abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204409173
[modbreak]Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de man"[/modbreak].

Het begon zo, heel erg superspannend:

Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:

Toen zei Trump dit:

En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:

Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:

Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump

Special edition.
Nu ook voor overige politieke meuk.
Wie is er beter democraten of republikeinen..
En zo ja waarom niet!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204409175
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204409283
twitter
pi_204409329
Wordt dit een trend onder MAGA-kandidaten?

twitter

twitter

twitter

Liever desinformatie roeptoeteren dan debatteren :Y

[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 12-04-2022 01:13:30 ]
pi_204409490
twitter

Maar valt reuze mee hoor want die ene rechter sprak die ene aangeklaagde vrij!

twitter

[ Bericht 33% gewijzigd door Kijkertje op 12-04-2022 02:47:24 ]
pi_204409576
Trump's reactie op het interview met Fiona Hill:

twitter

Prachtig voorbeeld van zijn mateloze infantiliteit :{w
pi_204409598
twitter

Logisch! _O-
pi_204409686
Ik vroeg me af waar de wanhoop in BNW deze keer vandaan kwam, en toen kwam ik dit tegen:

Het Establishment en de Groomers in paniek.
pi_204410895
De NOS heeft blijkbaar tijd gestoken in het sturen van een verslaggever richting een Trump rally om dan een reportage te maken over wat Trump supporters van Poetin vinden. Aanwezigen wordt dan de keuze voorgelegd 'Poetin of Biden?' ... velen die aanwezig zijn kiezen dan voor Poetin, en vervolgens post de NOS dit dan in het liveblog over de oorlog in Oekraïne.

Hihi, wat een heerlijk staaltje journalistiek toch weer. Tussen alle mediasensatie over de oorlog ook nog even tijd vrij maken om de aanhang van een Amerikaanse politieke partij in een negatief daglicht te zetten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 12 april 2022 @ 12:53:08 #10
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204412814
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:10 schreef HowardRoark het volgende:
De NOS heeft blijkbaar tijd gestoken in het sturen van een verslaggever richting een Trump rally om dan een reportage te maken over wat Trump supporters van Poetin vinden. Aanwezigen wordt dan de keuze voorgelegd 'Poetin of Biden?' ... velen die aanwezig zijn kiezen dan voor Poetin, en vervolgens post de NOS dit dan in het liveblog over de oorlog in Oekraïne.

Hihi, wat een heerlijk staaltje journalistiek toch weer. Tussen alle mediasensatie over de oorlog ook nog even tijd vrij maken om de aanhang van een Amerikaanse politieke partij in een negatief daglicht te zetten.
Het geeft wel aan hoe ver die Trump aanhangers gaan, als ze zo antwoorden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:15:14 #11
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204413041
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 12:53 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Het geeft wel aan hoe ver die Trump aanhangers gaan, als ze zo antwoorden.
Ik zou aan wat Democratische kiezers eens vragen de keus te maken tussen Trump of Poetin. Ik weet zeker dat er dan ook genoeg voor Poetin kiezen. Het is natuurlijk ook geen rare vraag om te beginnen. Als nu de vraagstelling was, in lijn met de oorlog in Oekraïne, 'Zelenskyy of Poetin?' was dit nog logisch. Maar waarom kiezen tussen Poetin en een Amerikaanse politicus?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 april 2022 @ 13:20:57 #12
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204413087
Mnuchin krijgt een miljard van MBS, Kushner krijgt er twee.
Goh, zo'n investering ineens.... En dan nog in nieuwe fondsen ook. Dat krijgen de hele grote spelers op Wall Street nog niet voor elkaar.

Zou MBS iets in ruil hebben gehad? Kushner heeft een enorme hoeveelheid geheime informatie opgevraagd.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:48:38 #13
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204413307
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik zou aan wat Democratische kiezers eens vragen de keus te maken tussen Trump of Poetin. Ik weet zeker dat er dan ook genoeg voor Poetin kiezen. Het is natuurlijk ook geen rare vraag om te beginnen. Als nu de vraagstelling was, in lijn met de oorlog in Oekraïne, 'Zelenskyy of Poetin?' was dit nog logisch. Maar waarom kiezen tussen Poetin en een Amerikaanse politicus?
Geen rare vraag? Dat was het met Biden nog wel toch?
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 12 april 2022 @ 13:49:06 #14
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204413312
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:20 schreef Ulx het volgende:
Mnuchin krijgt een miljard van MBS, Kushner krijgt er twee.
Goh, zo'n investering ineens.... En dan nog in nieuwe fondsen ook. Dat krijgen de hele grote spelers op Wall Street nog niet voor elkaar.

Zou MBS iets in ruil hebben gehad? Kushner heeft een enorme hoeveelheid geheime informatie opgevraagd.
Die hadden een mooie wapen deal toch?
Onikaan ni ov dovah
  Overall beste user 2022 dinsdag 12 april 2022 @ 14:11:19 #15
3928 Ulx
pi_204413443
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 13:49 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Die hadden een mooie wapen deal toch?
En de VS ging niet zeuren over Kashoggi.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204413894
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 10:10 schreef HowardRoark het volgende:

Zou toch een nobrainer moeten zijn.
Iedereen kiest uiteraard voor Biden, toch?
Hoe goed of slecht ze hem vinden, het is wél hun president.
  dinsdag 12 april 2022 @ 15:34:12 #17
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204414001
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zou toch een nobrainer moeten zijn.
Iedereen kiest uiteraard voor Biden, toch?
Hoe goed of slecht ze hem vinden, het is wél hun president.
Dat ben ik met je eens. Maar zo werkt het natuurlijk niet altijd, helemaal niet in het politiek gepolariseerde Amerika. Want als Trump nu de president was, zou dat dan ook de natuurlijke keuze zijn? Ik betwijfel het.
pi_204414527
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat ben ik met je eens. Maar zo werkt het natuurlijk niet altijd, helemaal niet in het politiek gepolariseerde Amerika. Want als Trump nu de president was, zou dat dan ook de natuurlijke keuze zijn? Ik betwijfel het.
Ik voorspel dat de Linksen dan op tilt zouden slaan en de vraag transfoob en racistisch noemen.
  dinsdag 12 april 2022 @ 17:17:07 #19
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204414727
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2022 16:41 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik voorspel dat de Linksen dan op tilt zouden slaan en de vraag transfoob en racistisch noemen.
Hihi, die kans zit er zeker in. Of misschien vinden ze het wel 'white supremacy in disguise'. Maar ja, dat vinden ze objectiviteit, individualisme en de nucleaire familie ook. Misschien ook wel dat het daarom zelf zulke subjectivistische collectivisten zijn, die insteken op de meest opmerkelijke relatievormen.
  dinsdag 12 april 2022 @ 17:44:24 #20
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_204414847
quote:
6s.gif Op dinsdag 12 april 2022 01:59 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Maar valt reuze mee hoor want die ene rechter sprak die ene aangeklaagde vrij!

[ twitter ]
Gewoon een poging tot een coupe, en idioten staan te juichen om het omver gooien van de eigen democratie. #paupers.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_204414904
-geen beschuldigingen van pedofilie, er zijn grenzen en dit is er een van-

[ Bericht 34% gewijzigd door miss_sly op 13-04-2022 09:52:33 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_204415119
America goes back to the 80s: Surging gas prices and higher rents push inflation to 41-year high of 8.5% as White House blames it on Putin invading Ukraine

https://www.dailymail.co.(...)1-year-high-8-5.html

De great reset is in volle gang, en putinmanbad.

Was te verwachten
KLB / Marionet Biden is uit op oorlog en chaos
KLB / Kut Xiden sloopt economie, brandstof prijzen de lucht in
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_204415157
Fun Fraud Fact: Wisconsin Added 29% of Their ENTIRE VOTING POPULATION to Voter Rolls in 10 Months Prior to 2020 Election — 957,977 New Names!

https://www.thegatewaypun(...)on-957077-new-names/

dominion power!
Dominion Representative for Fulton County Was Kamala Harris’ Presidential Campaign Photographer
pi_204415832
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2022 15:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ook dan zou de keuze Trump moeten zijn.
Dat veel Amerikanen kennelijk liever Poetin kiezen dan hun eigen president geeft wel het failliet aan van de Amerikaanse politiek en samenleving.
  dinsdag 12 april 2022 @ 19:27:17 #25
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204415893
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 19:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat veel Amerikanen kennelijk liever Poetin kiezen dan hun eigen president geeft wel het failliet aan van de Amerikaanse politiek en samenleving.
Van Putin hebben ze geen last, van Biden wel. Ook al gooit Biden alle problemen op dit moment op " Putin's fault!" :').

Maar true hoor, het is een enorme bende op dat gebeid in de VS. En dat komt omdat sinds Trump keiharde haat gemeengoed is geworden. Van politici tot kranten tot entertainers, alles was geoorloofd tegen trump, doodsverwendingen waren gewoon de norm.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204415922
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 19:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Van Putin hebben ze geen last, van Biden wel. Ook al gooit Biden alle problemen op dit moment op " Putin's fault!" :').

Maar true hoor, het is een enorme bende op dat gebeid in de VS. En dat komt omdat sinds Trump keiharde haat gemeengoed is geworden. Van politici tot kranten tot entertainers, alles was geoorloofd tegen trump, doodsverwendingen waren gewoon de norm.
Oh, Obama heeft een keer een bloemlezing gegeven over hoe de republikeinen hem hebben afgeschilderd tijdens zijn presidentschap.
Dus doe maar niet net alsof dit begonnen is tegen de presidentschap van Trump.
  dinsdag 12 april 2022 @ 19:33:14 #27
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204415973
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 19:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, Obama heeft een keer een bloemlezing gegeven over hoe de republikeinen hem hebben afgeschilderd tijdens zijn presidentschap.
Dus doe maar niet net alsof dit begonnen is tegen de presidentschap van Trump.
Ik heb het dan ook niet alleen over politici, daar was het altijd "gewoon" onderdeel van de campagne. Maar opeens was het heel normaal voor artiesten, mensen op twitter etc om de president dood te wensen. Gewoon maatschappelijk geaccepteerd.
Get woke, go broke!
pi_204416054
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 19:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik heb het dan ook niet alleen over politici, daar was het altijd "gewoon" onderdeel van de campagne. Maar opeens was het heel normaal voor artiesten, mensen op twitter etc om de president dood te wensen. Gewoon maatschappelijk geaccepteerd.
Twitter is sowieso de afvoerpijp van de samenleving.
Geen idee hoe dat was tijdens Obama.
  dinsdag 12 april 2022 @ 19:40:13 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204416105
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 19:37 schreef Wantie het volgende:

[..]
Twitter is sowieso de afvoerpijp van de samenleving.
Geen idee hoe dat was tijdens Obama.
Ja ok, maar het is nou eenmaal enorm invloedrijk, of we dat nou willen erkennen of niet...

Veel minder, geen late nights hosts die avond na avond vulden met Obamabashing, geen comediennes die met een afgehakt Obama hoofd poseerden.

Die omgangsvorm is echt pas bon ton geworden sinds Trump, alles kon gewoon.
Get woke, go broke!
pi_204416274
Minder obamabashing kan natuurlijk ook komen omdat Obama zijn dagen niet vulde met zich als een idioot gedragen. Dan is er al snel minder te vertellen.

Voor Trump is aandacht zuurstof, dus die doet alles om maar in talkshows genoemd te worden.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204416312
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2022 19:47 schreef Ludachrist het volgende:
Minder obamabashing kan natuurlijk ook komen omdat Obama zijn dagen niet vulde met zich als een idioot gedragen. Dan is er al snel minder te vertellen.

Voor Trump is aandacht zuurstof, dus die doet alles om maar in talkshows genoemd te worden.
Vraag is wel of de Obama bashing echt minder was
  dinsdag 12 april 2022 @ 19:50:58 #32
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204416349
I rest my case.
Get woke, go broke!
pi_204419426
quote:
4s.gif Op dinsdag 12 april 2022 19:50 schreef HeatWave het volgende:
I rest my case.
Ik denk niet dat Trump een idioot noemen bashing van een ongehoord niveau is, dus geen idee welk punt je hier denkt te maken. Ik zou het niet echt als bewijs zien dat het opeens bon ton is om Trump dood te wensen ofzo.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204420533
Paar pareltjes:

twitter

twitter

twitter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter

:D

twitter

'Yeah I did that! That's what I did!' _O-

twitter

Is ook wel heel moeilijk te begrijpen voor de republikeinen -O-

[ Bericht 24% gewijzigd door Ali_boo op 13-04-2022 09:43:15 ]
pi_204420543
twitter

Alle hoop is op Trump gevestigd en tot nu toe stelt hij niet teleur *O*

Tenslotte kreeg hij het ook voor elkaar om maar liefst twee senator-zetels in Georgia naar de Democraten te laten gaan bij de laatste verkiezingen :D

De oogst van vandaag:

Zijn huidige kandidaat in Georgia blinkt vooral uit in leeghoofdigheid:

twitter

Eén van zijn kandidaten in Tennessee haalt niet eens het stembiljet:

twitter

En in Pennsylvania weigert hij de GOP-kandidaat voor het gouverneurschap te steunen :D

twitter

'There for the taking' ook. Coup-taal :+

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 13-04-2022 06:35:02 ]
pi_204420558
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 19:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Vraag is wel of de Obama bashing echt minder was
Als we in de conservatieve fox bubble kijken zien we duidelijk een consistent gedrag van al 20 jaar democraten bashing.

Is verder trump gebashed door de rest van de media of gewoon keer op keer met feitelijke kritiek neergehaald. Waardoor de rooien met hun oneindige vertrouwen in een bewezen leugenaar een rode lap voor hun ogen krijgen.
pi_204420596
De bewijzen stapelen zich op:

twitter

twitter
pi_204420635
Ook bij Fox News: Only the best ... :')

twitter

twitter

Eén ding is altijd zeker bij Fox News: het is de schuld van Biden! :{w
pi_204421260

quote:
Inflation hit a record 8.5% today under Joe Biden.
Joe went to Iowa to discuss his record 8.5% inflation.
Nobody is buying his nonsense.
A bird just sh*t on Biden during his speech.
It’s sort of how we all feel.
Ha, zelfs de vogels hebben genoeg van die seniele oude -man-

twitter

En nu al die deboonkers. WAS GEEN VOGEL WAS CORN hahaha deb00nked snoopes
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door miss_sly op 13-04-2022 10:12:20 ]
pi_204421269
twitter

zo makkelijk kan het in bananen republiek.
pi_204421511
Hihihi. Wat een genot om te zien hoe de definitie van "bewijs" zo verschillend is voor de stem- en verkiezingsfraude en de zogenaamde (poging tot) "staatsgreep".

De Linkse Logica slaat weer toe!
pi_204421855
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2022 19:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het geeft aan hoe groot de wederzijdse afkeer is. En de media (aan beide kanten) vergroten dit doordat men er geld mee kan verdienen. Er moet óf een sterke derde partij bijkomen (het zou fantastisch zijn als Andrew Yang dit zou lukken met de Forward Party) óf weer een mediawet worden geïmplementeerd zoals 'the Fairness Doctrine' die als ik mij niet vergis was opgeheven door Reagan.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 06:18 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Als we in de conservatieve fox bubble kijken zien we duidelijk een consistent gedrag van al 20 jaar democraten bashing.

Is verder trump gebashed door de rest van de media of gewoon keer op keer met feitelijke kritiek neergehaald. Waardoor de rooien met hun oneindige vertrouwen in een bewezen leugenaar een rode lap voor hun ogen krijgen.
Hihi, leuke poging, maar het komt van beide kanten. Dat hele verhaaltje van 'het ligt allemaal aan Fox News en als de Republikeinen worden bekritiseerd zijn het gewoon feiten' benadrukt alleen maar het hele probleem. Als het aan vooringenomen mensen zoals jij ligt, wordt er maar één kant aangepakt.
  woensdag 13 april 2022 @ 10:30:33 #43
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204421926
quote:
15s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:58 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Is dat illegaal dan?
Onikaan ni ov dovah
pi_204422108
Ow wat fijn dat er vooringenomen personen als mij bestaan. Van een betonnen plaat voor hun kop hebben conservatieve papagaaien hier geen last. _O- .

Wanneer wordt nu eindelijk trump beedigd, krijgt het publiek de objectieve resultaten die de grootschalige verkiezingsfraude bewijzen te zien, en zo zijn er nog vele andere talking points die de gelovers en napraters van leugens liever niet meer horen.
pi_204422217
quote:
15s.gif Op woensdag 13 april 2022 08:58 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

De setting is wat raar, een onbewaakte brievenbus die aan beide zijden met een lint wordt afgeschermd, er staan mensen in de rij langs die brievenbus, maar niemand in de rij voor die brievenbus om daar hun stembiljet in te doen..dan komen er uit 2 richtingen mensen die over het lint stappen om iets in die brievenbus te doen
Als dat de stembus is, waarom is die onbewaakt en op afstand van de stemhokjes en waarom staan er linten omheen en waarom staat die bus buiten?
  Overall beste user 2022 woensdag 13 april 2022 @ 14:39:44 #46
3928 Ulx
pi_204424227
twitter

Wat was for the taking?
pi_204424604
In een poging deze fantastische kinderboeken te demoniseren, helpt CNN even de verkoop omhoog te krikken. Aardig van ze.
quote:
CNN Slams Libertarian Children’s Books—Causing Sales to Surge

Outlets such as CNN may be opposed to libertarian content, but their opposition is good for business.

Last week, CNN published an opinion piece arguing that the “right-wing children’s entertainment complex is upon us.” Prominently featured as a case in point were the Tuttle Twins children’s books, created by Connor Boyack to offset the progressive propaganda that many children now confront in classrooms across the country.

The books, which have sold more than 3.5 million copies, weave in libertarian themes related to individual freedom, limited government, free markets, and entrepreneurship, and frequently highlight the work of great thinkers such as Frederic Bastiat, F.A. Hayek, Ludwig von Mises, and FEE founder, Leonard Read.

“The goal is to seal conservatives' children off from a broader culture, to protect them from supposed liberal indoctrination by getting a head start on conservative indoctrination,” wrote Nicole Hemmer, a researcher at Columbia University with the Obama Presidency Oral History Project, in her CNN article.

Boyack laughed when he read that. “I find it humorous that those in the left-dominated media are wringing their hands about a few of us doing what they have long been doing,” he told me this week. “The progressive mob has long been infiltrating and leveraging pop culture, the school system, and entertainment outlets—and suddenly they're outraged when we're providing a counter message to their myopic, woke worldview? They're clearly crocodile tears—faux outrage over something the ‘left’ has long been up to.”

But Boyack welcomes more criticism from left-leaning media sites because it boosts his sales. Parents, it turns out, are clamoring for learning materials that offer different viewpoints and perspectives than what their children receive in their schools and throughout the broader culture.

When the progressive magazine, Current Affairs, published a similar critique of the Tuttle Twins in the fall of 2020, Boyack’s sales soared. He sold more than 12,000 books from that piece alone, using a special promotion code to track sales.

As of Monday, Boyack said the CNN article was directly responsible for helping to sell more than 23,000 books in just a few days, nearly doubling the amount of sales generated by the Current Affairs article.

“​​These efforts to criticize our work only encourage fence-sitters and curious onlookers to take action, buy the books, and see for themselves what all the fuss is about,” Boyack told me. “Our haters make for the greatest sales force I've ever found. If anyone else wants to attack our work and criticize the Tuttle Twins books, I'd really appreciate it.”

Indoctrination of young people into a left-leaning political worldview has become increasingly noticeable, especially as both curriculum and corporations have become overtly political in recent years. But it’s hardly a new phenomenon. “This is a multi-faceted problem that’s been festering and growing for decades,” Bonnie Kerrigan Snyder told me in our recent LiberatED podcast conversation. She is the author of the book, Undoctrinate: How Politicized Classrooms Harm Kids and Ruin Our Schools—and What We Can Do About It.

Kerrigan Snyder argues that students are increasingly having to self-censor and self-silence in both their K-12 and college classrooms if they happen to disagree with the dominant progressive cultural narrative. She adds that teacher education programs are similarly skewed, often tying a student-teacher’s academic achievement to left-leaning political activism.

Books like the Tuttle Twins, as well as Boyack’s entire suite of learning materials geared toward young people of all ages, offer a cultural counterweight. They help children and teens learn about different perspectives and a different societal vision.

“Parents need to recognize that we're in an ideological war, and that our children's minds are ground zero for today's battle,” Boyack told me. “And if parents don't recognize that this war is happening, they by default are going to lose.”

He continued:

“Once we're engaged in the fight, it's not enough to simply play defense—to screen the content our kids watch, shelter them from the crazies, put parental blocks on their devices, and hope for the best. We have to go on the offense. We have to be intentional about exposing our children to sound ideas, true facts, and a worldview grounded in reality and principle. That's how we win. That's why the Tuttle Twins books and cartoon series exist—to help parents give their kids a foundational understanding of the ideas of a free society.”

As more parents realize the ideas their children are continually exposed to, and how they are often antithetical to the principles of a free society, they are eager to consume content that offers an alternative perspective. Outlets such as CNN may be opposed to such content, but their opposition is good for business.

“Thanks, CNN!” said Boyack.
  Overall beste user 2022 woensdag 13 april 2022 @ 15:30:51 #48
3928 Ulx
pi_204424688
twitter
pi_204424695
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 11:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
De setting is wat raar, een onbewaakte brievenbus die aan beide zijden met een lint wordt afgeschermd, er staan mensen in de rij langs die brievenbus, maar niemand in de rij voor die brievenbus om daar hun stembiljet in te doen..dan komen er uit 2 richtingen mensen die over het lint stappen om iets in die brievenbus te doen
Als dat de stembus is, waarom is die onbewaakt en op afstand van de stemhokjes en waarom staan er linten omheen en waarom staat die bus buiten?
Niet zo moeilijk doen, is gewoon het 'zoveelste bewijs van grootschalige fraude'.

Dit is tevens een van de keiharde bewijzen waar in de nabije toekomst naar terug verwezen gaat worden.
Radio Espantoso
  Overall beste user 2022 woensdag 13 april 2022 @ 15:44:55 #50
3928 Ulx
pi_204424811
twitter
pi_204425232
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:44 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
hoelang kunnen ze daarmee hun alternatief voor twitter in de lucht houden? :P
pi_204425263
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]
hoelang kunnen ze daarmee hun alternatief voor twitter in de lucht houden? :P
Het is opmerkelijk dat hier geen berichten van dat platform gedeeld worden.
pi_204425270
twitter

Het is een niet bestaand probleem, het is slechts een rechtse samenzweringstheorie en er is geen bewijs dat kleine kinderen worden geïndoctrineerd in heel het LGBTQ@%#<$£ gebeuren.
pi_204425359
Tja, 'Drag Queen story hour'. Hoe verzin je het ook. Maar in de wereld van Amerikaans Links zijn er genoeg van zulke fantasten helaas. Om vervolgens inderdaad weer te ontkennen en te gaslighten dat kinderen helemaal niet worden geïndoctrineerd. Wat een clowneske mensen zijn dit toch ook.
pi_204425589
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:34 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Het is een niet bestaand probleem, het is slechts een rechtse samenzweringstheorie en er is geen bewijs dat kleine kinderen worden geïndoctrineerd in heel het LGBTQ@%#<$£ gebeuren.
Het is een of ander programma van de bibliotheek, aanwezigheid is dus niet verplicht. Wil je je kinderen daar niet aan blootstellen, dan stuur je ze daar niet heen.

Druktemaker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204425722
Kerken bieden ook allerlei naschoolse activiteiten aan - toen ik klein was, gingen veel klasgenootjes wekelijks naar catechisatie.

Zou mijn kinderen daar nooit heensturen, aangezien ik niks heb met religie. Maar andere ouders staan daar helemaal vrij in, het is hun feestje.
pi_204425874
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 17:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het is een of ander programma van de bibliotheek, aanwezigheid is dus niet verplicht. Wil je je kinderen daar niet aan blootstellen, dan stuur je ze daar niet heen.

Druktemaker.
Bagatelliseer het maar weer. Dat dit soort dingen worden aangeboden is al erg genoeg.
pi_204425904
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2022 17:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bagatelliseer het maar weer. Dat dit soort dingen worden aangeboden is al erg genoeg.
Waarom?

Nogmaals, ik heb grote moeite met religie. Toch zou ik er niet over piekeren om naschoolse activiteiten van kerken aan banden te leggen.
pi_204425959
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 17:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarom?

Nogmaals, ik heb grote moeite met religie. Toch zou ik er niet over piekeren om naschoolse activiteiten van kerken aan banden te leggen.
Jonge kinderen hebben niets aan een als vrouw verklede man, die hen komt indoctrineren met gedachtegoed over seksualiteit en de genderideologie.
  woensdag 13 april 2022 @ 18:02:17 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204426103
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2022 17:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jonge kinderen hebben niets aan een als vrouw verklede man, die hen komt indoctrineren met gedachtegoed over seksualiteit en de genderideologie.
Zoals zo'n gekke man in een zwarte jurk die komt indoctrineren dat het heilige huwelijk tussen een man en een vrouw is?
Onikaan ni ov dovah
pi_204426116
quote:

[..]
Jonge kinderen willen we veel liever naar de pastoor sturen zodat deze ze kan vertellen dat de aarde in 7 dagen geschapen is en maar 4000 jaar oud is. En als de kinderen erg lief zijn mogen ze daarna nog wel even aan de pastoor zijn paars gepunte lans zuigen totdat ze goddelijk zaad kunnen slikken. _O-

Wel 40% van de inwoners geloven daarin.
  woensdag 13 april 2022 @ 18:05:29 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204426137
Wat mij trouwens ook opvalt, eerder was het hier nog laat de keuze aan de ouders. Nu nemen sommige ouders die vrijwillige keuze, is het nog steeds niet goed.
Onikaan ni ov dovah
pi_204426183
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 18:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Jonge kinderen willen we veel liever naar de pastoor sturen zodat deze ze kan vertellen dat de aarde in 7 dagen geschapen is en maar 4000 jaar oud is. En als de kinderen erg lief zijn mogen ze daarna nog wel even aan de pastoor zijn paars gepunte lans zuigen totdat ze goddelijk zaad kunnen slikken. _O-

Wel 40% van de inwoners geloven daarin.
Wie oppert hier precies voor in dit topic? En dat wat je nadien schrijft is zo geschift dat ik het verder maar even negeer. Al verbaasd zo'n uitspraak mij trouwens niet wetende wat voor een liefhebber jij bent de van de Democraten en de links en progressief georiënteerde MSM.
pi_204426259
Ach ik mag geen onzin opperen maar vrijwillig naar een bijeenkomst in een bibliotheek gaan presenteren als zijnde grootschalige grooming vind je wel heel normaal. Beetje weer de standaard dubbele conservatieve standaard die hier getoond wordt.

Die laatst opmerking.

In 2021, the U.S. Conference of Catholic Bishops (USCCB) reported 4,228 child sexual abuse allegations. These allegations were filed by 3,924 abuse survivors from July 1, 2019 through June 30, 2020. The incidents involved more than 2,700 individual clergy members from across the country.
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 18:22:04 #65
5428 crew  miss_sly
pi_204426290
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:45 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, 'Drag Queen story hour'. Hoe verzin je het ook. Maar in de wereld van Amerikaans Links zijn er genoeg van zulke fantasten helaas. Om vervolgens inderdaad weer te ontkennen en te gaslighten dat kinderen helemaal niet worden geïndoctrineerd. Wat een clowneske mensen zijn dit toch ook.
Maar waar ben je dan bang voor?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204426299
quote:

[..]
Laat dat lekker aan de ouders.
  Overall beste user 2022 woensdag 13 april 2022 @ 18:26:45 #67
3928 Ulx
pi_204426324
twitter
pi_204426343
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2022 18:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar waar ben je dan bang voor?
Volgens mij staat er niet in mijn post dat ik ergens bang voor ben. Het is simpelweg ridicuul om kinderen te gaan indoctrineren met dit soort gedachtegoed. Ik denk dat iedereen het hier tien jaar geleden over eens was geweest. De vraag is dan ook meer wat er nu de afgelopen jaren ineens is veranderd, dat sommigen het als een goed idee zijn gaan zien om theorieën over seksualiteit en de genderideologie voor te schotelen aan 5-jarigen.
  Overall beste user 2022 woensdag 13 april 2022 @ 18:35:10 #69
3928 Ulx
pi_204426390
twitter

Terecht dat de frauderende Trumpisten worden uitgesloten of is dit woke cancelculture?
pi_204426393
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2022 18:29 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

De Groomers hebben er maar moeite mee dat het terechte label blijft plakken.
Tja, zoals we inmiddels weten van Amerikaans Links ligt het probleem altijd bij degenen die hun doorgeslagen radicalisme opmerken en durven te benoemen.
pi_204426419
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2022 18:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, zoals we inmiddels weten van Amerikaans Links ligt het probleem altijd bij degenen die hun doorgeslagen radicalisme opmerken en durven te benoemen.
Tsja. Als Links bewustzijn of verantwoordelijk zou hebben, zouden ze niet Links zijn.
  woensdag 13 april 2022 @ 18:42:37 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204426445
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2022 18:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie oppert hier precies voor in dit topic? En dat wat je nadien schrijft is zo geschift dat ik het verder maar even negeer. Al verbaasd zo'n uitspraak mij trouwens niet wetende wat voor een liefhebber jij bent de van de Democraten en de links en progressief georiënteerde MSM.
Geschift is het zeker ja. Helaas ook onderdeel van de realiteit.
Onikaan ni ov dovah
pi_204426766
Krijg nou wat....ze hadden gelijk, er was fraude!

quote:
Mark Meadows removed from N.C. voter roll amid fraud investigation

Mark Meadows, a former chief of staff in the Trump White House, has been removed from the voter roll in North Carolina as the state investigates allegations that he committed voter fraud in the 2020 election.

On April 11, Macon County officials “administratively removed the voter registration of Mark Meadows … after documentation indicated he lived in Virginia and last voted in the 2021 election there,” North Carolina State Board of Elections spokesman Patrick Gannon said in a statement.

https://www.washingtonpos(...)removed-voter-rolls/
  Overall beste user 2022 woensdag 13 april 2022 @ 19:47:50 #74
3928 Ulx
pi_204427128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 19:17 schreef Tijger_m het volgende:
Krijg nou wat....ze hadden gelijk, er was fraude!
[..]

Dat had ik al gepost, maar zinloos want de FrAudE-roepers blijven hier toch wel stil over.
  Overall beste user 2022 woensdag 13 april 2022 @ 20:19:23 #75
3928 Ulx
pi_204427594
twitter
pi_204428151
twitter

Hihi, President Trump was beter voor Midden-Amerika dan Biden.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 13-04-2022 21:08:31 (Geen groomer en pedo benamingen.) ]
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 21:11:33 #77
5428 crew  miss_sly
pi_204428226
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2022 18:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens mij staat er niet in mijn post dat ik ergens bang voor ben. Het is simpelweg ridicuul om kinderen te gaan indoctrineren met dit soort gedachtegoed. Ik denk dat iedereen het hier tien jaar geleden over eens was geweest. De vraag is dan ook meer wat er nu de afgelopen jaren ineens is veranderd, dat sommigen het als een goed idee zijn gaan zien om theorieën over seksualiteit en de genderideologie voor te schotelen aan 5-jarigen.
Ik denk dat we van mening verschillen over wat indoctrinatie is en normale (seksuele) ontwikkeling en voorlichting.
  Overall beste user 2022 woensdag 13 april 2022 @ 21:31:11 #78
3928 Ulx
pi_204428445
Maar wat vinden jullie nou van de verkiezingsfraude van die hoge republikein, @HowardRoark en @QuidProJoe? Trump-SoC Mark Meadows heeft toch overduidelijk gefraudeerd, of niet soms? Wat voor straf moet zo iemand nou krijgen? Vijf jaar lijkt de norm.
pi_204428748
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 21:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat we van mening verschillen over wat indoctrinatie is en normale (seksuele) ontwikkeling en voorlichting.
Dat zal zeker. Maar seksuele voorlichting wordt normaal gegeven aan jongeren die seksueel rijp (aan het worden) zijn, dan heb je het dus eerder over 15-jarigen dan 5-jarigen. Ik neem aan dat je daar ook een verschil tussen ziet.
pi_204428778
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 21:31 schreef Ulx het volgende:
Maar wat vinden jullie nou van de verkiezingsfraude van die hoge republikein, @:HowardRoark en @:QuidProJoe? Trump-SoC Mark Meadows heeft toch overduidelijk gefraudeerd, of niet soms? Wat voor straf moet zo iemand nou krijgen? Vijf jaar lijkt de norm.
Als een Republikein heeft gefraudeerd moet die natuurlijk worden bestraft. Dat staat buiten kijf. Volgens mij is hier ook nooit anders over beweerd. In tegenstelling tot sommige linksgeoriënteerde users hier, zijn de rechtsgeoriënteerde users namelijk vaak wel voor een unanieme standaard mbt de wetgeving.
  Overall beste user 2022 woensdag 13 april 2022 @ 22:00:11 #81
3928 Ulx
pi_204428912
Mark Meadows dus vijf jaar de cel in?
  Overall beste user 2022 woensdag 13 april 2022 @ 22:14:32 #82
3928 Ulx
pi_204429081
twitter

Dat is toch een straf van niks? Gewoon vijf jaar de cel in!
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 22:15:56 #83
5428 crew  miss_sly
pi_204429111
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2022 21:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zal zeker. Maar seksuele voorlichting wordt normaal gegeven aan jongeren die seksueel rijp (aan het worden) zijn, dan heb je het dus eerder over 15-jarigen dan 5-jarigen. Ik neem aan dat je daar ook een verschil tussen ziet.
Ik denk dat de term seksuele voorlichting vee te kort door de bocht is. En dat seksuele ontwikkeling vanaf heel jong, dreumesleeftijd, al plaatsvindt. Maar ik vind openheid over seks en alles wat daarbij hoort ook geen slecht ding.
pi_204429364
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat de term seksuele voorlichting vee te kort door de bocht is. En dat seksuele ontwikkeling vanaf heel jong, dreumesleeftijd, al plaatsvindt. Maar ik vind openheid over seks en alles wat daarbij hoort ook geen slecht ding.
Precies! Tussen de 12 en 24 maanden beginnen kinderen zich bewust te worden van de verschillen tussen jongens en meisjes/ mannen en vrouwen en op 3-jarige leeftijd hebben ze doorgaans al een zelfbeeld van hun eigen gender ontwikkeld. Dat benoemen heeft niets met seks(uele voorlichting) te maken.

Het feit dat er karikaturen van gemaakt moeten worden om die vervolgens aan te kunnen vallen geeft wel aan hoe doelbewust de republikeinen bezig zijn er een cultuuroorlog van te maken om zoveel mogelijk conservatieve stemmers naar de stembus te krijgen. Maar ja ook dat is niets nieuws.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 13-04-2022 23:41:52 ]
  woensdag 13 april 2022 @ 23:10:39 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204429829
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2022 21:50 schreef HowardRoark het volgende:

In tegenstelling tot sommige linksgeoriënteerde users hier, zijn de rechtsgeoriënteerde users namelijk vaak wel voor een unanieme standaard mbt de wetgeving.
Wie zijn dat dan? Klinkt behoorlijk als onzin.
Onikaan ni ov dovah
pi_204430157
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2022 21:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Op 15-jarige leeftijd ben je er te laat mee.
  donderdag 14 april 2022 @ 00:05:31 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204430191
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2022 23:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op 15-jarige leeftijd ben je er te laat mee.
Zeg dat ja, veel te laat.
Onikaan ni ov dovah
pi_204430569
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:44 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Fox News over Jared Kushner's miljardendeal met MBS:

twitter

Where is JARED?! :D

twitter

Graaicultuur onder Trump :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 14-04-2022 06:36:44 ]
pi_204430573
De verdediging van een goedgelovige Trump-fan:

twitter

quote:
As the election approached, he said, he fully believed that if Donald J. Trump ended up losing, it would only be because the voting had been rigged, as the president had been warning publicly for months. Even after Joseph R. Biden Jr. was declared the winner, Mr. Thompson could not accept that it was true.

All of this, he told a jury at his criminal trial on Wednesday, led him to Washington on Jan. 6 for a Stop the Steal rally, where he and a friend listened to Mr. Trump give an incendiary speech near the White House.

In an hour on the witness stand, Mr. Thompson blamed Mr. Trump for what eventually occurred, saying that he had been answering the president’s call to go to the Capitol and “fight like hell” when he joined the throng swarming into the building and made off with a bottle of bourbon and a coat rack.

“If the president’s giving you almost an order to do something,” he said, “I felt obligated to do that.”
Denk niet dat het gaat werken :N

Zijn vrouw is een stuk verstandiger :P

quote:
Before Mr. Thompson offered his account, his wife, Sarah Thompson, took the stand.

Mrs. Thompson, who works in the corporate offices of Victoria's Secret, told the jury that she was a Democrat who had voted for Mr. Biden and never believed the "conspiracy theory-type" material she increasingly saw her husband looking at on YouTube, Twitter and various other websites.

Still, she said it had been "a rough year" for the couple, who were married in January 2020 after 12 years of dating. She told the jury that Mr. Thompson's anger about the election appeared to have grown worse because he was stuck at home without a job.

"Dustin spent a lot of time on the internet," she said.

When he went off to Washington on Jan. 5, she said, driving with a friend, Mrs. Thompson did not think that her husband would get into trouble. She was happy, as she put it, to be at home with the "house quiet."

But on the evening of the riot, Mr. Thompson texted her a video of himself, milling about with others in the looted parliamentarian's office. The room was littered with paperwork and overturned furniture.

Her response to him was simple and direct.

"I will not post bail," she texted back.

[ Bericht 13% gewijzigd door Kijkertje op 14-04-2022 04:52:01 ]
pi_204430631
Ah TFG belt weer eens met Fox News:

Trump heeft wel een slecht geheugen hoor. Zou hij aan het dementeren zijn? :o

Neeehhh hij liegt gewoon weer :lijstje:

twitter

twitter

Trouwens over supply chains gesproken, Gov Abbott (R-Texas) heeft er totaal geen moeite mee om goederen aan de grens te vertragen. Uiteraard gaat Biden daar de schuld van krijgen :{w

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 14-04-2022 07:24:58 ]
pi_204430724
twitter

Putin's Puppet :Y

twitter

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 14-04-2022 07:46:51 ]
pi_204430738
Uit een draadje over een anti-'grooming' protest bij Disney:

twitter

twitter
pi_204430751
twitter

quote:
In a bitterly divided Congress, it was a rare measure that had been expected to sail through without a fight.

A bill to name a federal courthouse in Tallahassee after Justice Joseph W. Hatchett, the first Black man to serve on the Florida Supreme Court -- sponsored by the state's two Republican senators and backed unanimously by its 27 House members -- was set to pass the House last month and become law with broad bipartisan support.

But in a last-minute flurry, Republicans abruptly pulled their backing with no explanation and ultimately killed the measure, leaving its fate unclear, many of its champions livid and some of its newfound opponents professing ignorance about what had happened.

Asked what made him vote against a measure that he had co-sponsored, Representative Vern Buchanan, Republican of Florida, was brief and blunt: "I don't know," he said.

The real answer is as much an allegory about the state of House Republicans in 2022 as it is about a federal building in Florida. With little notice and nothing more than a 23-year-old news clipping, a right-wing, first-term congressman mounted an 11th-hour effort on the House floor to persuade his colleagues that Judge Hatchett, a trailblazing judge who broke barriers as the first Black State Supreme Court justice south of the Mason-Dixon line, was undeserving of being honored.

The objector was Representative Andrew Clyde of Georgia. Shortly before the House vote, he began circulating an Associated Press article from 1999 about an appeals court decision that Judge Hatchett wrote that year that struck down a public school policy allowing student-approved prayers at graduation ceremonies in Florida. The decision, which overruled a lower court, held that the policy violated constitutional protections of freedom of religion.

"He voted against student-led school prayer in Duval County in 1999," Mr. Clyde, a deacon at his Baptist church in Bogart, Ga., said in an interview. "I don't agree with that. That's it. I just let the Republicans know that information on the House floor. I have no idea if they knew that or not."

[..]
Totaal de weg kwijt 8)7

[ Bericht 41% gewijzigd door Kijkertje op 14-04-2022 07:40:57 ]
pi_204430782
- Geen posts waarin mensen voor pedofiel of groomer worden uitgemaakt -

[ Bericht 47% gewijzigd door miss_sly op 14-04-2022 08:52:38 ]
pi_204431917
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Okee, dat is opmerkelijk om te lezen. Dan verschillen we daar inderdaad nogal over van mening.
quote:
84s.gif Op woensdag 13 april 2022 22:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Precies! Tussen de 12 en 24 maanden beginnen kinderen zich bewust te worden van de verschillen tussen jongens en meisjes/ mannen en vrouwen en op 3-jarige leeftijd hebben ze doorgaans al een zelfbeeld van hun eigen gender ontwikkeld. Dat benoemen heeft niets met seks(uele voorlichting) te maken.

Het feit dat er karikaturen van gemaakt moeten worden om die vervolgens aan te kunnen vallen geeft wel aan hoe doelbewust de republikeinen bezig zijn er een cultuuroorlog van te maken om zoveel mogelijk conservatieve stemmers naar de stembus te krijgen. Maar ja ook dat is niets nieuws.

Je draait het weer eens om. De cultuuroorlog komt natuurlijk van Amerikaans Links en de Democraten. De tegenreactie (het woord zegt het al) is een reactie op progressieve dogma's die sinds kort via het openbare onderwijs jonge kinderen wordt voorgeschoteld. Het blijkt dat veel ouders zich niet kunnen vinden in dat gedachtegoed. De verkiezingen in Virginia waren daar ook een goed voorbeeld van.

Maar dat gooide jij toen op 'misinformatie' van de Republikeinen en een 'communicatieprobleem' bij de Democraten. Omdat jouw uitgangspunt altijd is dat iedereen eigenlijk precies ook wil wat de Democraten willen. Tegenstand komt slechts van 'domrechtse' 'useful idiots'.

Helaas is dit simplistische (en ook trouwens ook vrij narcistische) wereldbeeld gewoonweg niet hoe de realiteit werkt. Het getuigt vooral van een beperkt en ideologisch eenzijdig mediadieet.
pi_204431947
Wordt het verschil tussen jongetjes en meisjes uitleggen aan jonge kinderen door conservatieven nu ook al beschouwd als seksuele voorlichting geven? 8)7
pi_204431961
HowardRoark is het type conservatieve Amerikaan dat compleet door het lint gaat als een bloot tietje is te zien op tv. Want 'denk toch aan de kinderen!'
pi_204432153
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2022 10:45 schreef Basp1 het volgende:
Wordt het verschil tussen jongetjes en meisjes uitleggen aan jonge kinderen door conservatieven nu ook al beschouwd als seksuele voorlichting geven? 8)7
Dit argument wordt niet gemaakt. Bovendien, zijn er verschillen dan? Ik heb hier constant moeten lezen dat de subjectieve beleving doorslaggevend is, niet het daadwerkelijke geslacht.
quote:
9s.gif Op donderdag 14 april 2022 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
HowardRoark is het type conservatieve Amerikaan dat compleet door het lint gaat als een bloot tietje is te zien op tv. Want 'denk toch aan de kinderen!'
Ik ben een Amerikaan?
pi_204432169
quote:
10s.gif Op donderdag 14 april 2022 11:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit argument wordt niet gemaakt. Bovendien, zijn er verschillen dan? Ik heb hier constant moeten lezen dat de subjectieve beleving doorslaggevend is, niet het daadwerkelijke geslacht.
[..]
Wat voor subjectieve beleving?
En hoezo zorgt dat ervoor dat jongens en meisjes niet verschillend zijn?

quote:
Ik ben een Amerikaan?
Dat staat er niet.
pi_204432276
Ow het argument wordt weer eens niet gemaakt. Bewijzen van onderwijsboeken waarin sekuele voorlichting aan kinderen onder de 10 wordt gegeven hebben we nog steeds niet gezien. Zolang er geen ovjectieve waarneembare feiten zijn kan dus alle onzin van conservatieven gepareerd worden met leuk argument nagepraat vanuit de fox bubbel. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')