De knot niet?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat had ik zo niet van jou verwacht
ja met een palmboompje wuivend in de windquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ie zo over een zandkasteel heen kijkt, toch?
5 slangen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
hij heeft een stinkdier, fretten en een slang?
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met een palmboompje wuivend in de wind
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja met een palmboompje wuivend in de wind
Zo heb ik ook een keer met een tussenlanding bijna de volgende vlucht gemist. Rukkers van immigration met hun trage geslak en piemelmeet geneuzel. Nee ik wil niet in dat land van je blijven wonen, wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:30 schreef LTVDK het volgende:
Ben de laatste keer op Schiphol ook omgeroepen, toen was er een storing bij bagagebanden waardoor er tot buiten rijen stonden. Daar al grotendeels omheen kunnen lopen en vervolgens bij de douane een net zo lange rij. Op een gegeven moment onszelf er maar doorheen gewurmd waar de beveiliger het niet mee eens was maar ons toch maar liet gaan. En toen bij de douane moest ik onderzocht worden want ik had nog verband op mijn buik zitten
Bijna net zo raar als 5 slangen en een knotjequote:
Kijk swegharrie stoer zijn allenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef UitStraling het volgende:
Ze roepen mij constant om op vliegvelden als ik de luchthaven binnen loop, schijt aan, mis ook wel eens vluchten daardoor maar ik ga me daar echt niet lopen vervelen met wachten
weet je wat men doet met waterkokers in hotelsquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna net zo raar als 5 slangen en een knotje
quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zo heb ik ook een keer met een tussenlanding bijna de volgende vlucht gemist. Rukkers van immigration met hun trage geslak en piemelmeet geneuzel. Nee ik wil niet in dat land van je blijven wonen, wat denk je zelf.
Laatste twee keer werd mij gevraagd hoeveel geld ik van plan was mee te nemen naar het buitenland.
Uuuuh wtf…. Niks
What the heck…..quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een echt stinkdier?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Noodles in koken, onderbroeken in wassen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet je wat men doet met waterkokers in hotels
We moeten inclusief zijn en dus óók begrip hebben voor mensen die een klein waterkokertje hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijna net zo raar als 5 slangen en een knotje
jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Noodles in koken, onderbroeken in wassen?
En dat tegelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt?? Ohquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten inclusief zijn en dus óók begrip hebben voor mensen die een klein waterkokertje hebben
Ja lachen jullie maarquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten inclusief zijn en dus óók begrip hebben voor mensen die een klein waterkokertje hebben
Ze deden een keer expres de incheckbalie voor mijn neus dicht, ik had nog 2 minuten.quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef bitterbal het volgende:
zou mij echt kapot schamen als ik moet worden omgeroepen op het vliegveld
oh, dat doe ik altijd in een pan, is veel praktischerquote:Op vrijdag 15 april 2022 14:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en toen mocht je niet mee?quote:Op vrijdag 15 april 2022 14:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze deden een keer expres de incheckbalie voor mijn neus dicht, ik had nog 2 minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |