abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 april 2022 @ 13:59:20 #1
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204481616
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 april 2022 @ 13:59:40 #2
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204481621
En ja, ik heb een t-shirt aan. Alleen een vestje voor onderweg vanmorgen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204481622
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Volgens mij is het kwestie van inschrijven en je zit er. Zijn ook altijd opzoek naar mensen voor programma zelf. Valt me mee dat ik een ex van mij daar nog niet voorbij heb zien komen, maar die is inmiddels zo wappie dat ze vast niet uitgenodigd gaat worden.
Lijkt mij echt zo raar om zo'n ex te hebben :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_204481628
Ik heb op kantoor altijd laagjes aan, want of het is standje Antarctica of het zijn Westelijke Sahara temperaturen.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_204481630
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Lijkt mij echt zo raar om zo'n ex te hebben :')
Toen ik haar kende was ze nog niet zo wappie, hoogstens wat alternatief. Dus misschien heeft ze door mij wel geen vertrouwen meer in de mensheid ;(
pi_204481638
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Toen ik haar kende was ze nog niet zo wappie, hoogstens wat alternatief. Dus misschien heeft ze door mij wel geen vertrouwen meer in de mensheid ;(
Ah, het is allemaal jouw schuld
pi_204481642
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb op kantoor altijd laagjes aan, want of het is standje Antarctica of het zijn Westelijke Sahara temperaturen.
Ik was vanmorgen het eerst op kantoor. Dus overal netjes de airco ingesteld. Nu is het overal wel goed uit te houden. Meestal begint het hier 's morgens op een normale temperatuur en zet iemand de airco op standje diepvries zodra het warmer aan het worden is.
pi_204481649
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik was vanmorgen het eerst op kantoor. Dus overal netjes de airco ingesteld. Nu is het overal wel goed uit te houden. Meestal begint het hier 's morgens op een normale temperatuur en zet iemand de airco op standje diepvries zodra het warmer aan het worden is.
Wij kunnen de airco niet regelen, wordt ergens centraal geregeld :{ Ergens ook wel goed, anders zou het standaard veel te warm zijn..
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 14:04:24 #9
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204481655
Ik heb nog gewoon winterjas aan op de fiets. Ja ik ben echt een koukleum.
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 14:04:53 #10
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204481660
Ging vanmorgen even snel naar de Jumbo om iets te halen zonder jas aan en ik vond het echt koud.
pi_204481664
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ah, het is allemaal jouw schuld
Denk dat ik haar over het randje geholpen heb :')
Kwam nogal abrupt ten einde.

Daarna kwam COVID en werd ze ineens wappie, terwijl ze op het begin juist heel streng was om maatregelen te voglen :{
pi_204481670
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Daarna kwam COVID en werd ze ineens wappie, terwijl ze op het begin juist heel streng was om maatregelen te voglen :{
Vraag me nu af waar zulke mensen / wappies nu over moeten klagen, nu er geen / minimale maatregelen meer zijn.

Oh wacht, over de overheid natuurlijk ...
pi_204481687
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Wij kunnen de airco niet regelen, wordt ergens centraal geregeld :{ Ergens ook wel goed, anders zou het standaard veel te warm zijn..
Jup, anders krijg je zo’n oorlog om de airco met mensen die niet snappen hoe zo’n systeem werkt :')
pi_204481703
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Mag je hond nog wel z’n rabiës-shot of is dat nu ook verdacht?
pi_204481705
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:09 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Jup, anders krijg je zo’n oorlog om de airco met mensen die niet snappen hoe zo’n systeem werkt :')
Flashbacks naar toen jij leidinggevende was :')
pi_204481740
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Flashbacks naar toen jij leidinggevende was :')
Ik heb daar een zomer een chronische keelontsteking gehad omdat die troela’s het raam open deden terwijl het buiten 35 graden was. Dan waait er dus warme lucht naar binnen (inclusief uitlaatgassen) en gaat die airco als een gek koude lucht blazen om te koelen :')
pi_204481747
Even wokje met oestersaus gemaakt
-XOXO-
pi_204481762
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
Doe maar exotisch. :{
pi_204481763
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Ik heb daar een zomer een chronische keelontsteking gehad omdat die troela’s het raam open deden terwijl het buiten 35 graden was. Dan waait er dus warme lucht naar binnen (inclusief uitlaatgassen) en gaat die airco als een gek koude lucht blazen om te koelen :')
:|W
pi_204481767
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:18 schreef datismijnmening het volgende:
Oestersaus is lekker, maar stinkt.
pi_204481772
Was eens tijdens een hittegolf naar het theater, stond de airco op standje 100. Week lang m'n stem kwijt geweest.
Later die zomer: airco op volle toeren in de trein, weer stem kwijt.
Thanx.
Tap tap tap
pi_204481784
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Vraag me nu af waar zulke mensen / wappies nu over moeten klagen, nu er geen / minimale maatregelen meer zijn.

Oh wacht, over de overheid natuurlijk ...
Complotten rondom overheid. Complot rondom oorlog in Oekraīne. Complot rondom klimaat. You name it.

Denk dat ze van GroenLinks omgeslagen is naar Forum voor Democratie.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:11 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Mag je hond nog wel z’n rabiës-shot of is dat nu ook verdacht?
Met die ex kan ik nog goed door een deur. Dit was een tussen-ex.
pi_204481788
Je zou bijna gaan verlangen naar de winter :@
pi_204481789
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:22 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Complotten rondom overheid. Complot rondom oorlog in Oekraīne. Complot rondom klimaat. You name it.

[..]
Toe maar :{
pi_204481791
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:17 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Toen ik nog in het buitenland werkte die ook vaak genoeg meegemaakt. Gezonde werkomgeving inderdaad.
pi_204481793
quote:

[..]

[..]
Wat mij nog het meeste verbaast is dat er soms ook wel mensen met inhoud zich laten meeslepen door complottheorieën.
pi_204481794
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:23 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Toe maar :{
Ja, achteraf had ik wat rode vlaggen moeten zien.
pi_204481801
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Toen ik nog in het buitenland werkte die ook vaak genoeg meegemaakt. Gezonde werkomgeving inderdaad.
Ja, als leidinggevende heb ik daar een eind aan gemaakt. Had geen zin om weer een zomer de deur van de KNO-arts plat te moeten lopen :')
pi_204481804
Ik heb het gevoel alsof het al zes uur is ofzo :')
Tap tap tap
pi_204481815
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb het gevoel alsof het al zes uur is ofzo :')
ja, ik ook wel een beetje, maar dat is ook al over 3,5 uur.
pi_204481820
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Wat mij nog het meeste verbaast is dat er soms ook wel mensen met inhoud zich laten meeslepen door complottheorieën.
Kan allerlei redenen hebben. In dit geval denk ik teleurgesteld in dingen die op dat moment op haar pas kwamen en dan maar iets aangrijpen om het de schuld te geven. Vriend van mij is gewoon enorm conservatief dus alles wat "nieuw" is is meteen eng en verkeerd.
pi_204481826
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Kan allerlei redenen hebben. In dit geval denk ik teleurgesteld in dingen die op dat moment op haar pas kwamen en dan maar iets aangrijpen om het de schuld te geven. Vriend van mij is gewoon enorm conservatief dus alles wat "nieuw" is is meteen eng en verkeerd.
Ja, het heeft wel een diepere psychologische redenen en als je alles benoemt wat er 'misgaat' leidt dat wel af van de persoon die jij eigenlijk zelf bent.
pi_204481827
Interessant !
pi_204481839
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja, het heeft wel een diepere psychologische redenen en als je alles benoemt wat er 'misgaat' leidt dat wel af van de persoon die jij eigenlijk zelf bent.
Ik las laatst ergens een goed artikel. Dat deze mensen zichzelf enorm "kritisch" vinden, maar "zelfkritisch" staat niet in het woordenboek. Daarom valt er ook geen discussie meer mee te voeren (en dan voelen ze zich gesterkt omdat niemand meer tegen hun in wil gaan, dus dan hebben ze "gewonnen").
pi_204481844
quote:

[..]
:D Ok
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_204481849
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:28 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Voor Facebook en Twitter waren er maar 100
Wappies in NL
Vakman pur sang
pi_204481850
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Doe maar exotisch. :{
Is dat exotisch? Staat al 50 jaar in supermarkt.
-XOXO-
pi_204481852
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik las laatst ergens een goed artikel. Dat deze mensen zichzelf enorm "kritisch" vinden, maar "zelfkritisch" staat niet in het woordenboek. Daarom valt er ook geen discussie meer mee te voeren (en dan voelen ze zich gesterkt omdat niemand meer tegen hun in wil gaan, dus dan hebben ze "gewonnen").
Ik kan deze gedachtegang volgen :Y
  dinsdag 19 april 2022 @ 14:33:08 #39
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204481855
quote:

[..]
En het geeft misschien een gevoel van controle? Dat gevoel heb ik een beetje bij een paar complotters in m'n omgeving.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204481856
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:31 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
:D Ok
Er is wel een wezenlijk verschil in kritisch zijn t.o.v. de overheid/ whatever en een compleet doorgeslagen denkbeeld
pi_204481857
quote:

[..]

[..]
Ah ze is verstandig geworden :+
-XOXO-
pi_204481861
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Ik ben alleen kritisch op mezelf.
Tap tap tap
pi_204481865
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:32 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Is dat exotisch? Staat al 50 jaar in supermarkt.
Vergeleken met een boterham met kaas :Y
pi_204481869
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Voor Facebook en Twitter waren er maar 100
Wappies in NL
Denk dat ze gewoon niet zo opvielen vroeger
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
niet elke complottheorie is een complottheorie :!
-XOXO-
pi_204481877
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
En het geeft misschien een gevoel van controle? Dat gevoel heb ik een beetje bij een paar complotters in m'n omgeving.
Ja, goede!

Wat mij vooral het meeste tegen staat is het gelijk schelden tegen mensen die anders denken of gelijk zo'n negatief reageren om het punt wat zij willen maken door te drukken.

Ik zie dat vooral op reacties zoals Nu.nl, dus vaak vermijd ik het ook om die reacties te lezen, omdat ik dan met de seconde dommer word.

Nu bedacht ik me: als je iemand wil overtuigen van je punt (als dat al de intentie is), hoezo breng je het dan niet anders en interessanter? Dan bereik je toch ook meer je doel.

Hetzelfde geldt voor vegans, die gelijk met slachthuisplaatjes aan komen zetten.
Geef mensen ook aantrekkelijke alternatieven, dan heb je toch je doel ook bereikt... ?
pi_204481878
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:33 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ah ze is verstandig geworden :+
Enorm verstandig.
pi_204481885
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:34 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Denk dat ze gewoon niet zo opvielen vroeger
[..]
niet elke complottheorie is een complottheorie :!
Ja, de maanlanding heeft nooit plaatsgevonden.
pi_204481888
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
De maan bestaat niet :!
pi_204481890
quote:

[..]
Dat zijn heerlijke complotten om in te duiken :D
pi_204481891
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Er is wel een wezenlijk verschil in kritisch zijn t.o.v. de overheid/ whatever en een compleet doorgeslagen denkbeeld
Wat is compleet doorgeslagen :) mensen doen alsof alle complottheorieën vergezocht en absurd zijn, nou nee hoor. Maar je hebt nou eenmaal mensen die klakkeloos alles wat ze horen en zien op het journaal voor waar aannemen, en je hebt mensen die sceptisch zijn. Niet alles is wat het lijkt gewoon, maar met een beetje mazzel(of pech) komen de mensen die het nu over wappie dit en wappie dat hebben daar ooit ook achter.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_204481892
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja, goede!

Wat mij vooral het meeste tegen staat is het gelijk schelden tegen mensen die anders denken of gelijk zo'n negatief reageren om het punt wat zij willen maken door te drukken.

Ik zie dat vooral op reacties zoals Nu.nl, dus vaak vermijd ik het ook om die reacties te lezen, omdat ik dan met de seconde dommer word.

Nu bedacht ik me: als je iemand wil overtuigen van je punt (als dat al de intentie is), hoezo breng je het dan niet anders en interessanter? Dan bereik je toch ook meer je doel.

Hetzelfde geldt voor vegans, die gelijk met slachthuisplaatjes aan komen zetten.
Geef mensen ook aantrekkelijke alternatieven, dan heb je toch je doel ook bereikt... ?
Of vleeseters als ze met vega(n) worden geconfronteerd en dan nadrukkelijk zeggen dat ze vanavond nog wel even een kalf op de barbecue zullen gooien.
Tap tap tap
pi_204481894
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
De maan bestaat niet :!
Nee klopt, dat is de reflectie van de zon.
Ergens staat daar in de ruimte een enorme spiegel.
pi_204481895
quote:

[..]
Klopt :)
pi_204481902
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:38 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Wat is compleet doorgeslagen :) mensen doen alsof alle complottheorieën vergezocht en absurd zijn, nou nee hoor. Maar je hebt nou eenmaal mensen die klakkeloos alles wat ze horen en zien op het journaal voor waar aannemen, en je hebt mensen die sceptisch zijn. Niet alles is wat het lijkt gewoon, maar met een beetje mazzel(of pech) komen de mensen die het nu over wappie dit en wappie dat hebben daar ooit ook achter.
Ja, dat is voor iedereen weer anders, maar een Agenda 2030 gaat mij dan weer iets te ver.
pi_204481903
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Nee klopt, dat is de reflectie van de zon.
Ergens staat daar in de ruimte een enorme spiegel.
Gewoon een grote lamp. :Y
pi_204481904
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja, dat is voor iedereen weer anders, maar een Agenda 2030 gaat mij dan weer iets te ver.
Is Utrecht CS dan eindelijk af?
Tap tap tap
pi_204481907
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Of vleeseters als ze met vega(n) worden geconfronteerd en dan nadrukkelijk zeggen dat ze vanavond nog wel even een kalf op de barbecue zullen gooien.
Ja, dat is dan weer de andere kant, vind ik ook niet echt netjes.
pi_204481908
quote:

[..]
Ach ja, we'll see :)
pi_204481909
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Gewoon een grote lamp. :Y
Zou het wel een LED-lamp zijn inmiddels?
pi_204481912
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Zijn ze daar nog steeds mee bezig?~! :')
pi_204481913
quote:

[..]
Die bestaat wel gewoon. :P Het is alleen de vraag in hoeverre wij die agenda volgen.
  Redactie Frontpage dinsdag 19 april 2022 @ 14:41:02 #62
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204481914
quote:

[..]
Wordt dat door de NS of overheid geregeld? Indien ja dan nee
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_204481915
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:40 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Ach ja, we'll see :)
:Y
pi_204481916
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Zou het wel een LED-lamp zijn inmiddels?
Klimaatverandering is niet echt!~``1!
Tap tap tap
pi_204481920
quote:

[..]
en stopt Soldaat van Oranje dan?
pi_204481923
quote:

[..]
Zijn ze daar nog steeds mee bezig?~! :')
Geen idee, stationshal enzo zien er goed uit, maar ik weet niet hoever ze zijn met die kanalen en omringende gebouwen en het oude HC.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage dinsdag 19 april 2022 @ 14:42:16 #67
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204481927
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:41 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
en stopt Soldaat van Oranje dan?
Heb gehoord dat het dan echt echt echt de allerlaatste van de laatste der laatsten verlenging is hoor :o
_____
pi_204481934
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:41 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Geen idee, stationshal enzo zien er goed uit, maar ik weet niet hoever ze zijn met die kanalen en omringende gebouwen en het oude HC.
Hm, tijd dat ik daar weer eens een keer heen ga.
Het is zo enorm gewijzigd allemaal en ik verdwaal elke keer in Utrecht CS richting centrum :{
pi_204481940
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Die bestaat wel gewoon. :P Het is alleen de vraag in hoeverre wij die agenda volgen.
* Notuleert
pi_204481952
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Hm, tijd dat ik daar weer eens een keer heen ga.
Het is zo enorm gewijzigd allemaal en ik verdwaal elke keer in Utrecht CS richting centrum :{
Ik weet ook niet meer hoe ik het snelst HC uit kan nu :') Heb daar tig jaar dagelijks gelopen, ben helemaal van de kaart nu.
Tap tap tap
pi_204481955
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:42 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Heb gehoord dat het dan echt echt echt de allerlaatste van de laatste der laatsten verlenging is hoor :o
Zijn er nog kaarten?
pi_204481958
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
* Notuleert
Kijk :P

https://www.weforum.org/projects/frontier-2030

En die club is goed in lobbyen en heeft dus wel degelijk invloed. Maar zo zijn er nog talloze clubs die ķķk invloed hebben.
pi_204481959
quote:

[..]
Niet door de Amerikanen nee, maar iedereen weet dat de nazi’s een geheime basis hebben op de dark side of the moon. :Y
-XOXO-
pi_204481965
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:45 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Niet door de Amerikanen nee, maar iedereen weet dat de nazi’s een geheime basis hebben op de dark side of the moon. :Y
En op Antartica :9
pi_204481983
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:38 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]
Golf van Tonkin incident.
-XOXO-
pi_204481991
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat kan ik ook niet laten als het “vegan zijn” als identiteit hebben aangemeten. :P
-XOXO-
pi_204481995
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:50 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Dat kan ik ook niet laten als het “vegan zijn” als identiteit hebben aangemeten. :P
Hoe wordt daar over het algemeen op gereageerd dan?
pi_204482001
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Hoe wordt daar over het algemeen op gereageerd dan?
Verontwaardigd. En vervolgens krijg je een preek over hoe slecht vlees voor het klimaat is van iemand wiens dieet voornamelijk bestaat uit avocado’s _O-
-XOXO-
pi_204482009
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:50 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Dat laatste vind ik ook wel apart; je hele identiteit ophangen aan wat je eet. Dat kom ik op die dating-app zo vaak tegen: “Hoi, ik ben Liselotte en ik ben vegan.”

Okay….
pi_204482011
quote:

[..]
Is de Maan niet als geheel een enorme verlaten holle ruimtebasis waar ooit nog eens onze genetische bouwplannen zijn ontworpen door Keizer Zorg IV?
pi_204482017
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:53 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Verontwaardigd. En vervolgens krijg je een preek over hoe slecht vlees voor het klimaat is van iemand wiens dieet voornamelijk bestaat uit avocado’s _O-
Hartstikke leuk, maar als diegene kinderen heeft, dan heb je wel een stok om mee te slaan he. :')
pi_204482020
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Dat laatste vind ik ook wel apart; je hele identiteit ophangen aan wat je eet. Dat kom ik op die dating-app zo vaak tegen: “Hoi, ik ben Liselotte en ik ben vegan.”

Okay….
"Aangenaam Liselotte, en ik ben Buda en ik lust geen onderwaterinsecten en jij lijkt er op eentje, ok doei"
pi_204482024
En idd.. het laatste wat milieuvriendelijk is, zijn avocado's :')
Wat strikt genomen niet vegan is, want er zijn insecten nodig voor de bestuiving oid..
pi_204482034
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat strikt genomen niet vegan is, want er zijn insecten nodig voor de bestuiving oid..
_O- Is dat ook al een dingetje?
  dinsdag 19 april 2022 @ 14:57:56 #85
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204482037
quote:
Strict genomen is er dan helemaal niets vegan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204482040
quote:
Hoezo dat dan, worden die insecten als slaven gezien dan of wat?
pi_204482044
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:57 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
_O- Is dat ook al een dingetje?
quote:
Veganisme is eenvoudig gezegd een levenswijze waarbij gestreefd wordt om geen dieren te (laten) gebruiken.
Dus als er dieren nodig zijn om een bepaald product te laten groeien.. tja..
pi_204482045
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:56 schreef UitStraling het volgende:

[..]
"Aangenaam Liselotte, en ik ben Buda en ik lust geen onderwaterinsecten en jij lijkt er op eentje, ok doei"
Mja, als ik blanke meisjes met rasta-haar en woonplaats Amsterdam zie, weet ik vaak al hoe laat het is :P
pi_204482047
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Strict genomen is er dan helemaal niets vegan. :+
Ja, dit! :D
pi_204482050
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:58 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Hoezo dat dan, worden die insecten als slaven gezien dan of wat?
Ja, ook honing is verboden enz.
pi_204482051
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:58 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Mja, als ik blanke meisjes met rasta-haar en woonplaats Amsterdam zie, weet ik vaak al hoe laat het is :P
Die ruiken meestal naar zeep en oude urine.
  dinsdag 19 april 2022 @ 14:59:36 #92
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204482057
Maar de vegans die ik ken, zijn meer van het niet onnatuurlijk inzetten van dieren voor hun eigen gewin. Dus wel vruchten die het gevolg zijn van een bij die op de blommen ging zitten (want hun natuurlijke gedrag), maar niet de honing van diezelfde bij voor zichzelf gebruiken en de bij benadelen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204482059
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja, ook honing is verboden enz.
Wappies dus.
pi_204482060
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Okay….
Voordeel wel dat gelijk naar links kunt swipen :P
-XOXO-
pi_204482061
Volgens mij ken ik geen vegans, wel mensen die vegetarisch eten, maar die eten dan wel weer eieren en drinken melk etc.
pi_204482064
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar de vegans die ik ken, zijn meer van het niet onnatuurlijk inzetten van dieren voor hun eigen gewin. Dus wel vruchten die het gevolg zijn van een bij die op de blommen ging zitten (want hun natuurlijke gedrag), maar niet de honing van diezelfde bij voor zichzelf gebruiken en de bij benadelen.
En een wollen trui? Mag dat? Want dat schaap wordt er ook niet vrolijk van als je hem niet scheert. :{
pi_204482068
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Honing eten als niet-bij-zijnde is toch altijd jatten uit de voorraadkast van de bijtjes?
  dinsdag 19 april 2022 @ 15:02:48 #98
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204482076
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
En een wollen trui? Mag dat? Want dat schaap wordt er ook niet vrolijk van als je hem niet scheert. :{
In principe niet, want het stimuleert het houden van de dieren en daardoor blijft de industrie in stand, maar de vegans die ik ken, zijn zich er wel van bewust dat de huidige, zo gefokte kuddes, niet zonder scheren kunnen. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 19 april 2022 @ 15:03:22 #99
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204482082
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Honing eten als niet-bij-zijnde is toch altijd jatten uit de voorraadkast van de bijtjes?
Ja, daarom past honing niet in een vegan dieet. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204482083
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij ken ik geen vegans, wel mensen die vegetarisch eten, maar die eten dan wel weer eieren en drinken melk etc.
Een vogel die zijn eigen poep eet, niet kan vliegen, te dom is om te tellen en die iedere dag een ei legt is ook vrij onnatuurlijk.
pi_204482094
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ken ook wel vegetariërs, maar die maken er dan geen probleem van als je in een restaurant naast ze een cote de boeuf van 500 gram zit weg te buffelen.
-XOXO-
pi_204482096
Ik vind dat altijd wel een interessante vraagstelling, hoe gaan mensen die vegetarisch of veganistisch eten om met het voeden van hun (roofdier)huisdier? Zoals een hond en kat..

Dan houd je toch ook een bepaald systeem in stand?
pi_204482101
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Nope en ook geen leren schoenen.
-XOXO-
pi_204482102
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
In principe niet, want het stimuleert het houden van de dieren en daardoor blijft de industrie in stand, maar de vegans die ik ken, zijn zich er wel van bewust dat de huidige, zo gefokte kuddes, niet zonder scheren kunnen. :Y
De vegans die ik ken, droegen volgens mij alleen katoen. Of synthetische stoffen. Maar dat laatste lijkt me ook niet erg duurzaam :{
pi_204482107
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:05 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Nope en ook geen leren schoenen.
En geen zijden bloesjes. :P
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 15:05:35 #106
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204482108
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind dat altijd wel een interessante vraagstelling, hoe gaan mensen die vegetarisch of veganistisch eten om met het voeden van hun (roofdier)huisdier? Zoals een hond en kat..

Ik ken 1 veganist die zijn hond ook vegan eten gaf maar daar was de rest echt tegen.. ook de andere veganisten.
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 15:05:57 #107
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204482111
Die vinden dat je een dier moet geven wat het nodig is en als dat vlees is dan is dat zo.
pi_204482112
quote:

Er zijn toch mensen die hun kat op plantaardig voedsel zetten?
pi_204482113
quote:

Op youtube wel eens mensen voorbij zijn komen die hun hond ook vegan lieten eten :N
-XOXO-
pi_204482114
quote:

Ik ken er eentje, de mooiste vrouw ter wereld, en die koopt ook voor haar katten biologische visjes.
  dinsdag 19 april 2022 @ 15:06:31 #111
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204482119
quote:

Het enige écht vegan-verantwoorde is geen huisdieren. :+

Maar een hoop "hadden ze al", dus dan wat het beste is voor het beestje.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204482126
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:06 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik ken er eentje, de mooiste vrouw ter wereld, en die koopt ook voor haar katten biologische visjes.
Hoe werkt dat? Biologische vis?
pi_204482127
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Het enige écht vegan-verantwoorde is geen huisdieren. :+

Maar een hoop "hadden ze al", dus dan wat het beste is voor het beestje.
En dan overgaan op de planteneters. zoals cavia's O+
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 15:08:42 #114
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204482132
Supermarkt geweest, kan weer een weeshuis voorzien van snacks.
pi_204482137
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Hoe werkt dat? Biologische vis?
Misschien een vis die alleen opgevoed is met sinaasappelsap en M&M's.
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 15:09:02 #117
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204482138
Zag Toblerone, moest aan @kwiwi denken en toen moest dat ook mee.
  dinsdag 19 april 2022 @ 15:12:27 #118
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204482159
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
En dan overgaan op de planteneters. zoals cavia's O+
Nou, éigenlijk dus helemaal geen dieren als bezit, want niet de natuurlijke situatie voor het dier (niet dat dat nog haalbaar is, maar het principe snap ik nog wel ergens).

Best interessante invalshoeken soms hoor, maar het scheelt wel als je gewoon "normaal" over zulke onderwerpen kan praten zonder meteen voor moordenaar uitgemaakt te worden. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage dinsdag 19 april 2022 @ 15:14:10 #119
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204482170
quote:

[..]
Iron Sky _O_
_____
pi_204482191
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:12 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Nou, éigenlijk dus helemaal geen dieren als bezit, want niet de natuurlijke situatie voor het dier (niet dat dat nog haalbaar is, maar het principe snap ik nog wel ergens).

Best interessante invalshoeken soms hoor, maar het scheelt wel als je gewoon "normaal" over zulke onderwerpen kan praten zonder meteen voor moordenaar uitgemaakt te worden. :+
Dit kun je zover en zo gek doortrekken als maar mogelijk is, om muziek te kunnen luisteren is stroom nodig en die stroom wekt men op in de Amercentrale en rond deze centrale heeft de Grauwgele Plevierwipper het lastig om broedplaatsen te vinden, ver-bo-ten |:)
pi_204482202
@dud0r klaar voor de koningsspelen. Ik ken het dansje inmiddels helemaal *O*
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 19 april 2022 @ 15:20:22 #122
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204482203
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:18 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dit kun je zover en zo gek doortrekken als maar mogelijk is, om muziek te kunnen luisteren is stroom nodig en die stroom wekt men op in de Amercentrale en rond deze centrale heeft de Grauwgele Plevierwipper het lastig om broedplaatsen te vinden, ver-bo-ten |:)
Daar maak je nu wel grapjes over, maar dingen als crypto doen die vrienden van me ook niet aan omdat het zo bizar veel energie kost. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204482212
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Daar maak je nu wel grapjes over, maar dingen als crypto doen die vrienden van me ook niet aan omdat het zo bizar veel energie kost. :P
Is dan de overweging milieuvervuiling of de eigen portemonnee?
  dinsdag 19 april 2022 @ 15:23:09 #124
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_204482227
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Is dan de overweging milieuvervuiling of de eigen portemonnee?
Milieu. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_204482233
Mail van thuisbezorgd:
Je hebt meer dan 290 punten gespaard en dus bijna alle aanbiedingen in ons Punten-programma ontgrendeld.

Oeps.
Tap tap tap
pi_204482245
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Mail van thuisbezorgd:
Je hebt meer dan 290 punten gespaard en dus bijna alle aanbiedingen in ons Punten-programma ontgrendeld.

Oeps.
"Oemfoefoe staat morgenavond van 19:00 tot 23:00 tot uw beschikking, veel plezier"
  Redactie Frontpage dinsdag 19 april 2022 @ 15:25:42 #127
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204482246
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:20 schreef Haags het volgende:
@:dud0r klaar voor de koningsspelen. Ik ken het dansje inmiddels helemaal *O*
Dit dansje?
_____
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 15:26:20 #128
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204482250
Weet ook eindelijk wie er naast me komt wonen, een oudere vrouw (denk 60 ofzo) met 2 hondjes.

Als het maar niet van die continue blaffende beesten zijn. :r
pi_204482252
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Mail van thuisbezorgd:

Oeps.
je kookt niet graag zelf geloof ik he? :D
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 15:26:46 #130
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204482255
Ik zie mijn nachtrust alweer verdwijnen voor mijn ogen.
  Redactie Frontpage dinsdag 19 april 2022 @ 15:29:20 #131
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204482272
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:26 schreef Ama het volgende:
Weet ook eindelijk wie er naast me komt wonen, een oudere vrouw (denk 60 ofzo) met 2 hondjes.

_____
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 15:29:58 #132
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204482279
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:29 schreef LTVDK het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Of beetje rattengif in de tuin strooien. :)
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 15:30:41 #133
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204482283
Was altijd wel blij dat ik geen buren met honden had eigenlijk.
pi_204482284
quote:

Misschien heeft ze een hele schare kleinkinderen waar ze veel op past *;
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 15:30:57 #135
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204482285
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Misschien heeft ze een hele schare kleinkinderen waar ze veel op past *;
Ik betwijfel het.
pi_204482289
Of een hondje aan mij geven.
Tap tap tap
pi_204482291
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:29 schreef Ama het volgende:

[..]
Of beetje rattengif in de tuin strooien. :)
gebakken "huishoudschoonmaakartikel"
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 15:32:04 #138
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204482293
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb er 2 in de aanbieding.
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 15:32:42 #139
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204482301
1+1 gratis actie.
  Redactie Frontpage dinsdag 19 april 2022 @ 15:33:37 #140
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204482309
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:31 schreef CherryLips het volgende:
Hoef je een keertje minder bij thuisbezorgd te bestellen
_____
pi_204482310
Die vrouw is er nog niet eens en jij geeft haar hondjes al weg _O-
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 15:34:33 #142
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204482320
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die vrouw is er nog niet eens en jij geeft haar hondjes al weg _O-
Heb slechte ervaringen met kleine hondjes. ;(
pi_204482321
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:30 schreef Ama het volgende:
Was altijd wel blij dat ik geen buren met honden had eigenlijk.
Misschien heeft dat oude vrouwtje wel haren op haar tanden en laat ze je het huis uit zetten wegens drugshandel.
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 15:35:00 #144
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204482329
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Misschien heeft dat oude vrouwtje wel haren op haar tanden en laat ze je het huis uit zetten wegens drugshandel.
Dit slaat weer totaal nergens op maar oke prima US.
pi_204482333
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:34 schreef Ama het volgende:

[..]
Heb slechte ervaringen met kleine hondjes. ;(
Misschien vallen deze mee. ;(
  dinsdag 19 april 2022 @ 15:36:56 #146
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_204482345
honten zijn kudt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage dinsdag 19 april 2022 @ 15:37:09 #147
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204482350
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Misschien vallen deze mee. ;(
Kwestie van goed marineren en hopen dat ze nog niet te oud zijn
_____
pi_204482358
quote:
80s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:37 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Kwestie van goed marineren en hopen dat ze nog niet te oud zijn
Of gewoon 3 dagen in de slowcooker met wat wijn of azijn.
pi_204482366
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
honten zijn kudt
Als er ooit snode buitenaardse wezens landen kunnen we het beste aan de honden vragen om een goed woordje voor ons te doen.
pi_204482371
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Of gewoon 3 dagen in de slowcooker met wat wijn of azijn.
:{
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_204482375
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:40 schreef gianni61 het volgende:

[..]
:{
Ja, wat ? :{
  dinsdag 19 april 2022 @ 15:42:16 #152
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_204482388
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:39 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als er ooit snode buitenaardse wezens landen kunnen we het beste aan de honden vragen om een goed woordje voor ons te doen.
Nee als er ooit snode buitenaardse wezens landen gaan we jou om raad vragen :P
pi_204482408
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nee als er ooit snode buitenaardse wezens landen gaan we jou om raad vragen :P
pi_204482486
quote:

Blaffen alleen als ze niet thuis is.
pi_204482548
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Blaffen alleen als ze niet thuis is.
Hopen dat het een FOK!ster is.
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:10:43 #156
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_204482570
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Hopen dat het een FOK!ster is.
Die zijn meestal gewoon thuis.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_204482573
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:10 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Die zijn meestal gewoon thuis.
Daarom.
pi_204482575
Zo’n zolderkamerbejaarde.
pi_204482577
Over een kwartiertje nog een meeting en dan is werkdag 1/3 voorbij :9
pi_204482582
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja, wat ? :{
Hond doe je met bier joh.
pi_204482600
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
1/3 pas.. ? Ga je overwerken vandaag?
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:14:47 #162
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_204482601
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
1/2 zelfs *O*
  Redactie Frontpage dinsdag 19 april 2022 @ 16:22:11 #163
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204482657
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
1/3 pas.. ? Ga je overwerken vandaag?
Nee werkdag 1 van 3, de parttimert
_____
pi_204482703
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]
OH !

Ik zat alleen aan deze dag te denken :')
pi_204482718
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]
:7
pi_204482722
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
1/2 zelfs *O*
En dan heb je anderhalve maand vrij of zo? Waar haal je al die dagen vandaan? :D
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 16:30:09 #167
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204482726
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan heb je anderhalve maand vrij
Damn
pi_204482736
1/3e van de werkweek
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 16:31:54 #169
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204482744
Oh
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:33:53 #170
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_204482757
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
En dan heb je anderhalve maand vrij of zo? Waar haal je al die dagen vandaan? :D
Nee dat is ook weer een beetje overdreven :P
pi_204482762
Stel je voor dat je na die anderhalve maand weer moet werken.
Tap tap tap
pi_204482771
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Stel je voor dat je na die anderhalve maand weer moet werken.
Heeft Buda gelukkig geen last van :P
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:37:50 #173
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_204482786
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:41:47 #175
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_204482814
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Don’t make stupid people famous.
Sorry,ik zal het niet meer doen.Maar ik moet er zo om lachen. _O-
pi_204482864
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
  dinsdag 19 april 2022 @ 16:48:36 #177
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_204482874
Zo, maar even in het zonnetje https://www.youtube.com/shorts/QsAFK89Vc2c
pi_204482901
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SPOILER
:')
:D

Mijn vervanger trouwens ook :P
pi_204482906
quote:
Ik klik het maar niet aan :D
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.
pi_204482910
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Mijn vervanger trouwens ook :P
Nou, dat is snel :o
pi_204482923
quote:
Wat is dat nou weer voor Sjeng :')
pi_204482926
Wat een heerlijk weer nog geen wolkje aan de lucht *O*
pi_204482930
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat een heerlijk weer nog geen wolkje aan de lucht *O*
Ik hoop echt dat dit weertype aanblijft, heerlijk!
pi_204482932
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Nou, dat is snel :o
Ja, het was wel degene die in november één van mijn twee functies overnam :P
pi_204482940
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ik hoop echt dat dit weertype aanblijft, heerlijk!
Zo op buienradar te zien wel, maar twee dagen regen..
  dinsdag 19 april 2022 @ 17:00:08 #186
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_204482955
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Wat is dat nou weer voor Sjeng :')
Zelfbenoemd soeverein,wil wel de lusten maar niet de lasten.
  dinsdag 19 april 2022 @ 17:02:29 #187
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_204482969
1 kilo paaseitjes, van 20 euro voor 5 euro _O_
  dinsdag 19 april 2022 @ 17:02:52 #188
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_204482976
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef kwiwi het volgende:
Moet wel vandaag op he, weet niet of dat een probleem is? :D
pi_204482979
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Ja, het was wel degene die in november één van mijn twee functies overnam :P
Ik ben nu ongeveer een jaartje weg en nu al 2 collega's versleten.
Way to go wel :')
  dinsdag 19 april 2022 @ 17:03:21 #190
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_204482981
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Moet wel vandaag op he, weet niet of dat een probleem is? :D
Nee, nomnom.
  Moderator dinsdag 19 april 2022 @ 17:10:20 #191
388664 crew  Dotteke
pi_204483022
quote:
Kijk dat is nog eens te doen,
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_204483033
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:00 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Zelfbenoemd soeverein,wil wel de lusten maar niet de lasten.
Klinkt vreselijk :P
pi_204483041
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ik ben nu ongeveer een jaartje weg en nu al 2 collega's versleten.
Way to go wel :')
:D Dan kun je blij zijn dat je daar weg bent. Dat is toch waar Dud0r nog steeds werkt?
pi_204483050
quote:
:o Goed merk?
  dinsdag 19 april 2022 @ 17:14:29 #195
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_204483056
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Klinkt vreselijk :P
Je moet behoorlijk geduld hebben om hem te volgen,ik heb medelijden met de mensen die hij belt.Belastingdienst ,politie etc.
  dinsdag 19 april 2022 @ 17:15:30 #196
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_204483062
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:03 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Nee, nomnom.
Op naar de Kwardashians _O-
pi_204483072
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
:D Dan kun je blij zijn dat je daar weg bent. Dat is toch waar Dud0r nog steeds werkt?
Ja, 100%
Nee, Dudor werkt ergens anders :D
pi_204483085
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Ja, 100%
Nee, Dudor werkt ergens anders :D
Ik ben ook wel blij dat ik weg ben. Ik mis het opportunisme van het management totaal niet :P
pi_204483097
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Ik ben ook wel blij dat ik weg ben. Ik mis het opportunisme van het management totaal niet :P
Nee en dan die periodieke ontslaggolven..
Dus ik gok dat de ontslaggolf weer aangebroken is _O_

Er zit nu al sowieso een compleet ander team, dan toen ik wegging.

= rode vlag.
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 17:22:36 #200
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204483099
quote:
Ik kom eraan.
  dinsdag 19 april 2022 @ 17:46:31 #201
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_204483265
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:22 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik kom eraan.
Daar ken ik een liedje van.
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 17:49:29 #202
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204483294
Dat kan.
pi_204483302
https://www.hln.be/buiten(...)ne-betalen~a481842a/

We gaan weer Sinterklaasje spelen <O) *O*
-XOXO-
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 17:50:55 #204
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204483307
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
Sinterklaasje
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:46 schreef FreshFruit het volgende:
Daar ken ik een liedje van.
pi_204483315
quote:
Net als toen bij Griekenland.

Maar misschien is het wel eerst handig om even het einde van de oorlog af te wachten, voordat we ook maar een steen rechtzetten.
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 17:52:30 #206
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204483321
Snel afwassen en daarna op de bank ploffen om BCS te kijken. _O_ Zo fucking veel zin in. _O_
pi_204483331
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Nee en dan die periodieke ontslaggolven..
Dus ik gok dat de ontslaggolf weer aangebroken is _O_

Er zit nu al sowieso een compleet ander team, dan toen ik wegging.

= rode vlag.
Klinkt als een vreselijk bedrijf -O-
pi_204483346
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Klinkt als een vreselijk bedrijf -O-
50% van de tijd was ik er toch niet en buiten de deur.
Maar alsnog: ja.
pi_204483352
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
50% van de tijd was ik er toch niet en buiten de deur.
Maar alsnog: ja.
Niet goed voor je bloeddruk :N
  dinsdag 19 april 2022 @ 17:56:19 #210
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_204483354
Wie wil er bij mij komen werken? *O* We zoeken vooral IT-ers, in alle soorten en maten *O*
pi_204483355
Is die snack soms de bloemetjes buiten zetten vanavond? :P
pi_204483356
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie wil er bij mij komen werken? *O* We zoeken vooral IT-ers, in alle soorten en maten *O*
Ik ben in geen enkele maat een IT’er :P
pi_204483363
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, waar zoeken ze geen IT-ers ..
pi_204483367
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Niet goed voor je bloeddruk :N
Nope.. al weet ik niet of ik het toen al had :') maar er aan bijgedragen heeft het zeker niet :N
pi_204483369
Aah, mijn vader heeft vrijdag eerst een oogonderzoek en daarna wordt een foto gemaakt van zijn heup. Dan zijn we daar wel een middagje zoet in het ziekenhuis :')
pi_204483375
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Aah, mijn vader heeft vrijdag eerst een oogonderzoek en daarna wordt een foto gemaakt van zijn heup. Dan zijn we daar wel een middagje zoet in het ziekenhuis :')
Misschien hebben ze daar een goede coffee corner?
pi_204483377
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Nope.. al weet ik niet of ik het toen al had :') maar er aan bijgedragen heeft het zeker niet :N
Zal vast de aanloop zijn geweest. :Y Ik had drie jaar geleden een burn-out en voel dat nu nog.
pi_204483378
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Net als toen bij Griekenland.

Maar misschien is het wel eerst handig om even het einde van de oorlog af te wachten, voordat we ook maar een steen rechtzetten.
Misschien handig om eerst ons eigen dak te repareren voordat we aan het dak van de buren beginnen
-XOXO-
pi_204483381
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Misschien hebben ze daar een goede coffee corner?
Hadden ze altijd wel. Daar heb ik in 2020 de nodige kopjes getapt :P
pi_204483399
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Zal vast de aanloop zijn geweest. :Y Ik had drie jaar geleden een burn-out en voel dat nu nog.
Burn-out kan ook zeer lang meespelen idd, niet dat ik het zelf heb gehad, maar ik leer er nu over en een vriendin zit er nu midden in.
Bizar wat zo'n burn-out met je kan doen :o
pi_204483403
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Misschien handig om eerst ons eigen dak te repareren voordat we aan het dak van de buren beginnen
Welnee, wij laten ons wel natregenen.
Geen probleem.
pi_204483405
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Hadden ze altijd wel. Daar heb ik in 2020 de nodige kopjes getapt :P
Ah, das wel een meevaller :Y
pi_204483413
Net even gemeten en bloeddruk is wel weer in orde gelukkig: 130/84
pi_204483416
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Burn-out kan ook zeer lang meespelen idd, niet dat ik het zelf heb gehad, maar ik leer er nu over en een vriendin zit er nu midden in.
Bizar wat zo'n burn-out met je kan doen :o
Mja, ik denk dat ik nooit meer helemaal de oude wordt :{ en ergens is dat ook wel goed juist.
pi_204483422
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net even gemeten en bloeddruk is wel weer in orde gelukkig: 130/84
Netjes :Y Nog even Wattenschijfje aaien en je daalt nog een paar puntjes :P
pi_204483424
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die snack soms de bloemetjes buiten zetten vanavond? :P
Veel te laat idd.

K zit zo vol van het eten :'(
pi_204483426
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Mja, ik denk dat ik nooit meer helemaal de oude wordt :{ en ergens is dat ook wel goed juist.
Nee, dat kan ik mij goed voorstellen.
Heb je zelf een idee hoe het zo gekomen is?
Je weet nu in elk geval waar het aan ligt en wat je er aan kan doen
pi_204483433
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Netjes :Y Nog even Wattenschijfje aaien en je daalt nog een paar puntjes :P
Misschien kan ik voorstellen om Wattenschijfje mee te nemen als kantoor-cavia.
Ter vermindering van stress

N.b. Wattenschijfje is geen stressbal en er mag niet in haar geknepen worden.
pi_204483438
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Veel te laat idd.

Wat heb je allemaal gedaan vanavond?
pi_204483446
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Nee, dat kan ik mij goed voorstellen.
Heb je zelf een idee hoe het zo gekomen is?
Je weet nu in elk geval waar het aan ligt en wat je er aan kan doen
Ik zat in een project dat ik vreselijk vond. En mijn moeder werd ziek en zou later overlijden. Die combinatie was te veel van het goede. :{
pi_204483448
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal gedaan vanavond?
sticky bonesless chicken pieces. Daar ging ik dus al de fout mee. Daarna naar die sushi zaak miso soup en 2 van die massive rollen en nu heb ik spijt
pi_204483450
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Emotional support animal. :Y
-XOXO-
pi_204483455
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

_O-

Aaaw, lijkt me wel een goed idee. Ik denk dat zoiets voor meer mensen heel fijn is :Y
pi_204483458
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Ik zat in een project dat ik vreselijk vond. En mijn moeder werd ziek en zou later overlijden. Die combinatie was te veel van het goede. :{
Jemig.. :{

Ja dat klinkt als een afschuwelijke situatie.
pi_204483462
ik was dus naar een verjaardag van iemand die ik niet zo goedken maar goed klein eiland dus zo ongeveer iedereen was er. En dus ook die duitser wiens vrouw dus vorig is overleden. Daarna zijn we naar een bar gegaan waar we werden opgewacht door hongerige boze honden :X
  dinsdag 19 april 2022 @ 18:08:05 #236
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_204483463
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Veel te laat idd.

Hoe is het met je muggenbult?
  dinsdag 19 april 2022 @ 18:08:30 #237
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_204483464
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Maar ook los van je moeder ben je toch wel blij dat je daar weg bent?
pi_204483468
quote:
85s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:06 schreef bitterbal het volgende:

[..]
sticky bonesless chicken pieces. Daar ging ik dus al de fout mee. Daarna naar die sushi zaak miso soup en 2 van die massive rollen en nu heb ik spijt
Dat wordt een nachtje borrelen :P
pi_204483469
ik las laatst dat teveel werk dus geen burn out veroorzaakt maar het onvermogen om al die gevoelens te kunnen handelen en te kunnen plaatsen of verwerken.

Dus ieman die niet zo hard werkt zou dus ook een burn out kunnen krijgen
pi_204483470
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Hoe is het met je muggenbult?
ja wel weer stuk er bij. Zelfs gestoken n de zee }:|
pi_204483473
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Dat wordt een nachtje borrelen :P
mja :'(
pi_204483476
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Maar ook los van je moeder ben je toch wel blij dat je daar weg bent?
Zeker :Y Al had ik het laatste half jaar deels een andere functie.
  dinsdag 19 april 2022 @ 18:09:46 #243
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_204483479
Bitterborrel.
pi_204483491
die duitser wiens vrouw is overleden vertelde dat erop het eiland veel mensen het slecht vonden die die al zo snel een nieuwe vriendin had. Het is ook een vriendin van die vrouw die is overleden

maar wat niemand dus wist is dat die vrouw voor haar sterven al heeft gezegd dat hij een nieuwe vriendin moest zoeken en dat deze dame een goede keuze is.
pi_204483495
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef bitterbal het volgende:
ik las laatst dat teveel werk dus geen burn out veroorzaakt maar het onvermogen om al die gevoelens te kunnen handelen en te kunnen plaatsen of verwerken.

Het kan allerlei oorzaken hebben :Y Bij mij had het niet met te hard werken te maken. Maar na drie jaar in dat projectteam was de batterij gewoon leeg.
pi_204483500
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Het kan allerlei oorzaken hebben :Y Bij mij had het niet met te hard werken te maken. Maar na drie jaar in dat projectteam was de batterij gewoon leeg.
ja ik denk dat we er ook niet voor gemaakt zijnom al die balletjes maar in de lucht te houden
  dinsdag 19 april 2022 @ 18:12:56 #247
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_204483502
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
die duitser wiens vrouw is overleden vertelde dat erop het eiland veel mensen het slecht vonden die die al zo snel een nieuwe vriendin had. Het is ook een vriendin van die vrouw die is overleden

maar wat niemand dus wist is dat die vrouw voor haar sterven al heeft gezegd dat hij een nieuwe vriendin moest zoeken en dat deze dame een goede keuze is.
Dat is toch mooi.
pi_204483507
quote:

Ach ja, mensen en hun oordeel :')
pi_204483514
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:12 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat is toch mooi.
ja idd. maar zelfs dus vrienden van hun praten nu slecht over hem omdat hij nu dus samen is met deze nieuwe dame
pi_204483520
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Ach ja, mensen en hun oordeel :')
ja dus hij heeft nieuwe vrienden:P

ben morgen bij die nieuwe vriendne uitgenodigt. hebben een vila met zwembad 👀
pi_204483521
Trek in ijs ;(
  dinsdag 19 april 2022 @ 18:15:31 #252
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_204483525
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja idd. maar zelfs dus vrienden van hun praten nu slecht over hem omdat hij nu dus samen is met deze nieuwe dame
Wat Buda post,mensen en hun oordeel.Als ik ga zou ik hetzelfde tegen Soul zeggen.
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 18:15:34 #253
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204483526
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in ijs ;(
Ik moet ook maar weer eens ijsjes kopen.
pi_204483527
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Trek in ijs ;(
Ik heb nog een magnum voor je.
pi_204483528
trek in niets

ja een vinger in mijn keel
pi_204483533
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:15 schreef Haags het volgende:

[..]
Ik heb nog een magnum voor je.
Welke smaak? :9
pi_204483536
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Classic
pi_204483537
quote:

Hoelang was dat geleden dan?
Tap tap tap
  dinsdag 19 april 2022 @ 18:16:30 #259
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_204483538
quote:

[..]
Wil je niet weten. :{w
pi_204483539
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:15 schreef bitterbal het volgende:
trek in niets

ja een vinger in mijn keel
Iew :{
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 18:16:37 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204483540
Magnums zijn vanaf morgen in de aanbieding bij de Jumbo weet ik toevallig.
pi_204483541
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:16 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Hoelang was dat geleden dan?
ze is oktober vorige jaar overleden
pi_204483542
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:16 schreef Haags het volgende:

[..]
Classic
Valt mee. Ik had iets als Haagse worst verwacht :P
pi_204483545
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:16 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ze is oktober vorige jaar overleden
Valt nog mee dan toch.
Moet hij gaan zitten mokken de hele tijd? Komt ze ook niet mee terug.
Tap tap tap
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 18:17:16 #265
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204483546
Twee dozen voor ¤6.
pi_204483547
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:16 schreef Ama het volgende:
Magnums zijn vanaf morgen in de aanbieding bij de Jumbo weet ik toevallig.
Daar kom ik nooit. Ik vind die bekers van Magnum lekker :9~
  dinsdag 19 april 2022 @ 18:17:31 #267
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_204483549
quote:

[..]
Een paarsgepunte.
pi_204483555
En als ze al een tijd ziek was is hij misschien al een stap verder.
Tap tap tap
  dinsdag 19 april 2022 @ 18:17:48 #269
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_204483556
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:17 schreef Ama het volgende:
Twee dozen voor ¤6.
Prijslijst van Thailand?
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 18:17:52 #270
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204483559
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Daar kom ik nooit. Ik vind die bekers van Magnum lekker :9~
Ja die zijn ook wel erg goed te doen, heb ik al een tijdje niet meer gehad.
  roze dinsdag 19 april 2022 @ 18:18:05 #271
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204483562
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Prijslijst van Thailand?
:?
pi_204483566
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Valt nog mee dan toch.
Moet hij gaan zitten mokken de hele tijd? Komt ze ook niet mee terug.
nou ja ze zien het misschien als respectloos maar die man droeg zijn vrouw echt op handen.
  dinsdag 19 april 2022 @ 18:18:36 #273
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_204483570
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:18 schreef Ama het volgende:

[..]
:?
dozen

ditdat
pi_204483572
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:18 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nou ja ze zien het misschien als respectloos maar die man droeg zijn vrouw echt op handen.
Die is dan helemaal ongelukkig alleen. Mensen denken dat hij z'n vrouw wil vervangen.
Tap tap tap
pi_204483575
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:17 schreef CherryLips het volgende:
En als ze al een tijd ziek was is hij misschien al een stap verder.
ja dat vergeten mensen idd. Ze kreeg al gelijk bij de uitslag te horen dat er niets meer te doen was. Ze dachten alleen dat ze nog meer tijd zou hebben wat niet zo bleek te zijn
pi_204483579
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Prijslijst van Thailand?
das wel erg goedkoop fles
pi_204483582
quote:

[..]
Nee dankje de koekoek.
  dinsdag 19 april 2022 @ 18:19:41 #278
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_204483583
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:19 schreef bitterbal het volgende:

[..]
das wel erg goedkoop fles
ja toch een beetje in de gaten houden hmm :+
pi_204483587
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:18 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Die is dan helemaal ongelukkig alleen. Mensen denken dat hij z'n vrouw wil vervangen.
ja hij zei ook dat lukt nooit. Ze denken ook dat nieuwe vriendin bij hem is voor geld. NOu rijk is die niet ene deze dame heeft eigen restaurant dus dat is het ook niet :')
pi_204483589
Nou, koffie, poezenplaatje en naar bed :O
pi_204483597
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, koffie, poezenplaatje en naar bed :O
ik ben nu de muggen aan het bevriezen met de airco
pi_204483598
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef bitterbal het volgende:

Verklaard wel waarom zoveel ambtenaren een burn out hebben :P
-XOXO-
pi_204483599
Bal, ben je al gewend aan de nieuwe tijdzone?
pi_204483602
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:21 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Verklaard wel waarom zoveel ambtenaren een burn out hebben :P
:o
pi_204483605
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Bal, ben je al gewend aan de nieuwe tijdzone?
nou heb vannacht wel vertyft geslapen dus weet het nog niet zo ;P
  dinsdag 19 april 2022 @ 18:22:22 #286
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_204483606
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:20 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja hij zei ook dat lukt nooit. Ze denken ook dat nieuwe vriendin bij hem is voor geld. NOu rijk is die niet ene deze dame heeft eigen restaurant dus dat is het ook niet :')
Zijn vrouw wist gewoon dat hij alleen maar zou verpieteren.
pi_204483609
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:22 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Zijn vrouw wist gewoon dat hij alleen maar zou verpieteren.
ja precies en dat verdiend niemand
  Redactie Frontpage dinsdag 19 april 2022 @ 18:22:51 #288
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204483610
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ik ben nu de muggen aan het bevriezen met de airco
'Ik wil alleen maar naar een tropisch warm land'
*zet airco op 15 graden
_____
pi_204483621
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]
*zet airco op 15 graden
pi_204483626
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:22 schreef LTVDK het volgende:

[..]
*zet airco op 15 graden
Misschien heeft ze haar dekentje ook meegenomen? :D
pi_204483628
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
ja dat durfde ik niet te vertellen :@
pi_204483631
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:25 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja dat durfde ik niet te vertellen :@
  Redactie Frontpage dinsdag 19 april 2022 @ 18:25:43 #293
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204483633
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
En de toffels aan
_____
pi_204483635
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:25 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
de waterkoker was al raar
  dinsdag 19 april 2022 @ 18:26:26 #295
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_204483640
c_/
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_204483645
quote:
Dat is een goed idee. ^O^
  Redactie Frontpage dinsdag 19 april 2022 @ 18:27:07 #297
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_204483649
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:25 schreef bitterbal het volgende:

[..]
de waterkoker was al raar
Jij bent al raar
_____
pi_204483666
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:27 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Jij bent al raar
ja dus een dekentje zou niet moeten verbazen
  dinsdag 19 april 2022 @ 18:29:49 #299
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_204483676
Haha ik heb bij het eerste hotel overmorgen een glaasje welkomst champagne bijgeboekt :') omdat het kan :D
pi_204483683
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha ik heb bij het eerste hotel overmorgen een glaasje welkomst champagne bijgeboekt :') omdat het kan :D
leuk :D wachten ze je dan op bubbels in de hal?
  dinsdag 19 april 2022 @ 18:30:53 #301
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_204483688
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2022 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijgeboekt? Ik verwacht minstens een fles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')