abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 april 2022 @ 16:07:18 #201
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_204465142
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Of Poetin voert zijn oorlogsvoering op. Uiteindelijk is Rusland een land met (ongeveer) 145 miljoen mensen. Daar valt een veel groter leger mee te maken dan waar men nu mee werkt.
Moet het wel gemotiveerd zijn... en tot nu toe lijken zelfs de profs alles behalve gemotiveerd. Op een paar idioten na dan...
The name is Putler, Vladimir Putler
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 16:07:28 #202
236264 crew  capricia
pi_204465144
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Of Poetin voert zijn oorlogsvoering op. Uiteindelijk is Rusland een land met (ongeveer) 145 miljoen mensen. Daar valt een veel groter leger mee te maken dan waar men nu mee werkt.
Als in dienstplichtigen?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  zondag 17 april 2022 @ 16:07:46 #203
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_204465146
twitter

https://edition.cnn.com/e(...)putin-news-04-17-22/

Ukrainian President Volodymyr Zelensky said that he has difficulty believing in the reliability of "some countries or some leaders" after the escalation of the war in his country.

CNN's Jake Tapper asked Zelensky during an exclusive interview about whether he finds statements when world leaders use the term "never again," a slogan that is associated with Holocaust and often uttered after crimes against humanity, "hollow" now.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204465176
The Russians threatened Czech diplomats in Russia before deporting them.
"We know about your family situation," an FSB agent told a Czech diplomat on the street.
https://redd.it/u5mrem
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_204465182
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 16:07 schreef capricia het volgende:

[..]
Als in dienstplichtigen?
Ja, ik denk dat de enige reden dat er niet met dienstplichtigen gewerkt wordt, is dat de Russische maatschappij dat niet leuk vindt. Er is bij Poetin echt geen nobele insteek bij.
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 16:14:07 #206
236264 crew  capricia
pi_204465249
In het jaar 2000 verging de Russische onderzeer Koersk. Denk dat velen hier zich dat nog wel kunnen herinneren.
Dat was dagenlang op tv. Ook in Rusland. Het lot van de 112 koppige bemanning. Het bloemen en kransen leggen, groot monument voor de omgekomenen. Het was echt een groot ding in RL. En de Russische bevolking leefde ontzettend mee.

Dit in schril contrast met hoe RL omgaat met het zinken van De Moskva. Ik zie bijna geen serieuze aandacht in de Russische pers over de overledenen, wie ze zijn, geen kransen, geen bloemen, geen medeleven. En dit gaat over 500 opvarenden. Waarvan niemand weet wie het overleeft heeft.

Echt heel bijzonder. Hoe dat land veranderd is onder Poetin.
- Goethe, “Faust”
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 16:16:50 #207
236264 crew  capricia
pi_204465296
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:09 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ja, ik denk dat de enige reden dat er niet met dienstplichtigen gewerkt wordt, is dat de Russische maatschappij dat niet leuk vindt. Er is bij Poetin echt geen nobele insteek bij.
Ik zie dat ook niet zo snel gebeuren. Dat Poetin echt de oorlog verklaart en dienstplichtigen gaat sturen. Niemand wil zijn kind daaraan opofferen. Lijkt me killing voor zijn binnenlandse support.

Dan had hij dat moeten doen toen de Moskva naar de bodem geschoten werd...Het volk opzwepen tot een oorlog. In plaats daarvan verzon met allerlei vage redenen. En wordt de gelegenheid niet echt uitgebuit.

Jij?
- Goethe, “Faust”
  zondag 17 april 2022 @ 16:17:00 #208
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_204465301
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 16:14 schreef capricia het volgende:
In het jaar 2000 verging de Russische onderzeer Koersk. Denk dat velen hier zich dat nog wel kunnen herinneren.
Dat was dagenlang op tv. Ook in Rusland. Het lot van de 112 koppige bemanning. Het bloemen en kransen leggen, groot monument voor de omgekomenen. Het was echt een groot ding in RL. En de bevolking leefde ontzettend mee.

Dit in schril contrast met hoe RL omgaat met het zinken van De Moskva. Ik zie bijna geen serieuze aandacht in de Russische pers over de overledenen, wie ze zijn, geen kransen, geen bloemen, geen medeleven. En dit gaat over 500 opvarenden. Waarvan niemand weet wie het overleeft heeft.

Weigerden ze toen niet hulp van uit het westen?
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 16:17:07 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204465302
Mia een ongeluk in vredestijd is wel wat anders dan een schip dat met ssm's is geraakt tijdens een oorlog waar je in 2 maanden duizenden doden voor de kiezen krijgt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204465318
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:17 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Weigerden ze toen niet hulp van uit het westen?
Volgens mij heeft een Nederlands bergingsbedrijf nog geholpen. Met dat argument kreeg Rutte de ruimte van Putin om het rampgebied van MH17 te doorzoeken / slachtoffers repatriren.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2022 16:18:59 ]
  zondag 17 april 2022 @ 16:19:44 #211
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_204465341
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:18 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Volgens mij heeft een Nederlands bergingsbedrijf nog geholpen. Met dat argument kreeg Rutte de ruimte van Putin om het rampgebied van MH17 te doorzoeken / slachtoffers repatriren.
Ja bij de berging, maar ik meen me iets te herinneren over hulp tijdens de reddingsoperatie.
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 16:20:00 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204465348
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:18 schreef Gehrman het volgende:

[..]
Voor het bergen van de boot ja

Toen het nog niet duidelijk was of er overlevenden waren hebben de Russen het dagenlang tevergeefs geprobeerd tot ze ik meen een Noorse groep toelieten die zijn wel binnengekomen maar vonden geen overlevenden meer
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 16:20:53 #213
236264 crew  capricia
pi_204465367
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:19 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ja bij de berging, maar ik meen me iets te herinneren over hulp tijdens de reddingsoperatie.
Die mensen werden semi aan hun lot overgelaten. Weet ik nog ergens.
- Goethe, “Faust”
  zondag 17 april 2022 @ 16:21:30 #214
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_204465373
quote:
Dat was dagenlang op tv. Ook in Rusland. Het lot van de 112 koppige bemanning. Het bloemen en kransen leggen, groot monument voor de omgekomenen. Het was echt een groot ding in RL. En de Russische bevolking leefde ontzettend mee.

Ik zag laatst een stukje Putin bij Larry King. Hij vroeg wat er met de Kursk gebeurd was. Zei Putin: "Hij zonk"
Lachen als een boer met kiespijn is nooit toepasselijker geweest dan op Putin toen. :D
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 16:22:15 #215
236264 crew  capricia
pi_204465386
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:17 schreef sp3c het volgende:
Mia een ongeluk in vredestijd is wel wat anders dan een schip dat met ssm's is geraakt tijdens een oorlog waar je in 2 maanden duizenden doden voor de kiezen krijgt
Begrijp ik.
Maar het zinken van De Moskva is ook wel echt een groot ding.
Al die opvarenden. En 0 aandacht of halve en hele leugens. Ik vind het opmerkelijk.
- Goethe, “Faust”
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 16:25:14 #216
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204465460
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 16:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Begrijp ik.
Maar het zinken van De Moskva is ook wel echt een groot ding.
Al die opvarenden. En 0 aandacht of halve en hele leugens. Ik vind het opmerkelijk.
Eerste slachtoffer van oorlog is de waarheid

Maar ik vind het Russische verhaal nog verrassend eerlijk hier itt eigenlijk alles wat ze de laatste pak hem beet 6 maanden uitkramen

Je kunt ook niet met je handen in je haar gaan zitten huilen want er zit nog 100.000+ man die verder moeten
  zondag 17 april 2022 @ 16:26:46 #217
pi_204465487
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

Maar ik vind het Russische verhaal nog verrassend eerlijk hier itt eigenlijk alles wat ze de laatste pak hem beet 6 maanden uitkramen
Ja, een jaar geleden hadden ze gewoon het hele bestaan van de Moskow ontkent.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zondag 17 april 2022 @ 16:27:07 #218
323401 Kijkertje
met filter
pi_204465491
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 16:27:24 #219
236264 crew  capricia
pi_204465496
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:25 schreef sp3c het volgende:

[..]

Ze (de Russen) hadden het ook groot op kunnen blazen als een oorlogsverklaring van Oekrane aan Rusland. En dan flink wat pro-oorlog sentiment kunnen aanwakkeren. Maar ook dat deden ze niet.
Het is alsof ze zelf niet goed wisten wat ze ermee aan moeten. Compleet overvallen ofzo.
- Goethe, “Faust”
pi_204465543
quote:

Mwa, is dat zo. Toevallig paar uur terug nog gelezen over de Koersk-ramp. Was ook flinke boosheid en verontwaardiging bij het Russische volk over wat er met de mannen was gebeurd.

Wiki:
quote:
Aanvankelijk duldde Rusland geen buitenlandse hulp en probeerde men zelf de bemanning te redden met onder andere Priz-klasse-reddingsonderzeers. Eerst werd gezegd dat het wrak niet direct kon worden gevonden. Daarna volgde het excuus dat de ontsnappingsluiken onmogelijk geopend konden worden. Toen duikers pas dagen na het ongeluk afdaalden naar het wrak bleek dit niet juist, maar toen was het hele wrak al vol water gelopen en was de bemanning al overleden.

Naast de vaak geuite kritiek dat de Russische marine weigerde een beroep te doen op buitenlandse hulp, kreeg ook de Russische president Vladimir Poetin veel kritiek te verduren. Poetin, die op het moment van de ramp in zijn buitenverblijf in Sotsji verbleef, werd onmiddellijk op de hoogte gesteld maar brak zijn vakantie niet af omdat de marine hem vertelde dat alles onder controle was en dat de redding een kwestie van tijd was. Pas vijf dagen later keerde hij terug naar Moskou en het duurde nog eens vier dagen voor hij naar Moermansk vertrok, vanwaar de reddingsactie werd gecordineerd.

Na een persoonlijk onderhoud met de nabestaanden van alle slachtoffers, hield hij een nationale televisietoespraak waarin hij zich verontschuldigde voor zijn beoordelingsfout. Een jaar later gaf hij zijn fout nogmaals toe: voor de reddingsoperatie op zich had zijn aanwezigheid weinig uitgemaakt, maar zijn uitgestelde komst naar de rampplek gaf de indruk dat hij zich weinig zou aantrekken van de slachtoffers.
Wacht trouwens maar af, komende jaren gaan we genoeg horen over boze Russische moeders en vaders die willen weten waar hun zoon is gebleven. Het is niet zo dat alle propaganda maar klakkeloos wordt geaccepteerd. Dat verdwijnt wel zodra je eigen zoon niet meer terug komt van het front.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 16:30:34 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204465553
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 16:27 schreef capricia het volgende:

[..]
Ze (de Russen) hadden het ook groot op kunnen blazen als een oorlogsverklaring van Oekrane aan Rusland. En dan flink wat pro-oorlog sentiment kunnen aanwakkeren. Maar ook dat deden ze niet.
Het is alsof ze zelf niet goed wisten wat ze ermee aan moeten. Compleet overvallen ofzo.
Ja maar dat is toch raar?

Je valt een land binnen met grof geweld en twee maanden later verklaar je ze de oorlog omdat ze terugschieten

Dan lacht echt de halve wereld zich letterlijk dood
  zondag 17 april 2022 @ 16:30:52 #222
pi_204465564
quote:
5s.gif Op zondag 17 april 2022 16:27 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Heeft niemand die Russische soldaten verteld dat de separatisten in de Donbass aan hun kant staan?
  zondag 17 april 2022 @ 16:32:38 #223
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_204465602
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 16:16 schreef capricia het volgende:

[..]
Ik zie dat ook niet zo snel gebeuren. Dat Poetin echt de oorlog verklaart en dienstplichtigen gaat sturen. Niemand wil zijn kind daaraan opofferen. Lijkt me killing voor zijn binnenlandse support.

Dan had hij dat moeten doen toen de Moskva naar de bodem geschoten werd...Het volk opzwepen tot een oorlog. In plaats daarvan verzon met allerlei vage redenen. En wordt de gelegenheid niet echt uitgebuit.

Jij?
Dienstplichtigen waren al gestuurd. Weet je nog hoe jong doe eerste Russische krijgsgevangenen leken (hier werden ze 15 16 geschat, kinderen). Maar een soldaat die nauwelijks getraind is, daar heb je weinig aan. Die loopt in de weg, raakt in paniek, schiet de verkeerde kant op.
Ik vraag me af hoeveel goedgetrainde soldaten Rusland nog heeft. En in welke conditie ze zijn nu ze van noord naar oost zijn verplaatst, weinig slaap, slecht eten.
Ik heb ergens gelezen dat de Oekraense soldaten rouleren, dat ze uitrusten ver van de frontlinies af.
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 16:32:44 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204465603
Vergelijk het met ARA Belgrado

Het is kut maar als er geen doden zouden vallen was het vrede en je moet toch door
  zondag 17 april 2022 @ 16:33:00 #225
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_204465611
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 16:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Even terug gelezen. O.a. De Noren en Britten boden hulp. Dat werd geweigerd. Waarschijnlijk omdat ze al wisten dat er geen overleden waren, maar dat hielden ze dagenlang stil.
  zondag 17 april 2022 @ 16:34:20 #226
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_204465633
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 16:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Die mensen in de Koersk leefden nog een tijd, er was hoop ze levend op te halen, herinner ik me.
Die hoop is er nu niet. Bovendien wordt nog steeds gesuggereerd dat iedereen het overleefd heeft.

Ondanks verklaringen van het Russische Ministerie van Defensie dat de volledige bemanning van de Russische kruiser "Moskou" vernietigd door de strijdkrachten "volledig gevacueerd" was, begonnen journalisten van "Schem" (Radio Svoboda) de dode Russische matrozen van de bemanning te identificeren. In het bijzonder was het al mogelijk om de identiteit vast te stellen van een dode adelborst van "Moskou" - Ivan Vakhrushev, die diende in de vijfde gevechtseenheid, die verantwoordelijk was voor de operationele veiligheid van het schip. Het Russische militaire commando heeft tot nu toe zijn verklaring van 14 april , waarin werd beweerd dat alle bemanningsleden het hadden overleefd, niet ontkend of verduidelijkt.

De overledene was adelborst Ivan Vakhrushev . "Schemes" vond een bericht op het sociale netwerk "Classmates" van een vrouw genaamd Varvara Vakhrusheva . Ze zei dat haar man was omgekomen tijdens zijn werk.
Bron: https://www-radiosvoboda-(...)r_hl=nl&_x_tr_pto=sc
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 16:34:23 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204465634
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:32 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Ik heb ergens gelezen dat de Oekraense soldaten rouleren, dat ze uitrusten ver van de frontlinies af.
Neem aan dat de Russen dat ook doen waar mogelijk
  zondag 17 april 2022 @ 16:34:30 #228
pi_204465637
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 16:27 schreef capricia het volgende:

[..]
Het leek er op alsof ze wat dingen in Rusland beschoten zoals die olietanks in Belgorot. Maar een aanval op de Moskow zat niet in hun planning, dus moeten ze hun plannen aanpassen en dat moet via Putin persoonlijk, dus dat duurt even. Denk ik.
  zondag 17 april 2022 @ 16:35:48 #229
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_204465656
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:34 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Die mensen in de Koersk leefden nog een tijd, er was hoop ze levend op te halen, herinner ik me.
Die hoop is er nu niet. Bovendien wordt nog steeds gesuggereerd dat iedereen het overleefd heeft.
Dat was het smerige dus, iedereen was al overleden direct na de ramp of in de uren daarna.
pi_204465682
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:32 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dienstplichtigen waren al gestuurd. Weet je nog hoe jong doe eerste Russische krijgsgevangenen leken (hier werden ze 15 16 geschat, kinderen). Maar een soldaat die nauwelijks getraind is, daar heb je weinig aan. Die loopt in de weg, raakt in paniek, schiet de verkeerde kant op.
Ik vraag me af hoeveel goedgetrainde soldaten Rusland nog heeft. En in welke conditie ze zijn nu ze van noord naar oost zijn verplaatst, weinig slaap, slecht eten.
Ze sturen ook bewust jonge jongens uit afgelegen boerendorpen om te vechten omdat die laagopgeleid zijn en niet weten hoe de vork werkelijk in de steel zit.
Gestudeerde Russische jongeren gaan niet vanwege studie, of zorgen dat ze niet in Rusland zitten.
Of zorgen dat ze door drie artsen uit drie verschillende ziekenhuizen afgekeurd worden voor het leger.
( kan ook als je er geld voor neerlegt en artsen omkoopt).
pi_204465717
Kursk heeft niemand meer naar gekeken, waren gewoon dode ingeblikte mensen.
Bovendien had het spullen aan boord waarvan ze niet wilden laten weten wat het was aan de westerlingen.
  zondag 17 april 2022 @ 16:39:12 #232
323401 Kijkertje
met filter
pi_204465725
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 16:42:48 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204465773
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:38 schreef quirina het volgende:
Bovendien had het spullen aan boord waarvan ze niet wilden laten weten wat het was aan de westerlingen.
Is gewoon boven water gehaald door een Nederlands bedrijf
pi_204465856
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:42 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zaten ook voorwaarden aan, het zijn Russen.
pi_204465882
quote:
6s.gif Op zondag 17 april 2022 16:39 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Dit is natuurlijk kortgesloten met Poetin. Ik vermoed om langzamerhand naar een zuivering van de strijdkrachten toe te werken.
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 16:46:37 #236
236264 crew  capricia
pi_204465889
quote:
6s.gif Op zondag 17 april 2022 16:39 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Dank!
Hier de vertaling.
twitter

Nu ben ik (zacht gezegd) geen fan van deze man, maar hij stelt wel terechte vragen.
- Goethe, “Faust”
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 16:48:33 #237
236264 crew  capricia
pi_204465924
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:38 schreef quirina het volgende:
Dagenlang in het nieuws geweest. Ook op de Russische TV. Incl onderscheidingen, heftige begrafenis, en beeltenissen van deze mensen.
Dit soort beelden weet ik nog:
- Goethe, “Faust”
  zondag 17 april 2022 @ 16:49:03 #238
323401 Kijkertje
met filter
pi_204465937
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 16:46 schreef capricia het volgende:

[..]
Dank!
Hier de vertaling.
[ twitter ]

Nu ben ik (zacht gezegd) geen fan van deze man, maar hij stelt wel terechte vragen.
Daarom is het ook zo opmerkelijk.
pi_204465949
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:42 schreef sp3c het volgende:

[..]
Deze user praat dan ook gewoon poep. Zoals altijd eigenijk.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_204466110
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:46 schreef Confetti het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk kortgesloten met Poetin. Ik vermoed om langzamerhand naar een zuivering van de strijdkrachten toe te werken.
Hm. Hoe gek dit ook klinkt...mischien zit er een kern van waarheid in. Het zou geen unicum voor Rusland zijn om zuiveringen uit te voeren op basis van zoiets.
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 17:01:07 #241
236264 crew  capricia
pi_204466139
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Hm. Hoe gek dit ook klinkt...mischien zit er een kern van waarheid in. Het zou geen unicum voor Rusland zijn om zuiveringen uit te voeren op basis van zoiets.
Waar Sergej Sjojgoe is, is ook nogal vaag. Wel of geen ziekenhuis met hartaanval. _O-
- Goethe, “Faust”
pi_204466151
quote:
1s.gif Op zondag 17 april 2022 17:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Waar Sergej Sjojgoe is, is ook nogal vaag. Wel of geen ziekenhuis met hartaanval. _O-
Het is Rusland, he? Zo transparant als lood :D

Aftreden om meer tijd met de familie door te brengen, het excuus voor incompetente ministers in het Westen, kennen ze daar niet

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2022 17:03:00 ]
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 17:02:56 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204466165
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:44 schreef quirina het volgende:

[..]
Zaten ook voorwaarden aan, het zijn Russen.
Ja tuurlijk, blijft een duikboot

Daar zitten natuurlijk geheimen in en het is van levensbelang voor de rest van de vloot dat die ook geheim blijven
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 17:03:29 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204466167
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 16:49 schreef Salina het volgende:

[..]
Deze user praat dan ook gewoon poep. Zoals altijd eigenijk.
Stop hier nou mee joh kinderachtig ventje ...
  zondag 17 april 2022 @ 17:03:39 #245
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_204466170
Bizar eigenlijk in Marioepol zitten ze gespannen te wachten op bommen en andere ongein.. en hier maken we ons op voor een bekerfinale...
pi_204466174
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 17:02 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ja tuurlijk, blijft een duikboot

Daar zitten natuurlijk geheimen in en het is van levensbelang voor de rest van de vloot dat die ook geheim blijven
De Amerikanen hebben er ooit al eens een gejat, natuurlijk.
pi_204466180
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 17:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Bizar eigenlijk in Marioepol zitten ze gespannen te wachten op bommen en andere ongein.. en hier maken we ons op voor een bekerfinale...
Life goes on. Ook in oorlogstijd. En dat is maar goed ook.
  zondag 17 april 2022 @ 17:06:01 #248
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_204466210
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 17:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Life goes on. Ook in oorlogstijd. En dat is maar goed ook.
Oh ja gelukkig wel, maar dat doet je wel even beseffen hoe goed we het hier hebben.
  Moderator zondag 17 april 2022 @ 17:10:31 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204466272
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 17:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Topshow
  zondag 17 april 2022 @ 17:17:15 #250
445736 The-BFG
Putin is een klootzak
pi_204466335
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2022 17:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Er is ook heel veel Sovjet materiaal vanuit o.a. Estland vervoerd. Daar was ook de Estonia bij betrokken.

Wat weer twijfel gaf over de ramp met de Estonia. Maar begreep dat inmiddels wel bewezen is dat het een ongeluk was. Al blijven er wel veel vragen over bij bijv reddings en bergings personeel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')