SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja zonder FOK! was m'n leven misschien wel veel slechter geweest, hier kon ik tenminste alles even vergeten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook altijd wat daar.Tap tap tap
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]Best wel bizar van die docentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook altijd wat daar.![]()
Ik heb 'm überhaupt niet gezien nog.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:56 schreef gianni61 het volgende:
wie heeft de zon uit gedraaid? het is koud opeens
Herkenbaarquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm überhaupt niet gezien nog.
Liep jij in een uniformpje rond op een priveschool?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Wat hebben jullie allemaal rare schoolverhalen joh.
Ik ben ook raar, wat had je anders verwacht.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:58 schreef UitStraling het volgende:
Wat hebben jullie allemaal rare schoolverhalen joh.
het was echt lekker vanmorgenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm überhaupt niet gezien nog.
Nee ook wel met een te grote boekentas, kreeg wel te horen dat ik het liefste leukste mannetje evahalive was in de brugklas en dat de leraren me maar een rare vogel vonden geworden met afzwaaien maar dat klopte ook welquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liep jij in een uniformpje rond op een priveschool?
Ook op privéscholen wordt flink gepest.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Liep jij in een uniformpje rond op een priveschool?
Wow ook herkenbaar.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was gewoon een rare alto zonder een echte altogroep op school.
Ik ook dus.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was gewoon een rare alto zonder een echte altogroep op school.
Maar toen deed ik juist aan kleurtjes.quote:
Haagsvioolquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:56 schreef gianni61 het volgende:
wie heeft de zon uit gedraaid? het is koud opeens
Vroeger droeg ik juist weinig kleur haha.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar toen deed ik juist aan kleurtjes.
Het alles zwart kwam in de 5e pas ofzo.
Ik werd bij het afscheid van de Havo een Bomansfiguur in het lichaam van een tiener genoemdquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee ook wel met een te grote boekentas, kreeg wel te horen dat ik het liefste leukste mannetje evahalive was in de brugklas en dat de leraren me maar een rare vogel vonden geworden met afzwaaien maar dat klopte ook wel
Dit is gewoon een compliment hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik werd bij het afscheid van de Havo een Bomansfiguur in het lichaam van een tiener genoemd
Ik was overal haantje de voorstequote:Op vrijdag 15 april 2022 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was volgens mij redelijk onzichtbaar de eerste paar jaar.
In the shadows...quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was volgens mij redelijk onzichtbaar de eerste paar jaar.
DIt is wel ongebruikelijk geloofwaardigquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was overal haantje de voorste
gewoon hele homp eropquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:10 schreef Ama het volgende:
Kon alleen eerst kaasschaaf niet vinden dus moest ik eerst verplicht eerst twee met ham eten.
Je verwacht had niet he.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was overal haantje de voorste
Zo'n vierkant blok tussen twee crackertjes.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon hele homp eropMeer kaas is meer beter
Had al drie plakjes op één cracker hahaha.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon hele homp eropMeer kaas is meer beter
Ja, was het ook welquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is gewoon een compliment hoor.
Oh, nee, nooit.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kon het eigenlijk met de meeste mensen wel goed vinden bedenk ik me. Scheelde ook dat ik met sporten altijd het eerst gekozen werd.
Dat ben ik nog steeds niet.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, nooit.
Maar dat vond ik niet meer dan logisch, ik was toen echt geen toevoeging aan sportteams.
Ik was ook in alle sporten wel goed en zo lenig als een nat elastiekje, nu wat minder al.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kon het eigenlijk met de meeste mensen wel goed vinden bedenk ik me. Scheelde ook dat ik met sporten altijd het eerst gekozen werd.
Ik het laatst, met de woorden ‘dan nemen wij Buda maar’.quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mwah, ik kan nu in ieder geval lekker gemiddeld meedoen met een hoop dingen.quote:
Met basketballen ook?quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik het laatst, met de woorden ‘dan nemen wij Buda maar’.
Ik kapte al vrij snel met gymquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, nee, nooit.
Maar dat vond ik niet meer dan logisch, ik was toen echt geen toevoeging aan sportteams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |