quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:18 schreef CherryLips het volgende:
Net zoals de gft-bak, dat ik die niet mag gebruiken. Die pas is persoonlijk en werkt maar op 1 of 2 bakken, als wij hem niet mochten gebruiken, dan hadden we hem niet kunnen openen met de pas, domme hut. Man man man. Zij woont hier zelf niet, flikkert haar auto lukraak ergens neer, maar gaat wel zaniken op bewoners die daar volgens haar niets te zoeken hebben. Achterlijk wijf. Zal me niks verbazen als het die tokkiekut van dat kluisje is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja zat er misschien wat onterecht opquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En jij bent nog lekker bijgetrokken![]()
Bizar he..quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar met een oud studiegenootje, twee jaar jonger dan ik en kanker.
Ik heb nog wel alle klassenfoto'squote:Op vrijdag 15 april 2022 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van de basisschool ken ik ze allemaal nog bij naam
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, dit was met een of andere gladiool van DHL, ze had iets veranderd waardoor de postlabel-pdf's een andere layout hadden en m'n printer kon niets met die layout, dus ik wilde weten of dat anders in te stellen viel (aka terug naar hoe het was).
"NEE MEVROUWTJE DAT LIGT AAN UW PRINTER".
Jij bent wel speciaal hoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zat er misschien wat onterecht op
Mijn moeder weet beter met wie ik in de klas heb gezeten dan ik. Het zijn bijna allemaal kuthoeren en eikels, maar ook met de normale mensen van de basisschool heb ik geen contact meer. Middelbare ook niet meer eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn moeder weet beter met wie ik in de klas heb gezeten dan ik. Het zijn bijna allemaal kuthoeren en eikels, maar ook met de normale mensen van de basisschool heb ik geen contact meer. Middelbare ook niet meer eigenlijk.
Dat is niet erg, als dr maar genoeg wijn in staatquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:21 schreef kwiwi het volgende:
Vandaag de kelder maar eens gaan uitmesten..
Nee, daarna heb ik 'm medegedeeld dat ik zo niet toegesproken wens te worden en dat ik geen positief verder verloop van het gesprek verwachtte en daarna opgehangen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een schurfthekel aan mensen die verkleinwoordjes gebruiken![]()
Heb je hem toen het hele gesprek 'meneertje' genoemd?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is niet erg, als dr maar genoeg wijn in staat
is het in de 2e afgelopen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben in de eerste ook echt serieus gepest.
Ten eerste kwam ik met een VWO citoscore in een VMBO klas omdat docentenadvies doorslaggevend was. En er gingen dus geen vrienden van mij mee naar de middelbare
En ik kwam van een super tolerante basisschool waar iedereen wel vriendschappelijk met elkaar was. En toen was iedereen ineens heel stoer en heftig in de brugklas.
Dus ik was een makkelijke prooi
Ja en de normale mensen wilden mij niet meer kennen. Dan gingen we allemaal naar de brugklas 'ja we houden contact he doeiiii'. Nooit meer wat van vernomen. Is logisch ook wel, maar dan zaten we wel op dezelfde school en zat ik op de havo en zij op gymnasium, maar kon er geen hoi vanaf. Was niet stoer natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Klinkt echt gezellig
Ik heb van de basisschool met niemand nog contact en van de middelbareschool nog 1 waar ik intensief contact mee heb. Intensief..gewoon regelmatig appcontact en afspreken.
Naam en achternaam zelfsquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:23 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben in de eerste ook echt serieus gepest.
Ten eerste kwam ik met een VWO citoscore in een VMBO klas omdat docentenadvies doorslaggevend was. En er gingen dus geen vrienden van mij mee naar de middelbare
En ik kwam van een super tolerante basisschool waar iedereen wel vriendschappelijk met elkaar was. En toen was iedereen ineens heel stoer en heftig in de brugklas.
Dus ik was een makkelijke prooi
Lol.quote:Op vrijdag 15 april 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Goed, krijg een vertaalverzoek van bijna 5000 woorden met als deadline: zondag.
Succes he.
Lukt je makkelijkquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
Goed, krijg een vertaalverzoek van bijna 5000 woorden met als deadline: zondag.
Succes he.
Toen werd het minder, en ben ik van school veranderd. Maar kreeg nog steeds regelmatig “homo gay flikker” naar mijn hoofd geslingerd. Of op de hielen getrapt worden enzoquote:
Nu lees ik bitterbal als bi-tterbalquote:Op vrijdag 15 april 2022 11:25 schreef bitterbal het volgende:
Toen ik van mavo 2 speciaal onderwijs naar mavo 3 regulier ging was ik natuurlijk ineens nieuw. Heb toen welles voor de grap gezegd dat ik op vrouwen viel. Dus de tijd dat ik daar zat hoorde je in de wangelgangen als ik langsliep oh dat is die pot
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |