abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204542542
quote:
6s.gif Op maandag 25 april 2022 19:09 schreef Thrts het volgende:
[ twitter ]

Ik zie nu de stand-in van OG3NE, best leuk om te zien.
Inclusief het veenlijk en de fists.
C’est Davie :o)
  dinsdag 26 april 2022 @ 09:23:04 #202
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_204542649
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 08:10 schreef drxanax het volgende:

[..]
Heb jij er vertrouwen in na het interview met hem?
Zeer zeker!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_204546337
pi_204547970
Mooi.
pi_204548059
quote:
Einde was echt prachtiggggg
pi_204550028
twitter
twitter

Dit blijft ook meer dan prima gaan. Wel grappig dat Duitsland op 4 staat, maar ook opvallend dat UK het qua streams eigenlijk niet echt goed doet.
  dinsdag 26 april 2022 @ 22:58:27 #208
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204550143
twitter
pi_204550201
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 april 2022 22:45 schreef Em31 het volgende:
[ twitter ][ twitter ]
Dit blijft ook meer dan prima gaan. Wel grappig dat Duitsland op 4 staat, maar ook opvallend dat UK het qua streams eigenlijk niet echt goed doet.
Dat laatste is ook de reden dat ik denk dat Sam Ryder misschien meer iets is voor de jury dan voor de televote. Blijkbaar slaat het nummer gewoon niet aan, ondanks al die promotie.

Die Malik Harris schijnt nu wel redelijk veel airplay te krijgen in Duitsland. Dat nummer is bezig een hit te worden, gaat misschien De Diepte nog wel voorbij qua dagelijkse streams.
  dinsdag 26 april 2022 @ 23:46:46 #210
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204550466
Eigenlijk moet je om echt iets over die charts te kunnen zeggen in relatie tot het festival, de streams van het nummer uit het eigen land weghalen. Op deze manier zegt het niet zo heel veel, behalve grotendeels welke nummers hits zijn in eigen land.
pi_204550609
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2022 23:46 schreef molloot200 het volgende:
Eigenlijk moet je om echt iets over die charts te kunnen zeggen in relatie tot het festival, de streams van het nummer uit het eigen land weghalen. Op deze manier zegt het niet zo heel veel, behalve grotendeels welke nummers hits zijn in eigen land.
Natuurlijk zegt het wel wat, streams liegen nooit. Het zegt meer dan de gemiddelde poll. Niemand dwingt mensen om iets te streamen, dus als ze dat wel doen vinden ze het ook echt goed.
  woensdag 27 april 2022 @ 00:54:41 #212
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204550827
Over 2 weken weten we al of S10 door is!
  woensdag 27 april 2022 @ 07:32:06 #213
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204551200
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 00:09 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Natuurlijk zegt het wel wat, streams liegen nooit. Het zegt meer dan de gemiddelde poll. Niemand dwingt mensen om iets te streamen, dus als ze dat wel doen vinden ze het ook echt goed.
Ja, maar als je echt ESF-technisch naar iets wilt kijken, moet je de streams van het land zelf eraf halen. Wat dan nog overblijft, dt is pas interessante informatie. Vorig jaar bijvoorbeeld, werd het nummer van Fyr og Flamme een kneiter van een hit daar na de nationale finale. Daardoor had het veel streams. Als je die eraf haalde viel het tegen, en dat zag je uiteindelijk ook terug in de resultaten (geen kwalificatie). Dan kunnen de streams dus wel hoog zijn, maar als de rest van Europa niet mee is met de hype voor jouw lied in jouw land, heb je nog niks aan hoge streamingcijfers :P
pi_204551211
Het wordt tijd voor de rehearsals. :P
  woensdag 27 april 2022 @ 08:11:57 #215
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_204551292
Ons interview met Lars Laurenco (Head of Delegation) voor Nederland staat online. Je hoort hem ruim 50 minuten over het selectieproces van onze inzending, hoe ze bepaalde afwegingen maken als het gaat om de inzending bekendmaken, hoe het was om verantwoordelijk te zijn voor het regelen van de nieuwe lichtbol van Duncan in Tel Aviv, of we ooit nog een nationale finale terug krijgen en meer!

Ik doe even de Spotify link er bij, want die begint dan direct bij het interview!
MEGA bedankt voor al jullie vragen...
pi_204551328
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 07:32 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja, maar als je echt ESF-technisch naar iets wilt kijken, moet je de streams van het land zelf eraf halen. Wat dan nog overblijft, dt is pas interessante informatie. Vorig jaar bijvoorbeeld, werd het nummer van Fyr og Flamme een kneiter van een hit daar na de nationale finale. Daardoor had het veel streams. Als je die eraf haalde viel het tegen, en dat zag je uiteindelijk ook terug in de resultaten (geen kwalificatie). Dan kunnen de streams dus wel hoog zijn, maar als de rest van Europa niet mee is met de hype voor jouw lied in jouw land, heb je nog niks aan hoge streamingcijfers :P
Ja allemaal leuk, maar je zou je natuurlijk ook gewoon af kunnen vragen wat het zegt dat een nummer niet eens een hit is in eigen land. De UK bijv. doet alles goed dit jaar, maar voor het festival vinden ze hun eigen nummer blijkbaar weer niet heel boeiend. Stl dat de televote tegenvalt, dan gaan ze daar alsnog wel over klagen terwijl ze zelf niet eens luisteren.
  woensdag 27 april 2022 @ 08:45:51 #217
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204551398
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 08:27 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ja allemaal leuk, maar je zou je natuurlijk ook gewoon af kunnen vragen wat het zegt dat een nummer niet eens een hit is in eigen land. De UK bijv. doet alles goed dit jaar, maar voor het festival vinden ze hun eigen nummer blijkbaar weer niet heel boeiend. Stl dat de televote tegenvalt, dan gaan ze daar alsnog wel over klagen terwijl ze zelf niet eens luisteren.
Dat is uiteindelijk ook waar: als iets geen hit is in eigen land “representeert” het dat land dan ook eigenlijk niet goed. Maar dat betekent niet dat het geen goede score kan geven op het ESF uiteraard.

En nu zal het sowieso moeilijker zijn om in de VK een hit te scoren… ik las op Twitter dat dit nummer het al stukken beter deed in eigen land dan alle inzendingen na Blue. Er is dus zeker wel verbetering.
pi_204551468
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 08:45 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dat is uiteindelijk ook waar: als iets geen hit is in eigen land “representeert” het dat land dan ook eigenlijk niet goed. Maar dat betekent niet dat het geen goede score kan geven op het ESF uiteraard.

En nu zal het sowieso moeilijker zijn om in de VK een hit te scoren… ik las op Twitter dat dit nummer het al stukken beter deed in eigen land dan alle inzendingen na Blue. Er is dus zeker wel verbetering.
Oh kan hoor, maar winnaars doen het over het algemeen meteen al goed in eigen land, het zou best een uitzondering zijn.

En de lat ligt voor hen ook wel erg laag. Vorige week 385,548 streams inclusief internationale streams, als je het dan al beter doet zegt dat vooral ook veel over voorgaande jaren :P
pi_204551602
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 08:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ons interview met Lars Laurenco (Head of Delegation) voor Nederland staat online. Je hoort hem ruim 50 minuten over het selectieproces van onze inzending, hoe ze bepaalde afwegingen maken als het gaat om de inzending bekendmaken, hoe het was om verantwoordelijk te zijn voor het regelen van de nieuwe lichtbol van Duncan in Tel Aviv, of we ooit nog een nationale finale terug krijgen en meer!

Ik doe even de Spotify link er bij, want die begint dan direct bij het interview!
Jeetje ik dacht kan ik nou zo slecht wakker worden en het in mijn hoofd niet bijhouden, stond de podcast versnelt _O-

Maar interessant al dat ze toch wel veel artiesten zelf benaderen om wat in te zenden, ook wel logisch maar ze zijn er meer mee bezig dan ik dacht.

*luistert weer verder op gewone snelheid
pi_204552099
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 07:32 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Als een nummer weken aan een stuk veel gestreamd blijft worden, al is het in eigen land, zegt dat zeker wel wat. Zo'n nummer als Brividi, waar ik zelf dus niks aan vind, dat gaat zeker wel heel hoog eindigen in de televote. Dat kan niet anders.

Streams zijn een goede manier om de bullshit eruit te filteren. Mensen kunnen wel roepen dat een bepaald nummer helemaal geweldig is, het gaat erom waar mensen vrijwillig voor kiezen om naar te luisteren. Want nogmaals: niemand dwingt je ertoe, en niemand luistert mee of je smaak wel cool genoeg is.
  woensdag 27 april 2022 @ 13:32:26 #221
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_204554342
quote:
1s.gif Op woensdag 27 april 2022 09:29 schreef Em31 het volgende:

[..]
Jeetje ik dacht kan ik nou zo slecht wakker worden en het in mijn hoofd niet bijhouden, stond de podcast versnelt _O-

Maar interessant al dat ze toch wel veel artiesten zelf benaderen om wat in te zenden, ook wel logisch maar ze zijn er meer mee bezig dan ik dacht.

*luistert weer verder op gewone snelheid
Gniffel! 😂 En ik praat af en toe al iets te snel mhihi.

Hoop dat je het een tof gesprek vond! Was zelf vooral verbaasd dat ze ALLE ingezonden liedjes luisteren ipv een schifting maken...
pi_204558494
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 13:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]
Gniffel! 😂 En ik praat af en toe al iets te snel mhihi.

Hoop dat je het een tof gesprek vond! Was zelf vooral verbaasd dat ze ALLE ingezonden liedjes luisteren ipv een schifting maken...
Ja was een erg leuk gesprek! Interessant om zo wat meer te weten te komen.
  woensdag 27 april 2022 @ 21:11:25 #223
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204558620
De selectiecommissie heeft daadwerkelijk naar Return to Rome geluisterd ;( _O-

Leuk interview @CrazyDutchPunk! Jammer dat ik er niet eerder op was gekomen als vraag, maar nu borrelde toch in me op wat ze bij de Nederlandse delegatie zien als een succesvol resultaat. Richten ze op minstens een finaleplaats, minstens linkerrijtje, minstens top 10? Misschien heb jij daar tussen neus en lippen door toch nog iets over gehoord :) Zo niet, dan jammer, had ik het maar eerder moeten bedenken :P
  woensdag 27 april 2022 @ 21:33:42 #224
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_204558898
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:11 schreef molloot200 het volgende:
De selectiecommissie heeft daadwerkelijk naar Return to Rome geluisterd ;( _O-

Leuk interview @:CrazyDutchPunk! Jammer dat ik er niet eerder op was gekomen als vraag, maar nu borrelde toch in me op wat ze bij de Nederlandse delegatie zien als een succesvol resultaat. Richten ze op minstens een finaleplaats, minstens linkerrijtje, minstens top 10? Misschien heb jij daar tussen neus en lippen door toch nog iets over gehoord :) Zo niet, dan jammer, had ik het maar eerder moeten bedenken :P
Thanks, ook nog bedankt voor je vragen en hoop dat je de antwoorden bevredigend vond! ;)

En ik denk dat Lars z'n antwoord genoeg zei in de podcast: Ze gaan voor de winst en voor een jaar waarin alles goed loopt. Dat is hun motivatie! :)
  woensdag 27 april 2022 @ 21:42:50 #225
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204559044
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]
Thanks, ook nog bedankt voor je vragen en hoop dat je de antwoorden bevredigend vond! ;)

En ik denk dat Lars z'n antwoord genoeg zei in de podcast: Ze gaan voor de winst en voor een jaar waarin alles goed loopt. Dat is hun motivatie! :)
Uiteindelijk een mooi politiek antwoord :P Ze zullen zelf ook wel weten dat de winst elk jaar niet mogelijk is, maar als je daar zo veel mogelijk naar streeft krijg je ook zo hoog mogelijke resultaten ^O^

Ik merkte in elk geval dat ze ontzettend eager zijn om in de komende jaren weer een keer te winnen. Dat is positief om te merken! Je zou kunnen denken dat ze nu denken "oh, we hebben recent gewonnen, dan kunnen we nu wat rustiger aan doen". Ze blijven echter gemotiveerd en dat is in mijn ogen top!

Ja, de antwoorden op m'n vragen waren bevredigend ja :D Vooral leuk om te horen hoe ze omgingen met geruchten, zoals het J-gerucht. Gewoon lekker rustig blijven, er is ook altijd wel een tegengerucht (zoals dit jaar met Lakshmi).
pi_204559574
De postcard van Nederland speelt zich af in deze kerk in Ravenna, volgens Eurovoix.

De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 27 april 2022 @ 22:16:24 #227
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204559775
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 08:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

Jij bedankt voor het interview! Dit was echt iets waar ik nieuwsgierig naar was.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  woensdag 27 april 2022 @ 22:28:15 #228
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_204560005
quote:
14s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Jij bedankt voor het interview! Dit was echt iets waar ik nieuwsgierig naar was.
Graag gedaan! Dit is echt een van de redenen dat we de podcast ooit zijn begonnen. Om dit soort gesprekken te hebben met fans die vragen stellen en meer inzicht geven in hoe veel werk/tijd/energie er het hele jaar in het Songfestival wordt gestopt! Dus dit is een groot compliment als je dit zegt 💕
pi_204562963
Nog 2 dagen *O* zin in O+
pi_204565510
instagram
pi_204565747
Wat verwachten jullie NU van de staging? Kleuren, dansers, achtergrondzangers in beeld? Ben benieuwd!
  donderdag 28 april 2022 @ 15:55:29 #232
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204565765
quote:
6s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:52 schreef Thrts het volgende:
Wat verwachten jullie NU van de staging? Kleuren, dansers, achtergrondzangers in beeld? Ben benieuwd!
Ik verwacht S10 alleen op het podium. Een simpele staging, stijlvol en beetje sober. Vooral goed nagedacht over belichting.
pi_204565773
quote:
6s.gif Op donderdag 28 april 2022 15:52 schreef Thrts het volgende:
Kleur: overwegend (donker) blauw. Geen dansers of andere mensen bij haar op het podium. Geen of weinig props. Met het lichtontwerp wordt een soort diepte gesuggereerd. Ze draagt een enorme jurk met zeer grote strikken ;)
  donderdag 28 april 2022 @ 16:21:07 #234
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204565968
Qua staging verwacht ik vrij klein en met vrij weinig camera cuts. Veel nadruk op belichting, denk een beetje in de stijl van Amen van Vincent Bueno (maar dan mooier :P ). Zeker omdat ervoor Bulgarije komt, waar ik toch wel wat vuurwerk en drukte verwacht (qua staging dan) en daarna Moldavi komt, waar ik ook veel drukte en camera cuts verwacht. Minimalistisch, klein, en smaakvol O+ En Stien in een mooi, maar toch uniek pak.
  donderdag 28 april 2022 @ 16:32:07 #235
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_204566076
Ik verwacht een donkere staging, met rode accenten. En inderdaad dat ze de diepte letterlijk gaan visualiseren.
Het begint met een close-up zoals bij Matthijs Draait Door.
Ik denk niet dat ze gebruik gaat maken van de bewegende bogen.
Ik verwacht ook bij de climax ("Jou niet laten gaan"), de camera crane die van haar weggaat met meer lichten aan.
Als daarna het lied weer intiemer wordt, volop de zoom aan op S10, de lichten van het podium uitdovend.
Just do it
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 april 2022 @ 18:54:51 #236
163650 Greys
pi_204567448
Ik hoop gewoon nog steeds op dit van deze post van begin maart. Met de vlinder dus. Lekker makkelijk even gekopieerd. :P

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2022 22:49 schreef Greys het volgende:
Qua staging gewoon maar een 'wat hoop ik en wat zie ik voor me':

Ik zou beginnen met 1 zacht zwak gouden spotje op S10 voor een volledig zwarte achtergrond.

Bij de nanananana stukjes nog steeds de zwarte achtergrond met n gouden vlinder die over het scherm fladdert.

En in de oehoeee coupletten zou ik er wat verborgen backings bij laten klinken (alleen voor de oehoe ahaa) en dat ze dan van alle kanten gaat baden in goud licht voor die nog steeds donkere achtergrond met van alle kanten bewegende gouden lichtstralen.

En dat aan het eind dat gouden licht steeds meer uitdooft, de fladderende vlinder van het scherm af vliegt en in de rand verdwijnt en het eindigt weer met helemaal zwart.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204568021
Ik denk nog steeds dat ze een prop die iets met het lichtontwerp te maken heeft gaat gebruiken
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 april 2022 @ 22:18:13 #238
163650 Greys
pi_204570825
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 19:52 schreef Funhouse het volgende:
Ik denk nog steeds dat ze een prop die iets met het lichtontwerp te maken heeft gaat gebruiken
Zoals? Noem eens iets waar je aan denkt? Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt namelijk. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204571895
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 22:18 schreef Greys het volgende:

[..]
Zoals? Noem eens iets waar je aan denkt? Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt namelijk. :@
Ik denk dat het lichtontwerp heel belangrijk gaat zijn voor de staging van S10 en dat ze daarvoor een extra lichtbron mee het podium op gaat nemen. Dat kan zo simpel zijn als een paar extra lampen neerzetten (zoals Hooverphonic vorig jaar), of een rekwisiet dat licht kan geven (denk aan de bal van Duncan of de neon buizen van SuRie in 2018).
pi_204573316
Stien al vroeg op Schiphol op weg naar...Turijn! *O* *O* *O*

Edit: gaat die jongen die in de clip zit ook mee? Op tv zag je Stien op Schiphol en volgens mij omhelsde ze hem. Ja kan natuurlijk ook iemand anders zijn want ik kon het niet zo goed zien, het ging zo snel! Is hij een danser? :)

[ Bericht 31% gewijzigd door summer52 op 29-04-2022 08:10:21 ]
  vrijdag 29 april 2022 @ 09:08:29 #241
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_204573865
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 08:02 schreef summer52 het volgende:
Stien al vroeg op Schiphol op weg naar...Turijn! *O* *O* *O*

Edit: gaat die jongen die in de clip zit ook mee? Op tv zag je Stien op Schiphol en volgens mij omhelsde ze hem. Ja kan natuurlijk ook iemand anders zijn want ik kon het niet zo goed zien, het ging zo snel! Is hij een danser? :)

En we hebben beeld

https://nos.nl/video/2426(...)ijn-heel-veel-zin-in
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2022 @ 09:14:39 #242
163650 Greys
pi_204573918
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 23:13 schreef Funhouse het volgende:

[..]
Ik denk dat het lichtontwerp heel belangrijk gaat zijn voor de staging van S10 en dat ze daarvoor een extra lichtbron mee het podium op gaat nemen. Dat kan zo simpel zijn als een paar extra lampen neerzetten (zoals Hooverphonic vorig jaar), of een rekwisiet dat licht kan geven (denk aan de bal van Duncan of de neon buizen van SuRie in 2018).
Ah zo, ja het licht zal waarschijnlijk net als in de video belangrijk zijn. En misschien zien we zelfs dat lichtende figuur nog wel terug op een scherm. Ben heel benieuwd! O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2022 @ 09:15:17 #243
163650 Greys
pi_204573921
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204573962
twitter
pi_204574402
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:19 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
S10, netjes. ^O^
  vrijdag 29 april 2022 @ 10:49:24 #246
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204575070
Hopelijk hebben de italianen het plan, staging, cameravoering van S10 goed bestudeerd en voorbereid en staat het morgen al als een huis en komt er een common linnets vibe in Turijn.
pi_204575282
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 09:19 schreef Fred_B het volgende:
[ twitter ]
Grofweg kun je zeggen dat minstens 2 miljoen streams van De Diepte op Spotify uit het buitenland komen. Dat is echt wel veel voor een Nederlandstalige artiest die niemand kent behalve de Eurofans.
  vrijdag 29 april 2022 @ 11:14:22 #249
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204575294

Bookies 1 dag voor de rehearsal
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2022 @ 11:16:17 #250
163650 Greys
pi_204575308
Dat ze zelf dt lied wilde voor Eurovisie hoeft niemand meer aan te twijfelen. Prachtig interview van Eurostory.

twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 29 april 2022 @ 11:21:04 #251
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_204575359
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 11:16 schreef Greys het volgende:
Dat ze zelf dt lied wilde voor Eurovisie hoeft niemand meer aan te twijfelen. Prachtig interview van Eurostory.

[ twitter ]
Inderdaad. Deze passage stemt me ook hoopvol:
"Door hieraan mee te doen, moet ik in n klap echt professioneel worden. Echt focussen. Ik heb de afgelopen jaren, voor mijn gevoel, altijd met twee vingers in mijn neus resultaten behaald. (...) Als ik op Noorderslag stond, dan repeteerde ik niet eens en dan gooide ik op locatie wat dingen in de set, trok een leuke jurk aan en werd opeens tweede. Dan dacht ik: ja, hallo? Dat wilde ik dus niet meer. (...) Het Songfestival doen is heel fijn, want je focust echt op n liedje. En de staging ervan. Ik ben nu al een aantal maanden heel hard aan het werk om dat echt heel goed te krijgen. Zo neem ik mezelf ook serieus als artiest. Dat heb ik hiervoor eigenlijk nooit echt gedaan."
Just do it
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2022 @ 11:25:47 #252
163650 Greys
pi_204575411
Ja het klinkt echt fantastisch, want het wordt dus precies zoals ZIJ wil. En zo moet het zijn. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204575459
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 11:16 schreef Greys het volgende:

[ twitter ]
In die podcast laatst legde ze precies uit hoe het liedje tot stand is gekomen. En inderdaad, dit liedje had haar eigen voorkeur. 'Dans mij naar huis' heeft ze niet eens ingestuurd.

Wel is het zo dat ze voordat ze het lied schreven tegen die Krabman zei: dit zou wel eens het songfestivalnummer kunnen worden. Dus het is wel echt met Eurovisie in gedachten geschreven. Dat kun je ook wel horen, in vergelijking met de rest van haar songs.
  vrijdag 29 april 2022 @ 12:40:23 #254
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_204576238
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 11:21 schreef Niels93 het volgende:

[..]
"Door hieraan mee te doen, moet ik in n klap echt professioneel worden. Echt focussen. Ik heb de afgelopen jaren, voor mijn gevoel, altijd met twee vingers in mijn neus resultaten behaald. (...) Als ik op Noorderslag stond, dan repeteerde ik niet eens en dan gooide ik op locatie wat dingen in de set, trok een leuke jurk aan en werd opeens tweede. Dan dacht ik: ja, hallo? Dat wilde ik dus niet meer. (...) Het Songfestival doen is heel fijn, want je focust echt op n liedje. En de staging ervan. Ik ben nu al een aantal maanden heel hard aan het werk om dat echt heel goed te krijgen. Zo neem ik mezelf ook serieus als artiest. Dat heb ik hiervoor eigenlijk nooit echt gedaan."
Stiengodin _O_
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_204576348
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 11:21 schreef Niels93 het volgende:

[..]
Ik vind haar best vaak zo onbewust grappig he, nu ook met dat ‘werd ik ineens tweede, ja hallo’ _O-

Ook haar Instagram stories :D lijkt me echt een leuk persoon, van wat we kunnen zien.
pi_204576687
Ze neemt volgens mij niemand mee, geen backings, geen dansers, geen gitaristen ;)
pi_204576723
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:10 schreef Mlita het volgende:
Ze neemt volgens mij niemand mee, geen backings, geen dansers, geen gitaristen ;)
De krumpers komen een dagje later
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:22:33 #258
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_204576844
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:10 schreef Mlita het volgende:
Geen backings -O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_204576906
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:22 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Geen backings -O-
Bel het ESF maar af. Zonder drie heupwiegende achtergrondzangeressen wordt dit helemaal niets :'(
pi_204577026
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:22 schreef GeorgeM het volgende:

[..]
Geen backings -O-
Die mogen op tape he :Y
  ESF Reporter vrijdag 29 april 2022 @ 13:49:32 #261
87554 Cee
Welluk?
pi_204577201
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:13 schreef Em31 het volgende:

[..]
De krumpers komen een dagje later
EM |:)
  vrijdag 29 april 2022 @ 13:59:17 #262
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_204577304
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:34 schreef Em31 het volgende:

[..]
Oja Em *O*
George Michael
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:00:12 #263
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_204577312
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 13:34 schreef Em31 het volgende:

[..]
Maar waren die tapes al niet bekend qua muziek waarop bleek dat S10 geen backings op tape had?
Just do it
pi_204577532
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:00 schreef Niels93 het volgende:

[..]
Maar waren die tapes al niet bekend qua muziek waarop bleek dat S10 geen backings op tape had?
Hmm dat is waar, maar weet niet 100% zeker of dat ook de officile versies zijn die gebruikt worden? Kan me bijna niet voorstellen dat ze het zonder achtergrondzang doen.
  vrijdag 29 april 2022 @ 14:22:23 #265
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_204577588
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:17 schreef Em31 het volgende:

[..]
Hmm dat is waar, maar weet niet 100% zeker of dat ook de officile versies zijn die gebruikt worden? Kan me bijna niet voorstellen dat ze het zonder achtergrondzang doen.
Eens, we gaan het zien (horen)! Ik heb er echt vertrouwen in dat dit mooi en goed wordt.
Just do it
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2022 @ 16:51:51 #266
163650 Greys
pi_204579327
The Dutch delegation has not been satisfied with the footage they have received from the stand-in rehearsals and are flying to Turin today to take control of the staging plans. According to them, the lighting and the technics is not exactly what they had in mind. Dutch representative S10 will take over directing the staging once the delegation arrives in Italy.

(Eurovoix)

Of stond dat hier al dan sorry want zat op werk! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 29 april 2022 @ 17:02:49 #267
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_204579451
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 16:51 schreef Greys het volgende:
The Dutch delegation has not been satisfied with the footage they have received from the stand-in rehearsals and are flying to Turin today to take control of the staging plans. According to them, the lighting and the technics is not exactly what they had in mind. Dutch representative S10 will take over directing the staging once the delegation arrives in Italy.

(Eurovoix)

Of stond dat hier al dan sorry want zat op werk! :D
Niet hier maar wel in het organisatie topic. Het klopt alleen niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 15:40 schreef Funhouse het volgende:
Er werd inderdaad alleen door Citi Zeni gezegd dat ze zich zorgen maakte om technische problemen bij hun stand-in rehearsal. Aran zei dat er over het algemeen veel chaos was achter de schermen, dat hij met Twan had gesproken en dat Twan alle zeilen aan het bijzetten is om te zorgen dat het goed komt, maar niet dat er specifiek iets bij de Nederlandse delegatie fout ging.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 april 2022 @ 17:06:01 #268
163650 Greys
pi_204579483
Oh. Nou ja maar goed ook dan.
Wie verzint dat dan allemaal weer bij Eurovoix? -O-
Blij dat we het niet getweet hebben. Pfieuw.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204579889
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2022 17:06 schreef Greys het volgende:
Oh. Nou ja maar goed ook dan.
Wie verzint dat dan allemaal weer bij Eurovoix? -O-
Blij dat we het niet getweet hebben. Pfieuw.
In dat item van Boulevard hebben ze het eerst heel even over dat S10 9e staat in de odds en dat ze bijna gaat beginnen met repeteren en daarna gaan ze praten over de zorgen die Letland heeft over hun stand-in repetitie. Er zit alleen een beetje een ongemakkelijk bruggetje tussen die 2 onderwerpen waardoor het lijkt alsof Boulevard claimt dat S10 dezelfde problemen heeft als Citi Zeni. Ik denk dat daar de verwarring is ontstaan.
pi_204580492
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 14:00 schreef Niels93 het volgende:

[..]
Ik kan me herinneren dat bekend is gemaakt dat er backings op tape staan. Bij haar optreden bij Lubach stonden ze ook op tape.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 april 2022 @ 09:58:10 #271
163650 Greys
pi_204585045
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204586110
Op insta van avrotros songfestival S10 haar outfit.

Mooi O+
pi_204586131
Mooi, past helemaal bij haar.
pi_204586141
Mooie outfit!
pi_204586147
pi_204586148
Het is heel erg S10, and that is all you could ask for.
  zaterdag 30 april 2022 @ 12:11:03 #278
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_204586155
Gelukkig geen grote jurk zoals V&R wel vaak hebben
pi_204586460
Denk dat ik voor haar outfit nog het meest nerveus was :') , maar dit ziet er helemaal op z'n S10's uit. Ook wel geschikt om een windmachine op te zetten voor een speels effect. *O*
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
pi_204586610
Mooie leuke hippe outfit die bij haar past en haar totaal niet overschaduwd. Cool
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 13:16:00 #281
375570 crew  Cyan9
pi_204586786
Helemaal goedgekeurd. *O*
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
pi_204586791
Heel mooi. _O_
pi_204586939
Jasje uit bij de finale en ik zie mogelijkheden
pi_204587060
Dit past gewoon bij haar. Dat is al de eerste opluchting.
pi_204587142
Matig outfit.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 13:56:17 #286
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_204587183
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:10 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet en goed uit, kan ze heel goed hebben met haar ranke lichaam.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_204587188
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:50 schreef superniger het volgende:
Matig outfit.
Ik las mager. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 30 april 2022 @ 14:04:48 #288
163650 Greys
pi_204587251
Zo zie je maar dat Viktor & Rolf niet per se gelijk staat aan strikjurken. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_204587772
Heeft ze een joggingbroek aan?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204587809
Super outfit, past bij haar :D
pi_204588278
quote:
Dit overtreft mijn stoutste verwachtingen.
WAT EEN SICKE OUTFIT *O* *O* _O_
Helemaal geweldig!! *O* *O*
George Michael
pi_204588327
George Michael
pi_204588333
Viktor & Rolf weten wat ze doen :)
pi_204588342
IK BEN ZO BLIJ IK BEN ZO BLIJ _O_ *O* *O*
Had ik al gezegd dat ik blij ben? :@
Ben met meneer Sjors in een strandtent in Noordwijk en hij kijkt me raar aan omdat ik zo zit te stuiteren om een outfit van S10 _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door GeorgeM op 30-04-2022 16:24:49 ]
George Michael
pi_204588701
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:10 schreef blackswangreen het volgende:
Het is heel erg S10, and that is all you could ask for.
Dit, precies dit!
pi_204590458
tiktok
pi_204590668
https://oneurope.co.uk/fe(...)elayed-but-worth-it/

Samenvatting van de persconferentie.
  zaterdag 30 april 2022 @ 19:36:48 #298
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204590698
Klinkt wel alsof het een andere toonsoort is de live rehearsal?
pi_204590773
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:36 schreef molloot200 het volgende:
Klinkt wel alsof het een andere toonsoort is de live rehearsal?
Ik denk dat het iets versneld is afgespeeld.
pi_204591478
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')