quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want bij de rest van ons kun je het je wel voorstellen
Kindje wordt geboren als The Flashquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en de suiker goed voor de ontwikkeling van de cellen, gaat het nog harder
Maar 4EBE en ik zijn niet gepest, dus dat klopt alweer niet bij het beeld.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgende week roze koek-taart bij de Lidl
Zo bedoel ik het nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag het maar het lijkt me echt niet lekker.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterker nog, op de basisschool was ik retepopulair.
Nou inderdaad, "hey vervelend dat ik je voor de rest van je leven getraumatiseerd heb, maar nu met een sorry is alles weer ok toch?"quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik heb jaaaren later nog wel eens excuses gekregen van iemand die mij gepest had. Maar ja daar koop je niks voor
Wij zijn de uitzonderingen en hebben het gewoon van nature niet zo op mensenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar 4EBE en ik zijn niet gepest, dus dat klopt alweer niet bij het beeld.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb hele andere dingen over jou gehoordquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Werd gepest omdat ik lelijk en dik was
gelukkig niet zeg...quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterker nog, op de basisschool was ik retepopulair.
Ja, fair enough.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij zijn de uitzonderingen en hebben het gewoon van nature niet zo op mensen
Dat zegt toch niks over hoe je als kind was? Niet dat ik zeg dat ze een lelijk kind was maar het is niet echt te vergelijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb hele andere dingen over jou gehoord
Was niet omdat ik er bewust wat voor deed he, dat kostte me eigenlijk geen energie.quote:
Ik was als kind lelijk en nu nog hoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks over hoe je als kind was? Niet dat ik zeg dat ze een lelijk kind was maar het is niet echt te vergelijken natuurlijk.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zegt toch niks over hoe je als kind was? Niet dat ik zeg dat ze een lelijk kind was maar het is niet echt te vergelijken natuurlijk.
Nee, superveel geluk gehad met normale mensen om ons heenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, fair enough.![]()
Maar ik bedoel, dik en scheel en nķg niet gepest. Het is gewoon niet te voorspellen.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben nu extreem sexy. Dat was vroeger niet zo
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:38 schreef Puala het volgende:
Mensen die belafspraken maken, niet zelf bellen en ook niet opnemen als ik bel. Zucht.
dat snapte ik..quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was niet omdat ik er bewust wat voor deed he, dat kostte me eigenlijk geen energie.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou inderdaad, "hey vervelend dat ik je voor de rest van je leven getraumatiseerd heb, maar nu met een sorry is alles weer ok toch?"
Als kind hoef je volgens mij maar 2 kilo uit de toon te vallen om gepest te worden. En door het pesten was ik steeds meer op mezelf op m'n kamertje met ongezond eten en werd ik inderdaad dik. En dat maakte alles nog ergerquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb hele andere dingen over jou gehoord
Die geruchten krijg je niet meer weg.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja het is niet zo dus wens het hier niet in het dorp te horen
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook eens een duw van een docent gehad, echt genieten.
quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook eens een duw van een docent gehad, echt genieten.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Wij hadden een docente die geen orde kon houden. Elke keer als zij met haar rug naar de klas stond, schoof iedereen zijn tafeltje vijf cm naar voren. Stond ze aan het einde van de les stijf tegen het bord aan gedrukt![]()
Nou ja, het positieve is dat toen wel de FOK!ker in je is geboren. Dat is ook wat waardquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als kind hoef je volgens mij maar 2 kilo uit de toon te vallen om gepest te worden. En door het pesten was ik steeds meer op mezelf op m'n kamertje met ongezond eten en werd ik inderdaad dik. En dat maakte alles nog erger
Ik kan me voor mezelf nog wel wat bedenken, het boeit en boeide me werkelijk niet wat mensen van mij als persoon vinden, m'n onzekerheden zitten meer in m'n acties/kunnen (inclusief het leuke "als ik het niet perfect kan, doe ik het gewoon niet"-trekje). Da's niet zo aantrekkelijk voor pesters, denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, superveel geluk gehad met normale mensen om ons heen
Ik was graatmager. Ze vinden toch wel watquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als kind hoef je volgens mij maar 2 kilo uit de toon te vallen om gepest te worden. En door het pesten was ik steeds meer op mezelf op m'n kamertje met ongezond eten en werd ik inderdaad dik. En dat maakte alles nog erger
Heerlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:38 schreef Puala het volgende:
Mensen die belafspraken maken, niet zelf bellen en ook niet opnemen als ik bel. Zucht.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, het positieve is dat toen wel de FOK!ker in je is geboren. Dat is ook wat waard
Ja en negeren vinden ze ook al heel snel niet leuk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan me voor mezelf nog wel wat bedenken, het boeit en boeide me werkelijk niet wat mensen van mij als persoon vinden, m'n onzekerheden zitten meer in m'n acties/kunnen (inclusief het leuke "als ik het niet perfect kan, doe ik het gewoon niet"-trekje). Da's niet zo aantrekkelijk voor pesters, denk ik.
FOK! heeft hier ook wel geholpen met wat eenzame uren op mijn zolderkamer.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ja zonder FOK! was m'n leven misschien wel veel slechter geweest, hier kon ik tenminste alles even vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |