quote:Op maandag 18 april 2022 16:35 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het punt dat ik probeer te maken is dat de Russen amper als bevrijders (kunnen) worden gezien, zowel vanuit Westers oogpunt als in Oost-Europa. Ze zijn belangrijk geweest in het verslaan van Nazi-Duitsland, maar bevrijding is een totaal misplaatse term.
Altijd je kringetje zo klein mogelijk houden hè.quote:Op maandag 18 april 2022 16:46 schreef Perrin het volgende:
Het leven van Russen is kort en gewelddadig.
[ twitter ]
Toetsenbord?quote:Op maandag 18 april 2022 16:48 schreef ExTec het volgende:
Dit is wmb nou een goeie kandidaat voor de OP
[ afbeelding ]
Die links onder is severomorsk, net even gezocht. De wat kleinere roodachtige boot is de Maarschalk Ustinov, ook een Slava klasse kruiser.quote:
quote:Op maandag 18 april 2022 16:48 schreef ExTec het volgende:
Dit is wmb nou een goeie kandidaat voor de OP
[ afbeelding ]
De sancties hebben geen effect 🤔quote:Op maandag 18 april 2022 16:46 schreef Perrin het volgende:
Het leven van Russen is kort en gewelddadig.
[ twitter ]
Zag het al voorbijkomen ja... Is natuurlijk totaal niet spannend, de Nederlandse militaire objecten zijn al jaren niet meer geblurred... Daarbij zijn het bij lange na geen real-time beelden...quote:
Ik denk dat de vader en de andere ouders die hen benaderd hebben ook verdwijnen.quote:
Denk dat de Oekraïners ook niet de wapensystemen hebben om er iets mee te doen? Zou wel een truc zijn als ze een basis kunnen bombarderen waar die hoogvliegende strategische bommenwerpers vandaan komen.quote:Op maandag 18 april 2022 17:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zag het al voorbijkomen ja... Is natuurlijk totaal niet spannend, de Nederlandse militaire objecten zijn al jaren niet meer geblurred... Daarbij zijn het bij lange na geen real-time beelden...
Oekraïne krijgt rechtsreeks beelden van de Amerikaanse spionagesatellieten vermoed ik, in real time.quote:Op maandag 18 april 2022 17:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Denk dat de Oekraïners ook niet de wapensystemen hebben om er iets mee te doen? Zou wel een truc zijn als ze een basis kunnen bombarderen waar die hoogvliegende strategische bommenwerpers vandaan komen.
Zo'n vliegveld gaat nergens heen, daar heb je Google niet voor nodigquote:Op maandag 18 april 2022 17:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Denk dat de Oekraïners ook niet de wapensystemen hebben om er iets mee te doen? Zou wel een truc zijn als ze een basis kunnen bombarderen waar die hoogvliegende strategische bommenwerpers vandaan komen.
quote:32m ago 16.23
A monument to Lenin appears to have been restored in the port city of Henichesk, near Kherson, which is occupied by Russian troops. The statue was cut off just above the knees a few years ago.
It is not clear who restored the statue, though a Belarusian opposition activist suggests it was the work of occupying Russian troops.
The Guardian’s Luke Harding observes that it is a curious move given that, in an essay last summer, Vladimir Putin blamed Lenin for creating Ukraine.
Ja, dat laatste overkomt de beste.quote:Op maandag 18 april 2022 17:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Uiteindelijk is iedere dictator in de wereldgeschiedenis uiteindelijk afgezet of overleden.
Is dit een equivalent van iedereen gaat een keer dood?quote:Op maandag 18 april 2022 17:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Uiteindelijk is iedere dictator in de wereldgeschiedenis uiteindelijk afgezet of overleden.
Of ze worden later via de reguliere weg president (Bouterse)quote:Op maandag 18 april 2022 17:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik denk dat het gaat afhangen van het resultaat in de Donbasquote:Op maandag 18 april 2022 18:29 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me af of Poetin bereidt is om te verliezen, denk dat de kans zeker wel bestaat dat er hier en daar wat tactische nukes gebruikt gaan worden.
Welk doel wil hij dan aanvallen met een tactische nuke?quote:Op maandag 18 april 2022 18:29 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me af of Poetin bereidt is om te verliezen, denk dat de kans zeker wel bestaat dat er hier en daar wat tactische nukes gebruikt gaan worden.
Geen idee.quote:Op maandag 18 april 2022 18:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welk doel wil hij dan aanvallen met een tactische nuke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |