Het is opmerkelijk dat hier geen berichten van dat platform gedeeld worden.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
hoelang kunnen ze daarmee hun alternatief voor twitter in de lucht houden?
Het is een of ander programma van de bibliotheek, aanwezigheid is dus niet verplicht. Wil je je kinderen daar niet aan blootstellen, dan stuur je ze daar niet heen.quote:Op woensdag 13 april 2022 16:34 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Het is een niet bestaand probleem, het is slechts een rechtse samenzweringstheorie en er is geen bewijs dat kleine kinderen worden geïndoctrineerd in heel het LGBTQ@%#<$£ gebeuren.
Bagatelliseer het maar weer. Dat dit soort dingen worden aangeboden is al erg genoeg.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is een of ander programma van de bibliotheek, aanwezigheid is dus niet verplicht. Wil je je kinderen daar niet aan blootstellen, dan stuur je ze daar niet heen.
Druktemaker.
Waarom?quote:Op woensdag 13 april 2022 17:38 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bagatelliseer het maar weer. Dat dit soort dingen worden aangeboden is al erg genoeg.
Jonge kinderen hebben niets aan een als vrouw verklede man, die hen komt indoctrineren met gedachtegoed over seksualiteit en de genderideologie.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom?
Nogmaals, ik heb grote moeite met religie. Toch zou ik er niet over piekeren om naschoolse activiteiten van kerken aan banden te leggen.
Zoals zo'n gekke man in een zwarte jurk die komt indoctrineren dat het heilige huwelijk tussen een man en een vrouw is?quote:Op woensdag 13 april 2022 17:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jonge kinderen hebben niets aan een als vrouw verklede man, die hen komt indoctrineren met gedachtegoed over seksualiteit en de genderideologie.
Jonge kinderen willen we veel liever naar de pastoor sturen zodat deze ze kan vertellen dat de aarde in 7 dagen geschapen is en maar 4000 jaar oud is. En als de kinderen erg lief zijn mogen ze daarna nog wel even aan de pastoor zijn paars gepunte lans zuigen totdat ze goddelijk zaad kunnen slikken.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jonge kinderen hebben niets aan een als vrouw verklede man, die hen komt indoctrineren met gedachtegoed over seksualiteit en de genderideologie.
Wie oppert hier precies voor in dit topic? En dat wat je nadien schrijft is zo geschift dat ik het verder maar even negeer. Al verbaasd zo'n uitspraak mij trouwens niet wetende wat voor een liefhebber jij bent de van de Democraten en de links en progressief georiënteerde MSM.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Jonge kinderen willen we veel liever naar de pastoor sturen zodat deze ze kan vertellen dat de aarde in 7 dagen geschapen is en maar 4000 jaar oud is. En als de kinderen erg lief zijn mogen ze daarna nog wel even aan de pastoor zijn paars gepunte lans zuigen totdat ze goddelijk zaad kunnen slikken.![]()
Wel 40% van de inwoners geloven daarin.
Maar waar ben je dan bang voor?quote:Op woensdag 13 april 2022 16:45 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, 'Drag Queen story hour'. Hoe verzin je het ook. Maar in de wereld van Amerikaans Links zijn er genoeg van zulke fantasten helaas. Om vervolgens inderdaad weer te ontkennen en te gaslighten dat kinderen helemaal niet worden geïndoctrineerd. Wat een clowneske mensen zijn dit toch ook.
Laat dat lekker aan de ouders.quote:Op woensdag 13 april 2022 17:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volgens mij staat er niet in mijn post dat ik ergens bang voor ben. Het is simpelweg ridicuul om kinderen te gaan indoctrineren met dit soort gedachtegoed. Ik denk dat iedereen het hier tien jaar geleden over eens was geweest. De vraag is dan ook meer wat er nu de afgelopen jaren ineens is veranderd, dat sommigen het als een goed idee zijn gaan zien om theorieën over seksualiteit en de genderideologie voor te schotelen aan 5-jarigen.quote:
Tja, zoals we inmiddels weten van Amerikaans Links ligt het probleem altijd bij degenen die hun doorgeslagen radicalisme opmerken en durven te benoemen.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:29 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]
De Groomers hebben er maar moeite mee dat het terechte label blijft plakken.
Tsja. Als Links bewustzijn of verantwoordelijk zou hebben, zouden ze niet Links zijn.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, zoals we inmiddels weten van Amerikaans Links ligt het probleem altijd bij degenen die hun doorgeslagen radicalisme opmerken en durven te benoemen.
Geschift is het zeker ja. Helaas ook onderdeel van de realiteit.quote:Op woensdag 13 april 2022 18:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Wie oppert hier precies voor in dit topic? En dat wat je nadien schrijft is zo geschift dat ik het verder maar even negeer. Al verbaasd zo'n uitspraak mij trouwens niet wetende wat voor een liefhebber jij bent de van de Democraten en de links en progressief georiënteerde MSM.
quote:Mark Meadows removed from N.C. voter roll amid fraud investigation
Mark Meadows, a former chief of staff in the Trump White House, has been removed from the voter roll in North Carolina as the state investigates allegations that he committed voter fraud in the 2020 election.
On April 11, Macon County officials “administratively removed the voter registration of Mark Meadows … after documentation indicated he lived in Virginia and last voted in the 2021 election there,” North Carolina State Board of Elections spokesman Patrick Gannon said in a statement.
https://www.washingtonpos(...)removed-voter-rolls/
Dat had ik al gepost, maar zinloos want de FrAudE-roepers blijven hier toch wel stil over.quote:Op woensdag 13 april 2022 19:17 schreef Tijger_m het volgende:
Krijg nou wat....ze hadden gelijk, er was fraude!
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |