Ja of misschien gewoon stoppen met het voeren van deze debiele oorlog?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Eerlijk gezegd bevindt Rusland zich op een vreselijke plek. Ze zijn in echt existentieel gevaar van hun eigen makelij. De wereld zal steeds meer maatregelen nemen tegen Rusland, aangezien het nu als zwak wordt beschouwd. De enige manier waarop ze de situatie kunnen veranderen, is door iets ongekends te doen.
Eens met deze reactie
Waar sturen ze die Russen heen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef quirina het volgende:
Trouwens Turken hebben de Russische opvarenden gered.
Ze hadden ze beter kunnen laten verzuipen.
Mijn gevoel over Turkije is dubbel. Aan de ene kant staan ze aan de kant van NATO, maar aan de andere kant helpen ze de Russen.
Vind ik eigenlijk niet kunnen. Twee velden bespelen.
Putin stopt pas met de oorlog als hij zelf stopt met ademen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja of misschien gewoon stoppen met het voeren van deze debiele oorlog?
Ja, door Poetin af te zetten, zich uit Oekraine terug te trekken, en nederige excuses te maken voor het leed dat ze veroorzaakt hebben.quote:
Nou niet vanuit de zienswijze dat ze als zwak worden beschouwd.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:08 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Ja of misschien gewoon stoppen met het voeren van deze debiele oorlog?
Ik vraag mij af wat hiervoor de zee wetten zijn. Officieel zijn we als NATO niet in oorlog met Rusland, dus heb je dan niet gewoon een verplichting om drenkelingen op te halen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef quirina het volgende:
Mijn gevoel over Turkije is dubbel. Aan de ene kant staan ze aan de kant van NATO, maar aan de andere kant helpen ze de Russen.
Volgensmij zijn ze dat volgensmij volgens maritiem recht verplicht. Zelfs de Oekraïners zouden ze uit zee moeten vissen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef quirina het volgende:
Naar een all in vijf sterren resort in Antalya.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:09 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Waar sturen ze die Russen heen?
Wel mooi dat NATO de Russische krijgsgevangenen opvangt. Zou beleid moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef quirina het volgende:
De "storm" was de schuld van de NAVO.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dus Oekraïne moet het ontgelden omdat er aan boord door eigen toedoen brand was uitgebroken...
Sounds legit!
Dat lijkt me dus echt geweldig. Dat ze niet meer terug willen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Naar een all in vijf sterren resort in Antalya.
Zijn gewoon drenkelingen, neem dat ze aan Moskou worden overgedragenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Wel mooi dat NATO de Russische krijgsgevangenen opvangt. Zou beleid moeten zijn.
god wat een poppenkast. geweldig ook die oude vent met zijn "shit, ik mag dit geen oorlog noemen. hoe mocht ik het wel noemen?" "speciale militaire operatie" "oh ja, deze speciale militaire operatie..."quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Het Russische volk wordt wel enorm opgezweept zeg...
[ twitter ]
Lijkt me welquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:11 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ik vraag mij af wat hiervoor de zee wetten zijn. Officieel zijn we als NATO niet in oorlog met Rusland, dus heb je dan niet gewoon een verplichting om drenkelingen op te halen?
Begrijpelijk, in RA2 had ik als Amerika ook de beschikking over het Weather Control Device.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
De "storm" was de schuld van de NAVO.
Vind jij dat Russische materiaal ook zo tegenvallen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:00 schreef quirina het volgende:
Hoeveel schepen hebben die Russen nog in Kaliningrad? Zouden die ook zo makkelijk zinken?
Ik ben bang dat we ons idd moeten gaan opmaken voor iets heel erg smerigs uit Rusland.. Een 2e Rotterdam bijv alleen dan veel zwaarder...quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Eerlijk gezegd bevindt Rusland zich op een vreselijke plek. Ze zijn in echt existentieel gevaar van hun eigen makelij. De wereld zal steeds meer maatregelen nemen tegen Rusland, aangezien het nu als zwak wordt beschouwd. De enige manier waarop ze de situatie kunnen veranderen, is door iets ongekends te doen.
Eens met deze reactie
klinkt wel beter dan Sint-Helenaquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Naar een all in vijf sterren resort in Antalya.
We kunnen ze de mogelijkheid om asiel aan te vragen bieden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zijn gewoon drenkelingen, neem dat ze aan Moskou worden overgedragen
Laat weer eens zien hoe slecht de Russen hun zaakjes voor elkaar hebben, nu op "hun" binnenwateren.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef quirina het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef quirina het volgende:
Angsthazerij.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we ons idd moeten gaan opmaken voor iets heel erg smerigs uit Rusland.. Een 2e Rotterdam bijv alleen dan veel zwaarder...
Dat kan welquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:20 schreef capricia het volgende:
[..]
We kunnen ze de mogelijkheid om asiel aan te vragen bieden.
Mooi promo-materiaal.
En hun kleine reddingsbootje kwam ook nog eens onbeschadigd uit dezelfde storm die het grootste Russische oorlogsschip liet zinkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Goed bezig die Turken. En toevallig in de buurt.
Tot nu toe heeft de houding van de Turken me eigenlijk enorm verrast.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef quirina het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:20 schreef capricia het volgende:
[..]
We kunnen ze de mogelijkheid om asiel aan te vragen bieden.
Mooi promo-materiaal.
Was een heel plaatselijke storm.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En hun kleine reddingsbootje kwam ook nog eens onbeschadigd uit dezelfde storm die het grootste Russische oorlogsschip liet zinken
toch niet zomaar, het zijn geen vissers.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zijn gewoon drenkelingen, neem dat ze aan Moskou worden overgedragen
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:24 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
toch niet zomaar, het zijn geen vissers.
Opvarenden van een gezonken schip redden staat niet gelijk aan het meewerken aan de Russische oorlog.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef quirina het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |