Deze zet ik even op naar de winkel.Had hem gisteren al opgeslagen.quote:
Deze set afgelopen jaar helemaal grijs gedraaid. ga er nogal goed op als ik dingen moet doenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze zet ik even op naar de winkel.Had hem gisteren al opgeslagen.
Nog ruim 3 uur voor het weekend isquote:
Nee joh, 9 minuten.quote:
klimaat rijp gemaakt voor complottheorieën en zoquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:52 schreef FranticDJ het volgende:
@:freshfruit ff naar minuut 7 gaan.. die drop
De tijdsduur tussen complottheorie en feit is tegenwoordig nog maar zes maanden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
klimaat rijp gemaakt voor complottheorieën en zo
Valt niet mee om zo'n oorlog te overlevenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
De AH hier helemaal enthousiast posten dat er weer zonnebloemolie is, het kost alleen wel 4,49 de liter nu
Alleen de rijken overleven nogquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt niet mee om zo'n oorlog te overleven
Ik gebruik dat nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
De AH hier helemaal enthousiast posten dat er weer zonnebloemolie is, het kost alleen wel 4,49 de liter nu
Is nu geld waard.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had laatst een fles gekocht voor in een bakrecept. Maar verder niet gebruikt.
Fake news! 2,99 hier.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Ik ook niet, gebruik voor het bakken altijd de 'dure' rijstoliequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |