SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Zo'n ding hebben wij ook.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb wel een losse schijfspelert die je via usb er in kan steken, alleen heeft mijn laptop geen usb meer
of een virtuelequote:Op vrijdag 15 april 2022 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar dan zit ie ergens andersAan de linkerkant missschien wel
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar dan zit ie ergens andersAan de linkerkant missschien wel
Huh?quote:
Ja een applequote:Op vrijdag 15 april 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n ding hebben wij ook.Maar dus wel usb-poortjes.
Is handig soms.quote:
Gebruikte je vroeger nog wel eens om illegale spelletjes te spelen die om een disc vroegenquote:
Tegenwoordig verkopen ze de ingewikkeldste apparaten aan de minst techsavvy mensen. Het is een complotquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:46 schreef Ama het volgende:
Mijn vorige laptop had gewoon een knopje als je dan daarop drukte ging dat ding gewoon open.
nog steeds voor mn oude spellenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebruikte je vroeger nog wel eens om illegale spelletjes te spelen die om een disc vroegen
Ik snap normaal wel hoe laptops werken maar ik snap niet waarom ik een nutteloze nep cd-rom speler heb.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegenwoordig verkopen ze de ingewikkeldste apparaten aan de minst techsavvy mensen. Het is een complotGeef dimmy maar de schuld
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegenwoordig verkopen ze de ingewikkeldste apparaten aan de minst techsavvy mensen. Het is een complotGeef dimmy maar de schuld
Deze zet ik even op naar de winkel.Had hem gisteren al opgeslagen.quote:
Deze set afgelopen jaar helemaal grijs gedraaid. ga er nogal goed op als ik dingen moet doenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze zet ik even op naar de winkel.Had hem gisteren al opgeslagen.
Nog ruim 3 uur voor het weekend isquote:
Nee joh, 9 minuten.quote:
klimaat rijp gemaakt voor complottheorieën en zoquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:52 schreef FranticDJ het volgende:
@:freshfruit ff naar minuut 7 gaan.. die drop
De tijdsduur tussen complottheorie en feit is tegenwoordig nog maar zes maanden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
klimaat rijp gemaakt voor complottheorieën en zo
Valt niet mee om zo'n oorlog te overlevenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
De AH hier helemaal enthousiast posten dat er weer zonnebloemolie is, het kost alleen wel 4,49 de liter nu
Alleen de rijken overleven nogquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt niet mee om zo'n oorlog te overleven
Ik gebruik dat nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
De AH hier helemaal enthousiast posten dat er weer zonnebloemolie is, het kost alleen wel 4,49 de liter nu
Is nu geld waard.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had laatst een fles gekocht voor in een bakrecept. Maar verder niet gebruikt.
Fake news! 2,99 hier.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik ook niet, gebruik voor het bakken altijd de 'dure' rijstoliequote:
Die heb ik!quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fake news! 2,99 hier.
https://www.ah.nl/product(...)gBfkIWUaAhVYEALw_wcB
Soort financiële Darwin.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alleen de rijken overleven nog
Hier zit GRMBL achter, weet het zeker.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:04 schreef bitterbal het volgende:
wij konden op werk geen mayo meer maken
Het is zo te zien ook geen huismerkquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fake news! 2,99 hier.
https://www.ah.nl/product(...)gBfkIWUaAhVYEALw_wcB
Ga je elektrisch?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:06 schreef Ygritte het volgende:
Mehhh zit ik net te kijken of ik mijn auto ook kan inruilen voor iets anders. Nee. Gewoon nee. Stop. Klik weg. Kruisje nee. Punt.
Kijk haar even stoefenquote:
Mijn naam is haasquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit GRMBL achter, weet het zeker.
Net een dag voor de oorlog gekocht, je handelde vast met voorkennisquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Je kunt je bonnetjes bij de AH opzoeken23 februari, zonnebloemolie, 1,99
Ik heb al een halve elektrische, binnenkort komt er nog een hele bij. Maar heeeeeey iets met chips en ‘we zien wel wanneer dat ding een keer van de band rolt’quote:
Ik had de week ervoor bij picnic twee kilo bloem gekocht.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net een dag voor de oorlog gekocht, je handelde vast met voorkennis
nu je het zegtquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier zit GRMBL achter, weet het zeker.
Gaat nog wel erger worden, ik weet wie de laatste chips hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb al een halve elektrische, binnenkort komt er nog een hele bij. Maar heeeeeey iets met chips en ‘we zien wel wanneer dat ding een keer van de band rolt’
Gestoord gedoe dit.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is zo te zien ook geen huismerk(de eigenaar van de AH is nogal een meester in handel drijven en overal wel iets vandaan te kunnen regelen
)
[ afbeelding ]
Lays en Croky?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat nog wel erger worden, ik weet wie de laatste chips hebben.
wel trek in chips nuquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Allemaal wel erg 'toevallig' СНЗЯЯЧГIЬЖquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had de week ervoor bij picnic twee kilo bloem gekocht.
Hij is inmiddels 1 goed uitgesteld, maar staat nog steeds gepland voor datum ‘x’. We zien het wel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Witte gij wa da den maan ken doen meej uwen stereo?quote:
Dat is volgens mij alleen handig als je alleen handbagage hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
ik ben ingecheckt. Niet dat het dan zo sneller gaat
Ik las dat er dikke wachtrijen stonden, ergens woensdag lig je wel op het strand in je gouden piepkleine bikini.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:10 schreef bitterbal het volgende:
ik ben ingecheckt. Niet dat het dan zo sneller gaat
ja stond er ook bij, dan kan je gewoon doorlopen naar de gatequote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is volgens mij alleen handig als je alleen handbagage hebt.
nee hoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las dat er dikke wachtrijen stonden, ergens woensdag lig je wel op het strand in je gouden piepkleine bikini.
Ja dat is als ik naar Londen ga. Dan loop je gewoon achterlangs.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stond er ook bij, dan kan je gewoon doorlopen naar de gate
Nou ik ga wel eens vaak onnodig omslachtig te werk, maar een wereldoorlog ontketenen om mayo niet meer te kunnen maken gaat misschien zelfs mij wel wat verquote:
Collega van me wacht al bijna twee jaar op zijn nieuwe Mercedesje, die krijgt steeds dikkere aders op zijn slapen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij is inmiddels 1 goed uitgesteld, maar staat nog steeds gepland voor datum ‘x’. We zien het wel.
ben weer aardig uit mn plaat aan het gaanquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Witte gij wa da den maan ken doen meej uwen stereo?
Vergeet je mondkapje nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Klinkt als mijn vehikel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb al een halve elektrische, binnenkort komt er nog een hele bij. Maar heeeeeey iets met chips en ‘we zien wel wanneer dat ding een keer van de band rolt’
Gelukkig hebben zo ook van die ‘pleur zelf je baggage in het grote zwarte gat’ dingen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neuh… ga ik ook niet doenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:12 schreef gianni61 het volgende:
zal ik nog iets nuttigs met deze dag gaan doen?
Oh zelfs op straat daar nog? Maar bedoelde ook voor in het vliegtuig, daar moet dat nog wel toch?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb een hele doos mee. In thailand is officieel op straat nog mondkapjes plicht
ja das idd altijd raar. Sta je de hele tijd in die rij te wachten en dan pas bij de balie zoek je je paspoortquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig hebben zo ook van die ‘pleur zelf je baggage in het grote zwarte gat’ dingen.
Geneuzel van die slome slakken die hun paspoort dan nog helemaal onder uit de koffer moeten opduikelen.
Je weet toch waar je heen gaat, je weet toch wat je moet doen, zorg dan gewoon dat je de boel bij de hand hebt.
/einde frustratiebericht.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb een hele doos mee. In thailand is officieel op straat nog mondkapjes plicht
ja vliegtuig moet wel jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zelfs op straat daar nog? Maar bedoelde ook voor in het vliegtuig, daar moet dat nog wel toch?
Op het strand ook? Zie je er over een maandje uit als een rode pandaquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doet die tegenwoordig eigenlijk?quote:
ik ben geneigd om je advies op te volgen.quote:
vind ik niet ergquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op het strand ook? Zie je er over een maandje uit als een rode panda
We zijn er inmiddels wel achter dat bepaalde configuraties wat meer tijd kosten dan andere. Vooral meer electronica shizzle is langere wachttijd.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me wacht al bijna twee jaar op zijn nieuwe Mercedesje, die krijgt steeds dikkere aders op zijn slapen.
Deze zin moest ik 2 keer lezen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik ga wel eens vaak onnodig omslachtig te werk, maar een wereldoorlog ontketenen om mayo niet meer te kunnen maken gaat misschien zelfs mij wel wat ver
Wel mooie verhalen om te vertellen aan onze kleinkinderen willekeurige mensen in de toekomst. De legendarische zonnebloemolieloze zomer van 2022.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt niet mee om zo'n oorlog te overleven
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:17 schreef kwiwi het volgende:
Productief uurtje.. half uur op pinterest zitten bekijken hoe ik m'n haar kan stylen, half uur uitgeprobeerd, en nu zit ik al zwetend met klitten in m'n haar op de bank.
3 varianten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
in ander nieuws; las gisteren dat die viroloog marion zich zorgen maakt over nieuwe covid varianten die in zuid afrika rond gaan
Toen was het brood ook een dubbeltje duurder en durfden de armen de verwarming niet eens meer aan te zetten, verschrikkelijk, erger dan de holocaust.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel mooie verhalen om te vertellen aan onze kleinkinderen willekeurige mensen in de toekomst. De legendarische zonnebloemloze zomer van 2022.
Marion moet nou eindelijk haar muil eens houdenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
in ander nieuws; las gisteren dat die viroloog marion zich zorgen maakt over nieuwe covid varianten die in zuid afrika rond gaan
Die van Marion.quote:
awwwquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Marion moet nou eindelijk haar muil eens houden
prima, merken het wel als ze hier zijnquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Zo'n grammaticale clusterbom is het niet tochquote:
misschienheb je het wel gewoon goed gedaan dan?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een messy bun. Nou, messy was het zeker
Ja ik weet ook niet wat dat is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das idd altijd raar. Sta je de hele tijd in die rij te wachten en dan pas bij de balie zoek je je paspoort![]()
ik denk dat mensen gewoon een beetje hun verstand verliezen als ze op reis gaan
Ik heb het nu al vast maar goed ik sla de andere kant altijd doorquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat dat is.
Ik heb ook wel eens geheel verstrooid met nog geen 2 uur slaap wegens werkcrisis de dag ervoor op schiphol gestaan op een onchristelijk tijdstip. Toen dacht ik ook in de rij ‘fuck heb ik eigenlijk mijn paspoort wel bij mij en waaaaaarrrr zijn mijn autosleutels’. Beide achteloos ergens weggestopt.
Die dame op pinterest ziet eruit alsof ze net door een haarstylist onder handen is genomen. Ik zie eruit als ma flodderquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschienheb je het wel gewoon goed gedaan dan?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:17 schreef kwiwi het volgende:
Productief uurtje.. half uur op pinterest zitten bekijken hoe ik m'n haar kan stylen, half uur uitgeprobeerd, en nu zit ik al zwetend met klitten in m'n haar op de bank.
misschien beetje zo dat effect als maccie burgers in een reclame en maccie burgers als je ze zelf besteldquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die dame op pinterest ziet eruit alsof ze net door een haarstylist onder handen is genomen. Ik zie eruit als ma flodder
moedertje natuur wil ons dood hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
3 zelfs![]()
bij omikron hadden ze ook gelijk
en het bier koud?quote:
Zo’n “simpele” tutorial waar je twintigduizend bobbypins voor nodig hebt zekerquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een messy bun. Nou, messy was het zeker
Ik heb ooit weleens een vliegtuig gemist.Dat was een duur grapje.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb het nu al vast maar goed ik sla de andere kant altijd door
Watquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Nee geen, daarom leek het me ook zo'n goed idee voor als ik vroeg naar het werk moetquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n “simpele” tutorial waar je twintigduizend bobbypins voor nodig hebt zeker
oh dat kan ik mij voorstellen ja. Was het een domme fout?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ooit weleens een vliegtuig gemist.Dat was een duur grapje.
Linkje?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n “simpele” tutorial waar je twintigduizend bobbypins voor nodig hebt zeker
Hahaha wat.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Wel eens omgeroepenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook, m'n vlucht ging altijd op hetzelfde tijdstip, en ineens was ie veranderdquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ja dat is dus voor mensen zoals jijquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel eens omgeroepen![]()
Ik ben ook niet zo goed in de verplichte tijd van tevoren aanwezig zijn. Hou gewoon op. Geneuzel. Zoek het uit.
Dacht dat het 9 uur in de avond was,bleek het s`ochtends te zijn.Ik was de dag ervoor naar Dancevalley geweest en compleet naar de klote.Mijn ex was woest.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat kan ik mij voorstellen ja. Was het een domme fout?
De keer dat ik omgeroepen werd was ik wel optijd waardoor ik dus dacht ‘oooooh kan nog wel ff in de winkels koekeloeren’, ff plassen tralalalalalaaaaaquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat is dus voor mensen zoals jij
Ik hou daar wel van.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel eens omgeroepen![]()
Ik ben ook niet zo goed in de verplichte tijd van tevoren aanwezig zijn. Hou gewoon op. Geneuzel. Zoek het uit.
LIEJIBZquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook weleens omgeroepen maar ze hadden moeite met m'n achternaam.
Hallo mevrouwtje, jij kost me een stuk bonus als je te laat bij de gate bentquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel eens omgeroepen![]()
Echt wel lang,maar meestal een knot.quote:
ja broodje en een kop koffie voor 19 euro nogwatquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van.
2 uur te vroeg daar zijn, koffie leuten, mensen kijken
Nieuwe UI voor Ballie? Slang op het strand?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:26 schreef LTVDK het volgende:
Waarom gaat dat renderen in after effects zo traag
Ik ga meestal met de taxi en die willen meestal ook dat je er ruim op tijd bentquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben altijd uren te vroeg op de luchthaven
we no care 'bout your bonusquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hallo mevrouwtje, jij kost me een stuk bonus als je te laat bij de gate bent
zuurquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht dat het 9 uur in de avond was,bleek het s`ochtends te zijn.Ik was de dag ervoor naar Dancevalley geweest en compleet naar de klote.Mijn ex was woest.
Nee gewoon werkquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwe UI voor Ballie? Slang op het strand?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De keer dat ik omgeroepen werd was ik wel optijd waardoor ik dus dacht ‘oooooh kan nog wel ff in de winkels koekeloeren’, ff plassen tralalalalalaaaaa
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwe UI voor Ballie? Slang op het strand?
Aandoenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zuur![]()
ik stond een keer een dag te vroeg met mijn nicht op eindhoven vliegveld. Helemaal door bagage check gekomen. In de rij gestaan voor het boarden en pas bij die check zagen we het pas en personeel![]()
kon er wel om lachen
nou ja mijn nicht had het geregeld, was een cadeautje dus volgede haar gewoon. ZIj stond te janken buiten en ik moest lachenquote:
Ik geef de schuld aan schiphol met hun extra vroeg verschijnen policy zodat je in ieder geval nog geld op schiphol gaat uitgevenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hallo mevrouwtje, jij kost me een stuk bonus als je te laat bij de gate bent
Oh en een fles water, niet liegen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja broodje en een kop koffie voor 19 euro nogwatOok een belevenis he, de vakantie begint al
oh moest ej er niet afhalen toch?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Ben de laatste keer op Schiphol ook omgeroepen, toen was er een storing bij bagagebanden waardoor er tot buiten rijen stonden. Daar al grotendeels omheen kunnen lopen en vervolgens bij de douane een net zo lange rij. Op een gegeven moment onszelf er maar doorheen gewurmd waar de beveiliger het niet mee eens was maar ons toch maar liet gaan. En toen bij de douane moest ik onderzocht worden want ik had nog verband op mijn buik zitten
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en een fles water, niet liegen.
[ afbeelding ]
Ik zou ook stuk gaan dan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja mijn nicht had het geregeld, was een cadeautje dus volgede haar gewoon. ZIj stond te janken buiten en ik moest lachen
Jawel, werd even apart gehouden en toen moesten ze nog druk op zoek naar plastic handschoentjes omdat het een open wond wasquote:
Dat had ik zo niet van jou verwachtquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt wel lang,maar meestal een knot.
Ja die betalen mijn salaris dus die hebben voorrangquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, werd even apart gehouden en toen moesten ze nog druk op zoek naar plastic handschoentjes omdat het een open wond was
hij heeft een stinkdier, fretten en een slang?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat had ik zo niet van jou verwacht
De knot niet?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat had ik zo niet van jou verwacht
ja met een palmboompje wuivend in de windquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ie zo over een zandkasteel heen kijkt, toch?
5 slangen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
hij heeft een stinkdier, fretten en een slang?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met een palmboompje wuivend in de wind
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met een palmboompje wuivend in de wind
Zo heb ik ook een keer met een tussenlanding bijna de volgende vlucht gemist. Rukkers van immigration met hun trage geslak en piemelmeet geneuzel. Nee ik wil niet in dat land van je blijven wonen, wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Ben de laatste keer op Schiphol ook omgeroepen, toen was er een storing bij bagagebanden waardoor er tot buiten rijen stonden. Daar al grotendeels omheen kunnen lopen en vervolgens bij de douane een net zo lange rij. Op een gegeven moment onszelf er maar doorheen gewurmd waar de beveiliger het niet mee eens was maar ons toch maar liet gaan. En toen bij de douane moest ik onderzocht worden want ik had nog verband op mijn buik zitten
Bijna net zo raar als 5 slangen en een knotjequote:
Kijk swegharrie stoer zijn allenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef UitStraling het volgende:
Ze roepen mij constant om op vliegvelden als ik de luchthaven binnen loop, schijt aan, mis ook wel eens vluchten daardoor maar ik ga me daar echt niet lopen vervelen met wachten
weet je wat men doet met waterkokers in hotelsquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna net zo raar als 5 slangen en een knotje
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een keer met een tussenlanding bijna de volgende vlucht gemist. Rukkers van immigration met hun trage geslak en piemelmeet geneuzel. Nee ik wil niet in dat land van je blijven wonen, wat denk je zelf.
Laatste twee keer werd mij gevraagd hoeveel geld ik van plan was mee te nemen naar het buitenland.
Uuuuh wtf…. Niks
What the heck…..quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een echt stinkdier?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Noodles in koken, onderbroeken in wassen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je wat men doet met waterkokers in hotels
We moeten inclusief zijn en dus ķķk begrip hebben voor mensen die een klein waterkokertje hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna net zo raar als 5 slangen en een knotje
jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noodles in koken, onderbroeken in wassen?
En dat tegelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt?? Ohquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten inclusief zijn en dus ķķk begrip hebben voor mensen die een klein waterkokertje hebben
Ja lachen jullie maarquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten inclusief zijn en dus ķķk begrip hebben voor mensen die een klein waterkokertje hebben
Ze deden een keer expres de incheckbalie voor mijn neus dicht, ik had nog 2 minuten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef bitterbal het volgende:
zou mij echt kapot schamen als ik moet worden omgeroepen op het vliegveld
oh, dat doe ik altijd in een pan, is veel praktischerquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en toen mocht je niet mee?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze deden een keer expres de incheckbalie voor mijn neus dicht, ik had nog 2 minuten.
Heb ook een keer gehad dat ik op Düsseldorf vloog met een overstap in Schiphol. Het was toen alleen teringmistig dat de vlucht iets van 5 uur werd uitgesteld. Toevallig hadden we precies die vakantie zo'n airport lounge erbij geboekt waarbij je onbeperkt kon drinken, officieel maar voor max. 2 uur maar we mochten blijven zitten. We kwamen net uit de VS dus in een heel ander ritme, zaten wel lekker om 9 uur 's ochtends bacootjes weg te tikkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een keer met een tussenlanding bijna de volgende vlucht gemist. Rukkers van immigration met hun trage geslak en piemelmeet geneuzel. Nee ik wil niet in dat land van je blijven wonen, wat denk je zelf.
Laatste twee keer werd mij gevraagd hoeveel geld ik van plan was mee te nemen naar het buitenland.
Uuuuh wtf…. Niks
Wordt nu wel heel kaaskoppig hoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lachen jullie maar![]()
neem zelfs groene pickwick fruit thee mee
Nee, ander ticket gekocht voor de ochtend erop, op stap gegaan en de dag erop me verslapenquote:
Fruit is altijd goed.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze man.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, ander ticket gekocht voor de ochtend erop, op stap gegaan en de dag erop me verslapen![]()
Die avond erop wel een vlucht kunnen halen
hagelslag en goudse kaas ook mee?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat was wel een vrij bizarre toestand. Moest ik met zo’n mannetje mee. Dat mannetje was minstens anderhalve kop kleiner dan ik maar dan willen ze soort van de grootste piemel hebben. Dus ik moest meelopen, gaat ie heel hard lopen met dat kindermaatje cowboylaarsjes van hem. Kom ik daar met mij ‘kaasbenen’ achteraanlopen waar ik heb met een paar parmantige reuzenstappen en al mijn bagage met gemakt bij hou. Als mensen zo gaan doen wordt ik automatisch soort van obstinaat en moet ik mij echt inhouden om ‘gewoon normaal’ te blijven doen.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En schoonmakers die het toilet schrobben met jouw tandenborstel
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat was wel een vrij bizarre toestand. Moest ik met zo’n mannetje mee. Dat mannetje was minders anderhalve kop kleiner dan ik maar dan willen ze soort van de grootste piemel hebben. Dus ik moest meelopen, gaat ie heel hard lopen met dat kindermaatje cowboylaarsjes van hem. Kom ik daar met mij ‘kaasbenen’ achteraanlopen waar ik heb met een paar parmantige reuzenstappen en al mijn bagage met gemakt bij hou. Als mensen zo gaan doen wordt ik automatisch soort van obstinaat en moet ik mij echt inhouden om ‘gewoon normaal’ te blijven doen.
Godversquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, ander ticket gekocht voor de ochtend erop, op stap gegaan en de dag erop me verslapen![]()
Die avond erop wel een vlucht kunnen halen
echt nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of die steken ze heel even in hun arie.
Geen pak hagelslag?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben niet echt ziek geweest. Alleen een positieve zelftest en een verkoudheidje....quote:
Wilde gok, mini frikandelletjes en kaassoufllesquote:
https://simpelkoken.nl/recept/frikandellensoepquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde gok, mini frikandelletjes en kaassouflles
Sstquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat heb jij zeker op het internationale congres voor badkamerpoetsers geleerd?
kan het artikel niet lezen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:49 schreef UitStraling het volgende:
Vreselijke kutlanden zijn dat toch ook allemaal met hun bleke boerse domme koppen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lachtoffers-a4113791
Niet heel veel vreemder dan van de kant-en-klaar soepballetjes toch? Dat is gewoon hetzelfde alleen dan in een andere vormquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://simpelkoken.nl/recept/frikandellensoep
Vrouwen uit Oekraīne die zwanger zijn doordat ze verkracht zijn door Russische militairen moeten terug de grens over voor een abortus omdat Polen verkrachte zwangere vrouwen vrouwen het te moeilijk maakt.quote:
absurd weer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Over zolderkamerleef gesprokenhttps://nos.nl/video/2425(...)men-in-de-penthouses
Walgelijk dit inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:49 schreef UitStraling het volgende:
Vreselijke kutlanden zijn dat toch ook allemaal met hun bleke boerse domme koppen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lachtoffers-a4113791
ah zoiets dacht ik al jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen uit Oekraīne die zwanger zijn doordat ze verkracht zijn door Russische militairen moeten terug de grens over voor een abortus omdat Polen verkrachte zwangere vrouwen vrouwen het te moeilijk maakt.
Gaan jullie nog leuke dingen doen dan?quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:03 schreef Ama het volgende:
En maandag vrij dus zondag weinig haast met naar huis gaan.
Vast wel maar wat geen idee. Het is altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan jullie nog leuke dingen doen dan?
Snoeiharde noik seks denk ikquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaan jullie nog leuke dingen doen dan?
eerder stuiterenquote:
Oeeeehhhhhhquote:
Stuiterbalquote:
en dan een maand zonder bal op fok! ?quote:
je bent zelf liefquote:
morgen nog een vpn dingetje doenquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
en dan een maand zonder bal op fok! ?
volgens mij hebben we dan een nieuwe donatieteller nodig, anders komt ze terug en is fok er niet meer
Rustaaaagquote:
dan is het goedquote:
Beide heren poepten dagelijks letterlijk meerdere malen in hun broek omdat ze het verkeerde baasje in het leven hadden uitgekozen.quote:
Dit klinkt als een gezellig gesprekquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beide heren poepten dagelijks letterlijk meerdere malen in hun broek omdat ze het verkeerde baasje in het leven hadden uitgekozen.
Valt best mee toch?quote:
Ja speed, maar ze hebben veel mooie gedichten, muziek en kunstwerken voortgebracht desondanks en leefden een vrij levenquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beide heren poepten dagelijks letterlijk meerdere malen in hun broek omdat ze het verkeerde baasje in het leven hadden uitgekozen.
Wat zeg je dat weer mooi.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:19 schreef Karzai het volgende:
Ze zullen nog lang herinnerd worden, dat kunnen niet veel kantoorklerken zeggen na hun laatste enter toets
Da's Taalkundig Subliem!quote:
Heb je hem weer.quote:
Oja, tis natuurlijk bijna pasenquote:Op vrijdag 15 april 2022 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'even een vpn dingetje doen'
[ afbeelding ]
Ik herinner me van de laatste tien jaar een penetrante poepgeur en gesprekken alsof je met de Trollenkoning aan het praten was maar je mag het wat mij betreft best romantiseren hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:19 schreef Karzai het volgende:
Ze zullen nog lang herinnerd worden, dat kunnen niet veel kantoorklerken zeggen na hun laatste enter toets
Wat ben je zuur.quote:Op vrijdag 15 april 2022 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik herinner me van de laatste tien jaar een penetrante poepgeur en gesprekken alsof je met de Trollenkoning aan het praten was maar je mag het wat mij betreft best romantiseren hoor.
Het is 15 graden en half bewolkt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |