Nee dankje de koekoek.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Valt mee. Ik had iets als Haagse worst verwacht
ja toch een beetje in de gaten houden hmmquote:
ja hij zei ook dat lukt nooit. Ze denken ook dat nieuwe vriendin bij hem is voor geld. NOu rijk is die niet ene deze dame heeft eigen restaurant dus dat is het ook nietquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die is dan helemaal ongelukkig alleen. Mensen denken dat hij z'n vrouw wil vervangen.
ik ben nu de muggen aan het bevriezen met de aircoquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, koffie, poezenplaatje en naar bed
Verklaard wel waarom zoveel ambtenaren een burn out hebbenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:08 schreef bitterbal het volgende:
ik las laatst dat teveel werk dus geen burn out veroorzaakt maar het onvermogen om al die gevoelens te kunnen handelen en te kunnen plaatsen of verwerken.
Dus ieman die niet zo hard werkt zou dus ook een burn out kunnen krijgen
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verklaard wel waarom zoveel ambtenaren een burn out hebben
nou heb vannacht wel vertyft geslapen dus weet het nog niet zo ;Pquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Bal, ben je al gewend aan de nieuwe tijdzone?
Zijn vrouw wist gewoon dat hij alleen maar zou verpieteren.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hij zei ook dat lukt nooit. Ze denken ook dat nieuwe vriendin bij hem is voor geld. NOu rijk is die niet ene deze dame heeft eigen restaurant dus dat is het ook niet
ja precies en dat verdiend niemandquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn vrouw wist gewoon dat hij alleen maar zou verpieteren.
'Ik wil alleen maar naar een tropisch warm land'quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben nu de muggen aan het bevriezen met de airco
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ik wil alleen maar naar een tropisch warm land'
*zet airco op 15 graden
Misschien heeft ze haar dekentje ook meegenomen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'Ik wil alleen maar naar een tropisch warm land'
*zet airco op 15 graden
ja dat durfde ik niet te vertellenquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heeft ze haar dekentje ook meegenomen?
quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat durfde ik niet te vertellen
En de toffels aanquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heeft ze haar dekentje ook meegenomen?
Jij bent al raarquote:
leukquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha ik heb bij het eerste hotel overmorgen een glaasje welkomst champagne bijgeboektomdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |