Veel is op interne consumptie gericht. Een paar 'wandaden' van de Oekrainers en een gifgasaanval is zo weer goedgepraat.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:51 schreef Starhopper het volgende:
Wat winnen ze als ze zichzelf aanvallen?
Ik ga het pas geloven wanneer het door het Russische staatsmedia ontkend wordtquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:39 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hey, het staat niet op kremlin.ru, dus dan is het niet waar.....
deze sukkel had het zelf gefilmd en doorgestuurd.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:34 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ah, dus dan is N=1 wel significant.
Hij roept op tot het betalen in bloed.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat het een droevige constatering is maakt hem niet minder juist: Poetin zit er bij de gratie van het Russische volk.
En los daarvan: je kan Poetin's landjepik niet onbetaalbaar maken zonder dat de Russische burgers daar iets van merken.
Poetin bedoel je?quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:42 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij roept op tot het betalen in bloed.
Dan ben je niet helemaal goed bij je paasei om het maar even seizoensgebonden uit te drukken.
ben benieuwd wanneer ze los gaan......hopenlijk kunnen de duitsers die leopards ook binnen 6 uur versturen.quote:
Ik zou op het moment nog liever in Noord Korea wonen dan in Oost Oekraïne.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan begint de ellende in het oosten op zeer korte termijn
quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee.
laat staan dat het een broeihaard van neonazisme zou zijn.
Nee, ook niet.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:48 schreef Masyl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was alleen een probleem voor de inval inderdaad.
Volgens mij is die al weken geleden begonnen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan begint de ellende in het oosten op zeer korte termijn
Ukraine tells Israel not to criticize veneration for Nazi collaboratorsquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het onderwerp betreft hoe er hier door sommigen in weerwil van de feiten blijft doorgezaagd worden over niet ter zake doende materie. Namelijk dat er een schijn van respectabiliteit zou zitten in Putin's casus belli omdat er in Oekraïne een nazi-probleem zou zijn.
Dat is er niet.
Svoboda, 's lands grootste nazistische beweging, behaalde bij de laatste verkiezingen welgeteld 1 zetel (van de 450) en is in haar bestaan ook nooit groter geweest dan 37 zetels.
Moet je daarom dat land binnenvallen, tienduizenden burgers vermoorden en de gruwelijkste wandaden begaanquote:
En toch maar één luizige zetel in een 450-koppige kamer...quote:
Als mensen nu nog niet snappen dat Poetin met nazi's niet letterlijk Hitler-aanbiddende neo-nazi's bedoelt maar gewoonweg iedereen die niet door de knieën gaat voor Rusland dan weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:48 schreef Masyl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was alleen een probleem voor de inval inderdaad.
Als alle partijen hetzelfde standpunt delen maakt dat weinig uit.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En toch maar één luizige zetel in een 450-koppige kamer...
Deplorabele 'opkomst'.
Noem eens wat neonazistische standpunten van de drie grootste partijen.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:55 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als alle partijen hetzelfde standpunt delen maakt dat weinig uit.
Maar daar zit ondertussen al een zekere logica in.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga het pas geloven wanneer het door het Russische staatsmedia ontkend wordt.
toch raar dat 72% van de nazi's op een volbloed jood stemden en nu steunen al die nazi's hem ook nog in deze oorlogquote:
Oosten van Oekraïne vette zwappelquote:Op dinsdag 12 april 2022 15:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Volgens mij is die al weken geleden begonnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |