Naam en achternaam zelfsquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van de basisschool ken ik ze allemaal nog bij naam
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben in de eerste ook echt serieus gepest.
Ten eerste kwam ik met een VWO citoscore in een VMBO klas omdat docentenadvies doorslaggevend was. En er gingen dus geen vrienden van mij mee naar de middelbare
En ik kwam van een super tolerante basisschool waar iedereen wel vriendschappelijk met elkaar was. En toen was iedereen ineens heel stoer en heftig in de brugklas.
Dus ik was een makkelijke prooi
Lol.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Goed, krijg een vertaalverzoek van bijna 5000 woorden met als deadline: zondag.
Succes he.
Lukt je makkelijkquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Succes he.
Toen werd het minder, en ben ik van school veranderd. Maar kreeg nog steeds regelmatig “homo gay flikker” naar mijn hoofd geslingerd. Of op de hielen getrapt worden enzoquote:
Nu lees ik bitterbal als bi-tterbalquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:25 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik van mavo 2 speciaal onderwijs naar mavo 3 regulier ging was ik natuurlijk ineens nieuw. Heb toen welles voor de grap gezegd dat ik op vrouwen viel. Dus de tijd dat ik daar zat hoorde je in de wangelgangen als ik langsliep oh dat is die pot
![]()
TYP TYP TYP TYPquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Succes he.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, daarna heb ik 'm medegedeeld dat ik zo niet toegesproken wens te worden en dat ik geen positief verder verloop van het gesprek verwachtte en daarna opgehangen.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen werd het minder, en ben ik van school veranderd. Maar kreeg nog steeds regelmatig “homo gay flikker” naar mijn hoofd geslingerd. Of op de hielen getrapt worden enzo
Ja, exact zo'n verhaal dus, maar ik ben daarna gewoon overgestapt op andere pakketlui.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of toen ik ziggo belde omdat ik op de tv via de kabel wilde kijken maar dat lukte niet, ook al had m'n tv de juiste tuner. Ik had het stappenplan op hun website al tig keer doorlopen, maar zij wilde weer bij stap 1 beginnen. Prima, snap ik. Maar ze luisterde ook gewoon niet. Dan kreeg ik een melding en daar deed ze niks mee, ze ging gewoon door naar de volgende stap. 'En als je nu op zender 14 kijkt heb je ziggo sport'. NEEEEEEE DAT HEB IK DUS NIET WANT HIJ PAKT DIE INSTELLINGEN NIET.
'Je moet nu ziggo sport zien. Staat ie wel op 14?'
Nee ik heb hem op 21 gezet en zit TLC te kijken, nou goed.
Toen verloor ik wel m'n geduld hoor.
nou ja het is niet zo dus wens het hier niet in het dorp te horenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu lees ik bitterbal als bi-tterbal
Hier zei iemand in de 2e van het middelbare onderwijs dat ze zwanger was.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:25 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik van mavo 2 speciaal onderwijs naar mavo 3 regulier ging was ik natuurlijk ineens nieuw. Heb toen welles voor de grap gezegd dat ik op vrouwen viel. Dus de tijd dat ik daar zat hoorde je in de wangelgangen als ik langsliep oh dat is die pot
![]()
Weet je nog waarom ze het zei?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier zei iemand in de 2e van het middelbare onderwijs dat ze zwanger was.
Echter had ze geen vriend en ze heette geen Maria
Aandachtquote:
Ja, omdat ze overtijd was én aandacht wilde.quote:
Waren ze bang dat je niet kon meekomen op de gewone basisschool?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zat er misschien wat onterecht op
Ik ookquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog wel alle klassenfoto's
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij op de middelbare zat ook een tienermoeder. Ze zat toen in de derde denk ik? Hooguit de vierde. Stond bij ons te roken buiten.
Pestersquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Toen werd het minder, en ben ik van school veranderd. Maar kreeg nog steeds regelmatig “homo gay flikker” naar mijn hoofd geslingerd. Of op de hielen getrapt worden enzo
vooruitziende blik had ze wel :pquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, omdat ze overtijd was én aandacht wilde.
Daarna is ze volgens mij van school afgegaan en ze is nu getrouwd en heeft minimaal 3 kinderen.
Misschien nog wel meer
O nee, contact heb ik ook niet meer. Ik ben sinds die tijd 600 keer verhuisd. Dat helpt nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn moeder weet beter met wie ik in de klas heb gezeten dan ik. Het zijn bijna allemaal kuthoeren en eikels, maar ook met de normale mensen van de basisschool heb ik geen contact meer. Middelbare ook niet meer eigenlijk.
Caffeine is ook heel goed voor ontwikkelende babyhersensquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zag laatst bij (one born every minute? Zapte er per ongeluk langs) een programma over zwangerschap een meisje van 16 met haar moeder. En die had me toch een grote waffel tegen haar moederwtf.. en daarna ook gewoon een blikje redbull achterover gooien. Moet dat kind met diabetes ter wereld komen???
Ja en de suiker goed voor de ontwikkeling van de cellen, gaat het nog harderquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Caffeine is ook heel goed voor ontwikkelende babyhersens
Oh, ja, dan wordt het wel tijd voor de volgende ook waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Biblebelt regio, was redelijk te voorspellen![]()
Shoutout naar @:Budapestenaar
ja denk het. Gelijk op basisschool naar speciaal onderwijs gestuurd. En toen ik naar middelbaar moest waren er geen scholen in de buurt die kinderen van speciaal onderwijs wilde aannemen dus werd ik weer naar speciaal onderwijs gestuurd. Na 2 jaar moest ik toch weg want te 'normaal'quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waren ze bang dat je niet kon meekomen op de gewone basisschool?
Gemiddeld 6 kinderen uitpoepen, want zo heeft God het gewildquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ja, dan wordt het wel tijd voor de volgende ook waarschijnlijk.
Bij mij op de middelbare ook. Die zat toen in de 4e volgens mij.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Bij mij op de middelbare zat ook een tienermoeder. Ze zat toen in de derde denk ik? Hooguit de vierde. Stond bij ons te roken buiten.
Waar werd jij dan mee gepest?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pesters![]()
Ben ook jaren gepest, op het vwo. Ben ergens anders gaan studeren, waar ik niemand kende, opnieuw te beginnen. Maar dat was verder ook niet zo'n succes
Ja ik heb jaaaren later nog wel eens excuses gekregen van iemand die mij gepest had. Maar ja daar koop je niks voorquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pesters![]()
Ben ook jaren gepest, op het vwo. Ben ergens anders gaan studeren, waar ik niemand kende, opnieuw te beginnen. Maar dat was verder ook niet zo'n succes
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Biblebelt regio, was redelijk te voorspellen![]()
Shoutout naar @:Budapestenaar
Oh, die moest even schuldgevoel afkopen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ik heb jaaaren later nog wel eens excuses gekregen van iemand die mij gepest had. Maar ja daar koop je niks voor
Nou, da’s ook de laatste keer dat je te normaal werd bevonden zeker?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk het. Gelijk op basisschool naar speciaal onderwijs gestuurd. En toen ik naar middelbaar moest waren er geen scholen in de buurt die kinderen van speciaal onderwijs wilde aannemen dus werd ik weer naar speciaal onderwijs gestuurd. Na 2 jaar moest ik toch weg want te 'normaal'
jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, da’s ook de laatste keer dat je te normaal werd bevonden zeker?
volgens mij bij mij niet, al hield ik mij toen gewoon ook lekker afzijdig van merendeel van de mensenquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |