Dat zeiden wij vanaf dag 1 alquote:Op dinsdag 12 april 2022 23:05 schreef Meke het volgende:
Ik weet trouwen niet of ik de enige ben met Moriarty-vibes bij Philippe, maar zeker in z'n afscheidsfilmpje zie ik het![]()
[ afbeelding ]
Wat heeft Mark gedaan?quote:Op woensdag 13 april 2022 00:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Gelachen. Maar in elk geval is Mark Versteden nu (nog meer) een bekende Nederlander en is die weer een stap dichter om mee te doen met de Nederlandse versie (liever niet).
En zijn de complotdenkers van seizoen 5 NL ook weer blij.
Nou ja, eindelijk 2 mollen voor jullie. Ik ga maar slapen. Het was plezant nieuws.
De finale is op 8 mei. Dus nog 4 afleveringenquote:Op dinsdag 12 april 2022 19:21 schreef trui het volgende:
[..]
volgens mij hebben de Belgische seizoenen maar 8 afleveringen inclusief de finale. de 9e is de terugblikaflevering. Dus dan zouden we nu echt precies op de helft zitten. Maar ik kan me vergissen hoor.
4quote:Op vrijdag 15 april 2022 20:25 schreef jcdragon het volgende:
[..]
De finale is op 8 mei. Dus nog 4 afleveringen
Ik vond het eerlijk gezegd maar een zacht ei...Jammer dat ze hem gekozen hebben als molquote:Op zaterdag 16 april 2022 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zielig van die opgevende mol. Heb het echt met hem te doen
Ik verbaas me dat ze met zoveel testen, screenen en voorbereiding idd tot deze mol gekomen zijn..quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd maar een zacht ei...Jammer dat ze hem gekozen hebben als mol
Als het hem was gelukt was het een goeie geweest, ik had het niet achter hem gezocht iig.quote:Op zaterdag 16 april 2022 17:12 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vond het eerlijk gezegd maar een zacht ei...Jammer dat ze hem gekozen hebben als mol
Mwah, dat is niet zo moeilijk. Wij zijn net klaar met kijken (als in, echt net een uurtje geleden) en we hadden hier helemaal niks van gezien tot we het in de aflevering zagen. Als je niet allerlei media opzoekt is het prima te missen, blijkbaarquote:Op dinsdag 12 april 2022 07:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou het aan de andere kant knap vinden als je na alle commotie en berichtgevingen via alle media (tot nieuwsberichten op de radio en TV aan toe!) na zondagavond nog niet zou weten dat de Mol er mee gestopt is….
Ik vind het ook wel sneu voor hem hoor. En het is gewoon jammer. Hij lijkt me veel te lief en te soft om te mollen.quote:Op zaterdag 16 april 2022 19:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als het hem was gelukt was het een goeie geweest, ik had het niet achter hem gezocht iig.
Naja... zoiets kan gebeuren
Hier ookquote:Op zondag 17 april 2022 19:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hopelijk zo om 20.20 uur online, benieuwd naar komende aflevering!
Apart, want het was echt op veel media te zienquote:Op zaterdag 16 april 2022 23:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, dat is niet zo moeilijk. Wij zijn net klaar met kijken (als in, echt net een uurtje geleden) en we hadden hier helemaal niks van gezien tot we het in de aflevering zagen. Als je niet allerlei media opzoekt is het prima te missen, blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2022 20:31 schreef Legoblokje het volgende:
Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar daar kom ik dus eigenlijk nooit (nou ja, Teletekst wel, maar daar staat het natuurlijk niet). Dus nee, als je dat soort dingen niet echt volgt kun je het heel makkelijk missen, gelukkigquote:Op zondag 17 april 2022 20:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Apart, want het was echt op veel media te zienJe hoefde maar de site van de NOS,Telegraaf of NPO te openen en je zag het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op zondag 17 april 2022 21:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
Manmanman, wat maken die Vlamingen er een mooie serie van zegde aflevering van volgende week (de preview) ziet er ook alweer zo gaaf uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 17 april 2022 21:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 april 2022 21:55 schreef zorro28 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zondag 17 april 2022 21:55 schreef zorro28 het volgende:
Die 1e had bij de excecutie dezelfde gespannen blik als tijdens de ondervraging in de laatste opdracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het nieuwe mol-element totaal geen afbreuk doen tot nu toe. Heb wel weer geen idee nu, ook omdat er nu zoveel factoren (en troeven) waren die meespeelden.
Overigens had de mol er bij opdracht 1 eigenlijk belang bij niét verdacht over te komen met t oog op de positie voor opdracht 2..
Dit wordt geen simpele liveshow in Amsterdams park waar iedereen staat te schreeuwen.quote:
Ongetwijfeld. Sowieso is het hier altijd de ontknoping en als ik het goed begrijp hier de finale (met de week erna nog een terugblik)quote:Op zondag 17 april 2022 22:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit wordt geen simpele liveshow in Amsterdams park waar iedereen staat te schreeuwen.
Dit wordt gewoon episch.
quote:Op zondag 17 april 2022 20:53 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk niet dat er hier wel eens programma makers meelezen maar als dat wel zo is, bij deze een staande ovatie van mijn kant. Uit de grond van mijn hart, dit is echt het allermooiste programma wat er is.![]()
quote:Op zondag 17 april 2022 23:31 schreef Tijn het volgende:
Zowel Yens als Anke zijn natuurlijk verdacht omdat ze voor het geld gingen met die koffers. Als ze dan afgeschoten zouden worden, was dat geld uit de pot gegaan. Een zeer interessante optie voor de mol.
quote:Op zondag 17 april 2022 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
maar als ze het geld al niet eens pakken komt het toch veel zekerder niet in de pot? Ik snap het voordeel niet, behalve dan dat ze daardoor wat minder verdacht zouden lijken.quote:Op zondag 17 april 2022 23:31 schreef Tijn het volgende:
Zowel Yens als Anke zijn natuurlijk verdacht omdat ze voor het geld gingen met die koffers. Als ze dan afgeschoten zouden worden, was dat geld uit de pot gegaan. Een zeer interessante optie voor de mol.
Nee, maar als ze werden afgeschoten ging het uit *uit* de pot, he!quote:Op maandag 18 april 2022 10:20 schreef trui het volgende:
[..]
maar als ze het geld al niet eens pakken komt het toch veel zekerder niet in de pot? Ik snap het voordeel niet, behalve dan dat ze daardoor wat minder verdacht zouden lijken.
oh dat had ik niet in de gaten! Dat is inderdaad wel heel aanlokkelijk dan ja.quote:Op maandag 18 april 2022 10:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar als ze werden afgeschoten ging het uit *uit* de pot, he!
Ik denk dat ze altijd rekening houden met zo'n scenario, de mol kan immers ook geblesseerd raken ofzo.quote:Op zondag 17 april 2022 22:22 schreef MadMaster het volgende:
Vooraf had ik eigenlijk weinig zin in het vervolg na vorige week, maar ik zit er toch weer helemaal in.
Knap van de makers dat ze de spanning toch weer terug hebben weten te brengen…
quote:Op zondag 17 april 2022 21:34 schreef MevrouwCactus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op zondag 17 april 2022 21:44 schreef Legoblokje het volgende:
Ik denk dat het al gepland was, maar ik denk/vermoed ook dat het gedoe met De Mol die naar huis is scripted is. In dit jubileumjaar komen zo'n beetje alle opdrachten uit eerdere seizoenen en in seizoen 7 moest er nog een Mol gekozen worden. Het zou suf zijn geweest als dat weer aan het begin was, dus waarom niet exact in het midden van het seizoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De waterparkopdracht zou zonder mollende bezoeker trouwens een stuk minder zijn.
Naar aanleiding van deze aflevering zit ik volledig op Anke. De Mol heeft sowieso geen jokers gepakt in de laatste opdracht. Afgaande op het stemgeluid in de briefing streep ik Uma en Manu af (veel te zachte G) en hoor ik Anke's wat hardere G en stem.
Ik denk absoluut niet dat het scripted is. Ik vind het ook totaal niet te vergelijken met dat er toen nog geen mol was.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik denk dat het al gepland was, maar ik denk/vermoed ook dat het gedoe met De Mol die naar huis is scripted is. In dit jubileumjaar komen zo'n beetje alle opdrachten uit eerdere seizoenen en in seizoen 7 moest er nog een Mol gekozen worden. Het zou suf zijn geweest als dat weer aan het begin was, dus waarom niet exact in het midden van het seizoen?![]()
De waterparkopdracht zou zonder mollende bezoeker trouwens een stuk minder zijn.
Naar aanleiding van deze aflevering zit ik volledig op Anke. De Mol heeft sowieso geen jokers gepakt in de laatste opdracht. Afgaande op het stemgeluid in de briefing streep ik Uma en Manu af (veel te zachte G) en hoor ik Anke's wat hardere G en stem.
Nee joh, dat kan toch niet? Waarom zou Philippe daarin meegaan?quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
ik denk/vermoed ook dat het gedoe met De Mol die naar huis is scripted is
Er toen moest ook een Mol gekozen worden, inclusief gesprekken met Gilles met bijbehorende "sollicitatievragen". Ik vind het best te vergelijken. De vorige aflevering begon ook met een quote van Elisabet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk absoluut niet dat het scripted is. Ik vind het ook totaal niet te vergelijken met dat er toen nog geen mol was.
Gegarandeerd vijf afleveringen mee mogen? Of hij is deel van de crew. Geen ideequote:Op dinsdag 19 april 2022 09:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee joh, dat kan toch niet? Waarom zou Philippe daarin meegaan?
Ja ik ben bekend met dat seizoen. Maar ik geloof gewoon echt totaal niet dat ze met opzet en mol halverwege het seizoen naar huis laten gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Er toen moest ook een Mol gekozen worden, inclusief gesprekken met Gilles met bijbehorende "sollicitatievragen". Ik vind het best te vergelijken. De vorige aflevering begon ook met een quote van Elisabet.
Ja, ik snap het wel. Veel reality-TV is natuurlijk ook gescript. Maar bij De Mol geloof ik dat niet.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:55 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Gegarandeerd vijf afleveringen mee mogen? Of hij is deel van de crew Geen idee![]()
Het is maar een theorie hč.
Precies. Als dat wél zo was zou ik ook wel meer verwacht hebben aan nieuwe spelelementen of iets dergelijks, nu was het niks anders dan wat je zou verwachten bij een plots uitgevallen Mol (wat natuurlijk altijd kan gebeuren, ook met een blessure of iets dergelijks): mol gaat naar huis en wordt noodgedwongen bekendgemaakt, en er wordt op de meest logische wijze een nieuwe mol gekozen, om vervolgens gewoon door te gaan met het spel, ongetwijfeld grotendeels zoals gepland.quote:Op dinsdag 19 april 2022 09:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ben bekend met dat seizoen. Maar ik geloof gewoon echt totaal niet dat ze met opzet en mol halverwege het seizoen naar huis laten gaan.
Is dat zo? Ik dacht dat ze het geld dan uit de pot hield en dat ervoor zorgde dat het niet uit de pot ging.quote:Op maandag 18 april 2022 10:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, maar als ze werden afgeschoten ging het uit *uit* de pot, he!
Gilles zei dat het uit de pot zou gaan.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat ze het geld dan uit de pot hield en dat ervoor zorgde dat het niet uit de pot ging.
Volgens mij hadden de kandidaten het wel door, ze hebben het tenminste tijdens de opdracht besproken.quote:Op dinsdag 19 april 2022 12:47 schreef Slobeend het volgende:
Dat was toch gewoon heel duidelijk? Geld in de pot of uit de pot.
Normaal gesproken gaat de Mol voor het geld. Een opdracht waarbij je geld uit de pot kunt halen, die laat je niet links liggen. Vooral een nieuwe Mol die nog maar vier afleveringen heeft om te kunnen mollen. Je neemt een grote gok door het niet te doen en hopen dat de kandidaten voor het geld gaan. Want het was te verwachten dat Bert, Uma en Sven voor pasvragen zouden gaan en eigenlijk ook dat Manu iedereen zou afknallen.quote:Op zondag 17 april 2022 23:31 schreef Tijn het volgende:
En dat lasergamen is misschien leuk voor de deelnemers, maar het is altijd slecht en obscuur in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 19 april 2022 16:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik vind widm belgie toch echt een paar levels leuker dan de Nederlandse versie. Leukere spellen en deelnemers. Bij de NL versie zitten alle deelnemers altijd te wachten op 't lasergame, hier airsoften met een extra draai eraan!
Wat moeten ze ook doen zonder de mayonaise van de groep?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:34 schreef heywoodu het volgende:
Ik begin te vrezen dat er geen Molletje meer komt na de manier waarop de vorige afliep
Huh hoezo?quote:Op donderdag 21 april 2022 16:34 schreef heywoodu het volgende:
Ik begin te vrezen dat er geen Molletje meer komt na de manier waarop de vorige afliep
Dat hoop ik niet, dat vind ik altijd zo'n laffe streek. Hoe moet iemand de Mol vinden als de Mol in de eerste aflevering niet eens mollenacties uitvoert?quote:Op zondag 17 april 2022 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
Het kan ook heel goed natuurlijk dat de nieuwe mol juist even een opdracht goed wil doen omdat iedereen elkaar zo ontzettend in de gaten houdt. Er even inkomen.
Nou, Gilles vertrok samen met Philippe en vervolgens is er geen nieuwe aflevering meer geweest deze weekquote:
Gaat niet over De Mol hč, maar over een YouTubeparodiequote:
Er is toch al een nieuwe aflevering geweest?quote:Op zondag 24 april 2022 12:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou, Gilles vertrok samen met Philippe en vervolgens is er geen nieuwe aflevering meer geweest deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |