SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Zo'n ding hebben wij ook.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb wel een losse schijfspelert die je via usb er in kan steken, alleen heeft mijn laptop geen usb meer
of een virtuelequote:Op vrijdag 15 april 2022 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar dan zit ie ergens andersAan de linkerkant missschien wel
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja maar dan zit ie ergens andersAan de linkerkant missschien wel
Huh?quote:
Ja een applequote:Op vrijdag 15 april 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n ding hebben wij ook.Maar dus wel usb-poortjes.
Is handig soms.quote:
Gebruikte je vroeger nog wel eens om illegale spelletjes te spelen die om een disc vroegenquote:
Tegenwoordig verkopen ze de ingewikkeldste apparaten aan de minst techsavvy mensen. Het is een complotquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:46 schreef Ama het volgende:
Mijn vorige laptop had gewoon een knopje als je dan daarop drukte ging dat ding gewoon open.
nog steeds voor mn oude spellenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gebruikte je vroeger nog wel eens om illegale spelletjes te spelen die om een disc vroegen
Ik snap normaal wel hoe laptops werken maar ik snap niet waarom ik een nutteloze nep cd-rom speler heb.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegenwoordig verkopen ze de ingewikkeldste apparaten aan de minst techsavvy mensen. Het is een complotGeef dimmy maar de schuld
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegenwoordig verkopen ze de ingewikkeldste apparaten aan de minst techsavvy mensen. Het is een complotGeef dimmy maar de schuld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |