Of dat het zondag helemaal gesloten is hier.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, je komt er in ieder geval nu achter!
Ik moet nog steeds grinniken om het ooit jaarlijks terugkerend gemopper van kerel omdat 'ie STEEDS vergat dat de winkels op goede vrijdag eerder dicht gingen.
Ja!?? Moet nog bier kopen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, je komt er in ieder geval nu achter!
Ik moet nog steeds grinniken om het ooit jaarlijks terugkerend gemopper van kerel omdat 'ie STEEDS vergat dat de winkels op goede vrijdag eerder dicht gingen.
Naja, dat was dus serieus ieder jaar gemopper omdat 'ie er ter plaatse pas achter kwam.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of dat het zondag helemaal gesloten is hier.
dat mag hoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,maar ik had er echt beeld bij.
Verschilt per winkel. M'n huidige buurtsuper wel na 17 nog open nu, maar dat is pas sinds een jaar of 5 zo.quote:
serieus? das wel oudbollig...quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:18 schreef Haags het volgende:
Oh kak, de winkels zijn maar tot 19.00 open.
Wat een walgelijk ouderwetse gedachte
Ja maar,geen zin en zo.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt toch de hele dag de tijd?
Welke cd eigenlijk? Staan pump it enz al op een album eigenlijk of is dat die je nu hebt gekocht?quote:
Volgens mij heeft mijn auto geen cd spelerquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:27 schreef Ama het volgende:
Zou wel kopen trouwens als ik een auto zou hebben.
Ohja dat kan ook nog. Zie je met laptops ook steeds meer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn auto geen cd speler
Is wel beter,ik weet.quote:
Als mijn devices inderdaad ook niet. Volgens mij hebben we nog wel ergens een externe in de kast liggen, maar die wordt ook amper gebruikt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:29 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heeft mijn laptop wel een cd-rom ding maar geen idee hoe die open moet.
met een paperclip in dat kleine gaatjequote:Op vrijdag 15 april 2022 13:29 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heeft mijn laptop wel een cd-rom ding maar geen idee hoe die open moet.
Er zit geen gaatje of een knopje of wat dan ook.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met een paperclip in dat kleine gaatje
moet je niet gewoon de cd erin proppen, zo'n ding zonder ladequote:Op vrijdag 15 april 2022 13:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zit geen gaatje of een knopje of wat dan ook.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je niet gewoon de cd erin proppen, zo'n ding zonder lade
Denk het niet.quote:
De nieuwe.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Welke cd eigenlijk? Staan pump it enz al op een album eigenlijk of is dat die je nu hebt gekocht?
Druk er eens op.quote:
Oehquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De nieuwe.Komt in september uit.
En da's inderdaad met Pump It en We Got The Moves enzo.
waarschijnlijk aan de onderkant een schroefje ofzo om dat klepje eraf te halen, dan kan je er waarschijnlijk wel een dvd speler in kwijtquote:
Er zitten wel links en rechts een schroefje onder de laptop ter hoogte van dit ding.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk aan de onderkant een schroefje ofzo om dat klepje eraf te halen, dan kan je er waarschijnlijk wel een dvd speler in kwijt
Dit is op zich nog niet eens zo'n slecht idee ...quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Pak je eigen kussen in want dat slaapt net wat lekkerder
kijk in je windows verkenner eens of je daar een cd drive hebtquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zitten wel links en rechts een schroefje onder de laptop ter hoogte van dit ding.
kans is dus best aanwezig dat het kan maar niet ingebouwd is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zitten wel links en rechts een schroefje onder de laptop ter hoogte van dit ding.
Dit betekent dat er WEL een CD-speler in zit. Rechtermuis > uitwerpen.quote:
Heb wel een losse schijfspelert die je via usb er in kan steken, alleen heeft mijn laptop geen usb meerquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n laptop heeft namelijk ook geen schijfjesspelert.
Geef gewoon kerel opdracht om te rippen en dan pleur ik een usb-stickje vol.
Ja naja ik ben het niet nodig haha maar ik zag het net ineens.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
kans is dus best aanwezig dat het kan maar niet ingebouwd is.
dan zou je klepje eraf halen en zoiets erin duwen:
[ afbeelding ]
en dan heb je wel dvd speler
Doe ik toch en dan staat er dit.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit betekent dat er WEL een CD-speler in zit. Rechtermuis > uitwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |