Hij riep al een paar ronden dat hij tegen het eind van de race voor FL wilde gaan. Maar hij hééft FL al en niemand kan nu sneller. Had ie zelf niet gedachtquote:
Precies. Dit soort verhalen is juist wat de F1 zo fantastisch maaktquote:Op zondag 10 april 2022 08:26 schreef Sabata het volgende:
[..]
En in de jaren 80 experimenteerde ook Ferrari met een te lichte achtervleugel. Bij wegingen verschenen ze dan met een 10 keer zo zwaar exemplaar
DQ lijkt mequote:
Ik ook niet en het midfield is rete spannend alles lijkt aan elkaar gewaagd. Alpine vs Mclaren vs Alpha Tauri vs Alfa Romeo vs Haas. Lekker veel gevechten om positie. Leuk seizoen dit to nu toequote:Op zondag 10 april 2022 08:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ook wel, sowieso is het een hele verademing dat de Merc-dominantie voorbij is. Als dat betekent dat Leclerc WK wordt dan heb ik daar helemaal geen moeite mee
Hij mist Bottas nu alquote:Op zondag 10 april 2022 08:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat het de team haar schuld is dat die achter Russel ligt
Ook het eerste waar ik aan dacht bij dat radioberichtquote:
Schumi Silverstone memoriesquote:Op zondag 10 april 2022 08:29 schreef Doevelaer het volgende:
Pitten in de final lap, ze hebben toch niks te verliezen
"Who are you?quote:Op zondag 10 april 2022 08:28 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Chevy gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |