam zijn bij een organisatie ofzo? Wat bedoel je met gefaald?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ze komt amper uit haar woorden (die gast naast haar ook niet overigens) , telefoon zgn kwijt.
Dit gelooft toch niemand
Sjoerd Sjoerdsma mag ook naar de hel.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:21 schreef Pedroso het volgende:
Alle vrouwelijke D'66 ers gaan naar de hel volgens Kaag.
En Jan Paternotte.quote:Op donderdag 21 april 2022 14:22 schreef superniger het volgende:
[..]
Sjoerd Sjoerdsma mag ook naar de hel.
Echt hoorquote:Op donderdag 21 april 2022 14:22 schreef Het_Bokje het volgende:
Écht excuses hoor. Écht waar. Écht écht waar. Nogmaals Excuses sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |