Terwijl er dan ook gewoon negers ingezeten hadden.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:40 schreef Duiveltja het volgende:
Die negertjes zitten niet per toeval in het shot. Dat kan je je haast niet voorstellen in een professionele shoot.
Kijk voor het merk is dit wel heel slim want nu krijgen ze aandacht. Als de shoot in Rotterdam Crooswijk had plaatsgevonden had niemand er naar gekraaid.
Ik vind het wel een smakeloze foto eigenlijk. In Zanzibar leeft de helft van de mensen onder de armoedegrens. En dan ga je in peperdure kleding een glamourshoot doen in een dorpje, terwijl je (letterlijk) neerkijkt op de kindjes in het dorp.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:17 schreef Lavenderr het volgende:
Begrijp alleen de ophef niet zo goed. Ze doen een shoot in een warm land waar kinderen op blote voetjes lekker buiten spelen en dat is helemaal fout?
Wat ik ook niet snap is waarom een paar sandalen helemaal in Zanzibar gepromoot moeten worden. Dat kan toch ook hier op een mooie dag? Dit kost enorm veel geld.
Alleen datgemoraalridder begrijp ik niet zo goed.
Daar denk ik iets anders over, maar het ligt natuurlijk aan je referentiekader. Als je het vergelijkt met het assortiment bij de plaatselijke Van Haren, is Van Bommel best duur. Vergelijk je het met de betere herenschoen, dan is het een beetje middenmoot.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Een paar brogues voor 269,-
Vrij prijzig, wel 'n erg goede schoen.
Wat leuk voor jequote:Op woensdag 13 april 2022 12:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Daar denk ik iets anders over, maar het ligt natuurlijk aan je referentiekader. Als je het vergelijkt met het assortiment bij de plaatselijke Van Haren, is Van Bommel best duur. Vergelijk je het met de betere herenschoen, dan is het een beetje middenmoot.
En misschien is het ondertussen beter, maar ik vond de kwaliteit van Van Bommel niet erg overtuigend. Al is dat ook weer afhankelijk van je referentiekader. Ik ben in ieder geval al jaren geleden overgestapt naar Crockett & Jones als voorkeursmerk.
Vanwaar die vraag?quote:Op woensdag 13 april 2022 12:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat leuk voor je.
Enig idee hoe lang een kind daar kan leven van 270 euro?.
Je kunt toch ook begaan zijn met het klimaat, maar toch nog af en toe ergens heen vliegen?quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijne ook niet hoor, maar als ik soms zie dat er tijdens livestreams binnen 5 min memes gepost worden en hoe goed die er dan al uitzien, dan hoeft dit echt niet langer dan 5 min te kosten.
Dit is gewoon een lekker snoepreisje, helemaal niets mis mee hoor. Maar kap wel met je "ik ben begaan met dingen" act.
whehehe, die gast (heet ook vaste Floris) kijkt nog op de donkere kindjes neer en ze flaneren verder.quote:Op dinsdag 12 april 2022 12:57 schreef BasEnAad het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://www.mediacourant.(...)elijke-reclameshoot/
Hahaha zo wereldvreemd. Ze hebben geen antennes om aan te voelen dat dit echt niet meer kan zonder een hoop stront over je heen te krijgen. #genieten
Hou op, hoor.quote:
Vervelend balkje.quote:Op woensdag 13 april 2022 09:10 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn haar originele jopen trouwens. Haar huidige bevatten 'een stukkie siliconen'...
Allebei even klein.quote:Op woensdag 13 april 2022 10:00 schreef Nine. het volgende:
[..]
Haar jopen waren hetzelfde formaat, dat was het punt
Groetjes van m'n referentiekader!quote:Op woensdag 13 april 2022 12:36 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Daar denk ik iets anders over, maar het ligt natuurlijk aan je referentiekader. Als je het vergelijkt met het assortiment bij de plaatselijke Van Haren, is Van Bommel best duur. Vergelijk je het met de betere herenschoen, dan is het een beetje middenmoot.
En misschien is het ondertussen beter, maar ik vond de kwaliteit van Van Bommel niet erg overtuigend. Al is dat ook weer afhankelijk van je referentiekader. Ik ben in ieder geval al jaren geleden overgestapt naar Crockett & Jones als voorkeursmerk.
Eh... ja. Daarom heet dat merk zo. Je noemt je merk geen Floris van Bommel als je Nelis de Vries heet.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:51 schreef Noek het volgende:
[..]
whehehe, die gast (heet ook vaste Floris) kijkt nog op de donkere kindjes neer en ze flaneren verder.
En ik geloof in de natuur... en milieu...en dat iedereen kansen moet pakken... en ja, ik geloof heel erg in mezelf.quote:
Godverdomme Tong, toen was het een parodie. In 2007.quote:
En die fotoshoot met dat zwarte kindje.quote:Op donderdag 14 april 2022 01:13 schreef ikbent het volgende:
[..]
En ik geloof in de natuur... en milieu...en dat iedereen kansen moet pakken... en ja, ik geloof heel erg in mezelf.
Heerlijk genoten van dit jeugdsentiment, niks veranderd sinds de 90's.
Blijft geniaal hè ?quote:Op donderdag 14 april 2022 01:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Godverdomme Tong, toen was het een parodie. In 2007.
Nu zijn we de parodie voorbij en is deze kanker dagelijkse kost. BN'er zijn is geen verdienste, maar een beroep!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |