Ligt eraan wat je definitie is van de top.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Subtop op zijn best. Omdat iedereen in Europa ook weet dat dit soort resultaten tegenwoordig veel moeilijker te herhalen zijn vanuit de Eredivisie.
Destijds was de top ook gewoon veel breder.
zolang je moet hopen op een gunstige CL loting ben je wat mij betreft nog geen subtop maar middenmootquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je definitie is van de top.
Daarbij ben je grotendeels afhankelijk van de rest van de Nederlandse club. Die moeten OOK Europees presteren, dus dat is een non-argument.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
zolang je moet hopen op een gunstige CL loting ben je wat mij betreft nog geen subtop maar middenmoot
De laatste jaren uitgeschakeld door Valencia, Atalanta, Roma en Benfica. Dan ben je in mijn ogen geen top. En dat gaat buiten incidentiele succesjes ook niet meer lukken trouwens.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Daarbij ben je grotendeels afhankelijk van de rest van de Nederlandse club. Die moeten OOK Europees presteren, dus dat is een non-argument.
Klopt. Nu is het ook niet zo dat we totaal geen kans hadden tegen de ploegen die je opnoemt. Zit enorm veel domheid/knulligheid bij. Neemt niet weg dat een topploeg ze natuurlijk gewoon weg speelt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De laatste jaren uitgeschakeld door Valencia, Atalanta, Roma en Benfica. Dan ben je in mijn ogen geen top. En dat gaat buiten incidentiele succesjes ook niet meer lukken trouwens.
dit, heb ook het idee dat de underdog rol Ajax wat beter ligt in Europa, dit zijn allemaal ploegen waarvan je vooraf zou denken dat je de favoriet bent en voetballend was dat bij vlagen ook nog zoquote:Op dinsdag 19 april 2022 15:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Klopt. Nu is het ook niet zo dat we totaal geen kans hadden tegen de ploegen die je opnoemt. Zit enorm veel domheid/knulligheid bij. Neemt niet weg dat een topploeg ze natuurlijk gewoon weg speelt.
Ja daar ging het de vorige pagina's over.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:41 schreef Vjenne12345 het volgende:
Al gepost dat er naar Alfred Schreuder is geïnformeerd bij Club?
quote:Op dinsdag 19 april 2022 14:44 schreef Caland het volgende:
Ook kaal, als hoofdtrainer vooral gefaald bij Twente.
Lijkt me een goede zet.
Het is wel bijzonder waarom Ajax de favoriet zou zijn tegen deze clubs. Op wat incidenten na liggen we er steeds knullig uit de laatste 10 jaar.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
dit, heb ook het idee dat de underdog rol Ajax wat beter ligt in Europa, dit zijn allemaal ploegen waarvan je vooraf zou denken dat je de favoriet bent en voetballend was dat bij vlagen ook nog zo
quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder waarom Ajax de favoriet zou zijn tegen deze clubs. Op wat incidenten na liggen we er steeds knullig uit de laatste 10 jaar.
Die kleuter is echt een ontzettende teringmongool. Derhalve heb ik de rest van je post niet gelezenquote:
Schreuder deed het 3 jaar lang als hoofdtrainer goed bij Twente (6de, 3de en 10de) (jaar erop 13de met Hake als trainer) terwijl jij zegt dat hij daar gefaald heeft. Maar we wachten even tot Drizzt wakker wordt.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kleuter is echt een ontzettende teringmongool. Derhalve heb ik de rest van je post niet gelezen
Ter info
quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Bedreigen is inderdaad triest, maar hij en Ziyech zien de supporters het liefst stil zijn en braaf klappen na een wedstrijd, dat is het andere uiterste.
We zitten al een goede 3 seizoenen naar angstig kutvoetbal te kijken, geen wonder dat er een aantal figuren de bek opentrekt, weliswaar flink overdreven, maar het moet echt anders bij Twente. Schreuder MOET weg, of anders spelen we dit seizoen om degradatie te ontlopen en zullen de supporters en sponsors massaal wegblijven... er is wel wat leukers dan elke week aan een potje zelfkastijding te doen.
quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
Ik lees dat Drizzt niet per se heel positief was.
[..]
Wat een griezelquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
denk dat Drizzt toen nog dacht dat Twente een topclub was
Laat ik het anders zeggen: de afgelopen jaren kun je drie van de vier CL halve finalisten voorspellen. Dat was in die periode, in mijn beleving althans, echt minder het geval.quote:Op dinsdag 19 april 2022 15:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
klopt wel maar dat komt ook omdat de CL toen echt CL was, dus alleen de kampioenenquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen: de afgelopen jaren kun je drie van de vier CL halve finalisten voorspellen. Dat was in die periode, in mijn beleving althans, echt minder het geval.
Maar mogelijk romantiseer ik die periode. Voor mijn gevoel waren er toen meer competities die gelijkwaardig meededen in het afleveren van finalisten en zaten de topploegen uit de kleinere competities er dichterbij.
Hij ging juist bij Ajax weg na het succesvolle seizoen om op eigen benen te staan dus dat denk ik niet. En hij heeft dan een contract (en salaris) als hoofdtrainer.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:26 schreef Scrummie het volgende:
Zou het gewoon doen, die Alfred. Als Ten Hag dan na een half jaar weg is bij United zet je Ten Hag er weer neer en wil Schreuder wel weer assisteren.
90% vindt het onzin en de overige 10% bestaat uit jouw onzinquote:Op dinsdag 19 april 2022 16:14 schreef GGMM het volgende:
VBL / Alfred Schreuder weg bij FC Twente!
Hier de reacties op het ontslag destijds
Al bestaat het topic voor 90% uit onzin zo te zien.
Ja, klopt wel natuurlijk, maar ik doelde ook wel op die eerste periode daarna. Uiteindelijk is het wel zo dat die andere opzet de machtsverhoudingen in Europa mede heeft verkloot.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt wel maar dat komt ook omdat de CL toen echt CL was, dus alleen de kampioenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |