LIEJIBZquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook weleens omgeroepen maar ze hadden moeite met m'n achternaam.
Hallo mevrouwtje, jij kost me een stuk bonus als je te laat bij de gate bentquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel eens omgeroepen![]()
Ik ben ook niet zo goed in de verplichte tijd van tevoren aanwezig zijn. Hou gewoon op. Geneuzel. Zoek het uit.
Echt wel lang,maar meestal een knot.quote:
ja broodje en een kop koffie voor 19 euro nogwatquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van.
2 uur te vroeg daar zijn, koffie leuten, mensen kijken
Nieuwe UI voor Ballie? Slang op het strand?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:26 schreef LTVDK het volgende:
Waarom gaat dat renderen in after effects zo traag
Ik ga meestal met de taxi en die willen meestal ook dat je er ruim op tijd bentquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben altijd uren te vroeg op de luchthaven
we no care 'bout your bonusquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hallo mevrouwtje, jij kost me een stuk bonus als je te laat bij de gate bent
zuurquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dacht dat het 9 uur in de avond was,bleek het s`ochtends te zijn.Ik was de dag ervoor naar Dancevalley geweest en compleet naar de klote.Mijn ex was woest.
Nee gewoon werkquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwe UI voor Ballie? Slang op het strand?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De keer dat ik omgeroepen werd was ik wel optijd waardoor ik dus dacht ‘oooooh kan nog wel ff in de winkels koekeloeren’, ff plassen tralalalalalaaaaa
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwe UI voor Ballie? Slang op het strand?
Aandoenlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zuur![]()
ik stond een keer een dag te vroeg met mijn nicht op eindhoven vliegveld. Helemaal door bagage check gekomen. In de rij gestaan voor het boarden en pas bij die check zagen we het pas en personeel![]()
kon er wel om lachen
nou ja mijn nicht had het geregeld, was een cadeautje dus volgede haar gewoon. ZIj stond te janken buiten en ik moest lachenquote:
Ik geef de schuld aan schiphol met hun extra vroeg verschijnen policy zodat je in ieder geval nog geld op schiphol gaat uitgevenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hallo mevrouwtje, jij kost me een stuk bonus als je te laat bij de gate bent
Oh en een fles water, niet liegen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja broodje en een kop koffie voor 19 euro nogwatOok een belevenis he, de vakantie begint al
oh moest ej er niet afhalen toch?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Ben de laatste keer op Schiphol ook omgeroepen, toen was er een storing bij bagagebanden waardoor er tot buiten rijen stonden. Daar al grotendeels omheen kunnen lopen en vervolgens bij de douane een net zo lange rij. Op een gegeven moment onszelf er maar doorheen gewurmd waar de beveiliger het niet mee eens was maar ons toch maar liet gaan. En toen bij de douane moest ik onderzocht worden want ik had nog verband op mijn buik zitten
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh en een fles water, niet liegen.
[ afbeelding ]
Ik zou ook stuk gaan dan.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja mijn nicht had het geregeld, was een cadeautje dus volgede haar gewoon. ZIj stond te janken buiten en ik moest lachen
Jawel, werd even apart gehouden en toen moesten ze nog druk op zoek naar plastic handschoentjes omdat het een open wond wasquote:
Dat had ik zo niet van jou verwachtquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt wel lang,maar meestal een knot.
Ja die betalen mijn salaris dus die hebben voorrangquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, werd even apart gehouden en toen moesten ze nog druk op zoek naar plastic handschoentjes omdat het een open wond was
hij heeft een stinkdier, fretten en een slang?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat had ik zo niet van jou verwacht
De knot niet?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat had ik zo niet van jou verwacht
ja met een palmboompje wuivend in de windquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ie zo over een zandkasteel heen kijkt, toch?
5 slangen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
hij heeft een stinkdier, fretten en een slang?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met een palmboompje wuivend in de wind
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met een palmboompje wuivend in de wind
Zo heb ik ook een keer met een tussenlanding bijna de volgende vlucht gemist. Rukkers van immigration met hun trage geslak en piemelmeet geneuzel. Nee ik wil niet in dat land van je blijven wonen, wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Ben de laatste keer op Schiphol ook omgeroepen, toen was er een storing bij bagagebanden waardoor er tot buiten rijen stonden. Daar al grotendeels omheen kunnen lopen en vervolgens bij de douane een net zo lange rij. Op een gegeven moment onszelf er maar doorheen gewurmd waar de beveiliger het niet mee eens was maar ons toch maar liet gaan. En toen bij de douane moest ik onderzocht worden want ik had nog verband op mijn buik zitten
Bijna net zo raar als 5 slangen en een knotjequote:
Kijk swegharrie stoer zijn allenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef UitStraling het volgende:
Ze roepen mij constant om op vliegvelden als ik de luchthaven binnen loop, schijt aan, mis ook wel eens vluchten daardoor maar ik ga me daar echt niet lopen vervelen met wachten
weet je wat men doet met waterkokers in hotelsquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna net zo raar als 5 slangen en een knotje
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een keer met een tussenlanding bijna de volgende vlucht gemist. Rukkers van immigration met hun trage geslak en piemelmeet geneuzel. Nee ik wil niet in dat land van je blijven wonen, wat denk je zelf.
Laatste twee keer werd mij gevraagd hoeveel geld ik van plan was mee te nemen naar het buitenland.
Uuuuh wtf…. Niks
What the heck…..quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een echt stinkdier?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Noodles in koken, onderbroeken in wassen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je wat men doet met waterkokers in hotels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |