Mafkeesjequote:Op vrijdag 15 april 2022 12:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb gewoon een waterkokertje gekocht en die gaat gewoon mee naar thailand
1 truitje minderquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
prima dat jij dat wil doen hoor, maar imho is dat echt een waste of space..
Voor de zomer had ook gekund, was het nog steeds een pre-order.quote:
je eigen kussen meenmen? ow my..quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mafkeesje![]()
Schijnt dat er in amerika hele volksstammen zijn die betalen om in een theaterzaal van een "inpakgoeroe" te leren hoe je je tas in moet pakken als je op reis gaatDaar leer je hogeschoolwiskunde als "Laat je föhn thuis want die hebben ze in Europese hotels overal" en "Pak je eigen kussen in want dat slaapt net wat lekkerder". Hersenloosheid champion's league. Schijnt dat er ook geregeld schedels imploderen daar, voor de pauze nog.
Ja, als je het fris krijgt.quote:
Jij kon toen sowieso al bij het plafond zonder moeite te doen, dus ik snap wel dat je niet die touwladder ingingquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een onvoldoende gekregen omdat ik bepaalde turnoefeningen niet kon en weigerde om in een touwladder te klimmen.![]()
Toen heb ik tegen de gymleraar gezegd dat ik wel snapte waarom hij geen echt vak mocht geven.
netjes hoor, voor een hele maandquote:Op vrijdag 15 april 2022 12:39 schreef bitterbal het volgende:
tas is 12 kilo. zo laag heb ik nog niet gezeten geloof ik
quote:Op vrijdag 15 april 2022 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij kon toen sowieso al bij het plafond zonder moeite te doen, dus ik snap wel dat je niet die touwladder inging
Ik heb een keer iemand TEGEN de bok aan zien vliegenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:00 schreef bitterbal het volgende:
ik kon nooit over die bok heen springen
nou ja dat dus. vond het zo'n naar ding. En dan met zo'n gare houte springplank ervoorquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een keer iemand TEGEN de bok aan zien vliegen![]()
Toen durfde de rest niet meer.
M'n hack was dan ook gewoon niet naar boven klimmen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Met zo'n vieze knoop aan de onderkant.. en als je dan naar beneden schoof, waren je hele handen kapot
Oh, dat was ik.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die niet echt wat toevoegt aan het vliegmomentquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja dat dus. vond het zo'n naar ding. En dan met zo'n gare houte springplank ervoor
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat was ik.
Zelfde met de kast, overigens.
Wij hadden ook van die wandrekken, die konden ze dan tegen de muur 'inklappen"quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n hack was dan ook gewoon niet naar boven klimmen.
Ok, eigenlijk zat ik gewoon een beetje te emmeren aan de onderkant van zo'n touw, maar zelfde effect.
Neuh, viel wel mee. Gymdocent stond er naast en die voorkwam dat het écht fout ging.quote:
Check. Al kon ik die wat beter hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden ook van die wandrekken, die konden ze dan tegen de muur 'inklappen"
quote:
Die hadden wij ookquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden ook van die wandrekken, die konden ze dan tegen de muur 'inklappen"
Die vond ik echt doodeng, dat ik er tussen viel of zo.. en die hoek beviel mij niet zo ...
we moesten eroverheen met een koprol.. alleen de koprol registreerde niet.. dus ik vloog er gezellig overheen, tegen de muurmat aan, gelijk de rest van de les (lees marteling) aan de kant kunnen zittenquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja mijn nicht ook. die arm stond in een soort van zig zagquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Was eens iemand van een bank geflikkerd ofzo en had z'n arm gebroken. Met zo'n lekkere bult in z'n arm.
quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:08 schreef mschol het volgende:
[..]
we moesten eroverheen met een koprol.. alleen de koprol registreerde niet.. dus ik vloog er gezellig overheen, tegen de muurmat aan, gelijk de rest van de les (lees marteling) aan de kant kunnen zitten
De helquote:Op vrijdag 15 april 2022 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hadden wij ookDan stonden ze schuin en verzon meneer de mislukte drillsergeant dat we via de achterkant omhoog moesten klimmen
achteraf denk ik echt wat bezielde die docenten om dat te vragen aan mij.. er was zeg maar wel bekend dat ik niet de meest atletische wasquote:
Zoog zij beter?quote:
Sorry,maar ik had er echt beeld bij.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
achteraf denk ik echt wat bezielde die docenten om dat te vragen aan mij.. er was zeg maar wel bekend dat ik niet de meest atletische was
Ik ben nu al aan het stressen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:18 schreef Haags het volgende:
Oh kak, de winkels zijn maar tot 19.00 open.
Wat een walgelijk ouderwetse gedachte
Hey, je komt er in ieder geval nu achter!quote:Op vrijdag 15 april 2022 13:18 schreef Haags het volgende:
Oh kak, de winkels zijn maar tot 19.00 open.
Wat een walgelijk ouderwetse gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |