Ja waar ik werk hebben ze een GCI afdeling, vrijwel alle reclames gebruiken dit tegenwoordig wel op een manier.quote:Op dinsdag 12 april 2022 15:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan is het wel slecht idd. En ook niet nodig gezien de huidige stand der techniek.
Je mailt een fotograaf op Zanzibar met de opdracht voor wat mooie foto's.
Je maakt daarna op basis van die foto's in Nederland nog wat foto's tegen een egale achtergrond.
Photoshop doet de rest.

Voor zo'n simpel shot als dit heb je echt geen hele afdeling nodig hoor, een 12 jarige memer kan dit in zijn slaapquote:Op dinsdag 12 april 2022 16:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja waar ik werk hebben ze een GCI afdeling, vrijwel alle reclames gebruiken dit tegenwoordig wel op een manier.

Ligt eraan wat de wensen zijn natuurlijk... Verder mijn interessegebied noch mijn vakgebied.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor zo'n simpel shot als dit heb je echt geen hele afdeling nodig hoor, een 12 jarige memer kan dit in zijn slaap.

Mijne ook niet hoor, maar als ik soms zie dat er tijdens livestreams binnen 5 min memes gepost worden en hoe goed die er dan al uitzien, dan hoeft dit echt niet langer dan 5 min te kosten.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de wensen zijn natuurlijk... Verder mijn interessegebied noch mijn vakgebied.

Wat ik er van weet maken ze bijvoorbeeld modellen van eoa product die dan ook in filmpjes gebruikt kunnen worden en zo op een wijze dat er betere consistentie en herkenbaarheid is dan dat je in werkelijkheid kan krijgen, bijvoorbeeld door net niet realistische belichting en schaling.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijne ook niet hoor, maar als ik soms zie dat er tijdens livestreams binnen 5 min memes gepost worden en hoe goed die er dan al uitzien, dan hoeft dit echt niet langer dan 5 min te kosten.
Dit is gewoon een lekker snoepreisje, helemaal niets mis mee hoor. Maar kap wel met je "ik ben begaan met dingen" act.

Je kan vrijwel alles "simuleren" tegenwoordig, lichtval met Ray Tracing bijv.quote:Op dinsdag 12 april 2022 16:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat ik er van weet maken ze bijvoorbeeld modellen van eoa product die dan ook in filmpjes gebruikt kunnen worden en zo op een wijze dat er betere consistentie en herkenbaarheid is dan dat je in werkelijkheid kan krijgen, bijvoorbeeld door net niet realistische belichting en schaling.

Die schuurt 'm wel even glad.quote:Op dinsdag 12 april 2022 13:13 schreef Poepz0r het volgende:
Katjagodin boh boh @:de_boswachter @:Wertha

Alle negers zijn per definitie arm en moeten gered worden.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:17 schreef Lavenderr het volgende:
Begrijp alleen de ophef niet zo goed. Ze doen een shoot in een warm land waar kinderen op blote voetjes lekker buiten spelen en dat is helemaal fout?
Wat ik ook niet snap is waarom een paar sandalen helemaal in Zanzibar gepromoot moeten worden. Dat kan toch ook hier op een mooie dag? Dit kost enorm veel geld.
Alleen datgemoraalridder begrijp ik niet zo goed.

Mijn kinderen gooien ook direct de schoenen uit indien mogelijk. Is toch ook gewoon het lekkerste wat er is.quote:Op woensdag 13 april 2022 00:17 schreef Lavenderr het volgende:
Begrijp alleen de ophef niet zo goed. Ze doen een shoot in een warm land waar kinderen op blote voetjes lekker buiten spelen en dat is helemaal fout?
Wat ik ook niet snap is waarom een paar sandalen helemaal in Zanzibar gepromoot moeten worden. Dat kan toch ook hier op een mooie dag? Dit kost enorm veel geld.
Alleen datgemoraalridder begrijp ik niet zo goed.

Die hebben wel wat gekost.quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
lekker boeie, ik wil die lekkere jopen zien mmmmm

Dat lijkt me een tong.quote:

quote:Op dinsdag 12 april 2022 14:24 schreef Solotovski het volgende:
lekker boeie, ik wil die lekkere jopen zien mmmmm
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |