Jij bedankt voor het interview! Dit was echt iets waar ik nieuwsgierig naar was.quote:Op woensdag 27 april 2022 08:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ons interview met Lars Laurenco (Head of Delegation) voor Nederland staat online. Je hoort hem ruim 50 minuten over het selectieproces van onze inzending, hoe ze bepaalde afwegingen maken als het gaat om de inzending bekendmaken, hoe het was om verantwoordelijk te zijn voor het regelen van de nieuwe lichtbol van Duncan in Tel Aviv, of we ooit nog een nationale finale terug krijgen en meer!
Ik doe even de Spotify link er bij, want die begint dan direct bij het interview!
MEGA bedankt voor al jullie vragen...
Graag gedaan! Dit is echt een van de redenen dat we de podcast ooit zijn begonnen. Om dit soort gesprekken te hebben met fans die vragen stellen en meer inzicht geven in hoe veel werk/tijd/energie er het hele jaar in het Songfestival wordt gestopt! Dus dit is een groot compliment als je dit zegt 💕quote:Op woensdag 27 april 2022 22:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het interview! Dit was echt iets waar ik nieuwsgierig naar was.
Ik verwacht S10 alleen op het podium. Een simpele staging, stijlvol en beetje sober. Vooral goed nagedacht over belichting.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:52 schreef Thrts het volgende:
Wat verwachten jullie NU van de staging? Kleuren, dansers, achtergrondzangers in beeld? Ben benieuwd!
Kleur: overwegend (donker) blauw. Geen dansers of andere mensen bij haar op het podium. Geen of weinig props. Met het lichtontwerp wordt een soort diepte gesuggereerd. Ze draagt een enorme jurk met zeer grote strikkenquote:Op donderdag 28 april 2022 15:52 schreef Thrts het volgende:
Wat verwachten jullie NU van de staging? Kleuren, dansers, achtergrondzangers in beeld? Ben benieuwd!
quote:Op donderdag 3 maart 2022 22:49 schreef Greys het volgende:
Qua staging gewoon maar een 'wat hoop ik en wat zie ik voor me':
Ik zou beginnen met 1 zacht zwak gouden spotje op S10 voor een volledig zwarte achtergrond.
Bij de nanananana stukjes nog steeds de zwarte achtergrond met één gouden vlinder die over het scherm fladdert.
En in de oehoeee coupletten zou ik er wat verborgen backings bij laten klinken (alleen voor de oehoe ahaa) en dat ze dan van alle kanten gaat baden in goud licht voor die nog steeds donkere achtergrond met van alle kanten bewegende gouden lichtstralen.
En dat aan het eind dat gouden licht steeds meer uitdooft, de fladderende vlinder van het scherm af vliegt en in de rand verdwijnt en het eindigt weer met helemaal zwart.
Zoals? Noem eens iets waar je aan denkt? Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt namelijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:52 schreef Funhouse het volgende:
Ik denk nog steeds dat ze een prop die iets met het lichtontwerp te maken heeft gaat gebruiken
Ik denk dat het lichtontwerp heel belangrijk gaat zijn voor de staging van S10 en dat ze daarvoor een extra lichtbron mee het podium op gaat nemen. Dat kan zo simpel zijn als een paar extra lampen neerzetten (zoals Hooverphonic vorig jaar), of een rekwisiet dat licht kan geven (denk aan de bal van Duncan of de neon buizen van SuRie in 2018).quote:Op donderdag 28 april 2022 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoals? Noem eens iets waar je aan denkt? Ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt namelijk.
En we hebben beeldquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:02 schreef summer52 het volgende:
Stien al vroeg op Schiphol op weg naar...Turijn!![]()
![]()
Edit: gaat die jongen die in de clip zit ook mee? Op tv zag je Stien op Schiphol en volgens mij omhelsde ze hem. Ja kan natuurlijk ook iemand anders zijn want ik kon het niet zo goed zien, het ging zo snel! Is hij een danser?![]()
Ah zo, ja het licht zal waarschijnlijk net als in de video belangrijk zijn. En misschien zien we zelfs dat lichtende figuur nog wel terug op een scherm. Ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 28 april 2022 23:13 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Ik denk dat het lichtontwerp heel belangrijk gaat zijn voor de staging van S10 en dat ze daarvoor een extra lichtbron mee het podium op gaat nemen. Dat kan zo simpel zijn als een paar extra lampen neerzetten (zoals Hooverphonic vorig jaar), of een rekwisiet dat licht kan geven (denk aan de bal van Duncan of de neon buizen van SuRie in 2018).
Grofweg kun je zeggen dat minstens 2 miljoen streams van De Diepte op Spotify uit het buitenland komen. Dat is echt wel veel voor een Nederlandstalige artiest die niemand kent behalve de Eurofans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |