SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Lijkt mij echt zo raar om zo'n ex te hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij is het kwestie van inschrijven en je zit er. Zijn ook altijd opzoek naar mensen voor programma zelf. Valt me mee dat ik een ex van mij daar nog niet voorbij heb zien komen, maar die is inmiddels zo wappie dat ze vast niet uitgenodigd gaat worden.
Toen ik haar kende was ze nog niet zo wappie, hoogstens wat alternatief. Dus misschien heeft ze door mij wel geen vertrouwen meer in de mensheidquote:Op dinsdag 19 april 2022 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt mij echt zo raar om zo'n ex te hebben
Ah, het is allemaal jouw schuldquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik haar kende was ze nog niet zo wappie, hoogstens wat alternatief. Dus misschien heeft ze door mij wel geen vertrouwen meer in de mensheid
Ik was vanmorgen het eerst op kantoor. Dus overal netjes de airco ingesteld. Nu is het overal wel goed uit te houden. Meestal begint het hier 's morgens op een normale temperatuur en zet iemand de airco op standje diepvries zodra het warmer aan het worden is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb op kantoor altijd laagjes aan, want of het is standje Antarctica of het zijn Westelijke Sahara temperaturen.
Wij kunnen de airco niet regelen, wordt ergens centraal geregeldquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen het eerst op kantoor. Dus overal netjes de airco ingesteld. Nu is het overal wel goed uit te houden. Meestal begint het hier 's morgens op een normale temperatuur en zet iemand de airco op standje diepvries zodra het warmer aan het worden is.
Denk dat ik haar over het randje geholpen hebquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, het is allemaal jouw schuld
Vraag me nu af waar zulke mensen / wappies nu over moeten klagen, nu er geen / minimale maatregelen meer zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik haar over het randje geholpen heb![]()
Kwam nogal abrupt ten einde.
Daarna kwam COVID en werd ze ineens wappie, terwijl ze op het begin juist heel streng was om maatregelen te voglen
Jup, anders krijg je zo’n oorlog om de airco met mensen die niet snappen hoe zo’n systeem werktquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij kunnen de airco niet regelen, wordt ergens centraal geregeldErgens ook wel goed, anders zou het standaard veel te warm zijn..
Mag je hond nog wel z’n rabiës-shot of is dat nu ook verdacht?quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik haar over het randje geholpen heb![]()
Kwam nogal abrupt ten einde.
Daarna kwam COVID en werd ze ineens wappie, terwijl ze op het begin juist heel streng was om maatregelen te voglen
Flashbacks naar toen jij leidinggevende wasquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, anders krijg je zo’n oorlog om de airco met mensen die niet snappen hoe zo’n systeem werkt
Ik heb daar een zomer een chronische keelontsteking gehad omdat die troela’s het raam open deden terwijl het buiten 35 graden was. Dan waait er dus warme lucht naar binnen (inclusief uitlaatgassen) en gaat die airco als een gek koude lucht blazen om te koelenquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Flashbacks naar toen jij leidinggevende was
Doe maar exotisch.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
Even wokje met oestersaus gemaakt
quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb daar een zomer een chronische keelontsteking gehad omdat die troela’s het raam open deden terwijl het buiten 35 graden was. Dan waait er dus warme lucht naar binnen (inclusief uitlaatgassen) en gaat die airco als een gek koude lucht blazen om te koelen
Oestersaus is lekker, maar stinkt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
Even wokje met oestersaus gemaakt
Complotten rondom overheid. Complot rondom oorlog in Oekraīne. Complot rondom klimaat. You name it.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vraag me nu af waar zulke mensen / wappies nu over moeten klagen, nu er geen / minimale maatregelen meer zijn.
Oh wacht, over de overheid natuurlijk ...
Met die ex kan ik nog goed door een deur. Dit was een tussen-ex.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mag je hond nog wel z’n rabiës-shot of is dat nu ook verdacht?
Toe maarquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Complotten rondom overheid. Complot rondom oorlog in Oekraīne. Complot rondom klimaat. You name it.
Denk dat ze van GroenLinks omgeslagen is naar Forum voor Democratie.
[..]
Met die ex kan ik nog goed door een deur. Dit was een tussen-ex.
Toen ik nog in het buitenland werkte die ook vaak genoeg meegemaakt. Gezonde werkomgeving inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb daar een zomer een chronische keelontsteking gehad omdat die troela’s het raam open deden terwijl het buiten 35 graden was. Dan waait er dus warme lucht naar binnen (inclusief uitlaatgassen) en gaat die airco als een gek koude lucht blazen om te koelen
Wat mij nog het meeste verbaast is dat er soms ook wel mensen met inhoud zich laten meeslepen door complottheorieën.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Complotten rondom overheid. Complot rondom oorlog in Oekraīne. Complot rondom klimaat. You name it.
[..]
Met die ex kan ik nog goed door een deur. Dit was een tussen-ex.
Ja, als leidinggevende heb ik daar een eind aan gemaakt. Had geen zin om weer een zomer de deur van de KNO-arts plat te moeten lopenquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik nog in het buitenland werkte die ook vaak genoeg meegemaakt. Gezonde werkomgeving inderdaad.
ja, ik ook wel een beetje, maar dat is ook al over 3,5 uur.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het gevoel alsof het al zes uur is ofzo
Kan allerlei redenen hebben. In dit geval denk ik teleurgesteld in dingen die op dat moment op haar pas kwamen en dan maar iets aangrijpen om het de schuld te geven. Vriend van mij is gewoon enorm conservatief dus alles wat "nieuw" is is meteen eng en verkeerd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat mij nog het meeste verbaast is dat er soms ook wel mensen met inhoud zich laten meeslepen door complottheorieën.
Ja, het heeft wel een diepere psychologische redenen en als je alles benoemt wat er 'misgaat' leidt dat wel af van de persoon die jij eigenlijk zelf bent.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan allerlei redenen hebben. In dit geval denk ik teleurgesteld in dingen die op dat moment op haar pas kwamen en dan maar iets aangrijpen om het de schuld te geven. Vriend van mij is gewoon enorm conservatief dus alles wat "nieuw" is is meteen eng en verkeerd.
Ik las laatst ergens een goed artikel. Dat deze mensen zichzelf enorm "kritisch" vinden, maar "zelfkritisch" staat niet in het woordenboek. Daarom valt er ook geen discussie meer mee te voeren (en dan voelen ze zich gesterkt omdat niemand meer tegen hun in wil gaan, dus dan hebben ze "gewonnen").quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het heeft wel een diepere psychologische redenen en als je alles benoemt wat er 'misgaat' leidt dat wel af van de persoon die jij eigenlijk zelf bent.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het heeft wel een diepere psychologische redenen en als je alles benoemt wat er 'misgaat' leidt dat wel af van de persoon die jij eigenlijk zelf bent.
Voor Facebook en Twitter waren er maar 100quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan allerlei redenen hebben. In dit geval denk ik teleurgesteld in dingen die op dat moment op haar pas kwamen en dan maar iets aangrijpen om het de schuld te geven. Vriend van mij is gewoon enorm conservatief dus alles wat "nieuw" is is meteen eng en verkeerd.
Ik kan deze gedachtegang volgenquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens een goed artikel. Dat deze mensen zichzelf enorm "kritisch" vinden, maar "zelfkritisch" staat niet in het woordenboek. Daarom valt er ook geen discussie meer mee te voeren (en dan voelen ze zich gesterkt omdat niemand meer tegen hun in wil gaan, dus dan hebben ze "gewonnen").
En het geeft misschien een gevoel van controle? Dat gevoel heb ik een beetje bij een paar complotters in m'n omgeving.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is wel een wezenlijk verschil in kritisch zijn t.o.v. de overheid/ whatever en een compleet doorgeslagen denkbeeldquote:
Ah ze is verstandig gewordenquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ik ben alleen kritisch op mezelf.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens een goed artikel. Dat deze mensen zichzelf enorm "kritisch" vinden, maar "zelfkritisch" staat niet in het woordenboek. Daarom valt er ook geen discussie meer mee te voeren (en dan voelen ze zich gesterkt omdat niemand meer tegen hun in wil gaan, dus dan hebben ze "gewonnen").
Vergeleken met een boterham met kaasquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat exotisch? Staat al 50 jaar in supermarkt.
Denk dat ze gewoon niet zo opvielen vroegerquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor Facebook en Twitter waren er maar 100
Wappies in NL
niet elke complottheorie is een complottheoriequote:Op dinsdag 19 april 2022 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat mij nog het meeste verbaast is dat er soms ook wel mensen met inhoud zich laten meeslepen door complottheorieën.
Ja, goede!quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het geeft misschien een gevoel van controle? Dat gevoel heb ik een beetje bij een paar complotters in m'n omgeving.
Enorm verstandig.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ah ze is verstandig geworden
Ja, de maanlanding heeft nooit plaatsgevonden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk dat ze gewoon niet zo opvielen vroeger
[..]
niet elke complottheorie is een complottheorie
De maan bestaat nietquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de maanlanding heeft nooit plaatsgevonden.
Dat zijn heerlijke complotten om in te duikenquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is compleet doorgeslagenquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is wel een wezenlijk verschil in kritisch zijn t.o.v. de overheid/ whatever en een compleet doorgeslagen denkbeeld
Of vleeseters als ze met vega(n) worden geconfronteerd en dan nadrukkelijk zeggen dat ze vanavond nog wel even een kalf op de barbecue zullen gooien.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, goede!
Wat mij vooral het meeste tegen staat is het gelijk schelden tegen mensen die anders denken of gelijk zo'n negatief reageren om het punt wat zij willen maken door te drukken.
Ik zie dat vooral op reacties zoals Nu.nl, dus vaak vermijd ik het ook om die reacties te lezen, omdat ik dan met de seconde dommer word.
Nu bedacht ik me: als je iemand wil overtuigen van je punt (als dat al de intentie is), hoezo breng je het dan niet anders en interessanter? Dan bereik je toch ook meer je doel.
Hetzelfde geldt voor vegans, die gelijk met slachthuisplaatjes aan komen zetten.
Geef mensen ook aantrekkelijke alternatieven, dan heb je toch je doel ook bereikt... ?
Nee klopt, dat is de reflectie van de zon.quote:
Kloptquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is voor iedereen weer anders, maar een Agenda 2030 gaat mij dan weer iets te ver.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is compleet doorgeslagenmensen doen alsof alle complottheorieën vergezocht en absurd zijn, nou nee hoor. Maar je hebt nou eenmaal mensen die klakkeloos alles wat ze horen en zien op het journaal voor waar aannemen, en je hebt mensen die sceptisch zijn. Niet alles is wat het lijkt gewoon, maar met een beetje mazzel(of pech) komen de mensen die het nu over wappie dit en wappie dat hebben daar ooit ook achter.
Gewoon een grote lamp.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee klopt, dat is de reflectie van de zon.
Ergens staat daar in de ruimte een enorme spiegel.
Is Utrecht CS dan eindelijk af?quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is voor iedereen weer anders, maar een Agenda 2030 gaat mij dan weer iets te ver.
Ja, dat is dan weer de andere kant, vind ik ook niet echt netjes.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of vleeseters als ze met vega(n) worden geconfronteerd en dan nadrukkelijk zeggen dat ze vanavond nog wel even een kalf op de barbecue zullen gooien.
Ach ja, we'll seequote:Op dinsdag 19 april 2022 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is voor iedereen weer anders, maar een Agenda 2030 gaat mij dan weer iets te ver.
Zijn ze daar nog steeds mee bezig?~!quote:
Die bestaat wel gewoon.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt dat door de NS of overheid geregeld? Indien ja dan neequote:
quote:
Klimaatverandering is niet echt!~``1!quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou het wel een LED-lamp zijn inmiddels?
Geen idee, stationshal enzo zien er goed uit, maar ik weet niet hoever ze zijn met die kanalen en omringende gebouwen en het oude HC.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn ze daar nog steeds mee bezig?~!
Heb gehoord dat het dan echt echt echt de allerlaatste van de laatste der laatsten verlenging is hoorquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en stopt Soldaat van Oranje dan?
Hm, tijd dat ik daar weer eens een keer heen ga.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, stationshal enzo zien er goed uit, maar ik weet niet hoever ze zijn met die kanalen en omringende gebouwen en het oude HC.
* Notuleertquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die bestaat wel gewoon.Het is alleen de vraag in hoeverre wij die agenda volgen.
Ik weet ook niet meer hoe ik het snelst HC uit kan nuquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm, tijd dat ik daar weer eens een keer heen ga.
Het is zo enorm gewijzigd allemaal en ik verdwaal elke keer in Utrecht CS richting centrum
Zijn er nog kaarten?quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb gehoord dat het dan echt echt echt de allerlaatste van de laatste der laatsten verlenging is hoor
Kijkquote:
Niet door de Amerikanen nee, maar iedereen weet dat de nazi’s een geheime basis hebben op de dark side of the moon.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En op Antarticaquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet door de Amerikanen nee, maar iedereen weet dat de nazi’s een geheime basis hebben op de dark side of the moon.
Golf van Tonkin incident.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat is compleet doorgeslagenmensen doen alsof alle complottheorieën vergezocht en absurd zijn, nou nee hoor. Maar je hebt nou eenmaal mensen die klakkeloos alles wat ze horen en zien op het journaal voor waar aannemen, en je hebt mensen die sceptisch zijn. Niet alles is wat het lijkt gewoon, maar met een beetje mazzel(of pech) komen de mensen die het nu over wappie dit en wappie dat hebben daar ooit ook achter.
Dat kan ik ook niet laten als het “vegan zijn” als identiteit hebben aangemeten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of vleeseters als ze met vega(n) worden geconfronteerd en dan nadrukkelijk zeggen dat ze vanavond nog wel even een kalf op de barbecue zullen gooien.
Hoe wordt daar over het algemeen op gereageerd dan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet laten als het “vegan zijn” als identiteit hebben aangemeten.
Verontwaardigd. En vervolgens krijg je een preek over hoe slecht vlees voor het klimaat is van iemand wiens dieet voornamelijk bestaat uit avocado’squote:Op dinsdag 19 april 2022 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe wordt daar over het algemeen op gereageerd dan?
Dat laatste vind ik ook wel apart; je hele identiteit ophangen aan wat je eet. Dat kom ik op die dating-app zo vaak tegen: “Hoi, ik ben Liselotte en ik ben vegan.”quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet laten als het “vegan zijn” als identiteit hebben aangemeten.
Is de Maan niet als geheel een enorme verlaten holle ruimtebasis waar ooit nog eens onze genetische bouwplannen zijn ontworpen door Keizer Zorg IV?quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet door de Amerikanen nee, maar iedereen weet dat de nazi’s een geheime basis hebben op de dark side of the moon.
Hartstikke leuk, maar als diegene kinderen heeft, dan heb je wel een stok om mee te slaan he.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verontwaardigd. En vervolgens krijg je een preek over hoe slecht vlees voor het klimaat is van iemand wiens dieet voornamelijk bestaat uit avocado’s
"Aangenaam Liselotte, en ik ben Buda en ik lust geen onderwaterinsecten en jij lijkt er op eentje, ok doei"quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook wel apart; je hele identiteit ophangen aan wat je eet. Dat kom ik op die dating-app zo vaak tegen: “Hoi, ik ben Liselotte en ik ben vegan.”
Okay….
quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En idd.. het laatste wat milieuvriendelijk is, zijn avocado's![]()
Wat strikt genomen niet vegan is, want er zijn insecten nodig voor de bestuiving oid..
Strict genomen is er dan helemaal niets vegan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat strikt genomen niet vegan is, want er zijn insecten nodig voor de bestuiving oid..
Hoezo dat dan, worden die insecten als slaven gezien dan of wat?quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Dus als er dieren nodig zijn om een bepaald product te laten groeien.. tja..quote:Veganisme is eenvoudig gezegd een levenswijze waarbij gestreefd wordt om geen dieren te (laten) gebruiken.
Mja, als ik blanke meisjes met rasta-haar en woonplaats Amsterdam zie, weet ik vaak al hoe laat het isquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Aangenaam Liselotte, en ik ben Buda en ik lust geen onderwaterinsecten en jij lijkt er op eentje, ok doei"
Ja, dit!quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Strict genomen is er dan helemaal niets vegan.
Ja, ook honing is verboden enz.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, worden die insecten als slaven gezien dan of wat?
Die ruiken meestal naar zeep en oude urine.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, als ik blanke meisjes met rasta-haar en woonplaats Amsterdam zie, weet ik vaak al hoe laat het is
Wappies dus.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ook honing is verboden enz.
Voordeel wel dat gelijk naar links kunt swipenquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik ook wel apart; je hele identiteit ophangen aan wat je eet. Dat kom ik op die dating-app zo vaak tegen: “Hoi, ik ben Liselotte en ik ben vegan.”
Okay….
En een wollen trui? Mag dat? Want dat schaap wordt er ook niet vrolijk van als je hem niet scheert.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar de vegans die ik ken, zijn meer van het niet onnatuurlijk inzetten van dieren voor hun eigen gewin. Dus wel vruchten die het gevolg zijn van een bij die op de blommen ging zitten (want hun natuurlijke gedrag), maar niet de honing van diezelfde bij voor zichzelf gebruiken en de bij benadelen.
Honing eten als niet-bij-zijnde is toch altijd jatten uit de voorraadkast van de bijtjes?quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar de vegans die ik ken, zijn meer van het niet onnatuurlijk inzetten van dieren voor hun eigen gewin. Dus wel vruchten die het gevolg zijn van een bij die op de blommen ging zitten (want hun natuurlijke gedrag), maar niet de honing van diezelfde bij voor zichzelf gebruiken en de bij benadelen.
In principe niet, want het stimuleert het houden van de dieren en daardoor blijft de industrie in stand, maar de vegans die ik ken, zijn zich er wel van bewust dat de huidige, zo gefokte kuddes, niet zonder scheren kunnen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een wollen trui? Mag dat? Want dat schaap wordt er ook niet vrolijk van als je hem niet scheert.
Ja, daarom past honing niet in een vegan dieet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Honing eten als niet-bij-zijnde is toch altijd jatten uit de voorraadkast van de bijtjes?
Een vogel die zijn eigen poep eet, niet kan vliegen, te dom is om te tellen en die iedere dag een ei legt is ook vrij onnatuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij ken ik geen vegans, wel mensen die vegetarisch eten, maar die eten dan wel weer eieren en drinken melk etc.
Ken ook wel vegetariërs, maar die maken er dan geen probleem van als je in een restaurant naast ze een cote de boeuf van 500 gram zit weg te buffelen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij ken ik geen vegans, wel mensen die vegetarisch eten, maar die eten dan wel weer eieren en drinken melk etc.
Nope en ook geen leren schoenen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een wollen trui? Mag dat? Want dat schaap wordt er ook niet vrolijk van als je hem niet scheert.
De vegans die ik ken, droegen volgens mij alleen katoen. Of synthetische stoffen. Maar dat laatste lijkt me ook niet erg duurzaamquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In principe niet, want het stimuleert het houden van de dieren en daardoor blijft de industrie in stand, maar de vegans die ik ken, zijn zich er wel van bewust dat de huidige, zo gefokte kuddes, niet zonder scheren kunnen.
En geen zijden bloesjes.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nope en ook geen leren schoenen.
Ik ken 1 veganist die zijn hond ook vegan eten gaf maar daar was de rest echt tegen.. ook de andere veganisten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dat altijd wel een interessante vraagstelling, hoe gaan mensen die vegetarisch of veganistisch eten om met het voeden van hun (roofdier)huisdier? Zoals een hond en kat..
Dan houd je toch ook een bepaald systeem in stand?
Er zijn toch mensen die hun kat op plantaardig voedsel zetten?quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dat altijd wel een interessante vraagstelling, hoe gaan mensen die vegetarisch of veganistisch eten om met het voeden van hun (roofdier)huisdier? Zoals een hond en kat..
Op youtube wel eens mensen voorbij zijn komen die hun hond ook vegan lieten etenquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ken er eentje, de mooiste vrouw ter wereld, en die koopt ook voor haar katten biologische visjes.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het enige écht vegan-verantwoorde is geen huisdieren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoe werkt dat? Biologische vis?quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken er eentje, de mooiste vrouw ter wereld, en die koopt ook voor haar katten biologische visjes.
En dan overgaan op de planteneters. zoals cavia'squote:Op dinsdag 19 april 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het enige écht vegan-verantwoorde is geen huisdieren.
Maar een hoop "hadden ze al", dus dan wat het beste is voor het beestje.
Misschien een vis die alleen opgevoed is met sinaasappelsap en M&M's.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe werkt dat? Biologische vis?
Nou, éigenlijk dus helemaal geen dieren als bezit, want niet de natuurlijke situatie voor het dier (niet dat dat nog haalbaar is, maar het principe snap ik nog wel ergens).quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan overgaan op de planteneters. zoals cavia's
Iron Skyquote:Op dinsdag 19 april 2022 14:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit kun je zover en zo gek doortrekken als maar mogelijk is, om muziek te kunnen luisteren is stroom nodig en die stroom wekt men op in de Amercentrale en rond deze centrale heeft de Grauwgele Plevierwipper het lastig om broedplaatsen te vinden, ver-bo-tenquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, éigenlijk dus helemaal geen dieren als bezit, want niet de natuurlijke situatie voor het dier (niet dat dat nog haalbaar is, maar het principe snap ik nog wel ergens).
Best interessante invalshoeken soms hoor, maar het scheelt wel als je gewoon "normaal" over zulke onderwerpen kan praten zonder meteen voor moordenaar uitgemaakt te worden.
Daar maak je nu wel grapjes over, maar dingen als crypto doen die vrienden van me ook niet aan omdat het zo bizar veel energie kost.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit kun je zover en zo gek doortrekken als maar mogelijk is, om muziek te kunnen luisteren is stroom nodig en die stroom wekt men op in de Amercentrale en rond deze centrale heeft de Grauwgele Plevierwipper het lastig om broedplaatsen te vinden, ver-bo-ten
Is dan de overweging milieuvervuiling of de eigen portemonnee?quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar maak je nu wel grapjes over, maar dingen als crypto doen die vrienden van me ook niet aan omdat het zo bizar veel energie kost.
Milieu.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dan de overweging milieuvervuiling of de eigen portemonnee?
"Oemfoefoe staat morgenavond van 19:00 tot 23:00 tot uw beschikking, veel plezier"quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Mail van thuisbezorgd:
Je hebt meer dan 290 punten gespaard en dus bijna alle aanbiedingen in ons Punten-programma ontgrendeld.
Oeps.
Dit dansje?quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:20 schreef Haags het volgende:
@:dud0r klaar voor de koningsspelen. Ik ken het dansje inmiddels helemaal
je kookt niet graag zelf geloof ik he?quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Mail van thuisbezorgd:
Je hebt meer dan 290 punten gespaard en dus bijna alle aanbiedingen in ons Punten-programma ontgrendeld.
Oeps.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:26 schreef Ama het volgende:
Weet ook eindelijk wie er naast me komt wonen, een oudere vrouw (denk 60 ofzo) met 2 hondjes.
Als het maar niet van die continue blaffende beesten zijn.
Misschien heeft ze een hele schare kleinkinderen waar ze veel op pastquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:26 schreef Ama het volgende:
Weet ook eindelijk wie er naast me komt wonen, een oudere vrouw (denk 60 ofzo) met 2 hondjes.
Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien heeft ze een hele schare kleinkinderen waar ze veel op past
gebakken "huishoudschoonmaakartikel"quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Of beetje rattengif in de tuin strooien.
Hoef je een keertje minder bij thuisbezorgd te bestellenquote:
Heb slechte ervaringen met kleine hondjes.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die vrouw is er nog niet eens en jij geeft haar hondjes al weg
Misschien heeft dat oude vrouwtje wel haren op haar tanden en laat ze je het huis uit zetten wegens drugshandel.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:30 schreef Ama het volgende:
Was altijd wel blij dat ik geen buren met honden had eigenlijk.
Dit slaat weer totaal nergens op maar oke prima US.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien heeft dat oude vrouwtje wel haren op haar tanden en laat ze je het huis uit zetten wegens drugshandel.
Misschien vallen deze mee.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb slechte ervaringen met kleine hondjes.
Kwestie van goed marineren en hopen dat ze nog niet te oud zijnquote:
Of gewoon 3 dagen in de slowcooker met wat wijn of azijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kwestie van goed marineren en hopen dat ze nog niet te oud zijn
Als er ooit snode buitenaardse wezens landen kunnen we het beste aan de honden vragen om een goed woordje voor ons te doen.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of gewoon 3 dagen in de slowcooker met wat wijn of azijn.
Ja, wat ?quote:
Nee als er ooit snode buitenaardse wezens landen gaan we jou om raad vragenquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er ooit snode buitenaardse wezens landen kunnen we het beste aan de honden vragen om een goed woordje voor ons te doen.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee als er ooit snode buitenaardse wezens landen gaan we jou om raad vragen
Blaffen alleen als ze niet thuis is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:26 schreef Ama het volgende:
Hopen dat het een FOK!ster is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blaffen alleen als ze niet thuis is.
Die zijn meestal gewoon thuis.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hopen dat het een FOK!ster is.
1/3 pas.. ? Ga je overwerken vandaag?quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een kwartiertje nog een meeting en dan is werkdag 1/3 voorbij
1/2 zelfsquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een kwartiertje nog een meeting en dan is werkdag 1/3 voorbij
Nee werkdag 1 van 3, de parttimertquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1/3 pas.. ? Ga je overwerken vandaag?
OH !quote:
Damnquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan heb je anderhalve maand vrij
Nee dat is ook weer een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan heb je anderhalve maand vrij of zo? Waar haal je al die dagen vandaan?
Heeft Buda gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Stel je voor dat je na die anderhalve maand weer moet werken.
Don’t make stupid people famous.quote:
Sorry,ik zal het niet meer doen.Maar ik moet er zo om lachen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Don’t make stupid people famous.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn vervanger trouwens ook![]()
Ik klik het maar niet aanquote:
Nou, dat is snelquote:
Wat is dat nou weer voor Sjengquote:
Ik hoop echt dat dit weertype aanblijft, heerlijk!quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat een heerlijk weer nog geen wolkje aan de lucht
Zo op buienradar te zien wel, maar twee dagen regen..quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit weertype aanblijft, heerlijk!
Zelfbenoemd soeverein,wil wel de lusten maar niet de lasten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor Sjeng
Moet wel vandaag op he, weet niet of dat een probleem is?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef kwiwi het volgende:
1 kilo paaseitjes, van 20 euro voor 5 euro
Ik ben nu ongeveer een jaartje weg en nu al 2 collega's versleten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het was wel degene die in november één van mijn twee functies overnam
Nee, nomnom.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet wel vandaag op he, weet niet of dat een probleem is?
Kijk dat is nog eens te doen,quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef kwiwi het volgende:
Klinkt vreselijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfbenoemd soeverein,wil wel de lusten maar niet de lasten.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nu ongeveer een jaartje weg en nu al 2 collega's versleten.
Way to go wel
quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef kwiwi het volgende:
Je moet behoorlijk geduld hebben om hem te volgen,ik heb medelijden met de mensen die hij belt.Belastingdienst ,politie etc.quote:
Ja, 100%quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan kun je blij zijn dat je daar weg bent. Dat is toch waar Dud0r nog steeds werkt?
Ik ben ook wel blij dat ik weg ben. Ik mis het opportunisme van het management totaal nietquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 100%
Nee, Dudor werkt ergens anders
Nee en dan die periodieke ontslaggolven..quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook wel blij dat ik weg ben. Ik mis het opportunisme van het management totaal niet
Ik kom eraan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef kwiwi het volgende:
Daar ken ik een liedje van.quote:
Net als toen bij Griekenland.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)ne-betalen~a481842a/
We gaan weer Sinterklaasje spelen![]()
Klinkt als een vreselijk bedrijfquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en dan die periodieke ontslaggolven..
Dus ik gok dat de ontslaggolf weer aangebroken is![]()
Er zit nu al sowieso een compleet ander team, dan toen ik wegging.
= rode vlag.
50% van de tijd was ik er toch niet en buiten de deur.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een vreselijk bedrijf
Niet goed voor je bloeddrukquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
50% van de tijd was ik er toch niet en buiten de deur.
Maar alsnog: ja.
Ik ben in geen enkele maat een IT’erquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie wil er bij mij komen werken?We zoeken vooral IT-ers, in alle soorten en maten
Ja, waar zoeken ze geen IT-ers ..quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie wil er bij mij komen werken?We zoeken vooral IT-ers, in alle soorten en maten
Nope.. al weet ik niet of ik het toen al hadquote:
Misschien hebben ze daar een goede coffee corner?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Aah, mijn vader heeft vrijdag eerst een oogonderzoek en daarna wordt een foto gemaakt van zijn heup. Dan zijn we daar wel een middagje zoet in het ziekenhuis
Zal vast de aanloop zijn geweest.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope.. al weet ik niet of ik het toen al hadmaar er aan bijgedragen heeft het zeker niet
Misschien handig om eerst ons eigen dak te repareren voordat we aan het dak van de buren beginnenquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als toen bij Griekenland.
Maar misschien is het wel eerst handig om even het einde van de oorlog af te wachten, voordat we ook maar een steen rechtzetten.
Hadden ze altijd wel. Daar heb ik in 2020 de nodige kopjes getaptquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar een goede coffee corner?
Burn-out kan ook zeer lang meespelen idd, niet dat ik het zelf heb gehad, maar ik leer er nu over en een vriendin zit er nu midden in.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal vast de aanloop zijn geweest.Ik had drie jaar geleden een burn-out en voel dat nu nog.
Welnee, wij laten ons wel natregenen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien handig om eerst ons eigen dak te repareren voordat we aan het dak van de buren beginnen
Ah, das wel een meevallerquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hadden ze altijd wel. Daar heb ik in 2020 de nodige kopjes getapt
Mja, ik denk dat ik nooit meer helemaal de oude wordtquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Burn-out kan ook zeer lang meespelen idd, niet dat ik het zelf heb gehad, maar ik leer er nu over en een vriendin zit er nu midden in.
Bizar wat zo'n burn-out met je kan doen
Netjesquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net even gemeten en bloeddruk is wel weer in orde gelukkig: 130/84
Veel te laat idd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die snack soms de bloemetjes buiten zetten vanavond?
Nee, dat kan ik mij goed voorstellen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik nooit meer helemaal de oude wordten ergens is dat ook wel goed juist.
Misschien kan ik voorstellen om Wattenschijfje mee te nemen als kantoor-cavia.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NetjesNog even Wattenschijfje aaien en je daalt nog een paar puntjes
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel te laat idd.
K zit zo vol van het eten
Ik zat in een project dat ik vreselijk vond. En mijn moeder werd ziek en zou later overlijden. Die combinatie was te veel van het goede.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik mij goed voorstellen.
Heb je zelf een idee hoe het zo gekomen is?
Je weet nu in elk geval waar het aan ligt en wat je er aan kan doen
sticky bonesless chicken pieces. Daar ging ik dus al de fout mee. Daarna naar die sushi zaak miso soup en 2 van die massive rollen en nu heb ik spijtquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wat heb je allemaal gedaan vanavond?
Emotional support animal.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien kan ik voorstellen om Wattenschijfje mee te nemen als kantoor-cavia.
Ter vermindering van stress
N.b. Wattenschijfje is geen stressbal en er mag niet in haar geknepen worden.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien kan ik voorstellen om Wattenschijfje mee te nemen als kantoor-cavia.
Ter vermindering van stress
N.b. Wattenschijfje is geen stressbal en er mag niet in haar geknepen worden.
Jemig..quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat in een project dat ik vreselijk vond. En mijn moeder werd ziek en zou later overlijden. Die combinatie was te veel van het goede.
Hoe is het met je muggenbult?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel te laat idd.
K zit zo vol van het eten
Maar ook los van je moeder ben je toch wel blij dat je daar weg bent?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat in een project dat ik vreselijk vond. En mijn moeder werd ziek en zou later overlijden. Die combinatie was te veel van het goede.
Dat wordt een nachtje borrelenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sticky bonesless chicken pieces. Daar ging ik dus al de fout mee. Daarna naar die sushi zaak miso soup en 2 van die massive rollen en nu heb ik spijt
mjaquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een nachtje borrelen
Zekerquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ook los van je moeder ben je toch wel blij dat je daar weg bent?
Het kan allerlei oorzaken hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef bitterbal het volgende:
ik las laatst dat teveel werk dus geen burn out veroorzaakt maar het onvermogen om al die gevoelens te kunnen handelen en te kunnen plaatsen of verwerken.
Dus ieman die niet zo hard werkt zou dus ook een burn out kunnen krijgen
ja ik denk dat we er ook niet voor gemaakt zijnom al die balletjes maar in de lucht te houdenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het kan allerlei oorzaken hebbenBij mij had het niet met te hard werken te maken. Maar na drie jaar in dat projectteam was de batterij gewoon leeg.
Dat is toch mooi.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
die duitser wiens vrouw is overleden vertelde dat erop het eiland veel mensen het slecht vonden die die al zo snel een nieuwe vriendin had. Het is ook een vriendin van die vrouw die is overleden
maar wat niemand dus wist is dat die vrouw voor haar sterven al heeft gezegd dat hij een nieuwe vriendin moest zoeken en dat deze dame een goede keuze is.
Ach ja, mensen en hun oordeelquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
die duitser wiens vrouw is overleden vertelde dat erop het eiland veel mensen het slecht vonden die die al zo snel een nieuwe vriendin had. Het is ook een vriendin van die vrouw die is overleden
maar wat niemand dus wist is dat die vrouw voor haar sterven al heeft gezegd dat hij een nieuwe vriendin moest zoeken en dat deze dame een goede keuze is.
ja idd. maar zelfs dus vrienden van hun praten nu slecht over hem omdat hij nu dus samen is met deze nieuwe damequote:
ja dus hij heeft nieuwe vrienden:Pquote:
Wat Buda post,mensen en hun oordeel.Als ik ga zou ik hetzelfde tegen Soul zeggen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd. maar zelfs dus vrienden van hun praten nu slecht over hem omdat hij nu dus samen is met deze nieuwe dame
Hoelang was dat geleden dan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
Wil je niet weten.quote:
Iewquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:15 schreef bitterbal het volgende:
trek in niets
ja een vinger in mijn keel
Valt nog mee dan toch.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze is oktober vorige jaar overleden
Daar kom ik nooit. Ik vind die bekers van Magnum lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:16 schreef Ama het volgende:
Magnums zijn vanaf morgen in de aanbieding bij de Jumbo weet ik toevallig.
Een paarsgepunte.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt mee. Ik had iets als Haagse worst verwacht
Ja die zijn ook wel erg goed te doen, heb ik al een tijdje niet meer gehad.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. Ik vind die bekers van Magnum lekker
nou ja ze zien het misschien als respectloos maar die man droeg zijn vrouw echt op handen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Valt nog mee dan toch.
Moet hij gaan zitten mokken de hele tijd? Komt ze ook niet mee terug.
Die is dan helemaal ongelukkig alleen. Mensen denken dat hij z'n vrouw wil vervangen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja ze zien het misschien als respectloos maar die man droeg zijn vrouw echt op handen.
ja dat vergeten mensen idd. Ze kreeg al gelijk bij de uitslag te horen dat er niets meer te doen was. Ze dachten alleen dat ze nog meer tijd zou hebben wat niet zo bleek te zijnquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:17 schreef CherryLips het volgende:
En als ze al een tijd ziek was is hij misschien al een stap verder.
Nee dankje de koekoek.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt mee. Ik had iets als Haagse worst verwacht
ja toch een beetje in de gaten houden hmmquote:
ja hij zei ook dat lukt nooit. Ze denken ook dat nieuwe vriendin bij hem is voor geld. NOu rijk is die niet ene deze dame heeft eigen restaurant dus dat is het ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is dan helemaal ongelukkig alleen. Mensen denken dat hij z'n vrouw wil vervangen.
ik ben nu de muggen aan het bevriezen met de aircoquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, koffie, poezenplaatje en naar bed
Verklaard wel waarom zoveel ambtenaren een burn out hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef bitterbal het volgende:
ik las laatst dat teveel werk dus geen burn out veroorzaakt maar het onvermogen om al die gevoelens te kunnen handelen en te kunnen plaatsen of verwerken.
Dus ieman die niet zo hard werkt zou dus ook een burn out kunnen krijgen
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verklaard wel waarom zoveel ambtenaren een burn out hebben
nou heb vannacht wel vertyft geslapen dus weet het nog niet zo ;Pquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Bal, ben je al gewend aan de nieuwe tijdzone?
Zijn vrouw wist gewoon dat hij alleen maar zou verpieteren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij zei ook dat lukt nooit. Ze denken ook dat nieuwe vriendin bij hem is voor geld. NOu rijk is die niet ene deze dame heeft eigen restaurant dus dat is het ook niet
ja precies en dat verdiend niemandquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn vrouw wist gewoon dat hij alleen maar zou verpieteren.
'Ik wil alleen maar naar een tropisch warm land'quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben nu de muggen aan het bevriezen met de airco
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ik wil alleen maar naar een tropisch warm land'
*zet airco op 15 graden
Misschien heeft ze haar dekentje ook meegenomen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ik wil alleen maar naar een tropisch warm land'
*zet airco op 15 graden
ja dat durfde ik niet te vertellenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heeft ze haar dekentje ook meegenomen?
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat durfde ik niet te vertellen
En de toffels aanquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heeft ze haar dekentje ook meegenomen?
Jij bent al raarquote:
leukquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha ik heb bij het eerste hotel overmorgen een glaasje welkomst champagne bijgeboektomdat het kan
Bijgeboekt? Ik verwacht minstens een fles.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha ik heb bij het eerste hotel overmorgen een glaasje welkomst champagne bijgeboektomdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |