SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja zonder FOK! was m'n leven misschien wel veel slechter geweest, hier kon ik tenminste alles even vergeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook altijd wat daar.Tap tap tap
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]Best wel bizar van die docentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook altijd wat daar.![]()
Ik heb 'm überhaupt niet gezien nog.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:56 schreef gianni61 het volgende:
wie heeft de zon uit gedraaid? het is koud opeens
Herkenbaarquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm überhaupt niet gezien nog.
Liep jij in een uniformpje rond op een priveschool?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Wat hebben jullie allemaal rare schoolverhalen joh.
Ik ben ook raar, wat had je anders verwacht.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Wat hebben jullie allemaal rare schoolverhalen joh.
het was echt lekker vanmorgenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm überhaupt niet gezien nog.
Nee ook wel met een te grote boekentas, kreeg wel te horen dat ik het liefste leukste mannetje evahalive was in de brugklas en dat de leraren me maar een rare vogel vonden geworden met afzwaaien maar dat klopte ook welquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liep jij in een uniformpje rond op een priveschool?
Ook op privéscholen wordt flink gepest.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liep jij in een uniformpje rond op een priveschool?
Wow ook herkenbaar.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was gewoon een rare alto zonder een echte altogroep op school.
Ik ook dus.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was gewoon een rare alto zonder een echte altogroep op school.
Maar toen deed ik juist aan kleurtjes.quote:
Haagsvioolquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:56 schreef gianni61 het volgende:
wie heeft de zon uit gedraaid? het is koud opeens
Vroeger droeg ik juist weinig kleur haha.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar toen deed ik juist aan kleurtjes.
Het alles zwart kwam in de 5e pas ofzo.
Ik werd bij het afscheid van de Havo een Bomansfiguur in het lichaam van een tiener genoemdquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ook wel met een te grote boekentas, kreeg wel te horen dat ik het liefste leukste mannetje evahalive was in de brugklas en dat de leraren me maar een rare vogel vonden geworden met afzwaaien maar dat klopte ook wel
Dit is gewoon een compliment hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werd bij het afscheid van de Havo een Bomansfiguur in het lichaam van een tiener genoemd
Ik was overal haantje de voorstequote:Op vrijdag 15 april 2022 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was volgens mij redelijk onzichtbaar de eerste paar jaar.
In the shadows...quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was volgens mij redelijk onzichtbaar de eerste paar jaar.
DIt is wel ongebruikelijk geloofwaardigquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was overal haantje de voorste
gewoon hele homp eropquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:10 schreef Ama het volgende:
Kon alleen eerst kaasschaaf niet vinden dus moest ik eerst verplicht eerst twee met ham eten.
Je verwacht had niet he.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was overal haantje de voorste
Zo'n vierkant blok tussen twee crackertjes.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon hele homp eropMeer kaas is meer beter
Had al drie plakjes op één cracker hahaha.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon hele homp eropMeer kaas is meer beter
Ja, was het ook welquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is gewoon een compliment hoor.
Oh, nee, nooit.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kon het eigenlijk met de meeste mensen wel goed vinden bedenk ik me. Scheelde ook dat ik met sporten altijd het eerst gekozen werd.
Dat ben ik nog steeds niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, nooit.
Maar dat vond ik niet meer dan logisch, ik was toen echt geen toevoeging aan sportteams.
Ik was ook in alle sporten wel goed en zo lenig als een nat elastiekje, nu wat minder al.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kon het eigenlijk met de meeste mensen wel goed vinden bedenk ik me. Scheelde ook dat ik met sporten altijd het eerst gekozen werd.
Ik het laatst, met de woorden ‘dan nemen wij Buda maar’.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mwah, ik kan nu in ieder geval lekker gemiddeld meedoen met een hoop dingen.quote:
Met basketballen ook?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik het laatst, met de woorden ‘dan nemen wij Buda maar’.
Ik kapte al vrij snel met gymquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, nooit.
Maar dat vond ik niet meer dan logisch, ik was toen echt geen toevoeging aan sportteams.
Verplicht tot de 5e.quote:
Behalve een schaal met bitterballenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu nog steeds niet als het iets met een bal is, overigens.
Zin in kalfsvlees bitterballen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve een schaal met bitterballen
Tegenwoordig heb je kinderen die als ze hun been optillen dat hun bil zakt in plaats van mee omhoog komt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gym is juist goed.
Vriend van me werkt veel op basisscholen en er zijn genoeg kinderen die nauwelijks bewegen. Als ze een keer vallen dan breken ze meteen een poot omdat ze niet weten hoe ze zich op moeten vangen.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je kinderen die als ze hun been optillen dat hun bil zakt in plaats van mee omhoog komt.
?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik weet weer waarom ik oud-klasgenoten niet meer op ging zoeken.
Goeie tijd wel voor d'r.
Officieel niet. Maar ik ging gewoon niet omdat het de helft van het jaar buiten in de regen om 9 uur ‘s ochtends wasquote:
hmmquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Officieel niet. Maar ik ging gewoon niet omdat het de helft van het jaar buiten in de regen om 9 uur ‘s ochtends was
Oh, ja, beweging is absoluut belangrijk, maar op vrijdagmiddag van 14 tot 16 bankenvoetbal is gewoon kut.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gym is juist goed.
Vriend van me werkt veel op basisscholen en er zijn genoeg kinderen die nauwelijks bewegen. Als ze een keer vallen dan breken ze meteen een poot omdat ze niet weten hoe ze zich op moeten vangen.
Zo'n driekwart van m'n klasgenoten is in het onderzoek terechtgekomen.quote:
zo lang er geen turn toestellen aan te pas kwamen vond ik gym wel leuk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, beweging is absoluut belangrijk, maar op vrijdagmiddag van 14 tot 16 bankenvoetbal is gewoon kut.
Ik heb een keer mijn voet verzwikt en de rest van het jaar volgehouden dat ik niet mee kon doenquote:
Apenkooi vond ik het leukste.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang er geen turn toestellen aan te pas kwamen vond ik gym wel leuk.
zodra ik over een bok moest springen ging het mis
Ja, een heel deel mensen maak je daar niet blij mee. Op de middelbare school mochten we kiezen wat we gingen doen of het algemeen. Dan was je met een x aantal klassen en kon je gewoon aantal sporten kiezen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, beweging is absoluut belangrijk, maar op vrijdagmiddag van 14 tot 16 bankenvoetbal is gewoon kut.
ik heb echt geen flauw idee wat mijn oud klasgenoten van het hbo doen. met geen enkele nog contact eigenlijkquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo'n driekwart van m'n klasgenoten is in het onderzoek terechtgekomen.
En blijkbaar zit ze erg in het EU en militaire machten-hoekje.
Dat was bij ons geen excuus.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:25 schreef Ama het volgende:
Ik was op de middelbare gewoon toevallig altijd ongesteld tijdens gym.
Ik kwam daar niet mee weg.quote:
Nou, die had ik over het algemeen liever, want zolang ik het probeerde, vond de docent het al top.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo lang er geen turn toestellen aan te pas kwamen vond ik gym wel leuk.
zodra ik over een bok moest springen ging het mis
Nee, dit is middelbare nog.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb echt geen flauw idee wat mijn oud klasgenoten van het hbo doen. met geen enkele nog contact eigenlijk
Nee, dat hadden we één maand ofzo, beetje dingen uitproberen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, een heel deel mensen maak je daar niet blij mee. Op de middelbare school mochten we kiezen wat we gingen doen of het algemeen. Dan was je met een x aantal klassen en kon je gewoon aantal sporten kiezen.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:29 schreef Ama het volgende:
Apenkooi vond ik wel altijd leuk en dan was ik ook niet ongesteld.
Coopertest.quote:
Nee, dat zijn verschillende.quote:
Shuttle run.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:31 schreef Ama het volgende:
Ik noem het gewoon piepjestest en iedereen snapt dan wel wat het is.
Iets met rennen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:31 schreef Ama het volgende:
Ik noem het gewoon piepjestest en iedereen snapt dan wel wat het is.
Ik vond het gewoon kut omdat je altijd uitslovers erbij hebt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Sowieso de pest voor je knieën, die shuttle run test.
Ah de groep die ik niet moest.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar was ik altijd wel goed in![]()
Ik zat altijd bij de laatste paar uitslovers
Wat dan?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dat hadden we één maand ofzo, beetje dingen uitproberen.
En ik ben nog steeds pissig over hoe dat gelopen is.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Het kwam er in ieder geval op neer dat je één van die lessen mocht missen, maar toen ik een keer halverwege de dag ziek naar huis ging, moest ik echt een enorm werkstuk maken als straf.
VOOR.FUCKING.GYM.
Ik stond dan zoquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daar was ik altijd wel goed in![]()
Ik zat altijd bij de laatste paar uitslovers
Oh, neuh, die interesseerden me niet zo. Ik had gewoon een hekel aan jezelf doodlopen en de lijn net aan halen zodat je je knieën en enkels sloopte om maar snel genoeg omgedraaid te zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon kut omdat je altijd uitslovers erbij hebt.
Ik moest ze ook niet hoor. Maar ik ging wel even laten zien dat ze niet zo speciaal warenquote:
quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Het kwam er in ieder geval op neer dat je één van die lessen mocht missen, maar toen ik een keer halverwege de dag ziek naar huis ging, moest ik echt een enorm werkstuk maken als straf.
VOOR.FUCKING.GYM.
Ja, ik zag daar het nut ook niet van in.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Trap voldoende? Mooi, klaar. Ga ik wel kijken hoe die paar gozerts naar trap 15 doorracen.
Ok Henkquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Degenen die de piepjestest wel leuk vonden hebben nu allemaal een gezinnetje, een vrijstaand huis, twee honden, een kat en drie auto's voor de deur staan waarvan een voor de lol, zo werkt dat in het leven.
Zit een kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Degenen die de piepjestest wel leuk vonden hebben nu allemaal een gezinnetje, een vrijstaand huis, twee honden, een kat en drie auto's voor de deur staan waarvan een voor de lol, zo werkt dat in het leven.
O nee, dan was ik al afgehaakt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ik zat de rest van de les te hijgen en bij te komen
ik stopte bij 5.5... voldoende is voldoende. maar dan was ik wel doodquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O nee, dan was ik al afgehaakt.
BORRRINGGGGGGquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
Vraag me nog steeds af wat het nut was want het is niet alsof je daar ooit nog iets aan hebt ofzo.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik zag daar het nut ook niet van in.
Opbokken met je piepjes
M'n moeder heeft toen geloof ik nog geprobeerd verhaal te halen bij m'n afdelingshoofd, maar die was gewoon niet te bereiken.quote:
Conditie meten?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af wat het nut was want het is niet alsof je daar ooit nog iets aan hebt ofzo.
Ik behoor tot die laatste groep. Ergens een wonder dat ik toch een goede baan heb.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt doorzetters, kwakers en strebers en je hebt luie schuchtere nietsnutjes.
Word jij nou serieus nooit moe van jezelf?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
In kaart brengen wat de conditie van de schooljeugd is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Vraag me nog steeds af wat het nut was want het is niet alsof je daar ooit nog iets aan hebt ofzo.
Ja, ik vond het onzin. En dus deed ik het niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ik stopte bij 5.5... voldoende is voldoende. maar dan was ik wel dood
Ja, dat. Of ik stortte voor die tijd in, want beroerde conditie.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
ik stopte bij 5.5... voldoende is voldoende. maar dan was ik wel dood
Op de lagere school hadden we sportdag,daar kreeg je een certificaat voor.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Stel je bent politieagent en je ziet dat ze de wandelstok van een omaatje stelen dan kan het wellicht wel handig zijn om minimaal net zo snel als Ali te zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh, maar die sportdagen hadden ook een sterk sociaal vormend karakter.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op de lagere school hadden we sportdag,daar kreeg je een certificaat voor.
Alsof ik met gym verder zo'n top talent was dat ik een onvoldoende kon riskeren?!quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik vond het onzin. En dus deed ik het niet.
quote:
Die hebben hun eigen conditietest, daar moeten ze mij niet mee lastig vallen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je bent politieagent en je ziet dat ze de wandelstok van een omaatje stelen dan kan het wellicht wel handig zijn om minimaal net zo snel als Ali te zijn.
Gewoon je taser trekken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel je bent politieagent en je ziet dat ze de wandelstok van een omaatje stelen dan kan het wellicht wel handig zijn om minimaal net zo snel als Ali te zijn.
Participation trophy voor iedereenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op de lagere school hadden we sportdag,daar kreeg je een certificaat voor.
Ja ik ben nooit zo van het gymen enz met school geweest. Zat wel op gymnastiek maar dat is niet zelfde als op school.quote:
Nee, ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alsof ik met gym verder zo'n top talent was dat ik een onvoldoende kon riskeren?!
Keurgroep?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben nooit zo van het gymen enz met school geweest. Zat wel op gymnastiek maar dat is niet zelfde als op school.
Daar was ik wel serieus blij mee, ik heb nooit hoger gehaald dan een 6 voor gym, maar docenten hebben me nooit een onvoldoende gegeven omdat ik iets niet kón. Niet proberen of meedoen was een ander verhaal.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Alsof ik met gym verder zo'n top talent was dat ik een onvoldoende kon riskeren?!
Ben je iets vergeten? Stofzuiger?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
tas is 12 kilo. zo laag heb ik nog niet gezeten geloof ik
Paardrijden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:40 schreef Ama het volgende:
En later volleybal en paardrijden dus helemaal lui was ik ook niet.
Ik ben echt niet van het belachelijk maken van de politie, maar sommige exemplaren kunnen nog geen 100 meter rennenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij mochten volgens mij geen onvoldoende staan voor gym. dan bleef je zittenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.Maar ik compenseerde dat ruim met andere vakken.
Wat?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij mochten volgens mij geen onvoldoende staan voor gym. dan bleef je zitten
Zelfde.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:41 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij mochten volgens mij geen onvoldoende staan voor gym. dan bleef je zitten
quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hebben hun eigen conditietest, daar moeten ze mij niet mee lastig vallen.
Ja daarom is gym en lichaamsbeweging toch wel een dingetje misschien?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben echt niet van het belachelijk maken van de politie, maar sommige exemplaren kunnen nog geen 100 meter rennen
hmm nee die is niet door de selectie gekomen. Mijn nieuwe mini waterkoker welquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je iets vergeten? Stofzuiger?
Ik weet niet. Zeker in de 3e en 4e waren er een paar die deden gewoon nooit mee. Die waren zielig of de gymleraar vond hun zielig. Maar kregen wel een voldoendequote:Op vrijdag 15 april 2022 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar was ik wel serieus blij mee, ik heb nooit hoger gehaald dan een 6 voor gym, maar docenten hebben me nooit een onvoldoende gegeven omdat ik iets niet kón. Niet proberen of meedoen was een ander verhaal.
Ja dat heb ik het langste gedaan haha. Volleybal vond ik leuk tot ik bijna mijn duim had gebroken.quote:
Reuzenopblaasflamingo ook bij?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee die is niet door de selectie gekomen. Mijn nieuwe mini waterkoker wel
Nee, ik snap dat verband niet, want gym heb je op de middelbare school en is verplicht en als je leert voor politie-agent dan dien je zelf je conditie op peil te houden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom is gym en lichaamsbeweging toch wel een dingetje misschien?
Ja, die laatste ken ik. Al waren ze soms ook wel aardig, met handbal werd ik in een sterk team gewoon op doel gezet. Soort van cheerleaderfunctie.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik weet niet. Zeker in de 3e en 4e waren er een paar die deden gewoon nooit mee. Die waren zielig of de gymleraar vond hun zielig. Maar kregen wel een voldoende
En ik/wij moesten gewoon meedoen. Zo stond ik ooit alleen tussen 25+ jongens te trefballen. Geen pretje kan ik je zeggen.
Ik ben opgegroeid op een manege.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat heb ik het langste gedaan haha. Volleybal vond ik leuk tot ik bijna mijn duim had gebroken.
Zo hoog ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
Leeggelopen past 'ie vast beter.quote:
Ik niet maar ben er wel vanaf kleins of aan altijd geweest tot ik een lastige puber werd en geen zin had om door de regen te fietsen haha.quote:
Met een dik vadsig lijf werkt je brein ook niet zo best hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik snap dat verband niet, want gym heb je op de middelbare school en is verplicht en als je leert voor politie-agent dan dien je zelf je conditie op peil te houden.
Wow lekker snel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:44 schreef gianni61 het volgende:
Definitieve aanslag van de belanstingdienst is al binnen.
kom maar op met dat geld
Goed,je krijgt de groetjes.quote:
oh ja moet nog aangifte doenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:44 schreef gianni61 het volgende:
Definitieve aanslag van de belanstingdienst is al binnen.
kom maar op met dat geld
Geen idee, geen ervaring meequote:Op vrijdag 15 april 2022 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met een dik vadsig lijf werkt je brein ook niet zo best hoor.
Serieus?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee die is niet door de selectie gekomen. Mijn nieuwe mini waterkoker wel
jawel maar geen waterkoker. Hader vorigere keer daar 1 gekocht maar was ook 25 euroquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Serieus?Heb je geen keukentje in je huisje?
Je kunt toch water in pan kokenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar geen waterkoker. Hader vorigere keer daar 1 gekocht maar was ook 25 euro
Het heeft ook nadelen,ik kan niet op vakantie.quote:
Ik heb een onvoldoende gekregen omdat ik bepaalde turnoefeningen niet kon en weigerde om in een touwladder te klimmen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dan moet je het wel heel bont maken om een onvoldoende te halen voor gym
ja denk dat je je niet zomaar iemand op zo'n beestje laat oppassen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het heeft ook nadelen,ik kan niet op vakantie.
O, dan gebruik ik gewoon een panquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar geen waterkoker. Hader vorigere keer daar 1 gekocht maar was ook 25 euro
Ja zon constructie met een gasfles. Ben ik niet zo'n fan vanquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch water in pan koken
je hebt van al je kleding de extra skimpy variant meegenomen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
heb 2 selectie rondes gehoudenquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt van al je kleding de extra skimpy variant meegenomen?
Heb ik acht jaar overleefd hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zon constructie met een gasfles. Ben ik niet zo'n fan van
nee kleintjequote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee kleintje![]()
mijn tante en een vriendin hebben er ook altijd 1 bij
https://www.bol.com/nl/nl(...)00000027989176/?s2a=
Mafkeesjequote:Op vrijdag 15 april 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb gewoon een waterkokertje gekocht en die gaat gewoon mee naar thailand
1 truitje minderquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
prima dat jij dat wil doen hoor, maar imho is dat echt een waste of space..
Voor de zomer had ook gekund, was het nog steeds een pre-order.quote:
je eigen kussen meenmen? ow my..quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mafkeesje![]()
Schijnt dat er in amerika hele volksstammen zijn die betalen om in een theaterzaal van een "inpakgoeroe" te leren hoe je je tas in moet pakken als je op reis gaatDaar leer je hogeschoolwiskunde als "Laat je föhn thuis want die hebben ze in Europese hotels overal" en "Pak je eigen kussen in want dat slaapt net wat lekkerder". Hersenloosheid champion's league. Schijnt dat er ook geregeld schedels imploderen daar, voor de pauze nog.
Ja, als je het fris krijgt.quote:
Jij kon toen sowieso al bij het plafond zonder moeite te doen, dus ik snap wel dat je niet die touwladder ingingquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een onvoldoende gekregen omdat ik bepaalde turnoefeningen niet kon en weigerde om in een touwladder te klimmen.![]()
Toen heb ik tegen de gymleraar gezegd dat ik wel snapte waarom hij geen echt vak mocht geven.
netjes hoor, voor een hele maandquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij kon toen sowieso al bij het plafond zonder moeite te doen, dus ik snap wel dat je niet die touwladder inging
Ik heb een keer iemand TEGEN de bok aan zien vliegenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:00 schreef bitterbal het volgende:
ik kon nooit over die bok heen springen
nou ja dat dus. vond het zo'n naar ding. En dan met zo'n gare houte springplank ervoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer iemand TEGEN de bok aan zien vliegen![]()
Toen durfde de rest niet meer.
M'n hack was dan ook gewoon niet naar boven klimmen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met zo'n vieze knoop aan de onderkant.. en als je dan naar beneden schoof, waren je hele handen kapot
Oh, dat was ik.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die niet echt wat toevoegt aan het vliegmomentquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat dus. vond het zo'n naar ding. En dan met zo'n gare houte springplank ervoor
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat was ik.
Zelfde met de kast, overigens.
Wij hadden ook van die wandrekken, die konden ze dan tegen de muur 'inklappen"quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n hack was dan ook gewoon niet naar boven klimmen.
Ok, eigenlijk zat ik gewoon een beetje te emmeren aan de onderkant van zo'n touw, maar zelfde effect.
Neuh, viel wel mee. Gymdocent stond er naast en die voorkwam dat het écht fout ging.quote:
Check. Al kon ik die wat beter hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden ook van die wandrekken, die konden ze dan tegen de muur 'inklappen"
quote:
Die hadden wij ookquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden ook van die wandrekken, die konden ze dan tegen de muur 'inklappen"
Die vond ik echt doodeng, dat ik er tussen viel of zo.. en die hoek beviel mij niet zo ...
we moesten eroverheen met een koprol.. alleen de koprol registreerde niet.. dus ik vloog er gezellig overheen, tegen de muurmat aan, gelijk de rest van de les (lees marteling) aan de kant kunnen zittenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja mijn nicht ook. die arm stond in een soort van zig zagquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Was eens iemand van een bank geflikkerd ofzo en had z'n arm gebroken. Met zo'n lekkere bult in z'n arm.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
we moesten eroverheen met een koprol.. alleen de koprol registreerde niet.. dus ik vloog er gezellig overheen, tegen de muurmat aan, gelijk de rest van de les (lees marteling) aan de kant kunnen zitten
De helquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hadden wij ookDan stonden ze schuin en verzon meneer de mislukte drillsergeant dat we via de achterkant omhoog moesten klimmen
achteraf denk ik echt wat bezielde die docenten om dat te vragen aan mij.. er was zeg maar wel bekend dat ik niet de meest atletische wasquote:
Zoog zij beter?quote:
Sorry,maar ik had er echt beeld bij.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
achteraf denk ik echt wat bezielde die docenten om dat te vragen aan mij.. er was zeg maar wel bekend dat ik niet de meest atletische was
Ik ben nu al aan het stressen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:18 schreef Haags het volgende:
Oh kak, de winkels zijn maar tot 19.00 open.
Wat een walgelijk ouderwetse gedachte
Hey, je komt er in ieder geval nu achter!quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:18 schreef Haags het volgende:
Of dat het zondag helemaal gesloten is hier.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, je komt er in ieder geval nu achter!
Ik moet nog steeds grinniken om het ooit jaarlijks terugkerend gemopper van kerel omdat 'ie STEEDS vergat dat de winkels op goede vrijdag eerder dicht gingen.
Ja!?? Moet nog bier kopen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, je komt er in ieder geval nu achter!
Ik moet nog steeds grinniken om het ooit jaarlijks terugkerend gemopper van kerel omdat 'ie STEEDS vergat dat de winkels op goede vrijdag eerder dicht gingen.
Naja, dat was dus serieus ieder jaar gemopper omdat 'ie er ter plaatse pas achter kwam.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of dat het zondag helemaal gesloten is hier.
dat mag hoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sorry,maar ik had er echt beeld bij.
Verschilt per winkel. M'n huidige buurtsuper wel na 17 nog open nu, maar dat is pas sinds een jaar of 5 zo.quote:
serieus? das wel oudbollig...quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:18 schreef Haags het volgende:
Ja maar,geen zin en zo.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt toch de hele dag de tijd?
Welke cd eigenlijk? Staan pump it enz al op een album eigenlijk of is dat die je nu hebt gekocht?quote:
Volgens mij heeft mijn auto geen cd spelerquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:27 schreef Ama het volgende:
Zou wel kopen trouwens als ik een auto zou hebben.
Ohja dat kan ook nog. Zie je met laptops ook steeds meer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij heeft mijn auto geen cd speler
Is wel beter,ik weet.quote:
Als mijn devices inderdaad ook niet. Volgens mij hebben we nog wel ergens een externe in de kast liggen, maar die wordt ook amper gebruikt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:29 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heeft mijn laptop wel een cd-rom ding maar geen idee hoe die open moet.
met een paperclip in dat kleine gaatjequote:Op vrijdag 15 april 2022 13:29 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heeft mijn laptop wel een cd-rom ding maar geen idee hoe die open moet.
Er zit geen gaatje of een knopje of wat dan ook.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met een paperclip in dat kleine gaatje
moet je niet gewoon de cd erin proppen, zo'n ding zonder ladequote:Op vrijdag 15 april 2022 13:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zit geen gaatje of een knopje of wat dan ook.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:37 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je niet gewoon de cd erin proppen, zo'n ding zonder lade
Denk het niet.quote:
De nieuwe.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Welke cd eigenlijk? Staan pump it enz al op een album eigenlijk of is dat die je nu hebt gekocht?
Druk er eens op.quote:
Oehquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De nieuwe.Komt in september uit.
En da's inderdaad met Pump It en We Got The Moves enzo.
waarschijnlijk aan de onderkant een schroefje ofzo om dat klepje eraf te halen, dan kan je er waarschijnlijk wel een dvd speler in kwijtquote:
Er zitten wel links en rechts een schroefje onder de laptop ter hoogte van dit ding.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk aan de onderkant een schroefje ofzo om dat klepje eraf te halen, dan kan je er waarschijnlijk wel een dvd speler in kwijt
Dit is op zich nog niet eens zo'n slecht idee ...quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Pak je eigen kussen in want dat slaapt net wat lekkerder
kijk in je windows verkenner eens of je daar een cd drive hebtquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zitten wel links en rechts een schroefje onder de laptop ter hoogte van dit ding.
kans is dus best aanwezig dat het kan maar niet ingebouwd is.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zitten wel links en rechts een schroefje onder de laptop ter hoogte van dit ding.
Dit betekent dat er WEL een CD-speler in zit. Rechtermuis > uitwerpen.quote:
Heb wel een losse schijfspelert die je via usb er in kan steken, alleen heeft mijn laptop geen usb meerquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n laptop heeft namelijk ook geen schijfjesspelert.
Geef gewoon kerel opdracht om te rippen en dan pleur ik een usb-stickje vol.
Ja naja ik ben het niet nodig haha maar ik zag het net ineens.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
kans is dus best aanwezig dat het kan maar niet ingebouwd is.
dan zou je klepje eraf halen en zoiets erin duwen:
[ afbeelding ]
en dan heb je wel dvd speler
Doe ik toch en dan staat er dit.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit betekent dat er WEL een CD-speler in zit. Rechtermuis > uitwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |