quote:FC Twente ontbindt contract met Alfred Schreuder.
Voorzitter Aldo van der Laan: ‚Het bestuur van FC Twente ziet onvoldoende perspectief voor verdere samenwerking met Alfred Schreuder. Het is duidelijk dat de teleurstellende sportieve seizoenstart daar een doorslaggevende rol bij speelt. Een moeilijk maar onvermijdelijk besluit. Zeker omdat Alfred Schreuder vanaf 2007 actief is voor FC Twente. Eerst als speler en vanaf 2009 als onderdeel van de Technische Staf. Schreuder hebben we leren kennen als een kundig en gedreven trainer en zeker in de periode als trainer heeft hij moeten werken onder hele moeilijke omstandigheden. Daarbij heeft Alfred Schreuder zich altijd loyaal getoond aan de club.’
Waterquote:
Wat een lelijke gezichten.quote:
Ik dacht dat je geen echte foto's van users mocht plaatsen hier.quote:
Ik krijg ook niet echt het idee dat ze op de aankopen gescout hebben. Uvini en Katsikas kunnen voor geen meter opbouwen en dat is toch wel iets wat belangrijk is in onze competitie.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:53 schreef Max23 het volgende:
Overigens verwachtten veel Twente supporters dat ze een stuk beter gaan presteren zonder Schreuder. Ik geloof daar helemaal niks van.
Voor dat trieste stelletje supporters hoop ik van...quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:54 schreef superniger het volgende:
Alsof een andere coach het beter gaat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ja
twitter:MariovanderEnde twitterde op zondag 30-08-2015 om 15:57:36#Schreuder wordt in persbericht 'n loyale, kundig en gedreven trainer die onder hele moeilijke omstandigheden moest werken genoemd. #tochweg reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |