Check. Al kon ik die wat beter hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden ook van die wandrekken, die konden ze dan tegen de muur 'inklappen"
quote:
Die hadden wij ookquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden ook van die wandrekken, die konden ze dan tegen de muur 'inklappen"
Die vond ik echt doodeng, dat ik er tussen viel of zo.. en die hoek beviel mij niet zo ...
we moesten eroverheen met een koprol.. alleen de koprol registreerde niet.. dus ik vloog er gezellig overheen, tegen de muurmat aan, gelijk de rest van de les (lees marteling) aan de kant kunnen zittenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer iemand TEGEN de bok aan zien vliegen![]()
Toen durfde de rest niet meer.
ja mijn nicht ook. die arm stond in een soort van zig zagquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Was eens iemand van een bank geflikkerd ofzo en had z'n arm gebroken. Met zo'n lekkere bult in z'n arm.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
we moesten eroverheen met een koprol.. alleen de koprol registreerde niet.. dus ik vloog er gezellig overheen, tegen de muurmat aan, gelijk de rest van de les (lees marteling) aan de kant kunnen zitten
De helquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hadden wij ookDan stonden ze schuin en verzon meneer de mislukte drillsergeant dat we via de achterkant omhoog moesten klimmen
achteraf denk ik echt wat bezielde die docenten om dat te vragen aan mij.. er was zeg maar wel bekend dat ik niet de meest atletische wasquote:
Zoog zij beter?quote:
Sorry,maar ik had er echt beeld bij.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
achteraf denk ik echt wat bezielde die docenten om dat te vragen aan mij.. er was zeg maar wel bekend dat ik niet de meest atletische was
Ik ben nu al aan het stressen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:18 schreef Haags het volgende:
Oh kak, de winkels zijn maar tot 19.00 open.
Wat een walgelijk ouderwetse gedachte
Hey, je komt er in ieder geval nu achter!quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:18 schreef Haags het volgende:
Oh kak, de winkels zijn maar tot 19.00 open.
Wat een walgelijk ouderwetse gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |