quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef quirina het volgende:
Ze hadden ze beter kunnen laten verzuipen.
Angsthazerij.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we ons idd moeten gaan opmaken voor iets heel erg smerigs uit Rusland.. Een 2e Rotterdam bijv alleen dan veel zwaarder...
Dat kan welquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:20 schreef capricia het volgende:
[..]
We kunnen ze de mogelijkheid om asiel aan te vragen bieden.
Mooi promo-materiaal.
En hun kleine reddingsbootje kwam ook nog eens onbeschadigd uit dezelfde storm die het grootste Russische oorlogsschip liet zinkenquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Goed bezig die Turken. En toevallig in de buurt.
Tot nu toe heeft de houding van de Turken me eigenlijk enorm verrast.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef quirina het volgende:
Trouwens Turken hebben de Russische opvarenden gered.
Mijn gevoel over Turkije is dubbel. Aan de ene kant staan ze aan de kant van NATO, maar aan de andere kant helpen ze de Russen.
Vind ik eigenlijk niet kunnen. Twee velden bespelen.
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:20 schreef capricia het volgende:
[..]
We kunnen ze de mogelijkheid om asiel aan te vragen bieden.
Mooi promo-materiaal.
Was een heel plaatselijke storm.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En hun kleine reddingsbootje kwam ook nog eens onbeschadigd uit dezelfde storm die het grootste Russische oorlogsschip liet zinken
toch niet zomaar, het zijn geen vissers.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zijn gewoon drenkelingen, neem dat ze aan Moskou worden overgedragen
Hoeft ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:24 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
toch niet zomaar, het zijn geen vissers.
Opvarenden van een gezonken schip redden staat niet gelijk aan het meewerken aan de Russische oorlog.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:05 schreef quirina het volgende:
Trouwens Turken hebben de Russische opvarenden gered.
Mijn gevoel over Turkije is dubbel. Aan de ene kant staan ze aan de kant van NATO, maar aan de andere kant helpen ze de Russen.
Vind ik eigenlijk niet kunnen. Twee velden bespelen.
Niks met angsthazerij te maken.. helaas een optie waar we rekening mee moeten houden..quote:
Dat zou ik bijzonder knap vinden.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:19 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ik ben bang dat we ons idd moeten gaan opmaken voor iets heel erg smerigs uit Rusland.. Een 2e Rotterdam bijv alleen dan veel zwaarder...
Vergeet niet dat Oekraine de hele wereld achter zich heeft staan. Die gaan hun doelen wel bereiken hoor. Rusland gaat op de knieen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:27 schreef Breekfast het volgende:
Het trieste is wel dat er bijna geen uitweg meer is om de oorlog snel te beëindigen.
Rusland heeft te veel geïnvesteerd en verloren in deze oorlog om de oorlog te beëindigen zonder dat ze de Donbass kunnen claimen. Oekraïne heeft te veel geïnvesteerd en verloren om de Donbass af te staan.
En beide partijen kunnen militair gezien waarschijnlijk hun doelen niet bereiken: voor Rusland wordt het lastig om heel de Donbass te veroveren. Voor Oekraïne wordt het lastig om de Russen helemaal van hun grondgebied te verdrijven.
Alles wijst op een patstelling van het conflict.
als het in Oekraïnse wateren gebeurd is moeten ze naar niet meteen naar Ruslandquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoeft ook niet
Ze zijn van het schip afgevallen dus het zijn drenkelingen
Dan gaat Poetin straks ons aanvallen om zijn strijders te bevrijden. Waar wil je ze trouwens kwijt? Interneringskampen bouwen?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:29 schreef capricia het volgende:
Kunnen we niet sws alle Russische krijgsgevangenen overnemen van Oekraïne? Ze ontlasten daarmee.
Lijkt me mooie PR kunnen opleveren.
Lekker Hollywood denken wel.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Oekraine de hele wereld achter zich heeft staan. Die gaan hun doelen wel bereiken hoor. Rusland gaat op de knieen.
Hoe moet je daar rekening mee houden?quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:27 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Niks met angsthazerij te maken.. helaas een optie waar we rekening mee moeten houden..
Hele wereldquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Oekraine de hele wereld achter zich heeft staan. Die gaan hun doelen wel bereiken hoor. Rusland gaat op de knieen.
Dat gaan ze wel. Ze gaan kapot door de sancties of ze gaan kapot omdat ze militair uitgeput raken.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Lekker Hollywood denken wel.
Rusland gaat niet op de knieën.
En dan live op TV ophangen.quote:Op vrijdag 15 april 2022 09:29 schreef capricia het volgende:
Kunnen we niet sws alle Russische krijgsgevangenen overnemen van Oekraïne? Ze ontlasten daarmee.
Lijkt me mooie PR kunnen opleveren.
En dan bommetje spelen in het zwembadquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:11 schreef quirina het volgende:
[..]
Naar een all in vijf sterren resort in Antalya.
Eigenlijk gewoon de situatie zoals die er sinds 2014 in de Donbass er isquote:Op vrijdag 15 april 2022 09:27 schreef Breekfast het volgende:
Het trieste is wel dat er bijna geen uitweg meer is om de oorlog snel te beëindigen.
Rusland heeft te veel geïnvesteerd en verloren in deze oorlog om de oorlog te beëindigen zonder dat ze de Donbass kunnen claimen. Oekraïne heeft te veel geïnvesteerd en verloren om de Donbass af te staan.
En beide partijen kunnen militair gezien waarschijnlijk hun doelen niet bereiken: voor Rusland wordt het lastig om heel de Donbass te veroveren. Voor Oekraïne wordt het lastig om de Russen helemaal van hun grondgebied te verdrijven.
Alles wijst op een patstelling van het conflict.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |