2 goede coureurs, betrouwbaarder dan RB en qua pace best of the rest.quote:Op zondag 10 april 2022 08:11 schreef Zorro het volgende:
Ik ben vooral mad dat Mercedes met zo'n kutbak met alle geluk gratis toch nog redelijk wat punten in de schoot geworpen krijgt.
Zeker... maar dat was allemaal al bij de 'sores' inbegrepen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja maar met Leclerc zo dik in het geel zet hij gewoon iedere race z’n gehele ploeg op kop van het peloton. Dan krijgt Max echt geen ruimte om vaak ritten te kapen
Remember Silverstone & Hongarije 2021. Verstappen een comfortabele voor sprong en toen dnf en net een top10 finishquote:Op zondag 10 april 2022 08:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari is nog steeds de betere auto. Dan is 45 punten heel erg veel.
Hoe is dit geluk?quote:Op zondag 10 april 2022 08:11 schreef Zorro het volgende:
Ik ben vooral mad dat Mercedes met zo'n kutbak met alle geluk gratis toch nog redelijk wat punten in de schoot geworpen krijgt.
Dat doet hij al het hele weekend Hansquote:Op zondag 10 april 2022 08:15 schreef Netsplitter het volgende:
Eens kijken of Max gewoon zegt dat de auto kut is op dit moment.
Nee.quote:Op zondag 10 april 2022 08:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat Albon hier gewoon punten pakken?
VER was toen ook makkelijk WK geworden als MERC die dubieuze PU er niet in had gegooid.quote:Op zondag 10 april 2022 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Remember Silverstone & Hongarije 2021. Verstappen een comfortabele voor sprong en toen dnf en net een top10 finish
Ja maar die worden hem afgenomen want hij moet nog pittenquote:Op zondag 10 april 2022 08:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat Albon hier gewoon punten pakken?
Zal een gezellige debrief wordenquote:Op zondag 10 april 2022 08:15 schreef Netsplitter het volgende:
Eens kijken of Max gewoon zegt dat de auto kut is op dit moment.
Dat was het wonder dat Hamilton nodig had, en als je moet gaan hopen op wonderen, dan kan je niet echt van een gevecht om het kampioenschap spreken.quote:Op zondag 10 april 2022 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Remember Silverstone & Hongarije 2021. Verstappen een comfortabele voor sprong en toen dnf en net een top10 finish
Waarvan aktequote:Op zondag 10 april 2022 08:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeker... maar dat was allemaal al bij de 'sores' inbegrepen.
Verder blijft het nog steeds 'early season'... ik wil niet persé als een onnozole positivo overkomen, maar it ain't over till it's over.
Of niet 75 punten buiten zijn schuld om was misgelopen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
VER was toen ook makkelijk WK geworden als MERC die dubieuze PU er niet in had gegooid.
Mercedes maakte optimaal gebruik van het reglement jaquote:Op zondag 10 april 2022 08:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
VER was toen ook makkelijk WK geworden als MERC die dubieuze PU er niet in had gegooid.
Je bedoelt zelf wel een betrouwbare auto hebben?quote:Op zondag 10 april 2022 08:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze krijgen voordeel door zaken waar ze zelf geen invloed op hebben.
In Imola 30 kilo afvallen is dit jaar het wonder wat we nodig hebben.quote:Op zondag 10 april 2022 08:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het wonder dat Hamilton nodig had, en als je moet gaan hopen op wonderen, dan kan je niet echt van een gevecht om het kampioenschap spreken.
Dat is de norm, niet de uitzondering.quote:Op zondag 10 april 2022 08:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bedoelt zelf wel een betrouwbare auto hebben?
Ik had echt mijn helm door die garage heen gesmeten.quote:Op zondag 10 april 2022 08:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zal een gezellige debrief worden
Wat vooral jammer is dat we dit jaar zeer waarschijnlijk geen spannend WK krijgen....
Ik nietquote:Op zondag 10 april 2022 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik gun Lecrec ook het wk. Eindelijk een opvolger voor Kimi bij Ferrari (die werd voor het laatst wk coureurs met Ferrari in 2007)
Ferrari met name, Leclerc vind ik minder sympathiek.quote:Op zondag 10 april 2022 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik gun Lecrec ook het wk. Eindelijk een opvolger voor Kimi bij Ferrari (die werd voor het laatst wk coureurs met Ferrari in 2007)
Kimi fan?quote:
THIS IS UNACCEPTABLEquote:Op zondag 10 april 2022 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje Russell straks 2e in het WK
Ik denk niet dat hij Russell voorbij gaat.quote:Op zondag 10 april 2022 08:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
HamGoat straks gewoon met zijn tweede podium van het seizoen.
Bekken zullen schuimen.
Op de provinciale weg een beetje kankeren op die bejaarden voor hem die die tractor maar niet voorbij gaan.quote:
En het blijft toch leuk om te kijken hoe er in de subtop en middenmoot enorm gevochten wordt.quote:
Omdat Hamilton faalde.quote:Op zondag 10 april 2022 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Leuk kampioenschap was ook wel leuk geweestquote:Op zondag 10 april 2022 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kimi fan?
Alles beter dan Lewis wk wordt
Ik ook wel, sowieso is het een hele verademing dat de Merc-dominantie voorbij is. Als dat betekent dat Leclerc WK wordt dan heb ik daar helemaal geen moeite meequote:Op zondag 10 april 2022 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van LECquote:Op zondag 10 april 2022 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kimi fan?
Alles beter dan Lewis wk wordt
quote:Op zondag 10 april 2022 08:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op de provinciale weg een beetje kankeren op die bejaarden voor hem die die tractor maar niet voorbij gaan.
Ach, het gevoel is wel te begrijpen. De laatste keer dat Ferrari snel was reden ze met een illegale autoquote:Op zondag 10 april 2022 08:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja en wat voelt daar dan precies illegaal aan?
Alles. Zeg ik toch?quote:Op zondag 10 april 2022 08:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja en wat voelt daar dan precies illegaal aan?
Dat hebben ze ook zelf wel een beetje veroorzaakt hè 🧐al zeg ik nu niet dat ie illegaal is hoor, ligt gewoon heel mooi op de weg!quote:Op zondag 10 april 2022 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de Red Bull viessnel zou zijn zou niemand hier ook maar een seconde overwegen dat het illegaal is, maar die Ferrari is zo snel, die moet wel illegaal zijn!1!!1
Jaquote:Op zondag 10 april 2022 08:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn ze de race aan het spoileren ja?
Het is ook de combi LEC-Ferrari. Sainz zou dit ook vanaf pole niet lukken.quote:Op zondag 10 april 2022 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de Red Bull viessnel zou zijn zou niemand hier ook maar een seconde overwegen dat het illegaal is, maar die Ferrari is zo snel, die moet wel illegaal zijn!1!!1
Morning wood.quote:
Na acht jaar illegale Mercedes dominantie zouden die mensen wel beter moeten weten.quote:Op zondag 10 april 2022 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
of bij RB en die vliegt vaker in de fik daardoorquote:Op zondag 10 april 2022 08:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, het gevoel is wel te begrijpen. De laatste keer dat Ferrari snel was reden ze met een illegale auto
Dat is inherent aan de sport imo. Net alsquote:Op zondag 10 april 2022 08:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, het gevoel is wel te begrijpen. De laatste keer dat Ferrari snel was reden ze met een illegale auto
Saai/vermoeiend en illegaal zijn twee verschillende dingen. Ferrari heeft wel iets de schijn tegen na 2019 natuurlijk, daar kan ik in komenquote:Op zondag 10 april 2022 08:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Na acht jaar illegale Mercedes dominantie zouden die mensen wel beter moeten weten.
En in de jaren 80 experimenteerde ook Ferrari met een te lichte achtervleugel. Bij wegingen verschenen ze dan met een 10 keer zo zwaar exemplaarquote:Op zondag 10 april 2022 08:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is inherent aan de sport imo. Net als
BAR-Honda in 2005 met de dubbele brandstoftank, Tyrrell wat lood in de benzinetank spoot bij de laatste stop om te verhullen dat hun auto structureel te licht was, Benetton met mode 13 etc
Absoluut. Neemt niet weg dat de gedachte dat de Ferrari illegaal is niet helemaal uit de lucht komt vallen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is inherent aan de sport imo. Net als
BAR-Honda in 2005 met de dubbele brandstoftank, Tyrrell wat lood in de benzinetank spoot bij de laatste stop om te verhullen dat hun auto structureel te licht was, Benetton met mode 13 etc
Hij riep al een paar ronden dat hij tegen het eind van de race voor FL wilde gaan. Maar hij hééft FL al en niemand kan nu sneller. Had ie zelf niet gedachtquote:
Precies. Dit soort verhalen is juist wat de F1 zo fantastisch maaktquote:Op zondag 10 april 2022 08:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
En in de jaren 80 experimenteerde ook Ferrari met een te lichte achtervleugel. Bij wegingen verschenen ze dan met een 10 keer zo zwaar exemplaar
DQ lijkt mequote:
Ik ook niet en het midfield is rete spannend alles lijkt aan elkaar gewaagd. Alpine vs Mclaren vs Alpha Tauri vs Alfa Romeo vs Haas. Lekker veel gevechten om positie. Leuk seizoen dit to nu toequote:Op zondag 10 april 2022 08:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ook wel, sowieso is het een hele verademing dat de Merc-dominantie voorbij is. Als dat betekent dat Leclerc WK wordt dan heb ik daar helemaal geen moeite mee
Hij mist Bottas nu alquote:Op zondag 10 april 2022 08:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat het de team haar schuld is dat die achter Russel ligt
Ook het eerste waar ik aan dacht bij dat radioberichtquote:
Schumi Silverstone memoriesquote:Op zondag 10 april 2022 08:29 schreef Doevelaer het volgende:
Pitten in de final lap, ze hebben toch niks te verliezen
"Who are you?quote:Op zondag 10 april 2022 08:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Chevy gedaan?
jupquote:Op zondag 10 april 2022 08:30 schreef Breekfast het volgende:
Waarom gaat Albpn pas in de laatste ronde pitten?
En de achtervleugel van Hunt die 1 centimeter te breed was. Het altijd sportieve Engelse publiek boos over zoveel kinderachtigheid, begon flessen bier op de baan te gooien en dat moest allemaal opgeruimd, zodat er een centimeter van de vleugel kon worden afgezaagd.quote:Op zondag 10 april 2022 08:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
En in de jaren 80 experimenteerde ook Ferrari met een te lichte achtervleugel. Bij wegingen verschenen ze dan met een 10 keer zo zwaar exemplaar
Natuurlijk wel, elke punt is een bak geld voor de achterhoede-teams.quote:Op zondag 10 april 2022 08:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tiende plaatsen interesseert niemand.
RB heeft sowieso altijd veel te veel betrouwbaarheidsproblemen. Voorgaande jaren ook al vaak.quote:Op zondag 10 april 2022 08:32 schreef Netsplitter het volgende:
Ferrari heeft het voor het beste voor elkaar. Zoveel is wel duidelijk.
RB moeten zich serieus gaan afvragen waarom het nu al zo fout gaat. En of ze het tij nog kunnen keren.
Anders gaat dit een heel vervelend seizoen worden voor hun.
Goed dat je het zegt dat wisten ze nog niet.quote:Op zondag 10 april 2022 08:32 schreef Netsplitter het volgende:
RB moeten zich serieus gaan afvragen waarom het nu al zo fout gaat. En of ze het tij nog kunnen keren.
Ze moeten alles op alles zetten om vanaf nu iedere wedstrijd te winnenquote:Op zondag 10 april 2022 08:32 schreef Netsplitter het volgende:
Dat snap ik wel.quote:Op zondag 10 april 2022 08:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, elke punt is een bak geld voor de achterhoede-teams.
Wellesquote:Op zondag 10 april 2022 08:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tiende plaatsen interesseert niemand.
Ja want hij heeft er echt voor moeten rijdenquote:Op zondag 10 april 2022 08:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yes eindelijk Russell met zijn eerste echte podium
Spa 2021 danquote:Op zondag 10 april 2022 08:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Yes eindelijk Russell met zijn eerste echte podium
Ja klopt hij heeft mooi de grootste coureur ooit Lewis achter zich weten te houdenquote:Op zondag 10 april 2022 08:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want hij heeft er echt voor moeten rijden
Nou ja, niet meer of minder dan Leclerc en Perez. En meer dan in Spaquote:Op zondag 10 april 2022 08:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja want hij heeft er echt voor moeten rijden
Dat was een lucky podiumquote:
Verkiezingen in frankrijk vandaag.quote:Op zondag 10 april 2022 08:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Oh is dat vandaag al. Sinds wanneer is dat voor Paris-Roubaix?
tsk, heropvoeding nodig die goat fansquote:Op zondag 10 april 2022 08:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton fanboys erkennen die race niet.
Ja vandaag.quote:Op zondag 10 april 2022 08:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Voor NEC is dat gelijk aan kampioen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de eredivisie zou dat rechterrijtje zijn
Ja maar als Max niet was uitgevallen had die er niet gestaanquote:Op zondag 10 april 2022 08:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, niet meer of minder dan Leclerc en Perez. En meer dan in Spa
Omdat ze bij Mercedes ook doorhebben dat het de beste coureur daar is.quote:Op zondag 10 april 2022 08:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom kreeg Russel geen teamorders? Ik vraag het maar even aan de voorspellers hier?
Als hij zelf uitgevallen was ook niet.quote:Op zondag 10 april 2022 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar als Max niet was uitgevallen had die er niet gestaan
Eerst maar eens het probleem met de afstelling fixen, want Imola gaat ook behoorlijk lastig worden.quote:Op zondag 10 april 2022 08:36 schreef Netsplitter het volgende:
Volgende is Imola. Als ze daar weer een dnf scoren is het over en sluiten. Dan komen ze Ferrari niet meer voorbij.
Zijn we er toch weer ingetuind.quote:Op zondag 10 april 2022 08:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Mercedes gewoon bovenaan het constructeurs kampioenschap
Onderaan linkerrijtje, want 20 deelnemersquote:Op zondag 10 april 2022 08:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In de eredivisie zou dat rechterrijtje zijn
sinds het rbr powertrains is is het eigenlijk al niet goed, veel van hun motoren vallen uit. Honda had dat toch beter op orde.quote:Op zondag 10 april 2022 08:32 schreef Netsplitter het volgende:
Het 'geluk' is (voor de constructeurspunten dan) nog dat Sainz ook is uitgevallenquote:Op zondag 10 april 2022 08:36 schreef Netsplitter het volgende:
Volgende is Imola. Als ze daar weer een dnf scoren is het over en sluiten. Dan komen ze Ferrari niet meer voorbij.
De EU circuits komen nu. Veel bochten. Daar gaan ze geen schijn van kans krijgen op deze manier.quote:Op zondag 10 april 2022 08:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten alles op alles zetten om vanaf nu iedere wedstrijd te winnen
Franse presidentsverkiezingenquote:Op zondag 10 april 2022 08:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Genotquote:Op zondag 10 april 2022 08:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Daar komen ze met nieuwe updates, toch?quote:Op zondag 10 april 2022 08:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst maar eens het probleem met de afstelling fixen, want Imola gaat ook behoorlijk lastig worden.
Ivm Franse verkiezingen zijn de AGR en Parijs-Roubaix dit jaar omgewisseldquote:Op zondag 10 april 2022 08:35 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
onderstuur is het probleem van de RBquote:Op zondag 10 april 2022 08:38 schreef nils7 het volgende:
Terechte winnaar maar RB moet nog even twee tiende zien te vinden.
Gelukkig is het geen seconden werk zoals T vroeger was bij RB en Mercedes.
Het zal echt nog wel wat races richting RB gaan maar ze zullen wel meer tijd moeten vinden in de bochten ipv het rechte stuk nu.
En dat met zo'n beroerde auto. Doen ze toch ergens iets goed.quote:Op zondag 10 april 2022 08:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Ja, heeft de laatste ronde op softs geredenquote:
OK dan is er nu alle tijd om de haat op LEC te gaan richten.quote:Op zondag 10 april 2022 08:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omdat ze bij Mercedes ook doorhebben dat het de beste coureur daar is.
Lewis gaat dat uitzoeken.quote:Op zondag 10 april 2022 08:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom kreeg Russel geen teamorders? Ik vraag het maar even aan de voorspellers hier?
Gewoon net als vrachtwagens sturende achterwielen monteren,quote:Op zondag 10 april 2022 08:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
onderstuur is het probleem van de RB
Het is nog steeds een Hondamotor dit jaar hoorquote:Op zondag 10 april 2022 08:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
sinds het rbr powertrains is is het eigenlijk al niet goed, veel van hun motoren vallen uit. Honda had dat toch beter op orde.
bij Honda waren ze voorzichtig, nu zetten die engineers de kraan vol open.quote:Op zondag 10 april 2022 08:38 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
sinds het rbr powertrains is is het eigenlijk al niet goed, veel van hun motoren vallen uit. Honda had dat toch beter op orde.
Die twee tiende heeft ze geen 36 punten gekost. Eerst de focus maar op betrouwbaarheid.quote:Op zondag 10 april 2022 08:38 schreef nils7 het volgende:
Terechte winnaar maar RB moet nog even twee tiende zien te vinden.
Wat is er mis met Sjarrel?quote:Op zondag 10 april 2022 08:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
OK dan is er nu alle tijd om de haat op LEC te gaan richten.
Is al volop begonnen lees ik zo
Duitse degelijkheid, totaal kleurloos maar toch de punten binnenharkenquote:Op zondag 10 april 2022 08:40 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
En dat met zo'n beroerde auto. Doen ze toch ergens iets goed.
Kun je ook eens een niet kansloze post produceren?quote:Op zondag 10 april 2022 08:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
OK dan is er nu alle tijd om de haat op LEC te gaan richten.
Is al volop begonnen lees ik zo
Vanalles. Maar dat vond ik een paar jaar geleden ook alquote:
Zeg het maar... iets in 2019 geloof ik... ik vind het prima dat Ferrari terug is. Maar ik hoop wel dat Leclerc er nog zwaar voor zal moeten vechten.quote:
Door die auto blijven ze uit de problemenquote:Op zondag 10 april 2022 08:40 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Weinig, gewoon een sympathieke coureur. Het is vooral zuur dat de betrouwbaarheid bij RB de strijd om het kampioenschap zo vroeg al beslist doet lijken.quote:
Maar geen "Vorsprung durch Technik" meerquote:Op zondag 10 april 2022 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duitse degelijkheid, totaal kleurloos maar toch de punten binnenharken
Hahah wtfquote:Op zondag 10 april 2022 08:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Niet de meest sympathieke coureur van het veld. Desondanks is het hem wel gegund natuurlijk.quote:
Duitse degelijkheid.quote:Op zondag 10 april 2022 08:37 schreef Kickinalfa het volgende:
Kijk daar gaat het mis.quote:
Kijk. Dat is waar. Dat vind Mercedes niet leuk idd.quote:Op zondag 10 april 2022 08:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Maar geen "Vorsprung durch Technik" meer
Spoilersquote:Op zondag 10 april 2022 08:44 schreef Peterselieman het volgende:
Hé Viaplay laat de uitslag van de race zien
Het is dit jaar nog een Honda (behalve in naam)quote:Op zondag 10 april 2022 08:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max gaat lekker onder het Red Bull Plof Trains contract uitkomen op deze manier
quote:Op zondag 10 april 2022 08:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het is toch echt een Red Bull “Power” Trainsquote:Op zondag 10 april 2022 08:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is dit jaar nog een Honda (behalve in naam)
Gelukkig zijn die Verstappens über-sympathiek.quote:Op zondag 10 april 2022 08:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kijk daar gaat het mis.
Mensen denken dat men een hekel heeft/had aan Hamilmans omdat hij won.
Fout. Het is gewoon een verschrikkelijk irritant figuur. Net als de pa van Mick. En het TEAM Ferrari. Niet de rijders.
Naar Mercedesquote:
Nee, het is een Hondamotor, behalve in naam. Doe je huiswerkquote:Op zondag 10 april 2022 08:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is toch echt een Red Bull “Power” Trains
Eigenlijk zouden Russel en Yuki samen op een podium moeten staanquote:Op zondag 10 april 2022 08:46 schreef Mano_ het volgende:
Hehe Russel is zo groot dat het lijkt alsof hij op P2 staat
Met Max is niks mis. Net als met Mick. Alleen die vaders he.quote:Op zondag 10 april 2022 08:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn die Verstappens über-sympathiek.
To finish second, first you got to finish.quote:Op zondag 10 april 2022 08:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
RB ook gewoon twee zekere 2e plaatsen weggegooid, nu alweer.
Man man man.
Nee hoor, denk dat je iets hebt gemist de afgelopen tijd wat betreft "echte fans"quote:Op zondag 10 april 2022 08:41 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Is dat belangrijk voor je, een echte race fan zijn?
Man man manquote:Op zondag 10 april 2022 08:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met Max is niks mis. Net als met Mick. Alleen die vaders he.
Pciesquote:Op zondag 10 april 2022 08:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee het is een Red Bull Powertrains.quote:Op zondag 10 april 2022 08:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, het is een Hondamotor, behlave in naam. Doe je huiswerk
Hij heeft gewoon gelijkquote:
Ze zijn toch 2e geworden?quote:Op zondag 10 april 2022 08:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
RB ook gewoon twee zekere 2e plaatsen weggegooid, nu alweer.
Man man man.
Max kan ook ontzettend zeiken en knap onredelijk zijn.quote:Op zondag 10 april 2022 08:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar tegen Micheal kan je weinig hebben nadat ongelukquote:
Volgend jaar naast Sjarrel in de Ferrariquote:Op zondag 10 april 2022 08:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Masr nog gebouwd door Honda. Alleen in naam is het een RBPTquote:Op zondag 10 april 2022 08:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is toch echt een Red Bull “Power” Trains
Hoezo is dat relevant?quote:Op zondag 10 april 2022 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar tegen Micheal kan je weinig hebben nadat ongeluk
En dan is er nog het verschil dat pa Schumacher als mens misschien prima was waar je dat van pa Verstappen niet kan zeggen. Maar als rijder vele malen liever pa Verstappen dan valsspeler Schoenmakers.quote:
Dan is RB een heel goor en ongezond drankje.quote:Op zondag 10 april 2022 08:49 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Volgend jaar naast Sjarrel in de Ferrari
Wel benieuwd of Ferrari hier dan nog zo uitgekotst wordt
Dus is het een Red Bull Power Trainsquote:Op zondag 10 april 2022 08:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Masr nog gebouwd door Honda. Alleen in naam is het een RBPT
Net zoals de Alfa Romeo eigenlijk een Sauber is
Dat heeft er toch niets mee te maken?quote:Op zondag 10 april 2022 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar tegen Micheal kan je weinig hebben nadat ongeluk
Jaquote:Op zondag 10 april 2022 08:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Haha das waar![]()
Maar je snapt het ongetwijfeld.
Geluk hebben. Daar zijn ze goed in.quote:Op zondag 10 april 2022 08:40 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer met een Ferrari petje over straat zonder dat ik non stop ziedende blikken krijgquote:Op zondag 10 april 2022 08:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan is RB een heel goor en ongezond drankje.
Eensquote:Op zondag 10 april 2022 08:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat heeft er toch niets mee te maken?
Ik vond Michael in de Ferrari-tijd een misselijke vent, maar toen hij terug kwam met Mercedes en het niet om kampioenschappen ging was hij imo een stuk sympathieker.
En blijkbaar was Max (hoorde zojuist een interview met hem) er vooraf ook niet zeker van.quote:Op zondag 10 april 2022 08:50 schreef pmponer het volgende:
Toch hadden ze bij de engelsen deze uitkomst al een beetje voorspeld, iig zorgen geuit over de RB van Max
Het enige wat ze doen is heel blijven. Dat is dit seizoen blijkbaar nog belangrijker dan ooit.quote:
Dat is eigenlijk met alle coureurs die niet meer om het kampioenschap strijden, Alonso en Vettel zijn nu leuke coureurs terwijl het in hun topdagen ook misselijke zanikende ventjes warenquote:Op zondag 10 april 2022 08:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik vond Michael in de Ferrari-tijd een misselijke vent, maar toen hij terug kwam met Mercedes en het niet om kampioenschappen ging was hij imo een stuk sympathieker.
Ja, niks mis mee. Alleen gewoon echt heel kut dat de betrouwbaarheid gewoon zoek is bij rbr.quote:Op zondag 10 april 2022 08:50 schreef Cherni het volgende:
Jammer voor Max maar Sjarrel en Ferrari is het ook wel gegund. Ze hebben het gewoon beter voor elkaar bij Ferrari.
Daarvoor was hij al niet zo sympathiek.quote:Op zondag 10 april 2022 08:51 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Vertel het Horner idd.quote:Op zondag 10 april 2022 08:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het enige wat ze doen is heel blijven. Dat is dit seizoen blijkbaar nog belangrijker dan ooit.
Ik denk eerder bij Mercedes want Charles is het lievelingetje bij Ferrariquote:Op zondag 10 april 2022 08:49 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Volgend jaar naast Sjarrel in de Ferrari
Wel benieuwd of Ferrari hier dan nog zo uitgekotst wordt
Ja, het is allemaal niet zo simpelquote:Op zondag 10 april 2022 08:50 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan is er nog het verschil dat pa Schumacher als mens misschien prima was waar je dat van pa Verstappen niet kan zeggen. Maar als rijder vele malen liever pa Verstappen dan valsspeler Schoenmakers.
quote:Op zondag 10 april 2022 08:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het bredere aangepaste circuit is wel goed geweest voor deze race
Niet. Ik vind Red bull gewoon lekkerquote:Op zondag 10 april 2022 08:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan is RB een heel goor en ongezond drankje.
Van voetbalfans zeker. Motorsport staat er juist om bekend dat de fans onderling gewoon normaal doen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:51 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk weer met een Ferrari petje over straat zonder dat ik non stop ziedende blikken krijg
Nee maar ik vind Mercedes niet zo leukquote:Op zondag 10 april 2022 08:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk eerder bij Mercedes want Charles is het lievelingetje bij Ferrari
Ik denk gewoon bij RBR.quote:Op zondag 10 april 2022 08:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk eerder bij Mercedes want Charles is het lievelingetje bij Ferrari
Voornamelijk van de ‘nieuwe’ fans jaquote:Op zondag 10 april 2022 08:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Van voetbalfans zeker. Motorsport staat er juist om bekend dat de fans onderling gewoon normaal doen.
Inderdaad. Zonde dat de betrouwbaarheid er niet is. 2x uitval door pech is voor RBR gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 10 april 2022 08:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja, niks mis mee. Alleen gewoon echt heel kut dat de betrouwbaarheid gewoon zoek is bij rbr.
Het zit je hoog kennelijkquote:Op zondag 10 april 2022 08:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
36 punten verloren door de Plof Trains
Vind je het gek.quote:
Als ze de betrouwbaarheid dit seizoen nog op orde krijgen wel jaquote:
Houdt z’n streak in leven, finishen is podiumquote:Op zondag 10 april 2022 08:55 schreef LTVDK het volgende:
Max heeft wel goede statistieken dit jaar, elke race die die heeft uitgereden heeft die gewonnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |