Daar ken ik een liedje van.quote:
Net als toen bij Griekenland.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)ne-betalen~a481842a/
We gaan weer Sinterklaasje spelen![]()
Klinkt als een vreselijk bedrijfquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en dan die periodieke ontslaggolven..
Dus ik gok dat de ontslaggolf weer aangebroken is![]()
Er zit nu al sowieso een compleet ander team, dan toen ik wegging.
= rode vlag.
50% van de tijd was ik er toch niet en buiten de deur.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een vreselijk bedrijf
Niet goed voor je bloeddrukquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
50% van de tijd was ik er toch niet en buiten de deur.
Maar alsnog: ja.
Ik ben in geen enkele maat een IT’erquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie wil er bij mij komen werken?We zoeken vooral IT-ers, in alle soorten en maten
Ja, waar zoeken ze geen IT-ers ..quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie wil er bij mij komen werken?We zoeken vooral IT-ers, in alle soorten en maten
Nope.. al weet ik niet of ik het toen al hadquote:
Misschien hebben ze daar een goede coffee corner?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Aah, mijn vader heeft vrijdag eerst een oogonderzoek en daarna wordt een foto gemaakt van zijn heup. Dan zijn we daar wel een middagje zoet in het ziekenhuis
Zal vast de aanloop zijn geweest.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope.. al weet ik niet of ik het toen al hadmaar er aan bijgedragen heeft het zeker niet
Misschien handig om eerst ons eigen dak te repareren voordat we aan het dak van de buren beginnenquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als toen bij Griekenland.
Maar misschien is het wel eerst handig om even het einde van de oorlog af te wachten, voordat we ook maar een steen rechtzetten.
Hadden ze altijd wel. Daar heb ik in 2020 de nodige kopjes getaptquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar een goede coffee corner?
Burn-out kan ook zeer lang meespelen idd, niet dat ik het zelf heb gehad, maar ik leer er nu over en een vriendin zit er nu midden in.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal vast de aanloop zijn geweest.Ik had drie jaar geleden een burn-out en voel dat nu nog.
Welnee, wij laten ons wel natregenen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien handig om eerst ons eigen dak te repareren voordat we aan het dak van de buren beginnen
Ah, das wel een meevallerquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hadden ze altijd wel. Daar heb ik in 2020 de nodige kopjes getapt
Mja, ik denk dat ik nooit meer helemaal de oude wordtquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Burn-out kan ook zeer lang meespelen idd, niet dat ik het zelf heb gehad, maar ik leer er nu over en een vriendin zit er nu midden in.
Bizar wat zo'n burn-out met je kan doen
Netjesquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net even gemeten en bloeddruk is wel weer in orde gelukkig: 130/84
Veel te laat idd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die snack soms de bloemetjes buiten zetten vanavond?
Nee, dat kan ik mij goed voorstellen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik nooit meer helemaal de oude wordten ergens is dat ook wel goed juist.
Misschien kan ik voorstellen om Wattenschijfje mee te nemen als kantoor-cavia.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NetjesNog even Wattenschijfje aaien en je daalt nog een paar puntjes
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel te laat idd.
K zit zo vol van het eten
Ik zat in een project dat ik vreselijk vond. En mijn moeder werd ziek en zou later overlijden. Die combinatie was te veel van het goede.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik mij goed voorstellen.
Heb je zelf een idee hoe het zo gekomen is?
Je weet nu in elk geval waar het aan ligt en wat je er aan kan doen
sticky bonesless chicken pieces. Daar ging ik dus al de fout mee. Daarna naar die sushi zaak miso soup en 2 van die massive rollen en nu heb ik spijtquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wat heb je allemaal gedaan vanavond?
Emotional support animal.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien kan ik voorstellen om Wattenschijfje mee te nemen als kantoor-cavia.
Ter vermindering van stress
N.b. Wattenschijfje is geen stressbal en er mag niet in haar geknepen worden.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien kan ik voorstellen om Wattenschijfje mee te nemen als kantoor-cavia.
Ter vermindering van stress
N.b. Wattenschijfje is geen stressbal en er mag niet in haar geknepen worden.
Jemig..quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat in een project dat ik vreselijk vond. En mijn moeder werd ziek en zou later overlijden. Die combinatie was te veel van het goede.
Hoe is het met je muggenbult?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel te laat idd.
K zit zo vol van het eten
Maar ook los van je moeder ben je toch wel blij dat je daar weg bent?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat in een project dat ik vreselijk vond. En mijn moeder werd ziek en zou later overlijden. Die combinatie was te veel van het goede.
Dat wordt een nachtje borrelenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sticky bonesless chicken pieces. Daar ging ik dus al de fout mee. Daarna naar die sushi zaak miso soup en 2 van die massive rollen en nu heb ik spijt
mjaquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een nachtje borrelen
Zekerquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ook los van je moeder ben je toch wel blij dat je daar weg bent?
Het kan allerlei oorzaken hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef bitterbal het volgende:
ik las laatst dat teveel werk dus geen burn out veroorzaakt maar het onvermogen om al die gevoelens te kunnen handelen en te kunnen plaatsen of verwerken.
Dus ieman die niet zo hard werkt zou dus ook een burn out kunnen krijgen
ja ik denk dat we er ook niet voor gemaakt zijnom al die balletjes maar in de lucht te houdenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het kan allerlei oorzaken hebbenBij mij had het niet met te hard werken te maken. Maar na drie jaar in dat projectteam was de batterij gewoon leeg.
Dat is toch mooi.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
die duitser wiens vrouw is overleden vertelde dat erop het eiland veel mensen het slecht vonden die die al zo snel een nieuwe vriendin had. Het is ook een vriendin van die vrouw die is overleden
maar wat niemand dus wist is dat die vrouw voor haar sterven al heeft gezegd dat hij een nieuwe vriendin moest zoeken en dat deze dame een goede keuze is.
Ach ja, mensen en hun oordeelquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
die duitser wiens vrouw is overleden vertelde dat erop het eiland veel mensen het slecht vonden die die al zo snel een nieuwe vriendin had. Het is ook een vriendin van die vrouw die is overleden
maar wat niemand dus wist is dat die vrouw voor haar sterven al heeft gezegd dat hij een nieuwe vriendin moest zoeken en dat deze dame een goede keuze is.
ja idd. maar zelfs dus vrienden van hun praten nu slecht over hem omdat hij nu dus samen is met deze nieuwe damequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |