abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204420680
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:16 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Hij heeft ook een voor het presidentschap relevante universitaire studie (rechten) gedaan. Dom zal 'ie niet zijn.

Goede combinatie, dat n voormalig acteur zijn.
Het is ook een enorm zwaktebod om Zelensky aan te vallen op zijn uitstekende danskwaliteiten.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_204420685
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 01:35 schreef Za het volgende:

[..]
Veel kinderen en jongeren zijn depressief geworden en geven aan heden angst te hebben, waarom zou je gaan staan toejuichen dat ze vervolgens in een oorlog worden getrokken, of op zijn minst een economische en energie crisis, door deze acteur/danser die dagelijks zijn eisen overal vrijelijk kan etaleren.
Ik wist helemaal niet dat de Oekrane als eerste Moskou heeft gebombardeerd. Zal de MSM wel weer verzwijgen.
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 07:18:38 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204420686
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 06:51 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Ja want dan stoppen ze magisch met vechten ineens
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204420695
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 01:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Twee jaar lang een mondkapje moeten dragen in de Appie en de kroegen een uurtje eerder dicht.
Wat hebben we toch ondraaglijk geleden. De Oekraners hebben het in verhouding maar makkelijk.

Waarom zijn het de wappies trouwens die allemaal achter de Russen staan in deze oorlog?
Wappies houden van sterke leiders. En Poetin is zo'n sterke leider.
Kijk voor de aardigheid op BNW, daar is de Oekrane topic een tijdje op slot gegaan omdat de verheerlijking van Rusland kennelijk zelfs voor BNW te ver ging.
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_204420703
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ik wist helemaal niet dat de Oekrane als eerste Moskou heeft gebombardeerd. Zal de MSM wel weer verzwijgen.
In Oekrane wonen geen kinderen, dus Poetin heeft het volste recht om dat land plat te gooien om zijn zin te krijgen.
pi_204420721
Oekraense boeren hebben tank pulling ff op laag vuurtje gezet. Zijn druk bezig met zaaien/oogsten. Ze verwachten 80% opbrengst.

https://nos.nl/liveblog/2(...)rusland-van-genocide
pi_204420728
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 22:57 schreef Salina het volgende:

[..]
Dit heb je gejat van mijn onderschrift?
Nee, ik heb het wel eens een paar keer voorbij zien komen denk ik. Het zal wel een uitspraak zijn die aan meerdere wijsgeren wordt toegeschreven. Maar ik heb jouw onderschrift nooit nader genspecteerd.
pi_204420737
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kijk voor de aardigheid op BNW, daar is de Oekrane topic een tijdje op slot gegaan omdat de verheerlijking van Rusland kennelijk zelfs voor BNW te ver ging.
Wappies zijn uitermate korte termijn denkende sukkels die denken van sterke leiders te houden, totdat ze geconfronteerd worden met een sterke leider en slachtoffer worden van zijn beleid dan vluchten ze naar het complot met de volgende sterke leider die hun nieuwe luchtkastelen voorspiegelt. :D
pi_204420748
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2022 23:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
De EU en de NAVO hadden met hun ideologische poten van Oekrane af moeten blijven.
Onzin, Oekrane had niet moeten aarzelen toen het moment er was om toe te treden en NAVO had geen veto moeten uitspreken tegen hun lidmaatschap.
Nu plukt Oekrane daar de zure vruchten van en krijgen alle andere landen die wl kozen voor lidmaatschap hun gelijk.
En de NAVO en EU hun gelijk om in de wens van die landen te voldoen.
  woensdag 13 april 2022 @ 07:46:06 #210
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204420807
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Wappies zijn uitermate korte termijn denkende sukkels die denken van sterke leiders te houden, totdat ze geconfronteerd worden met een sterke leider en slachtoffer worden van zijn beleid dan vluchten ze naar het complot met de volgende sterke leider die hun nieuwe luchtkastelen voorspiegelt. :D
De grootste grap is nog wel dat sommige van die wappies maar wat graag de Nederlandse regering (vaccinatie-dictatuur!!!!!) afgezet hadden om ze vervolgens voor 'tribunalen' te slepen, maar wanneer een regering daadwerkelijk opstapt onder druk van het volk dat als argument gebruiken om de Russische inval te legitimeren want een land verliest dan zijn soevereiniteit. Of zo.

_O-
Huilen dan.
  woensdag 13 april 2022 @ 07:49:35 #211
8369 speknek
Another day another slay
pi_204420824
twitter

Russische leger about to get a very bad day.

Range van meer dan 2000km, dus ze kunnen ook rustig Rusland binnenvliegen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 07:50:01 #212
236264 crew  capricia
pi_204420828
Ik heb zo de indruk dat veel mensen die willen dat Oekrane het maar opgeeft en dat we ons er maar niet mee moeten bemoeien, eigenlijk heel bang zijn.
Dat als we Putin zijn zin niet geven, dat er dan een derde wereldoorlog ofzo komt.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_204420832
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:50 schreef capricia het volgende:
Ik heb zo de indruk dat veel mensen die willen dat Oekrane het maar opgeeft en dat we ons er maar niet mee moeten bemoeien, eigenlijk heel bang zijn.
Dat als we Putin zijn zin niet geven, dat er dan een derde wereldoorlog ofzo komt.
Klopt, en dat de brandstof onbetaalbaar wordt, etc.
Die kijken alleen naar hun eigen veiligheid en portemonnee, en vinden het geen probleem als Oekrane geofferd moet worden om hun eigen zekerheid in het leven te behouden.
pi_204420834
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2022 23:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
De EU en de NAVO hadden met hun ideologische poten van Oekrane af moeten blijven.
Ja precies, ze hadden gewoon net als je vriendje Poetin Oekrane met rust moeten laten en met respect moeten behandelen

:')
pi_204420836
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:49 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Russische leger about to get a very bad day.

Range van meer dan 2000km, dus ze kunnen ook rustig Rusland binnenvliegen.
Vliegen die ook zo langzaam dat ze makkelijk neergehaald kunnen worden? Rusland zal nog wel luchtafweer en vliegtuigen hebben.
pi_204420854
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
De grootste grap is nog wel dat sommige van die wappies maar wat graag de Nederlandse regering (vaccinatie-dictatuur!!!!!) afgezet hadden om ze vervolgens voor 'tribunalen' te slepen, maar wanneer een regering daadwerkelijk opstapt onder druk van het volk dat als argument gebruiken om de Russische inval te legitimeren want een land verliest dan zijn soevereiniteit. Of zo.

_O-
Plus dat de VS nooit landen als Irak, Afghanistan, Libi, Syri had mogen binnenvallen, maar Rusland mag wel Oekrane platgooien omdat dat land een andere koers op gaat dan Rusland wil.
Verder hoor je ze nooit over Tsjetsjeni, Georgi, Syri, etc...
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 07:55:04 #217
5428 crew  miss_sly
pi_204420856
quote:
Ik heb ook de indruk dat dat wel de belangrijkste drijfveer is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204420871
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 03:18 schreef Za het volgende:

[..]
Zelensky waarschuwt voor “derde wereldoorlog” als onderhandelingen met Poetin mislukken
De Oekraense president Volodymyr Zelensky is klaar om met Vladimir Poetin aan de onderhandelingstafel te gaan zitten. Dat heeft hij zondag gezegd tijdens een interview met de Amerikaanse nieuwszender CNN. Maar als de onderhandelingen mislukken, zou dat het begin van de derde wereldoorlog zijn, waarschuwde hij.
Wat zou jij doen als je 6 dagen per week door tien man in elkaar geslagen wordt en elke 7e dag komen diezelfde tien mannen je moeder verkrachten?
pi_204420874
quote:
Kijkend naar wie het zijn is mijn indruk dat ze veelal gewoon napraten wat ze net gezien hebben op Twitter of Facebook en dan met een stukje motivated reasoning "hun" standpunt verdedigen.

[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 13-04-2022 08:05:39 ]
pi_204420886
quote:
Terwijl de geschiedenis ons leert dat een autoritaire leider maar geven wat ie wil nou niet bepaald het recept is om een wereldoorlog te voorkomen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 08:07:15 #221
236264 crew  capricia
pi_204420919
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:00 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Kijkend naar wie het zijn is mijn indruk dat ze veelal gewoon napraten wat ze net gezien hebben op Twitter of Facebook.
Liefde, vrijheid, geen dictatuur..geldt alleen voor ons kennelijk. Andere volkeren hebben daar geen recht op.

Ik vind het vooral veel argumenten ingegeven door angst.
Waar is het idee dat een democratisch land zelf zijn toekomst mag bepalen?
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_204420929
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 07:20 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zelensky is toch ook een sterke leider?
Dat maakt heel veel mensen een wappie.
Pas als je ze allebei verguist ben je geen wappie. :Y
Vakman pur sang
pi_204420937
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee, dat is een halve gare nicht die op hoge hakken aan het dansen is.
pi_204420946
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nee, dat is een halve gare nicht die op hoge hakken aan het dansen is.
Dit vind ik niet kunnen, TR gedaan.
Vakman pur sang
pi_204420949
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat maakt heel veel mensen een wappie.
Pas als je ze allebei verguist ben je geen wappie. :Y
Zelensky is niet het "prototype" leider.
Heeft geen dictator trekjes en is nooit "opgeleid/klaargestoomt" als politicus.

Ik denk oprecht dat het gewoon een "simpele" man is die eigenlijk het liefst gewoon acteert en zijn vrije tijd met vrouw en kinderen in een park doorbrengt maar geeft om zijn land en volk.
Dat maakt hem ws ook zo'n sterk leider.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')