abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204425232
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 15:44 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
hoelang kunnen ze daarmee hun alternatief voor twitter in de lucht houden? :P
pi_204425263
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:28 schreef Basp1 het volgende:

[..]
hoelang kunnen ze daarmee hun alternatief voor twitter in de lucht houden? :P
Het is opmerkelijk dat hier geen berichten van dat platform gedeeld worden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_204425270
twitter

Het is een niet bestaand probleem, het is slechts een rechtse samenzweringstheorie en er is geen bewijs dat kleine kinderen worden geïndoctrineerd in heel het LGBTQ@%#<$£ gebeuren.
pi_204425359
Tja, 'Drag Queen story hour'. Hoe verzin je het ook. Maar in de wereld van Amerikaans Links zijn er genoeg van zulke fantasten helaas. Om vervolgens inderdaad weer te ontkennen en te gaslighten dat kinderen helemaal niet worden geïndoctrineerd. Wat een clowneske mensen zijn dit toch ook.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204425589
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:34 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Het is een niet bestaand probleem, het is slechts een rechtse samenzweringstheorie en er is geen bewijs dat kleine kinderen worden geïndoctrineerd in heel het LGBTQ@%#<$£ gebeuren.
Het is een of ander programma van de bibliotheek, aanwezigheid is dus niet verplicht. Wil je je kinderen daar niet aan blootstellen, dan stuur je ze daar niet heen.

Druktemaker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204425722
Kerken bieden ook allerlei naschoolse activiteiten aan - toen ik klein was, gingen veel klasgenootjes wekelijks naar catechisatie.

Zou mijn kinderen daar nooit heensturen, aangezien ik niks heb met religie. Maar andere ouders staan daar helemaal vrij in, het is hun feestje.
pi_204425874
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 17:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het is een of ander programma van de bibliotheek, aanwezigheid is dus niet verplicht. Wil je je kinderen daar niet aan blootstellen, dan stuur je ze daar niet heen.

Druktemaker.
Bagatelliseer het maar weer. Dat dit soort dingen worden aangeboden is al erg genoeg.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204425904
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2022 17:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Bagatelliseer het maar weer. Dat dit soort dingen worden aangeboden is al erg genoeg.
Waarom?

Nogmaals, ik heb grote moeite met religie. Toch zou ik er niet over piekeren om naschoolse activiteiten van kerken aan banden te leggen.
pi_204425959
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 17:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Waarom?

Nogmaals, ik heb grote moeite met religie. Toch zou ik er niet over piekeren om naschoolse activiteiten van kerken aan banden te leggen.
Jonge kinderen hebben niets aan een als vrouw verklede man, die hen komt indoctrineren met gedachtegoed over seksualiteit en de genderideologie.
  woensdag 13 april 2022 @ 18:02:17 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204426103
quote:
14s.gif Op woensdag 13 april 2022 17:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Jonge kinderen hebben niets aan een als vrouw verklede man, die hen komt indoctrineren met gedachtegoed over seksualiteit en de genderideologie.
Zoals zo'n gekke man in een zwarte jurk die komt indoctrineren dat het heilige huwelijk tussen een man en een vrouw is?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204426116
quote:

[..]
Jonge kinderen willen we veel liever naar de pastoor sturen zodat deze ze kan vertellen dat de aarde in 7 dagen geschapen is en maar 4000 jaar oud is. En als de kinderen erg lief zijn mogen ze daarna nog wel even aan de pastoor zijn paars gepunte lans zuigen totdat ze goddelijk zaad kunnen slikken. _O-

Wel 40% van de inwoners geloven daarin.
  woensdag 13 april 2022 @ 18:05:29 #62
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204426137
Wat mij trouwens ook opvalt, eerder was het hier nog laat de keuze aan de ouders. Nu nemen sommige ouders die vrijwillige keuze, is het nog steeds niet goed.
Onikaan ni ov dovah
pi_204426183
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 18:03 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Jonge kinderen willen we veel liever naar de pastoor sturen zodat deze ze kan vertellen dat de aarde in 7 dagen geschapen is en maar 4000 jaar oud is. En als de kinderen erg lief zijn mogen ze daarna nog wel even aan de pastoor zijn paars gepunte lans zuigen totdat ze goddelijk zaad kunnen slikken. _O-

Wel 40% van de inwoners geloven daarin.
Wie oppert hier precies voor in dit topic? En dat wat je nadien schrijft is zo geschift dat ik het verder maar even negeer. Al verbaasd zo'n uitspraak mij trouwens niet wetende wat voor een liefhebber jij bent de van de Democraten en de links en progressief georiënteerde MSM.
pi_204426259
Ach ik mag geen onzin opperen maar vrijwillig naar een bijeenkomst in een bibliotheek gaan presenteren als zijnde grootschalige grooming vind je wel heel normaal. Beetje weer de standaard dubbele conservatieve standaard die hier getoond wordt.

Die laatst opmerking.

In 2021, the U.S. Conference of Catholic Bishops (USCCB) reported 4,228 child sexual abuse allegations. These allegations were filed by 3,924 abuse survivors from July 1, 2019 through June 30, 2020. The incidents involved more than 2,700 individual clergy members from across the country.
  Moderator woensdag 13 april 2022 @ 18:22:04 #65
5428 crew  miss_sly
pi_204426290
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2022 16:45 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, 'Drag Queen story hour'. Hoe verzin je het ook. Maar in de wereld van Amerikaans Links zijn er genoeg van zulke fantasten helaas. Om vervolgens inderdaad weer te ontkennen en te gaslighten dat kinderen helemaal niet worden geïndoctrineerd. Wat een clowneske mensen zijn dit toch ook.
Maar waar ben je dan bang voor?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204426299
quote:

[..]
Laat dat lekker aan de ouders.
pi_204426324
twitter
pi_204426343
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2022 18:22 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Maar waar ben je dan bang voor?
Volgens mij staat er niet in mijn post dat ik ergens bang voor ben. Het is simpelweg ridicuul om kinderen te gaan indoctrineren met dit soort gedachtegoed. Ik denk dat iedereen het hier tien jaar geleden over eens was geweest. De vraag is dan ook meer wat er nu de afgelopen jaren ineens is veranderd, dat sommigen het als een goed idee zijn gaan zien om theorieën over seksualiteit en de genderideologie voor te schotelen aan 5-jarigen.
pi_204426390
twitter

Terecht dat de frauderende Trumpisten worden uitgesloten of is dit woke cancelculture?
pi_204426393
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2022 18:29 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

De Groomers hebben er maar moeite mee dat het terechte label blijft plakken.
Tja, zoals we inmiddels weten van Amerikaans Links ligt het probleem altijd bij degenen die hun doorgeslagen radicalisme opmerken en durven te benoemen.
pi_204426419
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2022 18:35 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, zoals we inmiddels weten van Amerikaans Links ligt het probleem altijd bij degenen die hun doorgeslagen radicalisme opmerken en durven te benoemen.
Tsja. Als Links bewustzijn of verantwoordelijk zou hebben, zouden ze niet Links zijn.
  woensdag 13 april 2022 @ 18:42:37 #72
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204426445
quote:
10s.gif Op woensdag 13 april 2022 18:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wie oppert hier precies voor in dit topic? En dat wat je nadien schrijft is zo geschift dat ik het verder maar even negeer. Al verbaasd zo'n uitspraak mij trouwens niet wetende wat voor een liefhebber jij bent de van de Democraten en de links en progressief georiënteerde MSM.
Geschift is het zeker ja. Helaas ook onderdeel van de realiteit.
Onikaan ni ov dovah
pi_204426766
Krijg nou wat....ze hadden gelijk, er was fraude!

quote:
Mark Meadows removed from N.C. voter roll amid fraud investigation

Mark Meadows, a former chief of staff in the Trump White House, has been removed from the voter roll in North Carolina as the state investigates allegations that he committed voter fraud in the 2020 election.

On April 11, Macon County officials “administratively removed the voter registration of Mark Meadows … after documentation indicated he lived in Virginia and last voted in the 2021 election there,” North Carolina State Board of Elections spokesman Patrick Gannon said in a statement.

https://www.washingtonpos(...)removed-voter-rolls/
pi_204427128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2022 19:17 schreef Tijger_m het volgende:
Krijg nou wat....ze hadden gelijk, er was fraude!
[..]

Dat had ik al gepost, maar zinloos want de FrAudE-roepers blijven hier toch wel stil over.
pi_204427594
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')