Oh zelfs op straat daar nog? Maar bedoelde ook voor in het vliegtuig, daar moet dat nog wel toch?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb een hele doos mee. In thailand is officieel op straat nog mondkapjes plicht
ja das idd altijd raar. Sta je de hele tijd in die rij te wachten en dan pas bij de balie zoek je je paspoortquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig hebben zo ook van die ‘pleur zelf je baggage in het grote zwarte gat’ dingen.
Geneuzel van die slome slakken die hun paspoort dan nog helemaal onder uit de koffer moeten opduikelen.
Je weet toch waar je heen gaat, je weet toch wat je moet doen, zorg dan gewoon dat je de boel bij de hand hebt.
/einde frustratiebericht.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heb een hele doos mee. In thailand is officieel op straat nog mondkapjes plicht
ja vliegtuig moet wel jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zelfs op straat daar nog? Maar bedoelde ook voor in het vliegtuig, daar moet dat nog wel toch?
Op het strand ook? Zie je er over een maandje uit als een rode pandaquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat doet die tegenwoordig eigenlijk?quote:
ik ben geneigd om je advies op te volgen.quote:
vind ik niet ergquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op het strand ook? Zie je er over een maandje uit als een rode panda
We zijn er inmiddels wel achter dat bepaalde configuraties wat meer tijd kosten dan andere. Vooral meer electronica shizzle is langere wachttijd.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van me wacht al bijna twee jaar op zijn nieuwe Mercedesje, die krijgt steeds dikkere aders op zijn slapen.
Deze zin moest ik 2 keer lezen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ik ga wel eens vaak onnodig omslachtig te werk, maar een wereldoorlog ontketenen om mayo niet meer te kunnen maken gaat misschien zelfs mij wel wat ver
Wel mooie verhalen om te vertellen aan onze kleinkinderen willekeurige mensen in de toekomst. De legendarische zonnebloemolieloze zomer van 2022.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt niet mee om zo'n oorlog te overleven
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:17 schreef kwiwi het volgende:
Productief uurtje.. half uur op pinterest zitten bekijken hoe ik m'n haar kan stylen, half uur uitgeprobeerd, en nu zit ik al zwetend met klitten in m'n haar op de bank.
3 varianten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
in ander nieuws; las gisteren dat die viroloog marion zich zorgen maakt over nieuwe covid varianten die in zuid afrika rond gaan
Toen was het brood ook een dubbeltje duurder en durfden de armen de verwarming niet eens meer aan te zetten, verschrikkelijk, erger dan de holocaust.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel mooie verhalen om te vertellen aan onze kleinkinderen willekeurige mensen in de toekomst. De legendarische zonnebloemloze zomer van 2022.
Marion moet nou eindelijk haar muil eens houdenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
in ander nieuws; las gisteren dat die viroloog marion zich zorgen maakt over nieuwe covid varianten die in zuid afrika rond gaan
Die van Marion.quote:
awwwquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Marion moet nou eindelijk haar muil eens houden
prima, merken het wel als ze hier zijnquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:17 schreef bitterbal het volgende:
Zo'n grammaticale clusterbom is het niet tochquote:
misschienheb je het wel gewoon goed gedaan dan?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een messy bun. Nou, messy was het zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |