Daar ken ik een liedje van.quote:
Net als toen bij Griekenland.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
https://www.hln.be/buiten(...)ne-betalen~a481842a/
We gaan weer Sinterklaasje spelen![]()
Klinkt als een vreselijk bedrijfquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee en dan die periodieke ontslaggolven..
Dus ik gok dat de ontslaggolf weer aangebroken is![]()
Er zit nu al sowieso een compleet ander team, dan toen ik wegging.
= rode vlag.
50% van de tijd was ik er toch niet en buiten de deur.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een vreselijk bedrijf
Niet goed voor je bloeddrukquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
50% van de tijd was ik er toch niet en buiten de deur.
Maar alsnog: ja.
Ik ben in geen enkele maat een IT’erquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie wil er bij mij komen werken?We zoeken vooral IT-ers, in alle soorten en maten
Ja, waar zoeken ze geen IT-ers ..quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie wil er bij mij komen werken?We zoeken vooral IT-ers, in alle soorten en maten
Nope.. al weet ik niet of ik het toen al hadquote:
Misschien hebben ze daar een goede coffee corner?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Aah, mijn vader heeft vrijdag eerst een oogonderzoek en daarna wordt een foto gemaakt van zijn heup. Dan zijn we daar wel een middagje zoet in het ziekenhuis
Zal vast de aanloop zijn geweest.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope.. al weet ik niet of ik het toen al hadmaar er aan bijgedragen heeft het zeker niet
Misschien handig om eerst ons eigen dak te repareren voordat we aan het dak van de buren beginnenquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als toen bij Griekenland.
Maar misschien is het wel eerst handig om even het einde van de oorlog af te wachten, voordat we ook maar een steen rechtzetten.
Hadden ze altijd wel. Daar heb ik in 2020 de nodige kopjes getaptquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar een goede coffee corner?
Burn-out kan ook zeer lang meespelen idd, niet dat ik het zelf heb gehad, maar ik leer er nu over en een vriendin zit er nu midden in.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal vast de aanloop zijn geweest.Ik had drie jaar geleden een burn-out en voel dat nu nog.
Welnee, wij laten ons wel natregenen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien handig om eerst ons eigen dak te repareren voordat we aan het dak van de buren beginnen
Ah, das wel een meevallerquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hadden ze altijd wel. Daar heb ik in 2020 de nodige kopjes getapt
Mja, ik denk dat ik nooit meer helemaal de oude wordtquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Burn-out kan ook zeer lang meespelen idd, niet dat ik het zelf heb gehad, maar ik leer er nu over en een vriendin zit er nu midden in.
Bizar wat zo'n burn-out met je kan doen
Netjesquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Net even gemeten en bloeddruk is wel weer in orde gelukkig: 130/84
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |