Dat zeiden wij vanaf dag 1 alquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:05 schreef Meke het volgende:
Ik weet trouwen niet of ik de enige ben met Moriarty-vibes bij Philippe, maar zeker in z'n afscheidsfilmpje zie ik het![]()
[ afbeelding ]
Wat heeft Mark gedaan?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Gelachen. Maar in elk geval is Mark Versteden nu (nog meer) een bekende Nederlander en is die weer een stap dichter om mee te doen met de Nederlandse versie (liever niet).
En zijn de complotdenkers van seizoen 5 NL ook weer blij.
Nou ja, eindelijk 2 mollen voor jullie. Ik ga maar slapen. Het was plezant nieuws.
De finale is op 8 mei. Dus nog 4 afleveringenquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:21 schreef trui het volgende:
[..]
volgens mij hebben de Belgische seizoenen maar 8 afleveringen inclusief de finale. de 9e is de terugblikaflevering. Dus dan zouden we nu echt precies op de helft zitten. Maar ik kan me vergissen hoor.
4quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:25 schreef jcdragon het volgende:
[..]
De finale is op 8 mei. Dus nog 4 afleveringen
Ik vond het eerlijk gezegd maar een zacht ei...Jammer dat ze hem gekozen hebben als molquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zielig van die opgevende mol. Heb het echt met hem te doen
Ik verbaas me dat ze met zoveel testen, screenen en voorbereiding idd tot deze mol gekomen zijn..quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd maar een zacht ei...Jammer dat ze hem gekozen hebben als mol
Als het hem was gelukt was het een goeie geweest, ik had het niet achter hem gezocht iig.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd maar een zacht ei...Jammer dat ze hem gekozen hebben als mol
Mwah, dat is niet zo moeilijk. Wij zijn net klaar met kijken (als in, echt net een uurtje geleden) en we hadden hier helemaal niks van gezien tot we het in de aflevering zagen. Als je niet allerlei media opzoekt is het prima te missen, blijkbaarquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou het aan de andere kant knap vinden als je na alle commotie en berichtgevingen via alle media (tot nieuwsberichten op de radio en TV aan toe!) na zondagavond nog niet zou weten dat de Mol er mee gestopt is….
Ik vind het ook wel sneu voor hem hoor. En het is gewoon jammer. Hij lijkt me veel te lief en te soft om te mollen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als het hem was gelukt was het een goeie geweest, ik had het niet achter hem gezocht iig.
Naja... zoiets kan gebeuren
Hier ookquote:Op zondag 17 april 2022 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hopelijk zo om 20.20 uur online, benieuwd naar komende aflevering!
Apart, want het was echt op veel media te zienquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, dat is niet zo moeilijk. Wij zijn net klaar met kijken (als in, echt net een uurtje geleden) en we hadden hier helemaal niks van gezien tot we het in de aflevering zagen. Als je niet allerlei media opzoekt is het prima te missen, blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2022 20:31 schreef Legoblokje het volgende:
Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar daar kom ik dus eigenlijk nooit (nou ja, Teletekst wel, maar daar staat het natuurlijk niet). Dus nee, als je dat soort dingen niet echt volgt kun je het heel makkelijk missen, gelukkigquote:Op zondag 17 april 2022 20:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Apart, want het was echt op veel media te zienJe hoefde maar de site van de NOS,Telegraaf of NPO te openen en je zag het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op zondag 17 april 2022 21:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Manmanman, wat maken die Vlamingen er een mooie serie van zegde aflevering van volgende week (de preview) ziet er ook alweer zo gaaf uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 17 april 2022 21:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2022 21:55 schreef zorro28 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 17 april 2022 21:55 schreef zorro28 het volgende:
Die 1e had bij de excecutie dezelfde gespannen blik als tijdens de ondervraging in de laatste opdracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het nieuwe mol-element totaal geen afbreuk doen tot nu toe. Heb wel weer geen idee nu, ook omdat er nu zoveel factoren (en troeven) waren die meespeelden.
Overigens had de mol er bij opdracht 1 eigenlijk belang bij nit verdacht over te komen met t oog op de positie voor opdracht 2..
Dit wordt geen simpele liveshow in Amsterdams park waar iedereen staat te schreeuwen.quote:
Ongetwijfeld. Sowieso is het hier altijd de ontknoping en als ik het goed begrijp hier de finale (met de week erna nog een terugblik)quote:Op zondag 17 april 2022 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit wordt geen simpele liveshow in Amsterdams park waar iedereen staat te schreeuwen.
Dit wordt gewoon episch.
quote:Op zondag 17 april 2022 20:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk niet dat er hier wel eens programma makers meelezen maar als dat wel zo is, bij deze een staande ovatie van mijn kant. Uit de grond van mijn hart, dit is echt het allermooiste programma wat er is.![]()
quote:Op zondag 17 april 2022 23:31 schreef Tijn het volgende:
Zowel Yens als Anke zijn natuurlijk verdacht omdat ze voor het geld gingen met die koffers. Als ze dan afgeschoten zouden worden, was dat geld uit de pot gegaan. Een zeer interessante optie voor de mol.
quote:Op zondag 17 april 2022 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
maar als ze het geld al niet eens pakken komt het toch veel zekerder niet in de pot? Ik snap het voordeel niet, behalve dan dat ze daardoor wat minder verdacht zouden lijken.quote:Op zondag 17 april 2022 23:31 schreef Tijn het volgende:
Zowel Yens als Anke zijn natuurlijk verdacht omdat ze voor het geld gingen met die koffers. Als ze dan afgeschoten zouden worden, was dat geld uit de pot gegaan. Een zeer interessante optie voor de mol.
Nee, maar als ze werden afgeschoten ging het uit *uit* de pot, he!quote:Op maandag 18 april 2022 10:20 schreef trui het volgende:
[..]
maar als ze het geld al niet eens pakken komt het toch veel zekerder niet in de pot? Ik snap het voordeel niet, behalve dan dat ze daardoor wat minder verdacht zouden lijken.
oh dat had ik niet in de gaten! Dat is inderdaad wel heel aanlokkelijk dan ja.quote:Op maandag 18 april 2022 10:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar als ze werden afgeschoten ging het uit *uit* de pot, he!
Ik denk dat ze altijd rekening houden met zo'n scenario, de mol kan immers ook geblesseerd raken ofzo.quote:Op zondag 17 april 2022 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Vooraf had ik eigenlijk weinig zin in het vervolg na vorige week, maar ik zit er toch weer helemaal in.
Knap van de makers dat ze de spanning toch weer terug hebben weten te brengen…
quote:Op zondag 17 april 2022 21:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zondag 17 april 2022 21:44 schreef Legoblokje het volgende:
Ik denk dat het al gepland was, maar ik denk/vermoed ook dat het gedoe met De Mol die naar huis is scripted is. In dit jubileumjaar komen zo'n beetje alle opdrachten uit eerdere seizoenen en in seizoen 7 moest er nog een Mol gekozen worden. Het zou suf zijn geweest als dat weer aan het begin was, dus waarom niet exact in het midden van het seizoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De waterparkopdracht zou zonder mollende bezoeker trouwens een stuk minder zijn.
Naar aanleiding van deze aflevering zit ik volledig op Anke. De Mol heeft sowieso geen jokers gepakt in de laatste opdracht. Afgaande op het stemgeluid in de briefing streep ik Uma en Manu af (veel te zachte G) en hoor ik Anke's wat hardere G en stem.
Ik denk absoluut niet dat het scripted is. Ik vind het ook totaal niet te vergelijken met dat er toen nog geen mol was.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik denk dat het al gepland was, maar ik denk/vermoed ook dat het gedoe met De Mol die naar huis is scripted is. In dit jubileumjaar komen zo'n beetje alle opdrachten uit eerdere seizoenen en in seizoen 7 moest er nog een Mol gekozen worden. Het zou suf zijn geweest als dat weer aan het begin was, dus waarom niet exact in het midden van het seizoen?![]()
De waterparkopdracht zou zonder mollende bezoeker trouwens een stuk minder zijn.
Naar aanleiding van deze aflevering zit ik volledig op Anke. De Mol heeft sowieso geen jokers gepakt in de laatste opdracht. Afgaande op het stemgeluid in de briefing streep ik Uma en Manu af (veel te zachte G) en hoor ik Anke's wat hardere G en stem.
Nee joh, dat kan toch niet? Waarom zou Philippe daarin meegaan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik denk/vermoed ook dat het gedoe met De Mol die naar huis is scripted is
Er toen moest ook een Mol gekozen worden, inclusief gesprekken met Gilles met bijbehorende "sollicitatievragen". Ik vind het best te vergelijken. De vorige aflevering begon ook met een quote van Elisabet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk absoluut niet dat het scripted is. Ik vind het ook totaal niet te vergelijken met dat er toen nog geen mol was.
Gegarandeerd vijf afleveringen mee mogen? Of hij is deel van de crew. Geen ideequote:Op dinsdag 19 april 2022 09:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan toch niet? Waarom zou Philippe daarin meegaan?
Ja ik ben bekend met dat seizoen. Maar ik geloof gewoon echt totaal niet dat ze met opzet en mol halverwege het seizoen naar huis laten gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er toen moest ook een Mol gekozen worden, inclusief gesprekken met Gilles met bijbehorende "sollicitatievragen". Ik vind het best te vergelijken. De vorige aflevering begon ook met een quote van Elisabet.
Ja, ik snap het wel. Veel reality-TV is natuurlijk ook gescript. Maar bij De Mol geloof ik dat niet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gegarandeerd vijf afleveringen mee mogen? Of hij is deel van de crew Geen idee![]()
Het is maar een theorie h.
Precies. Als dat wl zo was zou ik ook wel meer verwacht hebben aan nieuwe spelelementen of iets dergelijks, nu was het niks anders dan wat je zou verwachten bij een plots uitgevallen Mol (wat natuurlijk altijd kan gebeuren, ook met een blessure of iets dergelijks): mol gaat naar huis en wordt noodgedwongen bekendgemaakt, en er wordt op de meest logische wijze een nieuwe mol gekozen, om vervolgens gewoon door te gaan met het spel, ongetwijfeld grotendeels zoals gepland.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ben bekend met dat seizoen. Maar ik geloof gewoon echt totaal niet dat ze met opzet en mol halverwege het seizoen naar huis laten gaan.
Is dat zo? Ik dacht dat ze het geld dan uit de pot hield en dat ervoor zorgde dat het niet uit de pot ging.quote:Op maandag 18 april 2022 10:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar als ze werden afgeschoten ging het uit *uit* de pot, he!
Gilles zei dat het uit de pot zou gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat ze het geld dan uit de pot hield en dat ervoor zorgde dat het niet uit de pot ging.
Volgens mij hadden de kandidaten het wel door, ze hebben het tenminste tijdens de opdracht besproken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:47 schreef Slobeend het volgende:
Dat was toch gewoon heel duidelijk? Geld in de pot of uit de pot.
Normaal gesproken gaat de Mol voor het geld. Een opdracht waarbij je geld uit de pot kunt halen, die laat je niet links liggen. Vooral een nieuwe Mol die nog maar vier afleveringen heeft om te kunnen mollen. Je neemt een grote gok door het niet te doen en hopen dat de kandidaten voor het geld gaan. Want het was te verwachten dat Bert, Uma en Sven voor pasvragen zouden gaan en eigenlijk ook dat Manu iedereen zou afknallen.quote:Op zondag 17 april 2022 23:31 schreef Tijn het volgende:
En dat lasergamen is misschien leuk voor de deelnemers, maar het is altijd slecht en obscuur in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik vind widm belgie toch echt een paar levels leuker dan de Nederlandse versie. Leukere spellen en deelnemers. Bij de NL versie zitten alle deelnemers altijd te wachten op 't lasergame, hier airsoften met een extra draai eraan!
Wat moeten ze ook doen zonder de mayonaise van de groep?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:34 schreef heywoodu het volgende:
Ik begin te vrezen dat er geen Molletje meer komt na de manier waarop de vorige afliep
Huh hoezo?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:34 schreef heywoodu het volgende:
Ik begin te vrezen dat er geen Molletje meer komt na de manier waarop de vorige afliep
Dat hoop ik niet, dat vind ik altijd zo'n laffe streek. Hoe moet iemand de Mol vinden als de Mol in de eerste aflevering niet eens mollenacties uitvoert?quote:Op zondag 17 april 2022 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
Het kan ook heel goed natuurlijk dat de nieuwe mol juist even een opdracht goed wil doen omdat iedereen elkaar zo ontzettend in de gaten houdt. Er even inkomen.
Nou, Gilles vertrok samen met Philippe en vervolgens is er geen nieuwe aflevering meer geweest deze weekquote:
Gaat niet over De Mol h, maar over een YouTubeparodiequote:
Er is toch al een nieuwe aflevering geweest?quote:Op zondag 24 april 2022 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, Gilles vertrok samen met Philippe en vervolgens is er geen nieuwe aflevering meer geweest deze week
Ik zie geen nieuwe meer na het Molletje van de wieleraflevering waar Philippe er vandoor ging en Gilles maar mee gingquote:Op zondag 24 april 2022 12:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er is toch al een nieuwe aflevering geweest?
Ah, ik dacht dat het over de Mol zelf ging.quote:Op zondag 24 april 2022 12:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie geen nieuwe meer na het Molletje van de wieleraflevering waar Philippe er vandoor ging en Gilles maar mee ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
quote:Op zondag 24 april 2022 20:10 schreef Madhouse11 het volgende:
SC hopper present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 op een rij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oud Wereldkampioen
je mag me aanraken
quote:Op zondag 24 april 2022 21:38 schreef zorro28 het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2022 21:11 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op zondag 24 april 2022 21:42 schreef Yesse het volgende:
[..]Ja, dat hoorde ik later ook. Dus dan kunnen we er niet echt iets uit afleiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleine algemene spoiler, maar door al die plotwendingen die eigenlijk niet met het spel te maken hebben voelt het echt alsof deze reeks al mnden loopt zeg, niet normaal wat er allemaal gebeurt!'t Echte en 't ware!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Nou h, was echt een geweldige opdrachtquote:Op zondag 24 april 2022 22:05 schreef molloot200 het volgende:
De Groundhog Day opdracht was wel goed h, boh
quote:Op zondag 24 april 2022 21:38 schreef zorro28 het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2022 22:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2022 22:09 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 april 2022 22:13 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2022 22:19 schreef PeterKelder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
quote:Op zondag 24 april 2022 23:16 schreef jcdragon het volgende:
Mijn brein moet dit geloof ik nog even een weekje verwerken. En misschien doe ik daarna wel net alsof ik dit nooit gelezen heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 24 april 2022 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
De wortels van bomen groeien naar beneden omdat ze daar water vandaan halen. De bomen zelf groeien naar het licht. Trossen bananen gaan hangen vanwege hun gewicht, en de zwaartekracht. De bananen groeien naar het licht om te rijpen. En dit is hoe ik het me blijf herinneren. Met je zwaartekracht!![]()
quote:Op zondag 24 april 2022 23:28 schreef BobW het volgende:
quote:Op zondag 24 april 2022 23:52 schreef Sirolf het volgende:
Dat eerste had ik nog niet eens bij stil gestaan maar inderdaad zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zou het tweede me niet eens verbazen gezien het verloop van dit seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ik vind het iedere keer nog steeds hele leuke afleveringen, maar het is wel een zure bijsmaak.quote:Op maandag 25 april 2022 00:14 schreef mangalie het volgende:
Voor het eerst dat ik de Vlaamse mol niet meer leuk vind...Wat een sneu seizoen dit keer..
Ja, Bert steek een banaan in je oor...Jammer maar is niet wat ik van de mol verwacht...quote:Op maandag 25 april 2022 00:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het iedere keer nog steeds hele leuke afleveringen, maar het is wel een zure bijsmaak.
Ik ken het fragment ook. Maar wist ook niet direct of het Bert of Ernie was.quote:Op maandag 25 april 2022 00:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, Bert steek een banaan in je oor...Jammer maar is niet wat ik van de mol verwacht...
Ja maar de mol.....quote:Op maandag 25 april 2022 00:22 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik ken het fragment ook. Maar wist ook niet direct of het Bert of Ernie was.
Die wist het ook niet?quote:
quote:Op maandag 25 april 2022 11:24 schreef usagi414 het volgende:
quote:Op maandag 25 april 2022 14:56 schreef zorro28 het volgende:
Vond het ook maar een vreemde methode, teveel ruimte voor fouten als je iemand zelf verantwoordelijk maakt voor het wel of niet goed uitvoeren van zoiets (en dat bleek ook).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Guanabana op 25-04-2022 17:53:33 ]Koel en donker bewaren
Nou heb ik totaal geen last van hoogtevrees en lijkt bungeejumpen me onwijs vet, maar ik ben het hier wel mee eens ja. Sowieso zo vlak tussen die rotsen door. Of net niet ver genoeg naar voren springen, dan klap je toch zo tegen die rots aan waar het platform op stond? Of zie ik dat verkeerd.quote:Op maandag 25 april 2022 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer dat er nu weer zoiets gebeurt. Ongeluk, klein hoekje, ik weet het, maar de boel zag er alles behalve professioneel uit. Met het hart ongetwijfeld bonzend in de keel lopen, springen en dan ook nog dat ding weggooien. Daar moeten vaker ongelukken mee gebeuren.
Volgens mij was het een combi van bungyjumpen en een zipline, want na de sprong gleden de kandidaten langs een kabel van de rotswand weg…quote:Op maandag 25 april 2022 17:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou heb ik totaal geen last van hoogtevrees en lijkt bungeejumpen me onwijs vet, maar ik ben het hier wel mee eens ja. Sowieso zo vlak tussen die rotsen door. Of net niet ver genoeg naar voren springen, dan klap je toch zo tegen die rots aan waar het platform op stond? Of zie ik dat verkeerd.
Ah, op die fiets. Dan is het alweer een ander verhaal ja.quote:Op maandag 25 april 2022 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij was het een combi van bungyjumpen en een zipline, want na de sprong gleden de kandidaten langs een kabel van de rotswand weg…
Ja, dat denk ik ook. Die gasten moeten zo'n akkefietje bijna wekelijks wel hebben zou je denken.quote:Op maandag 25 april 2022 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Jammer dat er nu weer zoiets gebeurt. Ongeluk, klein hoekje, ik weet het, maar de boel zag er alles behalve professioneel uit. Met het hart ongetwijfeld bonzend in de keel lopen, springen en dan ook nog dat ding weggooien. Daar moeten vaker ongelukken mee gebeuren.
Dat vond ik ook zo eng! Hoogte activiteiten is n ding, maar dit zag er in meerdere opzichten niet echt veilig uit.quote:Op maandag 25 april 2022 17:25 schreef Legoblokje het volgende:
Dat dat touw niet/te laat weggooien gevaarlijk was had ik niet eens bij stilgestaan, heb daar weinig verstand van. Wel zat ik me tijdens het kijken echt af te vragen hoe het zat met die rotsen. Het leek geen al te breed stuk en je slingert dan ook nog zo erg heen en weer...
Ik ben niet vies van wat adrenaline, maar ik weet zeker dat ik dit niet gedaan had.
Ik denk dat het op zich met de veiligheid wel meeviel, het was geen ter plekke in elkaar gezette springlocatie.quote:Op maandag 25 april 2022 19:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zo eng! Hoogte activiteiten is n ding, maar dit zag er in meerdere opzichten niet echt veilig uit.
Ik vind het feit dat je zelf dat touw moet loslaten gewoon een hele rare procedure. Je kunt er vergif op innemen dat niet iedereen dat goed doet.quote:Op maandag 25 april 2022 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat het op zich met de veiligheid wel meeviel, het was geen ter plekke in elkaar gezette springlocatie.
Het is m.i. meer de druk die ineens op de kandidaten komt te staan met alle voors en tegens waardoor dit niet goed is afgelopen. Toen Sven als eerste sprong hoorde je de begeleider nog zeggen dat hij het touw moest vastpakken en tijdens de sprong moest weggooien. Anke stond zichzelf enorm op te peppen om te springen en sprong toen snel, in een soort van reflex, zodat het maar gedaan was.
Als je daar vrijwillig gaat springen, zonder opdracht en tijdsdruk, dan is het waarschijnlijk andere koek en kan je je beter voorbereiden…
Anke vroeg toch vlak voordat ze sprong of ze het touw moest weggooien of verwar ik haar nu met Uma?quote:Op maandag 25 april 2022 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat het op zich met de veiligheid wel meeviel, het was geen ter plekke in elkaar gezette springlocatie.
Het is m.i. meer de druk die ineens op de kandidaten komt te staan met alle voors en tegens waardoor dit niet goed is afgelopen. Toen Sven als eerste sprong hoorde je de begeleider nog zeggen dat hij het touw moest vastpakken en tijdens de sprong moest weggooien. Anke stond zichzelf enorm op te peppen om te springen en sprong toen snel, in een soort van reflex, zodat het maar gedaan was.
Als je daar vrijwillig gaat springen, zonder opdracht en tijdsdruk, dan is het waarschijnlijk andere koek en kan je je beter voorbereiden…
Ze wist het ook wel, maar ze deed het gewoon niet.quote:Op maandag 25 april 2022 19:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anke vroeg toch vlak voordat ze sprong of ze het touw moest weggooien of verwar ik haar nu met Uma?
Dan had de productie dus juist hier beter niet voor gekozen, vind ik dan.quote:Op maandag 25 april 2022 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is ook zoals je zei een beetje vragen om problemen. Ze zal vast niet de eerste zijn die het vergeet, bijvoorbeeld door zenuwachtigheid.quote:Op maandag 25 april 2022 19:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze wist het ook wel, maar ze deed het gewoon niet.
Het lijkt me sowieso ook een onnatuurlijke handeling om een touw dat je vast hebt weg te gooien als je ergens de diepte in springt.quote:Op maandag 25 april 2022 19:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is ook zoals je zei een beetje vragen om problemen. Ze zal vast niet de eerste zijn die het vergeet, bijvoorbeeld door zenuwachtigheid.
Ik denk dat dat een juiste conclusie is.quote:Op maandag 25 april 2022 19:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dan had de productie dus juist hier beter niet voor gekozen, vind ik dan.
Ja preciesquote:Op maandag 25 april 2022 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een juiste conclusie is.
Met maar 2 minuten bedenktijd en het wel of niet spekken van de pot moet je er niet nog meer kopzorgen bij hebben. Spanning is goed voor het programma, maar het moet allemaal wel veilig gebeuren…
Het is idd wel een ernstige blessure, ik mag hopen dat niet iedere week daar iemand iets breekt.quote:Op maandag 25 april 2022 20:47 schreef noodgang het volgende:
Ik denk dat het vooral botte pech is. Als dat een vaste attractie is waar vaak mensen (toeristen) dit soort sprongen doen zal t aantal ongelukken echt wel meevallen. Net de pech om heel raar in dat touw verstrikt te raken.
Wel enorm zuur zeg
En breng daarmee 1250 in de pot. Voor de Mol maakt het niks uit of er nu wel of niet pasvragen gewonnen kunnen worden dus laat de kandidaat maar flink liegen. Lijkt me dat de Mol geen extra geld in de pot wil.quote:Op dinsdag 26 april 2022 09:28 schreef MadMaster het volgende:
Wat ik vooral bijzonder vond was de reden dat Sven tijdens de Groundhog Day opdracht niet in het team dat tegen een stootje kon wilde zitten, wegens gammele schouders en zo.
Later springt hij in een strak harnas gegespt redelijk soepel van een berg af...
Aan de andere kant zou ik mezelf als ik de Mol was zoiets tofs niet ontzeggen hoor, dan maar geld in de potquote:Op dinsdag 26 april 2022 14:59 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
En breng daarmee 1250 in de pot. Voor de Mol maakt het niks uit of er nu wel of niet pasvragen gewonnen kunnen worden dus laat de kandidaat maar flink liegen. Lijkt me dat de Mol geen extra geld in de pot wil.
Ja, klopt, gebeurt regelmatig dat de mol bij zo'n opdracht geld in de pot brengt omdat het het sowieso graag willen doen. Snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou ik mezelf als ik de Mol was zoiets tofs niet ontzeggen hoor, dan maar geld in de pot
Yens doet eigenlijk precies hetzelfde als Sven, alleen kregen we van Sven een lange uitleg te horen waarom hij het niet wilde doen. Yens zei alleen dat hij er schrik van had maar diezelfde Yens springt tijdens de tweede opdracht zonder een seconde te twijfelen van een berg af.quote:Op dinsdag 26 april 2022 15:09 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou ik mezelf als ik de Mol was zoiets tofs niet ontzeggen hoor, dan maar geld in de pot
Sven verklootte ook 2 van de antwoorden tijdens de Groundhog Day opdracht, waardoor ze steeds terug moesten, terwijl de klok rustig doortikte…quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:40 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Yens doet eigenlijk precies hetzelfde als Sven, alleen kregen we van Sven een lange uitleg te horen waarom hij het niet wilde doen. Yens zei alleen dat hij er schrik van had maar diezelfde Yens springt tijdens de tweede opdracht zonder een seconde te twijfelen van een berg af.
Bij de bananenopdracht pakte hij wel steeds de juiste antwoorden, ook bij vragen waarbij je heel gemakkelijk en geloofwaardig een foute kunt pakken (die logica-vraag en de Chiquita-vraag).quote:Op dinsdag 26 april 2022 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sven verklootte ook 2 van de antwoorden tijdens de Groundhog Day opdracht, waardoor ze steeds terug moesten, terwijl de klok rustig doortikte…
Je treft wel een heel bizar seizoen! Maar inderdaad echt stukken leuker dan de NL versie h. Ik denk alleen echt niet dat Emanuelle de mol is. Yens lijkt me de meest voor de hand liggende optie op dit moment, al sluit ik Uma ook nog niet helemaal uit.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:30 schreef Sorella het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik de mol belgie zie maar veel leuker als de nederlandse wie is de mol.
Oja, Emanuelle is de mol
De Mol is echt veel leuker en spannender gemaakt.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:30 schreef Sorella het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik de mol belgie zie maar veel leuker als de nederlandse wie is de mol.
Oja, Emanuelle is de mol
Wat hebben die een TOP tijd! Dan begrijp je ook wel hoe erg ze naar elkaar groeien, en hoe lastig dat mentaal is als mol lijkt me.quote:
Er is ook wel eens een seizoen dat de mol het tot het einde volhoudt en er geen kandidaten door ongelukken afvallen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:30 schreef Sorella het volgende:
Oja, Emanuelle is de mol
Vooral Griekenland 2 jaar geleden is erg de moeite waard, vooral vanwege deze baas:quote:Op donderdag 28 april 2022 11:08 schreef Sorella het volgende:
Ik vind het met de onbekende kandidaten al leuker (wat ik eigenlijk niet verw8 had) en de opdrachten vind ik ook veel leuker.
Vorige seizoenen ook maar bekijken
quote:Op donderdag 28 april 2022 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vooral Griekenland 2 jaar geleden is erg de moeite waard, vooral vanwege deze baas:
[ afbeelding ]
Ik vond die ZUid Afrika ook leuk!quote:Op donderdag 28 april 2022 11:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vooral Griekenland 2 jaar geleden is erg de moeite waard, vooral vanwege deze baas:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:46 schreef tralalala het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
je mag me aanraken
Geniaal seizoenquote:Op zaterdag 30 april 2022 22:50 schreef Sorella het volgende:
Ik ben nu het seizoen met de priester aan het kijken (s06, 1 t/m 5 kan ik niet zien).
Toch knap dat ze het een uur vol weten te houden in een grafkist, ik weet niet of mij dat zou lukken.
[ Bericht 9% gewijzigd door SaintOfKillers op 01-05-2022 21:23:50 ]The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:39 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:51 schreef noodgang het volgende:
[..]Ik heb kennelijk ooit iets gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of juist niet…
quote:Op zondag 1 mei 2022 22:02 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Goeie vraag, want...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door jcdragon op 01-05-2022 22:24:00 ]Isn't it ironic, don't you think
quote:Op zondag 1 mei 2022 22:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Goeie vraag, want...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 mei 2022 21:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dat vaak gehad maar ik ben er nu vrij zeker van dat het Yens is. Als het straks niet Yens blijkt te zijn ben ik wel weer typisch 'beetgenomen' la de Vlaamse mol waar ik wel vaker finaal mis zatquote:Op zondag 1 mei 2022 22:50 schreef Legoblokje het volgende:
Ben ik de enige die echt geen idee meer heeft wie de mol is?
Ja, dat heb ik ook. Het is voor mij overduidelijk dat het Yens is, maar tegelijkertijd weet ik dat het nooit zo duidelijk kan zijn en dat ik er weer met open ogen in trapquote:Op zondag 1 mei 2022 22:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak gehad maar ik ben er nu vrij zeker van dat het Yens is. Als het straks niet Yens blijkt te zijn ben ik wel weer typisch 'beetgenomen' la de Vlaamse mol waar ik wel vaker finaal mis zat
Knap dat je dat hebt weten te ontwijken want ik heb het gevoel dat we dood zijn gegooid met dat soort onzinquote:Op zondag 1 mei 2022 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb kennelijk ooit iets gemist.
Of juist niet…
Ik heb al jaren niet meer naar WIDM gekekenquote:Op zondag 1 mei 2022 23:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Knap dat je dat hebt weten te ontwijken want ik heb het gevoel dat we dood zijn gegooid met dat soort onzin
Ik kijk al die aftershows nooit, voegt m.i. niks toe…quote:Op zondag 1 mei 2022 23:22 schreef Moira het volgende:
[..]
Knap dat je dat hebt weten te ontwijken want ik heb het gevoel dat we dood zijn gegooid met dat soort onzin
Ik neig inmiddels ook naar Uma. Na de vorige aflevering zat ik nog op Yens, maar die was nu wel heel erg obvious bezig...quote:Op maandag 2 mei 2022 12:05 schreef Mansjester het volgende:
Ik denk dat het Uma is, al een paar afleveringen
Da was geen aftershowquote:Op maandag 2 mei 2022 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kijk al die aftershows nooit, voegt m.i. niks toe…
Ook dat soort onzin onderdelen skip ik.quote:Op maandag 2 mei 2022 12:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Da was geen aftershowDa was gewoon opvulling van de finale-aflevering zelf waar ze ipv molacties lieten zien of behind-the-scenes-gesprekken met de kandidaten gewoon Ron Boszhard buiten aan kindertjes lieten vragen wie zij denken dat de mol was
![]()
Er zal ongetwijfeld over nagedacht zijn.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:39 schreef Slobeend het volgende:
Maar als de kandidaten pas volgende week hun eliminatietest doen hebben ze een x aantal maanden kunnen nadenken en daarbij alle afleveringen kunnen kijken, toch opmerkelijk.
Misschien hebben ze daar nog die test gedaan??quote:Op maandag 2 mei 2022 18:39 schreef Slobeend het volgende:
Maar als de kandidaten pas volgende week hun eliminatietest doen hebben ze een x aantal maanden kunnen nadenken en daarbij alle afleveringen kunnen kijken, toch opmerkelijk.
Ze hebben de test al gedaan maar de uitslag geeft een error en wordt dus volgende week bekend gemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2022 18:39 schreef Slobeend het volgende:
Wel alleen als je in Belgi zelf of via VPN kijkt…quote:Kom in de sfeer voor de finale
Op Play 247 kan je nu kijken naar een marathon van De Mol:
Seizoen 4: vanaf zondagavond 1 mei.
Seizoen 5: vanaf maandag 2 mei om 20u.
Seizoen 6: vanaf dinsdag 3 mei om 20u.
Seizoen 7: vanaf woensdag 4 mei om 20u.
Seizoen 8: vanaf donderdag 5 mei om 20u.
Seizoen 9: vanaf vrijdag 6 mei om 20u.
Seizoen 10: vanaf zaterdag 7 mei om 20u.
https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-s10/de-mol-247
Op zondag 8 mei schakelen we live over naar de rode loper op Paleis 12 met presentator & Cafbaas Dennis Xhat
Stom.....dat wordt dus een avond/maandag zonder social media, mijn mobiel accepteert echt geen vpn....quote:Op maandag 2 mei 2022 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel alleen als je in Belgi zelf of via VPN kijkt…
En ze hadden ook allemaal heel toevallig een verschillende molquote:Op maandag 2 mei 2022 12:29 schreef Moira het volgende:
[..]
Da was geen aftershowDa was gewoon opvulling van de finale-aflevering zelf waar ze ipv molacties lieten zien of behind-the-scenes-gesprekken met de kandidaten gewoon Ron Boszhard buiten aan kindertjes lieten vragen wie zij denken dat de mol was
![]()
Lijkt me eigenlijk wel, Belgi is in principe tweetalig.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:26 schreef Sorella het volgende:
Het enige waar ik me aan erger bij uma is dat te pas en te onpas putain roepen, zou ze wel weten dat dat hoer betekent ? Ik denk het niet.
Jammer genoeg staan niet alle afleveringen er meer op staan van seizoen 4 en 5.quote:Op maandag 2 mei 2022 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel alleen als je in Belgi zelf of via VPN kijkt…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
Ik d8 dat het meer richting spaans ging.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk wel, Belgi is in principe tweetalig.
Is het niet gewoon Frans?quote:Op maandag 2 mei 2022 22:12 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik d8 dat het meer richting spaans ging.
Ik kan alleen vanaf seizoen 6 kijken op goplay
Ik zit sinds vorige week ook behoorlijk zeker op Yens, ik vind het ook behoorlijk obvious eigenlijk, dus misschien is hij het dan juist weer niet.quote:Op zondag 1 mei 2022 22:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik heb dat vaak gehad maar ik ben er nu vrij zeker van dat het Yens is. Als het straks niet Yens blijkt te zijn ben ik wel weer typisch 'beetgenomen' la de Vlaamse mol waar ik wel vaker finaal mis zat
het betekent naast hoer ook verdomme etc etcquote:Op maandag 2 mei 2022 21:26 schreef Sorella het volgende:
Het enige waar ik me aan erger bij uma is dat te pas en te onpas putain roepen, zou ze wel weten dat dat hoer betekent ? Ik denk het niet.
Dat is een vrij standaard uitdrukking voor ‘verdomme’ in het Frans hoor.quote:Op maandag 2 mei 2022 21:26 schreef Sorella het volgende:
Het lijkt ook nog te beginnen met een opdracht op de Canarische eilanden, dus ik dat het ook wel mee gaat vallen.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die niet zo'n moeite heeft met die live-ontknoping? Zou dat pas vervelend gaan vinden als ze dat in plaats van de renieaflevering doen (zoals in Nederland), maar hier is het gewoon de laatste "reguliere" aflevering toch.
Ik vind het ook niet zo’n ramp, ben vooral heel benieuwd, ook naar hoe het voor de deelnemers moet zijn om zolang op het laatste deel te moeten wachten.quote:Op maandag 2 mei 2022 22:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik de enige die niet zo'n moeite heeft met die live-ontknoping? Zou dat pas vervelend gaan vinden als ze dat in plaats van de renieaflevering doen (zoals in Nederland), maar hier is het gewoon de laatste "reguliere" aflevering toch.
't interessante is wel dat in de molbiecht ook putain geroepen werd (maar ondertiteld als verdomme)quote:Op maandag 2 mei 2022 21:26 schreef Sorella het volgende:
Bij dat fluiten zou ik echt net Yens geweest zijn, zelfs nu ik het aan het kijken was kon ik er totaal niets van volgen, en als ik daar zelf gestaan zou hebben al helemaal nietquote:Op dinsdag 3 mei 2022 07:25 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik hoop echt niet dat het Yens is. Zijn gedrag tijdens deze aflevering zou gewoon Mol-onwaardig zijn. Laat hem dan aub een kandidaat zijn die opzettelijk aan het Mollen was.
Het huilen van Uma....Dit is toch niet de eerste keer dat ze voor zichzelf kiest en daarmee een opdracht eigenlijk verpest? Ze kiest altijd voor zichzelf.
Gelukkig is Manu eruit. Leuke meid maar als kandidaat heeft ze toch ontzettend weinig bijgedragen. Nu heb je tenminste drie kandidaten over die alledrie de Mol nog kunnen zijn. Bij haar had je nooit dat gevoel.
Nee, laat het dan maar hopelijk Sven zijn. Met zijn soms saaie Rain Man-achtige gedrag zou hij in ieder geval voor mij een verrassende Mol zijn.
Ik vond de opdracht met het fluiten wel ontzettend lastig. Ik zou ook totaal niet weten wat voor woorden die vent nou allemaal aan het fluiten was.![]()
Wel leuk dat ze bij Caf de Mol aan het analyseren waren wie van de drie overgebleven kandidaten het woordje "verdorie" zou kunnen hebben gebruikt tijdens de ontmoeting met zijn/haar partner.
Volgens mij is dat een reactie van de makers naar aanleiding van de kritiek op vorig seizoen, waarin er nogal met pasvragen en vrijstellingen werd gestrooid volgens de kijkers.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:14 schreef The_Playmaker het volgende:
Nu alle "normale" opdrachten geweest zijn, verrast het me wel dat er dit seizoen vrij weinig opdrachten waren waarbij pasvragen of vrijstellingen gewonnen konden waren. Volgens mij waren dat er in voorgaande seizoenen meer.
Sowieso zijn ze daar in Belgi minder een fan van dan hier.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:10 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een reactie van de makers naar aanleiding van de kritiek op vorig seizoen, waarin er nogal met pasvragen en vrijstellingen werd gestrooid volgens de kijkers.
En gelukkig ook van het woord 'bondje'quote:Op dinsdag 3 mei 2022 14:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sowieso zijn ze daar in Belgi minder een fan van dan hier.
Denk ik ook. Misschien dat ze de aflevering dat Philippe stopte wel iets met vrijstellingen/pasvragen gedaan dat nu vervangen werd door het kiezen van de nieuwe mol bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2022 13:47 schreef Tijn het volgende:
Ik denk eigenlijk dat er nog flink gesleuteld is aan de opdrachten terwijl het seizoen al bezig was, omdat ze met zoveel pech te maken hadden. Al met al een wonder wat ze er nog van hebben weten te maken.
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:13 schreef Legoblokje het volgende:
Inmiddels bevestigd dat de livestream zondag vanaf 19:55 op GoPlay te volgen is
Gewoon open, het is gewoon te volgen als vanouds.quote:Op vrijdag 6 mei 2022 12:17 schreef Felagund het volgende:
Wel dan alleen toegankelijk via VPN, of is die helemaal open?
quote:Op vrijdag 6 mei 2022 11:13 schreef Legoblokje het volgende:
Inmiddels bevestigd dat de livestream zondag vanaf 19:55 op GoPlay te volgen is
Enerzijds zou je kunnen zeggen dat het een gevolg is van de soms wat riskante opdrachten. Anderzijds is Neele natuurlijk uitgevallen bij een opdracht die helemaal niet riskant was. En die van Anke viel ook wel mee. Dat duiken leek me veel gevaarlijker.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 09:21 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon drie (!) uitvallers door lullige dingen buiten eliminaties om, wat zuur zeg.
Aldus de boodschap op FB…quote:Morgen is het eindelijk zover. Dan spelen Sven, Uma en Yens de langverwachte finale van #DeMol. 🙌
Nu zondag, live vanuit Paleis 12, vanaf 19u55 op Play4 en op GoPlay.
➡ Opgelet: op GoPlay kan je enkel live kijken en niet later inpikken. Mis niets en volg de onthulling live op zondagavond.
Logisch wel toch?quote:
Misschien logisch, maar aangezien we hier gewend zijn om pas later online terug te kijken en dan vanaf het begin te starten, wat morgen dus niet gaat, heb ik het maar even gepost...quote:
Ah ja, goed gedaan van jequote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien logisch, maar aangezien we hier gewend zijn om pas later online terug te kijken en dan vanaf het begin te starten, wat morgen dus niet gaat, heb ik het maar even gepost...
Ik had ook ergens gehoord dat dat deze week weer opnieuw mogelijk was in de aanloop naar de finale maar kan het nu nergens meer vinden.quote:Op zaterdag 7 mei 2022 20:41 schreef Japepk het volgende:
Was er nou nog een manier om seizoen 4 en 5 terug te kijken? Argentini en Zuid Afrika?
Ja, op een speciale site van goplay, maar daar zit wel een geoblock op. Ik bedoel eigenlijk een minder conventionele manier, iemand die ze gewoon gedownload heeft ofzoquote:Op zondag 8 mei 2022 09:04 schreef trui het volgende:
[..]
Ik had ook ergens gehoord dat dat deze week weer opnieuw mogelijk was in de aanloop naar de finale maar kan het nu nergens meer vinden.
Er was jarenlang een linkje naar een stackfile van brtdm ofzo (die heeft hier ook een enkele keer gepost), maar ik geloof dat die allemaal niet meer werktenquote:Op zondag 8 mei 2022 11:12 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ja, op een speciale site van goplay, maar daar zit wel een geoblock op. Ik bedoel eigenlijk een minder conventionele manier, iemand die ze gewoon gedownload heeft ofzo
Huh wat is dit dan. Bedoelen ze dat je de laatste aflevering niet later terug kan kijken?Ik kan niet live kijken,dus dan ben ik de lul?quote:Op zaterdag 7 mei 2022 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien logisch, maar aangezien we hier gewend zijn om pas later online terug te kijken en dan vanaf het begin te starten, wat morgen dus niet gaat, heb ik het maar even gepost...
Dat wel, maar omdat het een live uitzending is zal deze pas veel later dan normaal terug te kijken zijn dan eerdere weken:quote:Op zondag 8 mei 2022 11:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Huh wat is dit dan. Bedoelen ze dat je de laatste aflevering niet later terug kan kijken?Ik kan niet live kijken,dus dan ben ik de lul?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |