abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 13:13:25 #2
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204413021
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Tja, je hebt gelijk hoor, maar je komt natuurlijk ook niet zomaar van een dictatuur of corrupte bende af. Die houden dan gewoon nieuwe ''eerlijke verkiezingen'', maar verdraaien het natuurlijk alsnog zo dat ze gewoon herkozen worden. Of omdat ze weten dat de bevolking toch bang is, of omdat ze de resultaten gewoon frauderen. Lastig om van zoveel corruptie af te komen.
geschiedenis leert ons dat als een volk echt van een dictator afwil dat die dictaror het nakijken heeft
de Russen vinden het wel best zo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_204413047
quote:
88s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:13 schreef sp3c het volgende:

[..]
geschiedenis leert ons dat als een volk echt van een dictator afwil dat die dictaror het nakijken heeft
Toen ik dat een aantal weken geleden zei werden mensen heel erg boos op mij ;)
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 13:17:21 #4
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204413059
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
had je een tr moeten zetten, ik weet helemaal niks
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 april 2022 @ 13:19:59 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_204413078
quote:

[..]
Ik hoor voornamelijk dat kritische mensen ook in rusland opgepakt worden en verdwijnen.
En mensen kiezen op dat moment voor zichzelf, en houden hun mening voor zich. Uitzonderingen daargelaten.
Maar zolang groepen zich niet verenigen zal putin nog wel blijven zitten waar die zit.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:20:14 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204413081
quote:
88s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
had je een tr moeten zetten, ik weet helemaal niks
Wil je de TT aanpassen? Het is Zelensky.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204413083
quote:

[..]
Tja, die bevolking (groot gedeelte althans) is natuurlijk flink gehersenspoeld, dat is iets wat al generatie op generatie gebeurd. Zo'n bevolking krijg je niet snel zo ver dat ze het systeem massaal omgooien.

En het is ook wel makkelijk om te roepen dat ze gewoon zelf Putin en zijn vriendjes buiten moeten zetten. Zeg daar één verkeerd woord en je leven is al in gevaar daar. Ga er zelf maar eens staan. Niet jij persoonlijk overigens; ''je'' in het algemeen :P
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 13:22:46 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_204413102
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:20 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Tja, die bevolking (groot gedeelte althans) is natuurlijk flink gehersenspoeld, dat is iets wat al generatie op generatie gebeurd. Zo'n bevolking krijg je niet snel zo ver dat ze het systeem massaal omgooien.

En het is ook wel makkelijk om te roepen dat ze gewoon zelf Putin en zijn vriendjes buiten moeten zetten. Zeg daar één verkeerd woord en je leven is al in gevaar daar. Ga er zelf maar eens staan. Niet jij persoonlijk overigens; ''je'' in het algemeen :P
vraag me af of dit zo natuurlijk is

vanuit Russisch perspectief deed Putin tot nog toe weinig fout
pi_204413141
quote:
88s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:22 schreef sp3c het volgende:

[..]
vraag me af of dit zo natuurlijk is

vanuit Russisch perspectief deed Putin tot nog toe weinig fout
Dat is hun perspectief omdat ze daar zijn opgegroeid. Omdat ze die propaganda vanaf jongs af aan al mee krijgen. Het mooie Rusland, het boze westen. Als het volk de woorden van Putin geloofd uiteraard, je zal nooit zeker weten hoe groot de kritische groep is daar; want ja, elk woordje van kritiek kan je leven kosten daar.
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:28:11 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204413154
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:15 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik dacht eerst nog dat Poetin ook een groot deel van Rusland tegen hun wil gegijzeld hield met zijn autoritaire en gewelddadige beleid. Maar de grote meerderheid staat achter hem, blijkt idd wel.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:29:23 #11
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204413162
quote:
Zelensky: Rusland deporteerde honderdduizenden Oekraïners naar 'filtratiekampen'

Rusland heeft volgens premier Zelensky honderdduizenden mensen uit bezette Oekraïense regio's naar 'filtratiekampen' gedeporteerd. Daarmee bedoelt hij gevangenenkampen.

Hij sprak het Litouwse parlement toe en zei verder onder meer dat in alle Oekraïense dorpen en steden waar de Russen langere tijd zaten "de bezetters hetzelfde hebben gedaan als in Boetsja", verwijzend naar de moord op tientallen willekeurige burgers in die stad.
Zorgwekkend als dat zo is :{
  Forum Admin dinsdag 12 april 2022 @ 13:30:03 #12
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204413166
quote:

[..]
Onder de jeugd, zeker de hoger opgeleiden, niet zozeer.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_204413181
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:07 schreef ExTec het volgende:

[..]
It happened on their watch.

Ik vind de vraag in welke mate russen zelf het steunen ook zeer interessant,

Maar uiteindelijk is het aan de russen, en de russen alleen om er voor te zorgen dat er niet tzt weer een debiel in het kremlin land, die lekker opnieuw begint.
Dat laatste sowieso, en ik hoop dat het ze lukt. Ik gun dat land (sowieso elk land) meer vrijheid, moderniteit, etcetera. Indien men dat zelf wenst uiteraard.

Hoeveel mensen dit regime en deze oorlog/militaire actie/speciale actie steunen; tja, dat is de vraag waar we nooit achter komen. Ik geloof die polls voor geen meter. Sowieso, wélke vragen stel je dan in die polls en welke antwoorden verkrijg je?
Er wordt gesteld dat (X noem een getal) % achter de oorlog/speciale actie/whatever staat. Maar wáár staat men dan exact achter?

Kijk, een vraag in de trant van "Bent u het eens met de speciale actie die is opgezet om de Russische bevolking in de Donbass te redden uit de handen van kwaadwillende Oekraïense machten?" is nogal wat anders van opzet dan een vraag in de trant van "Gelooft u dat Oekraïne een Nazi-regime is en vind u dat dit Nazi-regime in Oekraïne omver dient te worden geworpen?" of (sic) "Vind u dat de Oekraïense bevolking bestaat uit nazi's, minderwaardig aan ons is en derhalve uit de weg moet worden geruimd, waarbij ruimte is voor het moedwillig verkrachten van kinderen en baby's en het vermoorden van bejaarden, vrouwen en kinderen?".

Nope, die polls en die percentages zijn niets waard en mag men lekker steken daar waar het licht niet schijnt.

Er zullen vast wel (veel) voorstanders van Putin zijn te vinden. Daar niet van. Al dan niet met het mes op de keel trouwens. Bij gebrek aan informatie en vrijheid. Of bij gebrek aan beter. We leven in een dictatuur tenslotte.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_204413187
Russia ‘using weapons smuggled by Iran from Iraq against Ukraine’

https://www.theguardian.c(...)iraq-against-ukraine

quote:
Russia is receiving munitions and military hardware sourced from Iraq for its war effort in Ukraine with the help of Iranian weapons smuggling networks, according to members of Iranian-backed Iraqi militias and regional intelligence services with knowledge of the process.

RPGs and anti-tank missiles, as well as Brazilian-designed rocket launcher systems, have been dispatched to Russia from Iraq as Moscow’s campaign has faltered in the last month, the Guardian has learned.

An Iranian-made Bavar 373 missile system, similar to the Russian S-300, has also been donated to Moscow by the authorities in Tehran, who also returned an S-300, according to a source who helped organise the transport.

Using the weapons-trafficking underworld would signal a dramatic shift in Russian strategy, as Moscow is forced to lean on Iran, its military ally in Syria, following new sanctions triggered by the invasion of Ukraine.
Zou wel een teken aan de wand zijn als dit inderdaad klopt. Het grote Russische leger is wellicht in zo'n goede staat dat ze wapens uit pauperlanden moeten smokkelen...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2022 13:35:29 ]
pi_204413236
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 12:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Niet vervelend bedoeld, maar je stelt vragen die ik letterlijk benoemd/beantwoord heb in de post die je oorspronkelijk een quote gaf :P Verder ben ik niet in de positie om te bepalen wat Oekraïne moet doen; kan enkel m'n persoonlijke mening geven. En ja, ik denk dan dat niet bij de NAVO gaan wellicht de opoffering is die het minste pijn doet. Vraag is alleen of alleen dat genoeg gaat zijn voor de Russen.
Mijn probleem zit hem in dat je vind dat Oekraïne water bij de wijn moet doen, terwijl als je dat doet die gekke Putin elke keer een stapje verder gaat.

Beste oplossing zou zijn dat Putin en co op 9 mei helemaal van de aardkloot worden geschoten ;-)
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:41:33 #16
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204413245
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 12:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je gaat zo'n brug niet fixen maar je knalt een baily brug neer. Of hoe hun variant ook heet.
Ik denk niet dat je daar versies van hebt die goederen treinen aan kunnen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204413272
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Dat is hun perspectief omdat ze daar zijn opgegroeid. Omdat ze die propaganda vanaf jongs af aan al mee krijgen. Het mooie Rusland, het boze westen. Als het volk de woorden van Putin geloofd uiteraard, je zal nooit zeker weten hoe groot de kritische groep is daar; want ja, elk woordje van kritiek kan je leven kosten daar.
Precies ja, in landen met autoritaire regimes is de publieke opinie niet (goed) meetbaar. Wat de gemiddelde Rus denkt en vindt komen we wellicht nooit achter.
I'll give you something to do
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:44:54 #18
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204413274
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:41 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ik denk niet dat je daar versies van hebt die goederen treinen aan kunnen.
Dan ga je we met vrachtwagens overheen het is niet heel moeilijk allemaal.
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:48:54 #19
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204413310
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Dan ga je we met vrachtwagens overheen het is niet heel moeilijk allemaal.
Gaat alleen een stukje langzamer en misschien hebben ze wel wat gebrek aan vrachtwagens, brandstof en Manpower om alles over te laden. Treinen zijn gewoon zo gruwelijk efficiënt om grote hoeveelheden spul te verplaatsen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 april 2022 @ 13:50:03 #20
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_204413317
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:29 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee joh, dat zijn allemaal nazi's.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:51:48 #21
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204413326
quote:
15s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:50 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Nee joh, dat zijn allemaal nazi's.

Russen op zoek naar nazi's en oorlogmisdadigers
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:54:50 #22
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204413347
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:48 schreef nixxx het volgende:

[..]
Gaat alleen een stukje langzamer en misschien hebben ze wel wat gebrek aan vrachtwagens, brandstof en Manpower om alles over te laden. Treinen zijn gewoon zo gruwelijk efficiënt om grote hoeveelheden spul te verplaatsen.
Natuurlijk maar maak het niet groter als het is.
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:58:12 #23
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204413366
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Natuurlijk maar maak het niet groter als het is.
Nee, en we weten ook niet of deze lijn nou ook voor militair Russisch transport gebruikt wordt. Had liever een foto gezien met een ontspoorde trein in die rivier met een berg Russische tanks.
pi_204413397
quote:
Rusland vergrijst snel en dit is een beproefde taktiek van ze: Omvolken van de ingenomen gebieden met Russen en de oorspronkelijke bewoners uitmoorden en/of enkeltjes ver weg Rusland in geven. Helpt dus ook met de vergrijzing. Na de oorlog zullen er wel aangrijpende artikelen komen over de 'missing children of Ukraine' :{

Ook weer projectie van Thierry met zijn omvolkgelul overigens. Voor zijn grote vriend Putin is dit standaard draaiboek. Dat is de échte boreale omvolker.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_204413422
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:02 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Rusland vergrijst snel en dit is een beproefde taktiek van ze: Omvolken van de ingenomen gebieden met Russen en de oorspronkelijke bewoners uitmoorden en/of enkeltjes ver weg Rusland in geven. Helpt dus ook met de vergrijzing. Na de oorlog zullen er wel aangrijpende artikelen komen over de 'missing children of Ukraine' :{

Ook weer projectie van Thierry met zijn omvolkgelul overigens. Voor zijn grote vriend Putin is dit standaard draaiboek. Dat is de échte boreale omvolker.
"Omvolkgelul" is gewoon racistisch gelul. Wat je ook vaak ziet is dat de mensen die de mond vol hebben over "omvolking" en hoe erg dat wel niet is voor een volk, bijna staan te juichen dat China in het uiterste westen van het land bezig is met een echt omvolkingsprogramma, want ja, die Oeigoeren zijn toch maar moslims. :')

Maja, dit is allemaal nogal offtopic.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204413423
https://www.ukrinform.net(...)kraine-zelensky.html

Walgelijk :r
Die Kut Russen zijn echt te ziek in hun hoofd.
pi_204413469
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:07 schreef quirina het volgende:

Ukrinform het altijd goed geïnformeerde dagblad van Oekraïne.
Vakman pur sang
pi_204413476
twitter

Aan de ene kant wordt heftig gevochten, is het echt oorlog, aan de andere kant proberen ze alles zo snel mogelijk weer op de rails te krijgen. Ze hebben wel een enorme veerkracht, die Oekraïners.
  dinsdag 12 april 2022 @ 14:17:55 #29
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204413477
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:07 schreef quirina het volgende:

Propaganda werkt twee kanten op he.
  dinsdag 12 april 2022 @ 14:20:39 #30
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204413491
twitter
are we infinite or am I alone
  dinsdag 12 april 2022 @ 14:23:06 #31
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_204413505
quote:

[..]
En het vreselijke aan deze conclusie, is dat dit conflict dus niet opgelost kan worden zonder de gemiddelde rus een prijs te laten betalen.

De uitkomst kan niet zijn dat ze zichzelf nu lekker aan het opnaaien zijn, op telegram, variërend van "Het Grote Glorieuze RUS Rijk" tot qua de massa slachting in Bucha "Dat kunnen we weer!" en als het dan straks met een sisser is afgelopen we over gaan tot de orde van de dag, "Nee, dat elkaar opnaaien deed een ander, ik deed dat niet" en braaf alle sancties terug gedraaid worden.

Ze zullen leergeld moeten betalen. En dat geld is vloeibaar en roodkleurig.

History demands it.
&lt;signature here&gt;.
pi_204413518
quote:

Zelensky: Rusland deporteerde honderdduizenden Oekraïners naar 'filtratiekampen'

Rusland heeft volgens premier Zelensky honderdduizenden mensen uit bezette Oekraïense regio's naar 'filtratiekampen' gedeporteerd. Daarmee bedoelt hij gevangenenkampen.

Hij sprak het Litouwse parlement toe en zei verder onder meer dat in alle Oekraïense dorpen en steden waar de Russen langere tijd zaten "de bezetters hetzelfde hebben gedaan als in Boetsja", verwijzend naar de moord op tientallen willekeurige burgers in die stad.]
Ljoedmila Denisova, de commissaris voor de mensenrechten van Verkhovna Rada, zei dat meer dan 700.000 burgers vanuit de oblasten Donetsk en Loehansk naar Rusland zijn gedeporteerd.

"Volgens de Russische Federatie zijn meer dan 700.000 van onze burgers naar Rusland gedeporteerd, naar schatting meer dan 130.000 kinderen", zei Denisova op Radio Svoboda Svoboda Live.
Volgens haar worden er elke dag ongeveer 20.000 mensen naar Rusland gedeporteerd en bevinden Oekraïners zich in 35 regio's van de Russische Federatie. De ombudsman voegde eraan toe dat dit werd bevestigd door de commissaris voor de mensenrechten in Rusland Tatiana Moskalkova.

"Momenteel is er een filterkamp in de regio Donetsk, waar meer dan 10.000 van onze burgers verblijven. Dit zijn filterkampen waarin ze onze burgers dwingen mee te werken. Leer over hun interesses, hun steun voor Oekraïne of Rusland. Ze zullen uitzoeken of er kennissen zijn van wetshandhavers, en dan zullen ze worden gearresteerd en gemarteld en mogelijk op deze manier worden vernietigd', voegde de ombudsman eraan toe.

Denisova zei dat er alleen in de Penza-regio van Rusland vier kampen zijn, waarnaar inwoners van de bezette gebieden van Donetsk en Loehansk in februari werden gedeporteerd voor het begin van de grootschalige oorlog .
De ombudsman noemt de gedwongen deportatie van Oekraïners door Rusland een oorlogsmisdaad. "Dit is een schending van het Verdrag van Genève inzake de bescherming van burgerrechten", zei ze.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204413586

De afwas is gedaan, het hele gebouw ligt in puin, maar alle borden zijn nog heel.
quote:
De keukenkast en de haan erop zijn op de muur van het huis verwoest door de Russische beschietingen, die al een symbool is geworden van de stabiliteit van de Oekraïners. Borodyanka, regio Kiev, 8 april 2022
https://www-radiosvoboda-(...)r_hl=nl&_x_tr_pto=sc

Het gecombineerde detachement van de Staatsnooddienst van Oekraïne laat weten dat het doorgaat met het ontmantelen van het puin van appartementsgebouwen die verwoest zijn door Russische troepen in Borodyanka bij Kiev. Eerder werden de lichamen van 26 mensen geborgen uit de ruïnes van twee hoogbouw.
  dinsdag 12 april 2022 @ 14:39:38 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204413611
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ afbeelding ]
De afwas is gedaan, het hele gebouw ligt in puin, maar alle borden zijn nog heel.

Keukenkastje uit Oekraïens hout gesneden _O_ .
Huilen dan.
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 april 2022 @ 14:47:24 #36
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204413654
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 12 april 2022 @ 14:49:16 #37
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204413669
quote:
12s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:30 schreef Divje het volgende:

[..]
[..]
Pas nou op jongens, straks word jullie verweten dit gedrag goed te praten en ben je een Putin-aanhanger.
Dan is dat maar zo. Ik vlak het zeker niet uit dat het waar is maar zulke bronnen moet je wel met een flinke korrel zout nemen.
pi_204413672
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:44 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Rusland wil zichzelf aanvallen?
Werd een maand terug al verwacht.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 12 april 2022 @ 14:51:55 #39
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204413681
Wat winnen ze als ze zichzelf aanvallen? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204413688
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Dan is dat maar zo. Ik vlak het zeker niet uit dat het waar is maar zulke bronnen moet je wel met een flinke korrel zout nemen.
"Gelukkig" was een Russische soldaat zelf afgelopen weekend de beste bron als het gaat om het verkrachten van kinderen..
pi_204413696
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:35 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://www-radiosvoboda-(...)r_hl=nl&_x_tr_pto=sc

Het gecombineerde detachement van de Staatsnooddienst van Oekraïne laat weten dat het doorgaat met het ontmantelen van het puin van appartementsgebouwen die verwoest zijn door Russische troepen in Borodyanka bij Kiev. Eerder werden de lichamen van 26 mensen geborgen uit de ruïnes van twee hoogbouw.
De haan die je ziet staan is inmiddels ook een symbool geworden.

pi_204413698
quote:

Bron?
pi_204413702
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:20 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
Die zie je dus nooit meer terug.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204413703
quote:
84s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:51 schreef Starhopper het volgende:
Troepen. Kunnen maar beperkt inzetten want geen oorlog maar speciale operatie.
  dinsdag 12 april 2022 @ 14:55:48 #45
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204413716
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:23 schreef ExTec het volgende:

[..]
En het vreselijke aan deze conclusie, is dat dit conflict dus niet opgelost kan worden zonder de gemiddelde rus een prijs te laten betalen.

De uitkomst kan niet zijn dat ze zichzelf nu lekker aan het opnaaien zijn, op telegram, variërend van "Het Grote Glorieuze RUS Rijk" tot qua de massa slachting in Bucha "Dat kunnen we weer!" en als het dan straks met een sisser is afgelopen we over gaan tot de orde van de dag, "Nee, dat elkaar opnaaien deed een ander, ik deed dat niet" en braaf alle sancties terug gedraaid worden.

Ze zullen leergeld moeten betalen. En dat geld is vloeibaar en roodkleurig.

History demands it.
Mensen met zulke denkbeelden zoals jij svp tot de tanden bewapend op de boot naar mariupol zetten.

Ik zal je uitzwaaien.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_204413750
quote:
Het Russische volk te motiveren in hun haat tegen Oekraïne. Is overigens niet een plan waar alleen Russen mee zouden kunnen komen..
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | &lt;a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://mdj-stek.nl&lt;/a&gt;
pi_204413764
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:59 schreef Za het volgende:

[..]
Verkrachtingen van babies. Sure.

Zit je al deze berichten bewust op te zoeken, zodat je je ontzetting kunt uitspreken en hopen op bijval van andere individuen?

Ontzettingsporn, is dat al een woord?
Een Russische soldaat heeft het zelfs gedeeld op twitter, dat is volgens mij in deze reeks al enkele keren voorbij gekomen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_204413769
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204413775
Russian foreign minister says Russia's war with Ukraine is 'meant to put an end' to US world domination and NATO expansion
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T

Aap komt uit de mouw
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204413779
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:53 schreef luxerobots het volgende:

De haan die je ziet staan is inmiddels ook een symbool geworden.

[ afbeelding ]
Waar precies?
Ik zie ze hier nog niet voor de ramen staan.
pi_204413780
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:02 schreef Divje het volgende:

[..]
Ik zie dat jij niet tegen een grapje kan.
Eerder niet door hebben dat het een grap is dan 8-).
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | &lt;a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://mdj-stek.nl&lt;/a&gt;
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:04:16 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204413786
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Mensen met zulke denkbeelden zoals jij svp tot de tanden bewapend op de boot naar mariupol zetten.

Ik zal je uitzwaaien.
Dat het een droevige constatering is maakt hem niet minder juist: Poetin zit er bij de gratie van het Russische volk.

En los daarvan: je kan Poetin's landjepik niet onbetaalbaar maken zonder dat de Russische burgers daar iets van merken.
Huilen dan.
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:07:28 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204413806
Poetin:

Its goals are absolutely clear and noble. On the one hand, we are helping and saving people, and on the other, we are simply taking measures to ensure the security of Russia itself. It’s clear that we didn’t have a choice. It was the right decision.

Huilen dan.
pi_204413844
Verkrachten van babies ja? En daarvoor accepteren we een vage bron uit Oekranie(!) of wat vage, ongecontroleerde twitter berichtjes van een (zogenaamde?) Russische soldaat. Damn, wat een dieptriest niveau hier. :{

Gelukkig zijn 'jullie' wel scherp op Kremlin propaganda. _O-
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 april 2022 @ 15:13:03 #55
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_204413849
https://www.bbc.com/news/world-europe-61071243

The Russians have withdrawn from areas around Kyiv, but they've left deeply wounded lives that might never recover from the trauma. The BBC has heard first-hand testimony and found evidence of Ukrainian women being raped by invading soldiers.

"About 25 girls and women aged 14 to 24 were systematically raped during the occupation in the basement of one house in Bucha. Nine of them are pregnant," she said. "Russian soldiers told them they would rape them to the point where they wouldn't want sexual contact with any man, to prevent them from having Ukrainian children."

Ik snap dat niet alle russische militairen fout zijn, maar ze mogen die gasten van alle kanten bombarderen...
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:17:21 #56
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204413882
twitter
pi_204413900
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Deze user komt elke dag hetzelfde riedeltje herhalen zonder bronnen en vol onwaarheden dat is onderhand wel even klaar. Want zodra mensen hem confronteren met bronnen dan is meneer weer weg.
En nergens wordt ZIJ ergens persoonlijk maar hele groepen hier wel.
Sowieso zouden sommigen eens wat afstand moeten nemen. :')
Go hard or go home
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:20:24 #58
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204413901
twitter

Moscow Times
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:22:49 #59
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204413919
twitter

Eerder zagen we nog genoeg voedsel in de supermarkten, maar in Kherson hebben ze nu wel een probleem zo te zien.
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:26:58 #60
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204413948
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:24 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ja laten we het 'confronteren' noemen. Klinkt beter dan beledigen en ridiculiseren.

Het is een grote, vieze circlejerk geworden hier. _O-
Nee hoor; die bronnen en feiten zijn haar namelijk herhaaldelijk gegeven. Al tigtig reeksen terug, ook. Als er al sprake van ridiculisering is, is dat omdat ze in weerwil van die feiten als een afspeelplaat dezelfde rotzooi blijft opboeren. Kennelijk heb je daar allemaal - heel toevallig - overheen gelezen.

En circle jerk... je moet maar durven _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:27:42 #61
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_204413953
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:24 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Ja laten we het 'confronteren' noemen. Klinkt beter dan beledigen en ridiculiseren.

Het is een grote, vieze circlejerk geworden hier. _O-
Dan ga je toch lekker ook prima.

De bronnen zijn hier 100 keer gepost je kan niet verwachten dat mensen het 200 keer gaan doen.
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:28:59 #62
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204413962
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:20 schreef Noek het volgende:

[..]
En nergens wordt ZIJ ergens persoonlijk maar hele groepen hier wel.
Sowieso zouden sommigen eens wat afstand moeten nemen. :')
Dat wordt inderdaad bewaard voor latexnicht Zelensky.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204413966
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee hoor; die bronnen en feiten zijn haar namelijk herhaaldelijk gegeven. Al tigtig reeksen terug, ook. Als er al sprake van ridiculisering is, is dat omdat ze in weerwil van die feiten als een afspeelplaat dezelfde rotzooi blijft opboeren. Kennelijk heb je daar allemaal - heel toevallig - overheen gelezen.
Wat betreft het verkrachten van babies? Wat een onzin.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_204413972
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:29 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Bron?
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:31:19 #65
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204413981
twitter

Na de Brexit krijgen de Britten ook de schuld van....
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:31:40 #66
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204413983
quote:
13s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:29 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Nee.

Onder andere dat Oekraïne helemaal geen neonazistische meerderheid kent, laat staan dat het een broeihaard van neonazisme zou zijn. Is herhaaldelijk aangetoond met glasharde cijfers uit verkiezingen en stemrondes.

Wat wel weer frappant is dat voor bepaalde zaken bronnen dan ineens wel weer heel belangrijk zijn. Vooral wanneer het Rusland en Putin betreft.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204413991
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee.

Onder andere dat Oekraïne helemaal geen neonazistische meerderheid kent, laat staan dat het een broeihaard van neonazisme zou zijn. Is herhaaldelijk aangetoond met glashard cijfers uit verkiezingen en stemrondes.

Wat wel weer frappant is dat voor bepaalde zaken bronnen dan ineens wel weer heel belangrijk zijn. Vooral wanneer het Rusland en Putin betreft.
Nu verander je het onderwerp maar dat is vast niet per ongeluk.
[..]
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:33:12 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204413993
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:31 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Jullie komen met bizarre beschuldigingen zonder goede onderbouwing of bronnen. :')
Alexei Bychkov.
Huilen dan.
pi_204413994
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:31 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Jullie komen met bizarre beschuldigingen zonder goede onderbouwing of bronnen. :')
Daarvoor had je afglopen weekend op Telegram moeten zijn. De dader is inmiddels opgepakt in Rusland.
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:33:50 #70
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204413998
Oh ik kan al 1 ding zeggen hier algemeen als mod, we gaan geen links plaatsen hier of via de pm/dm naar materiaal waar kinderen seksueel misbruikt worden. Dat gebeurde al eerder en is echt een no go.
pi_204414002
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Alexei Bychkov.
Ah, dus dan is N=1 wel significant.
[..]
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:37:08 #72
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204414023
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:34 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Talloze voorbeelden van Russische soldaten die zich gigantisch misdragen. Het zijn geen incidenten; het is een patroon.

Maar blijf vooral wegkijken wanneer "bizarre beschuldigingen" gewoon blijken te kloppen ^O^ .

Succes met goedpraten en wegkijken: https://www.nytimes.com/i(...)pe/bucha-terror.html
Huilen dan.
pi_204414028
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:13 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.bbc.com/news/world-europe-61071243

Ik snap dat niet alle russische militairen fout zijn, maar ze mogen die gasten van alle kanten bombarderen...
Alle Russische soldaten in Oekraïne zijn fout.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:38:16 #74
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204414030
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:32 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
Nu verander je het onderwerp maar dat is vast niet per ongeluk.
Het onderwerp betreft hoe er hier door sommigen in weerwil van de feiten blijft doorgezaagd worden over niet ter zake doende materie. Namelijk dat er een schijn van respectabiliteit zou zitten in Putin's casus belli omdat er in Oekraïne een nazi-probleem zou zijn.

Dat is er niet.

Svoboda, 's lands grootste nazistische beweging, behaalde bij de laatste verkiezingen welgeteld 1 zetel (van de 450) en is in haar bestaan ook nooit groter geweest dan 37 zetels.

Uit diezelfde laatste verkiezingen bleek verder dat het gros van de Oekraïners opteerde voor pro-Westerse, pro-EU en pro-liberale partijen en bewegingen, en dat al langer, waaruit geconcludeerd mag worden dat ook de fabel dat men aldaar 'gelokt' dan wel 'verleid' zou zijn door het Westen wordt ontkracht. Niet heel ontoevallig, gezien de geschiedenis van de Oostbloklanden, zoeken zij aldaar al sinds 1990 aansluiting bij het Westen, weg van de voormalige Sovjet-overheersing.

Het vervuilt het topic wanneer in weerwil van deze feiten er toch steeds weer geprobeerd wordt een nazistische inslag bij Oekraïners in elkaar te fröbelen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204414031
twitter

:r :{w
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:39:27 #76
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_204414038
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:04 schreef Momo het volgende:

[..]
NOS.nl
Hey, het staat niet op kremlin.ru, dus dan is het niet waar..... ;)
&lt;signature here&gt;.
pi_204414044
Wat een niveau hier :')
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_204414046
quote:
Veel is op interne consumptie gericht. Een paar 'wandaden' van de Oekrainers en een gifgasaanval is zo weer goedgepraat.
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:41:13 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204414051
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:39 schreef ExTec het volgende:

[..]
Hey, het staat niet op kremlin.ru, dus dan is het niet waar..... ;)
Ik ga het pas geloven wanneer het door het Russische staatsmedia ontkend wordt :{w .
Huilen dan.
pi_204414054
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:34 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]
deze sukkel had het zelf gefilmd en doorgestuurd.
Als je ff je best doet zul je de video zelf ook kunnen vinden.... (niet dat ik dat aanraad maar als je "zeker" wilt zijn dat het echt is.....)
https://www.news.com.au/w(...)2968b8ea8e1b093dada2
(ja de russen hebben hem zelfs gearresteerd).

En zo zijn er talloze andere meldingen geweest. laatste was toch een huis waar ze 24 vrouwen en meisjes vasthielden en stelselmatig verkrachten.

Maar het zal allemaal wel verzonnen zijn... Die hele inval in de oekraine is zeker ook nep.
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:42:23 #81
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_204414065
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat het een droevige constatering is maakt hem niet minder juist: Poetin zit er bij de gratie van het Russische volk.

En los daarvan: je kan Poetin's landjepik niet onbetaalbaar maken zonder dat de Russische burgers daar iets van merken.
Hij roept op tot het betalen in bloed.

Dan ben je niet helemaal goed bij je paasei om het maar even seizoensgebonden uit te drukken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_204414088
twitter
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Forum Admin dinsdag 12 april 2022 @ 15:47:03 #83
pi_204414104
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Dan begint de ellende in het oosten op zeer korte termijn
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_204414106
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Hij roept op tot het betalen in bloed.

Dan ben je niet helemaal goed bij je paasei om het maar even seizoensgebonden uit te drukken.
Poetin bedoel je?
pi_204414111
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
ben benieuwd wanneer ze los gaan......hopenlijk kunnen de duitsers die leopards ook binnen 6 uur versturen.
pi_204414117
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:47 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ik zou op het moment nog liever in Noord Korea wonen dan in Oost Oekraïne.
pi_204414118
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee.

laat staan dat het een broeihaard van neonazisme zou zijn.

Dat was alleen een probleem voor de inval inderdaad.
Currency War, Trade War, Real War
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:49:43 #88
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204414124
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:48 schreef Masyl het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Nee, ook niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 12 april 2022 @ 15:50:05 #89
8781 crew  Frutsel
pi_204414128
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:47 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Volgens mij is die al weken geleden begonnen?
pi_204414132
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, ook niet.
Currency War, Trade War, Real War
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:50:31 #91
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204414135
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het onderwerp betreft hoe er hier door sommigen in weerwil van de feiten blijft doorgezaagd worden over niet ter zake doende materie. Namelijk dat er een schijn van respectabiliteit zou zitten in Putin's casus belli omdat er in Oekraïne een nazi-probleem zou zijn.

Dat is er niet.

Svoboda, 's lands grootste nazistische beweging, behaalde bij de laatste verkiezingen welgeteld 1 zetel (van de 450) en is in haar bestaan ook nooit groter geweest dan 37 zetels.

Ukraine tells Israel not to criticize veneration for Nazi collaborators
Fan of Nazi collaborator to represent Ukraine at Paris Holocaust symposium
Israel, Poland join in protest against Ukraine monument to Nazi collaborator
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:51:02 #92
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204414141
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:50 schreef Masyl het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja, er zijn neo-nazi's in Oekraïne.

Je punt?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204414155
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:52:48 #94
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204414158
quote:
En toch maar één luizige zetel in een 450-koppige kamer...

Deplorabele 'opkomst'.

Treffend dat je ook Polen erbij betrekt, die hadden natuurlijk vooral een appeltje te schillen met de UPA. Want Polen zelf heeft ook nogal eens wat terug moeten krabbelen wanneer revisionisten en ander nazi-spul met de Holocaust aan de haal ging als puur etnisch-Poolse gebeurtenis. Of het gedoe met kardinaal Hllond. Of de verering in bepaalde kring van Dmowski.

Is Polen nu ook een brandhaard van neonazisme?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_204414159
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:48 schreef Masyl het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Als mensen nu nog niet snappen dat Poetin met nazi's niet letterlijk Hitler-aanbiddende neo-nazi's bedoelt maar gewoonweg iedereen die niet door de knieën gaat voor Rusland dan weet ik het ook niet meer.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:55:55 #96
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_204414184
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En toch maar één luizige zetel in een 450-koppige kamer...

Deplorabele 'opkomst'.

Als alle partijen hetzelfde standpunt delen maakt dat weinig uit.
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:56:23 #97
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_204414187
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:55 schreef crystal_meth het volgende:

[..]
Als alle partijen hetzelfde standpunt delen maakt dat weinig uit.
Noem eens wat neonazistische standpunten van de drie grootste partijen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:57:09 #98
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_204414194
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:41 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik ga het pas geloven wanneer het door het Russische staatsmedia ontkend wordt :{w .
Maar daar zit ondertussen al een zekere logica in.

Maar ik vraag me ondertussen serieus of waarom de BNW trollen nog om bronnen vragen?

Zeer gerenommeerde bronnen als NYT, BBC worden zonder met de ogen te knipperen terzijde geschoven: propaganda.
&lt;signature here&gt;.
pi_204414195
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:50 schreef Masyl het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
toch raar dat 72% van de nazi's op een volbloed jood stemden en nu steunen al die nazi's hem ook nog in deze oorlog :')
  Forum Admin dinsdag 12 april 2022 @ 15:58:18 #100
pi_204414202
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:50 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Volgens mij is die al weken geleden begonnen?
Oosten van Oekraïne vette zwappel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')