Naja, Jaap Stam deed het natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:58 schreef Caland het volgende:
Weet ook niet of Schreuder principes heeft, anders spring je niet na een paar maandjes eindelijk hoofdtrainer te zijn alweer op de volgende trein natuurlijk.
Oh die was ik even kwijt, en daar vonden ze het ook niks?quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij ging van Ajax naar Hoffenheim. Niet dat het lang duurde.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh die was ik even kwijt, en daar vonden ze het ook niks?
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-club-zag-het-andersquote:Sportief was er in ieder geval geen reden om uit elkaar te gaan, want Hoffenheim stond op de zevende plek en deed mee om een Europees ticket. Hoewel Schreuder niet in details wilde treden, probeerde hij toch uitleg te geven over zijn vertrek. 'Misschien heeft het ook te maken met mij als jonge trainer. Ik heb een duidelijke manier van trainen, dat was me ook gevraagd. In de zomer was er veel veranderd in de selectie en er moest een nieuwe hiërarchie komen. Tijdens het seizoen wilde ik doorselecteren en verder kijken. Ik was met de korte termijn, maar ook met de lange termijn bezig. Dat laatste vind ik heel belangrijk.'
Lange termijn
Bij de langetermijnplannen van de club ging het mis. 'Ik wilde antwoorden hebben over de lange termijn en die bleven uit. Misschien werd ik daardoor wat ongeduldig. Maar ik sta volledig achter hoe ik het heb gedaan. Het is alleen zonde dat ik het seizoen niet heb kunnen afmaken, daarbij kijk ik in de spiegel. Dat had ik misschien beter moeten doen. De club heeft het goed recht om het anders te zien.'
Ik zie dat @Tarado me al voor is maar het lijkt mij persoonlijk op het oog een echte assistent. En hij lekt altijd aan de T.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh die was ik even kwijt, en daar vonden ze het ook niks?
Daarom niet aanstellen die flapdrol.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie dat @:tarado me al voor is maar het lijkt mij persoonlijk op het oog een echte assistent. En hij lekt altijd aan de T.
Rijkaard als hoofdcoach en hem als veldtrainer zou ik ook liever zien maar ik neem aan dat hij dat zelf niet wilquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie dat @:tarado me al voor is maar het lijkt mij persoonlijk op het oog een echte assistent. En hij lekt altijd aan de T.
Alle pijlen op Kasper Hjulmandquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rijkaard als hoofdcoach en hem als veldtrainer zou ik ook liever zien maar ik neem aan dat hij dat zelf niet wil
Rijkaard wil dacht ik ook niet meer trainer worden.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Rijkaard als hoofdcoach en hem als veldtrainer zou ik ook liever zien maar ik neem aan dat hij dat zelf niet wil
Jazeker.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat die bondscoach van Denemarken?
nee het is ook slechts een voorbeeld maar van de opties die voorbij zijn gekomen vind ik Schreuder geen slechte, hij kent de club, de spelers en schroomt dus niet door te selecteren als dat vi verhaaltje kloptquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rijkaard wil dacht ik ook niet meer trainer worden.
Hoezo is Schreuder geen slechte optie? Nergens enige prestaties geleverd. Wij zijn AJAX, geen Feyenoord ofzo waar ze genoegen nemen met middelmaat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee het is ook slechts een voorbeeld maar van de opties die voorbij zijn gekomen vind ik Schreuder geen slechte, hij kent de club, de spelers en schroomt dus niet door te selecteren als dat vi verhaaltje klopt
Ik kan met Schreuder ook wel leven, de goede opties liggen ook niet voor het oprapen. (of ik ken ze niet)quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee het is ook slechts een voorbeeld maar van de opties die voorbij zijn gekomen vind ik Schreuder geen slechte, hij kent de club, de spelers en schroomt dus niet door te selecteren als dat vi verhaaltje klopt
quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoezo is Schreuder geen slechte optie? Nergens enige prestaties geleverd. Wij zijn AJAX, geen Feyenoord ofzo waar ze genoegen nemen met middelmaat.
Morten Olsen kwam toch ook destijds? Denk dat ze gewoon niet over de grens kijken uberhaupt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]topcoaches komen (terecht) niet, dan moet je het hebben van een jonge opkomende internationale trainer die zin heeft in de eredivisie.
En je zag het aan Schmidt bij PSV die dacht even zijn systeem te implementeren zonder behoorlijke kennis van het NL voetbal, daar is hij ook wel van terug gekomen.
Destijds was Ajax Europese top, het voetbal landschap is toch wel iets veranderd.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Morten Olsen kwam toch ook destijds? Denk dat ze gewoon niet over de grens kijken uberhaupt.
Wat zijn we nu dan met een finale EL, halve finale CL ?quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Destijds was Ajax Europese top, het voetbal landschap is toch wel iets veranderd.
middenmootquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat zijn we nu dan met een finale EL, halve finale CL ?
Subtop op zijn best. Omdat iedereen in Europa ook weet dat dit soort resultaten tegenwoordig veel moeilijker te herhalen zijn vanuit de Eredivisie.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat zijn we nu dan met een finale EL, halve finale CL ?
Ligt eraan wat je definitie is van de top.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Subtop op zijn best. Omdat iedereen in Europa ook weet dat dit soort resultaten tegenwoordig veel moeilijker te herhalen zijn vanuit de Eredivisie.
Destijds was de top ook gewoon veel breder.
zolang je moet hopen op een gunstige CL loting ben je wat mij betreft nog geen subtop maar middenmootquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je definitie is van de top.
Daarbij ben je grotendeels afhankelijk van de rest van de Nederlandse club. Die moeten OOK Europees presteren, dus dat is een non-argument.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang je moet hopen op een gunstige CL loting ben je wat mij betreft nog geen subtop maar middenmoot
De laatste jaren uitgeschakeld door Valencia, Atalanta, Roma en Benfica. Dan ben je in mijn ogen geen top. En dat gaat buiten incidentiele succesjes ook niet meer lukken trouwens.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarbij ben je grotendeels afhankelijk van de rest van de Nederlandse club. Die moeten OOK Europees presteren, dus dat is een non-argument.
Klopt. Nu is het ook niet zo dat we totaal geen kans hadden tegen de ploegen die je opnoemt. Zit enorm veel domheid/knulligheid bij. Neemt niet weg dat een topploeg ze natuurlijk gewoon weg speelt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste jaren uitgeschakeld door Valencia, Atalanta, Roma en Benfica. Dan ben je in mijn ogen geen top. En dat gaat buiten incidentiele succesjes ook niet meer lukken trouwens.
dit, heb ook het idee dat de underdog rol Ajax wat beter ligt in Europa, dit zijn allemaal ploegen waarvan je vooraf zou denken dat je de favoriet bent en voetballend was dat bij vlagen ook nog zoquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt. Nu is het ook niet zo dat we totaal geen kans hadden tegen de ploegen die je opnoemt. Zit enorm veel domheid/knulligheid bij. Neemt niet weg dat een topploeg ze natuurlijk gewoon weg speelt.
Ja daar ging het de vorige pagina's over.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Al gepost dat er naar Alfred Schreuder is geïnformeerd bij Club?
quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:44 schreef Caland het volgende:
Ook kaal, als hoofdtrainer vooral gefaald bij Twente.
Lijkt me een goede zet.
Het is wel bijzonder waarom Ajax de favoriet zou zijn tegen deze clubs. Op wat incidenten na liggen we er steeds knullig uit de laatste 10 jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit, heb ook het idee dat de underdog rol Ajax wat beter ligt in Europa, dit zijn allemaal ploegen waarvan je vooraf zou denken dat je de favoriet bent en voetballend was dat bij vlagen ook nog zo
quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder waarom Ajax de favoriet zou zijn tegen deze clubs. Op wat incidenten na liggen we er steeds knullig uit de laatste 10 jaar.
Die kleuter is echt een ontzettende teringmongool. Derhalve heb ik de rest van je post niet gelezenquote:
Schreuder deed het 3 jaar lang als hoofdtrainer goed bij Twente (6de, 3de en 10de) (jaar erop 13de met Hake als trainer) terwijl jij zegt dat hij daar gefaald heeft. Maar we wachten even tot Drizzt wakker wordt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kleuter is echt een ontzettende teringmongool. Derhalve heb ik de rest van je post niet gelezen
Ter info
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedreigen is inderdaad triest, maar hij en Ziyech zien de supporters het liefst stil zijn en braaf klappen na een wedstrijd, dat is het andere uiterste.
We zitten al een goede 3 seizoenen naar angstig kutvoetbal te kijken, geen wonder dat er een aantal figuren de bek opentrekt, weliswaar flink overdreven, maar het moet echt anders bij Twente. Schreuder MOET weg, of anders spelen we dit seizoen om degradatie te ontlopen en zullen de supporters en sponsors massaal wegblijven... er is wel wat leukers dan elke week aan een potje zelfkastijding te doen.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik lees dat Drizzt niet per se heel positief was.
[..]
Wat een griezelquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
denk dat Drizzt toen nog dacht dat Twente een topclub was
Laat ik het anders zeggen: de afgelopen jaren kun je drie van de vier CL halve finalisten voorspellen. Dat was in die periode, in mijn beleving althans, echt minder het geval.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
klopt wel maar dat komt ook omdat de CL toen echt CL was, dus alleen de kampioenenquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: de afgelopen jaren kun je drie van de vier CL halve finalisten voorspellen. Dat was in die periode, in mijn beleving althans, echt minder het geval.
Maar mogelijk romantiseer ik die periode. Voor mijn gevoel waren er toen meer competities die gelijkwaardig meededen in het afleveren van finalisten en zaten de topploegen uit de kleinere competities er dichterbij.
Hij ging juist bij Ajax weg na het succesvolle seizoen om op eigen benen te staan dus dat denk ik niet. En hij heeft dan een contract (en salaris) als hoofdtrainer.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:26 schreef Scrummie het volgende:
Zou het gewoon doen, die Alfred. Als Ten Hag dan na een half jaar weg is bij United zet je Ten Hag er weer neer en wil Schreuder wel weer assisteren.
90% vindt het onzin en de overige 10% bestaat uit jouw onzinquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:14 schreef GGMM het volgende:
VBL / Alfred Schreuder weg bij FC Twente!
Hier de reacties op het ontslag destijds
Al bestaat het topic voor 90% uit onzin zo te zien.
Ja, klopt wel natuurlijk, maar ik doelde ook wel op die eerste periode daarna. Uiteindelijk is het wel zo dat die andere opzet de machtsverhoudingen in Europa mede heeft verkloot.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt wel maar dat komt ook omdat de CL toen echt CL was, dus alleen de kampioenen
Ik was denk ik chagrijnig die dagquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
90% vindt het onzin en de overige 10% bestaat uit jouw onzin
AC Milan goden kwamen toch regelmatig ver o.a.? Was volgens mij niet heel anders dan nu hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: de afgelopen jaren kun je drie van de vier CL halve finalisten voorspellen. Dat was in die periode, in mijn beleving althans, echt minder het geval.
Maar mogelijk romantiseer ik die periode. Voor mijn gevoel waren er toen meer competities die gelijkwaardig meededen in het afleveren van finalisten en zaten de topploegen uit de kleinere competities er dichterbij.
Ken je een kaalkop met flair en charisma?quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Is het teveel gevraagd om eens een trainer met flair en charisma op de bank te hebben? Dit is het zoveelste boerenkoolhoofd dat voorbij komt.
OH ARNEquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ken je een kaalkop met flair en charisma?
Spalettiquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fijn weer zo'n glazen bol.quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik had liever gehad dat ajax slot had benaderd
en schreuder naar feyenoord
schreuder heeft Feyenoord roots
En dan weet ik al bij voorbaat dat die roots hem gaat achtervolgen bij be[paalde groepen in 020
hiij maakt nul komma nul kans om te slagen bij 020
De Telegraafquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:58 schreef GGMM het volgende:
Ik wil eigenlijk helemaal niet dat Schreuder trainer wordt
Kan ik ergens bezwaar maken?
Lijkt me toch wel de beste kandidaat.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:58 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
En dan weet ik al bij voorbaat dat die roots hem gaat achtervolgen bij be[paalde groepen in 020
Maar hoe waren de frikadellen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
quote:Op dinsdag 19 april 2022 17:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Flauw en zinloos. Wat Ten Hag dan verwacht snap ik niet, maar dat snapte ik ook al niet van het beginnen met Brobbey ipv Haller.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat vond men hier trouwens van Ihattaren die nog speeltijd kreeg?
Was hij de beste optie op de bank, of was het echt puur om te provoceren?
Wordt weer erg overdreven in de media, maar kan me voorstellen dat je een linkspoot laat invallen daar en het is voor hem een mooie beloning.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat vond men hier trouwens van Ihattaren die nog speeltijd kreeg?
Was hij de beste optie op de bank, of was het echt puur om te provoceren?
Een beloning? Voor het in april nog hebben van overgewicht?quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wordt weer erg overdreven in de media, maar kan me voorstellen dat je een linkspoot laat invallen daar en het is voor hem een mooie beloning.
Heeft ie dat nog verklaard eigenlijk? Ik vond dat ook maar een rare beslissingquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Flauw en zinloos. Wat Ten Hag dan verwacht snap ik niet, maar dat snapte ik ook al niet van het beginnen met Brobbey ipv Haller.
Niet dat ik gehoord heb in ieder geval. Hij zal wel hebben gedacht dat Ramalho en Teze de dynamiek van Brobbey moeilijker zouden kunnen handelen dan de wat statische Haller ofzo.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:40 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Heeft ie dat nog verklaard eigenlijk? Ik vond dat ook maar een rare beslissing
Zidane.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is niet alleen zijn gewicht natuurlijk he die jonge is ook door een diep dal gegaan en voelt zich nu weer een voetballer.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een beloning? Voor het in april nog hebben van overgewicht?
Ik vind het vooral een belediging naar de rest van de bank, eigenlijk.
Ik vind nog steeds dat Haller en Brobbey elkaar weinig ontlopen.quote:Op dinsdag 19 april 2022 18:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet dat ik gehoord heb in ieder geval. Hij zal wel hebben gedacht dat Ramalho en Teze de dynamiek van Brobbey moeilijker zouden kunnen handelen dan de wat statische Haller ofzo.
Will Smith is nu onderweg naar jouquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ze elkaar kwalitatief dan zo weinig ontlopen, stel dan je topscorer maar op die er dit seizoen 33 voor je gemaakt heeft. Ik denk dat Haggie even wilde showen dat hij de schaaktweekamp van Pep en Klopp ook heeft gezien.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:10 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Haller en Brobbey elkaar weinig ontlopen.
33 al ja? Dat is meer dan ik dacht.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als ze elkaar kwalitatief dan zo weinig ontlopen, stel dan je topscorer maar op die er dit seizoen 33 voor je gemaakt heeft. Ik denk dat Haggie even wilde showen dat hij de schaaktweekamp van Pep en Klopp ook heeft gezien.
Daar gaat het ook mis he.quote:Op dinsdag 19 april 2022 19:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
33 al ja? Dat is meer dan ik dacht.
Wat snap je niet aan een afkoopsom van 1,5 miljoen?quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is een prima keuze. Alleen betwijfel ik of Brugge hem laat gaan.
Maar ja, als je kijkt naar de rest van de bank, is dat eigenlijk sowieso al een beledigingquote:Op dinsdag 19 april 2022 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Een beloning? Voor het in april nog hebben van overgewicht?
Ik vind het vooral een belediging naar de rest van de bank, eigenlijk.
En anders zal het financieel vast ook wel goed komen als Schreuder zelf wil en hij 1e keus is voor Ajax.quote:Op dinsdag 19 april 2022 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan een afkoopsom van 1,5 miljoen?
niet bestquote:
Haha dat eerste zal het vast niet zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:33 schreef Themeparktommy het volgende:
Onana heeft afscheid genomen?
Of gewoon netjes berichtje richting Ronaldo
[ afbeelding ]
Heeft gewoon de wc doorgespoeld.quote:Op dinsdag 19 april 2022 22:33 schreef Themeparktommy het volgende:
Onana heeft afscheid genomen?
Of gewoon netjes berichtje richting Ronaldo
[ afbeelding ]
Geen sympathieke man?quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:58 schreef GGMM het volgende:
wie stel jij voor?quote:Op woensdag 20 april 2022 09:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in Alfred Schreuder. Dan komt Telegraaf weer elke dag met inside-info. Los van dat ik niet overtuigd ben van zijn kwaliteiten
Persoonlijk vind ik dat erg jammer.quote:Op woensdag 20 april 2022 09:12 schreef StevenHyde het volgende:
Denk wel 1 van de betere (haalbare)opties die ik nu kan bedenken. Het stemt tevreden dat ze niet op Heitinga mikken iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |