Die mensen in de Koersk leefden nog een tijd, er was hoop ze levend op te halen, herinner ik me.quote:Op zondag 17 april 2022 16:20 schreef capricia het volgende:
[..]
Die mensen werden semi aan hun lot overgelaten. Weet ik nog ergens.
Neem aan dat de Russen dat ook doen waar mogelijkquote:Op zondag 17 april 2022 16:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat de Oekraïense soldaten rouleren, dat ze uitrusten ver van de frontlinies af.
Het leek er op alsof ze wat dingen in Rusland beschoten zoals die olietanks in Belgorot. Maar een aanval op de Moskow zat niet in hun planning, dus moeten ze hun plannen aanpassen en dat moet via Putin persoonlijk, dus dat duurt even. Denk ik.quote:Op zondag 17 april 2022 16:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze (de Russen) hadden het ook groot op kunnen blazen als een oorlogsverklaring van Oekraïne aan Rusland. En dan flink wat pro-oorlog sentiment kunnen aanwakkeren. Maar ook dat deden ze niet.
Het is alsof ze zelf niet goed wisten wat ze ermee aan moeten. Compleet overvallen ofzo.
Dat was het smerige dus, iedereen was al overleden direct na de ramp of in de uren daarna.quote:Op zondag 17 april 2022 16:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die mensen in de Koersk leefden nog een tijd, er was hoop ze levend op te halen, herinner ik me.
Die hoop is er nu niet. Bovendien wordt nog steeds gesuggereerd dat iedereen het overleefd heeft.
Ze sturen ook bewust jonge jongens uit afgelegen boerendorpen om te vechten omdat die laagopgeleid zijn en niet weten hoe de vork werkelijk in de steel zit.quote:Op zondag 17 april 2022 16:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dienstplichtigen waren al gestuurd. Weet je nog hoe jong doe eerste Russische krijgsgevangenen leken (hier werden ze 15 à 16 geschat, kinderen). Maar een soldaat die nauwelijks getraind is, daar heb je weinig aan. Die loopt in de weg, raakt in paniek, schiet de verkeerde kant op.
Ik vraag me af hoeveel goedgetrainde soldaten Rusland nog heeft. En in welke conditie ze zijn nu ze van noord naar oost zijn verplaatst, weinig slaap, slecht eten.
Ik heb ergens gelezen dat de Oekraïense soldaten rouleren, dat ze uitrusten ver van de frontlinies af.
Is gewoon boven water gehaald door een Nederlands bedrijfquote:Op zondag 17 april 2022 16:38 schreef quirina het volgende:
Kursk heeft niemand meer naar gekeken, waren gewoon dode ingeblikte mensen.
Bovendien had het spullen aan boord waarvan ze niet wilden laten weten wat het was aan de westerlingen.
Zaten ook voorwaarden aan, het zijn Russen.quote:Op zondag 17 april 2022 16:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is gewoon boven water gehaald door een Nederlands bedrijf
Dit is natuurlijk kortgesloten met Poetin. Ik vermoed om langzamerhand naar een zuivering van de strijdkrachten toe te werken.quote:
Dank!quote:
Dagenlang in het nieuws geweest. Ook op de Russische TV. Incl onderscheidingen, heftige begrafenis, en beeltenissen van deze mensen.quote:Op zondag 17 april 2022 16:38 schreef quirina het volgende:
Kursk heeft niemand meer naar gekeken, waren gewoon dode ingeblikte mensen.
Bovendien had het spullen aan boord waarvan ze niet wilden laten weten wat het was aan de westerlingen.
Daarom is het ook zo opmerkelijk.quote:Op zondag 17 april 2022 16:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Dank!
Hier de vertaling.
[ twitter ]
Nu ben ik (zacht gezegd) geen fan van deze man, maar hij stelt wel terechte vragen.
Deze user praat dan ook gewoon poep. Zoals altijd eigenijk.quote:Op zondag 17 april 2022 16:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is gewoon boven water gehaald door een Nederlands bedrijf
Hm. Hoe gek dit ook klinkt...mischien zit er een kern van waarheid in. Het zou geen unicum voor Rusland zijn om zuiveringen uit te voeren op basis van zoiets.quote:Op zondag 17 april 2022 16:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk kortgesloten met Poetin. Ik vermoed om langzamerhand naar een zuivering van de strijdkrachten toe te werken.
Waar Sergej Sjojgoe is, is ook nogal vaag. Wel of geen ziekenhuis met hartaanval.quote:Op zondag 17 april 2022 16:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm. Hoe gek dit ook klinkt...mischien zit er een kern van waarheid in. Het zou geen unicum voor Rusland zijn om zuiveringen uit te voeren op basis van zoiets.
Het is Rusland, he? Zo transparant als loodquote:Op zondag 17 april 2022 17:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Waar Sergej Sjojgoe is, is ook nogal vaag. Wel of geen ziekenhuis met hartaanval.
Ja tuurlijk, blijft een duikbootquote:Op zondag 17 april 2022 16:44 schreef quirina het volgende:
[..]
Zaten ook voorwaarden aan, het zijn Russen.
Stop hier nou mee joh kinderachtig ventje ...quote:Op zondag 17 april 2022 16:49 schreef Salina het volgende:
[..]
Deze user praat dan ook gewoon poep. Zoals altijd eigenijk.
De Amerikanen hebben er ooit al eens een gejat, natuurlijk.quote:Op zondag 17 april 2022 17:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, blijft een duikboot
Daar zitten natuurlijk geheimen in en het is van levensbelang voor de rest van de vloot dat die ook geheim blijven
Life goes on. Ook in oorlogstijd. En dat is maar goed ook.quote:Op zondag 17 april 2022 17:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
Bizar eigenlijk in Marioepol zitten ze gespannen te wachten op bommen en andere ongein.. en hier maken we ons op voor een bekerfinale...
Oh ja gelukkig wel, maar dat doet je wel even beseffen hoe goed we het hier hebben.quote:Op zondag 17 april 2022 17:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Life goes on. Ook in oorlogstijd. En dat is maar goed ook.
Topshowquote:Op zondag 17 april 2022 17:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben er ooit al eens een gejat, natuurlijk.
Er is ook heel veel Sovjet materiaal vanuit o.a. Estland vervoerd. Daar was ook de Estonia bij betrokken.quote:Op zondag 17 april 2022 17:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De Amerikanen hebben er ooit al eens een gejat, natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |