Ja, wat ?quote:
Nee als er ooit snode buitenaardse wezens landen gaan we jou om raad vragenquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als er ooit snode buitenaardse wezens landen kunnen we het beste aan de honden vragen om een goed woordje voor ons te doen.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee als er ooit snode buitenaardse wezens landen gaan we jou om raad vragen
Blaffen alleen als ze niet thuis is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:26 schreef Ama het volgende:
Weet ook eindelijk wie er naast me komt wonen, een oudere vrouw (denk 60 ofzo) met 2 hondjes.
Als het maar niet van die continue blaffende beesten zijn.
Hopen dat het een FOK!ster is.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blaffen alleen als ze niet thuis is.
Die zijn meestal gewoon thuis.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hopen dat het een FOK!ster is.
1/3 pas.. ? Ga je overwerken vandaag?quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een kwartiertje nog een meeting en dan is werkdag 1/3 voorbij
1/2 zelfsquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een kwartiertje nog een meeting en dan is werkdag 1/3 voorbij
Nee werkdag 1 van 3, de parttimertquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1/3 pas.. ? Ga je overwerken vandaag?
OH !quote:
Damnquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan heb je anderhalve maand vrij
Nee dat is ook weer een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan heb je anderhalve maand vrij of zo? Waar haal je al die dagen vandaan?
Heeft Buda gelukkig geen last vanquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:34 schreef CherryLips het volgende:
Stel je voor dat je na die anderhalve maand weer moet werken.
Don’t make stupid people famous.quote:
Sorry,ik zal het niet meer doen.Maar ik moet er zo om lachen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Don’t make stupid people famous.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn vervanger trouwens ook![]()
Ik klik het maar niet aanquote:
Nou, dat is snelquote:
Wat is dat nou weer voor Sjengquote:
Ik hoop echt dat dit weertype aanblijft, heerlijk!quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat een heerlijk weer nog geen wolkje aan de lucht
Zo op buienradar te zien wel, maar twee dagen regen..quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat dit weertype aanblijft, heerlijk!
Zelfbenoemd soeverein,wil wel de lusten maar niet de lasten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor Sjeng
Moet wel vandaag op he, weet niet of dat een probleem is?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef kwiwi het volgende:
1 kilo paaseitjes, van 20 euro voor 5 euro
Ik ben nu ongeveer een jaartje weg en nu al 2 collega's versleten.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het was wel degene die in november één van mijn twee functies overnam
Nee, nomnom.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet wel vandaag op he, weet niet of dat een probleem is?
Kijk dat is nog eens te doen,quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef kwiwi het volgende:
Klinkt vreselijkquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfbenoemd soeverein,wil wel de lusten maar niet de lasten.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nu ongeveer een jaartje weg en nu al 2 collega's versleten.
Way to go wel
quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef kwiwi het volgende:
Je moet behoorlijk geduld hebben om hem te volgen,ik heb medelijden met de mensen die hij belt.Belastingdienst ,politie etc.quote:
Ja, 100%quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan kun je blij zijn dat je daar weg bent. Dat is toch waar Dud0r nog steeds werkt?
Ik ben ook wel blij dat ik weg ben. Ik mis het opportunisme van het management totaal nietquote:Op dinsdag 19 april 2022 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 100%
Nee, Dudor werkt ergens anders
Nee en dan die periodieke ontslaggolven..quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook wel blij dat ik weg ben. Ik mis het opportunisme van het management totaal niet
Ik kom eraan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:02 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |