Veel te laat idd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Is die snack soms de bloemetjes buiten zetten vanavond?
Nee, dat kan ik mij goed voorstellen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ik nooit meer helemaal de oude wordten ergens is dat ook wel goed juist.
Misschien kan ik voorstellen om Wattenschijfje mee te nemen als kantoor-cavia.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NetjesNog even Wattenschijfje aaien en je daalt nog een paar puntjes
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel te laat idd.
K zit zo vol van het eten
Ik zat in een project dat ik vreselijk vond. En mijn moeder werd ziek en zou later overlijden. Die combinatie was te veel van het goede.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik mij goed voorstellen.
Heb je zelf een idee hoe het zo gekomen is?
Je weet nu in elk geval waar het aan ligt en wat je er aan kan doen
sticky bonesless chicken pieces. Daar ging ik dus al de fout mee. Daarna naar die sushi zaak miso soup en 2 van die massive rollen en nu heb ik spijtquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wat heb je allemaal gedaan vanavond?
Emotional support animal.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien kan ik voorstellen om Wattenschijfje mee te nemen als kantoor-cavia.
Ter vermindering van stress
N.b. Wattenschijfje is geen stressbal en er mag niet in haar geknepen worden.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien kan ik voorstellen om Wattenschijfje mee te nemen als kantoor-cavia.
Ter vermindering van stress
N.b. Wattenschijfje is geen stressbal en er mag niet in haar geknepen worden.
Jemig..quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat in een project dat ik vreselijk vond. En mijn moeder werd ziek en zou later overlijden. Die combinatie was te veel van het goede.
Hoe is het met je muggenbult?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel te laat idd.
K zit zo vol van het eten
Maar ook los van je moeder ben je toch wel blij dat je daar weg bent?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat in een project dat ik vreselijk vond. En mijn moeder werd ziek en zou later overlijden. Die combinatie was te veel van het goede.
Dat wordt een nachtje borrelenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
sticky bonesless chicken pieces. Daar ging ik dus al de fout mee. Daarna naar die sushi zaak miso soup en 2 van die massive rollen en nu heb ik spijt
mjaquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wordt een nachtje borrelen
Zekerquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar ook los van je moeder ben je toch wel blij dat je daar weg bent?
Het kan allerlei oorzaken hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef bitterbal het volgende:
ik las laatst dat teveel werk dus geen burn out veroorzaakt maar het onvermogen om al die gevoelens te kunnen handelen en te kunnen plaatsen of verwerken.
Dus ieman die niet zo hard werkt zou dus ook een burn out kunnen krijgen
ja ik denk dat we er ook niet voor gemaakt zijnom al die balletjes maar in de lucht te houdenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het kan allerlei oorzaken hebbenBij mij had het niet met te hard werken te maken. Maar na drie jaar in dat projectteam was de batterij gewoon leeg.
Dat is toch mooi.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
die duitser wiens vrouw is overleden vertelde dat erop het eiland veel mensen het slecht vonden die die al zo snel een nieuwe vriendin had. Het is ook een vriendin van die vrouw die is overleden
maar wat niemand dus wist is dat die vrouw voor haar sterven al heeft gezegd dat hij een nieuwe vriendin moest zoeken en dat deze dame een goede keuze is.
Ach ja, mensen en hun oordeelquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:11 schreef bitterbal het volgende:
die duitser wiens vrouw is overleden vertelde dat erop het eiland veel mensen het slecht vonden die die al zo snel een nieuwe vriendin had. Het is ook een vriendin van die vrouw die is overleden
maar wat niemand dus wist is dat die vrouw voor haar sterven al heeft gezegd dat hij een nieuwe vriendin moest zoeken en dat deze dame een goede keuze is.
ja idd. maar zelfs dus vrienden van hun praten nu slecht over hem omdat hij nu dus samen is met deze nieuwe damequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |