2 goede coureurs, betrouwbaarder dan RB en qua pace best of the rest.quote:Op zondag 10 april 2022 08:11 schreef Zorro het volgende:
Ik ben vooral mad dat Mercedes met zo'n kutbak met alle geluk gratis toch nog redelijk wat punten in de schoot geworpen krijgt.
Zeker... maar dat was allemaal al bij de 'sores' inbegrepen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja maar met Leclerc zo dik in het geel zet hij gewoon iedere race z’n gehele ploeg op kop van het peloton. Dan krijgt Max echt geen ruimte om vaak ritten te kapen
Remember Silverstone & Hongarije 2021. Verstappen een comfortabele voor sprong en toen dnf en net een top10 finishquote:Op zondag 10 april 2022 08:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ferrari is nog steeds de betere auto. Dan is 45 punten heel erg veel.
Hoe is dit geluk?quote:Op zondag 10 april 2022 08:11 schreef Zorro het volgende:
Ik ben vooral mad dat Mercedes met zo'n kutbak met alle geluk gratis toch nog redelijk wat punten in de schoot geworpen krijgt.
Dat doet hij al het hele weekend Hansquote:Op zondag 10 april 2022 08:15 schreef Netsplitter het volgende:
Eens kijken of Max gewoon zegt dat de auto kut is op dit moment.
Nee.quote:Op zondag 10 april 2022 08:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat Albon hier gewoon punten pakken?
VER was toen ook makkelijk WK geworden als MERC die dubieuze PU er niet in had gegooid.quote:Op zondag 10 april 2022 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Remember Silverstone & Hongarije 2021. Verstappen een comfortabele voor sprong en toen dnf en net een top10 finish
Ja maar die worden hem afgenomen want hij moet nog pittenquote:Op zondag 10 april 2022 08:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat Albon hier gewoon punten pakken?
Zal een gezellige debrief wordenquote:Op zondag 10 april 2022 08:15 schreef Netsplitter het volgende:
Eens kijken of Max gewoon zegt dat de auto kut is op dit moment.
Dat was het wonder dat Hamilton nodig had, en als je moet gaan hopen op wonderen, dan kan je niet echt van een gevecht om het kampioenschap spreken.quote:Op zondag 10 april 2022 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Remember Silverstone & Hongarije 2021. Verstappen een comfortabele voor sprong en toen dnf en net een top10 finish
Waarvan aktequote:Op zondag 10 april 2022 08:14 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zeker... maar dat was allemaal al bij de 'sores' inbegrepen.
Verder blijft het nog steeds 'early season'... ik wil niet persé als een onnozole positivo overkomen, maar it ain't over till it's over.
Of niet 75 punten buiten zijn schuld om was misgelopen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
VER was toen ook makkelijk WK geworden als MERC die dubieuze PU er niet in had gegooid.
Mercedes maakte optimaal gebruik van het reglement jaquote:Op zondag 10 april 2022 08:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
VER was toen ook makkelijk WK geworden als MERC die dubieuze PU er niet in had gegooid.
Je bedoelt zelf wel een betrouwbare auto hebben?quote:Op zondag 10 april 2022 08:16 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ze krijgen voordeel door zaken waar ze zelf geen invloed op hebben.
In Imola 30 kilo afvallen is dit jaar het wonder wat we nodig hebben.quote:Op zondag 10 april 2022 08:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het wonder dat Hamilton nodig had, en als je moet gaan hopen op wonderen, dan kan je niet echt van een gevecht om het kampioenschap spreken.
Dat is de norm, niet de uitzondering.quote:Op zondag 10 april 2022 08:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bedoelt zelf wel een betrouwbare auto hebben?
Ik had echt mijn helm door die garage heen gesmeten.quote:Op zondag 10 april 2022 08:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zal een gezellige debrief worden
Wat vooral jammer is dat we dit jaar zeer waarschijnlijk geen spannend WK krijgen....
Ik nietquote:Op zondag 10 april 2022 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik gun Lecrec ook het wk. Eindelijk een opvolger voor Kimi bij Ferrari (die werd voor het laatst wk coureurs met Ferrari in 2007)
Ferrari met name, Leclerc vind ik minder sympathiek.quote:Op zondag 10 april 2022 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik gun Lecrec ook het wk. Eindelijk een opvolger voor Kimi bij Ferrari (die werd voor het laatst wk coureurs met Ferrari in 2007)
Kimi fan?quote:
THIS IS UNACCEPTABLEquote:Op zondag 10 april 2022 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje Russell straks 2e in het WK
Ik denk niet dat hij Russell voorbij gaat.quote:Op zondag 10 april 2022 08:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
HamGoat straks gewoon met zijn tweede podium van het seizoen.
Bekken zullen schuimen.
Op de provinciale weg een beetje kankeren op die bejaarden voor hem die die tractor maar niet voorbij gaan.quote:
En het blijft toch leuk om te kijken hoe er in de subtop en middenmoot enorm gevochten wordt.quote:
Omdat Hamilton faalde.quote:Op zondag 10 april 2022 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Leuk kampioenschap was ook wel leuk geweestquote:Op zondag 10 april 2022 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kimi fan?
Alles beter dan Lewis wk wordt
Ik ook wel, sowieso is het een hele verademing dat de Merc-dominantie voorbij is. Als dat betekent dat Leclerc WK wordt dan heb ik daar helemaal geen moeite meequote:Op zondag 10 april 2022 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van LECquote:Op zondag 10 april 2022 08:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kimi fan?
Alles beter dan Lewis wk wordt
quote:Op zondag 10 april 2022 08:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op de provinciale weg een beetje kankeren op die bejaarden voor hem die die tractor maar niet voorbij gaan.
Ach, het gevoel is wel te begrijpen. De laatste keer dat Ferrari snel was reden ze met een illegale autoquote:Op zondag 10 april 2022 08:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja en wat voelt daar dan precies illegaal aan?
Alles. Zeg ik toch?quote:Op zondag 10 april 2022 08:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ja en wat voelt daar dan precies illegaal aan?
Dat hebben ze ook zelf wel een beetje veroorzaakt hè 🧐al zeg ik nu niet dat ie illegaal is hoor, ligt gewoon heel mooi op de weg!quote:Op zondag 10 april 2022 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de Red Bull viessnel zou zijn zou niemand hier ook maar een seconde overwegen dat het illegaal is, maar die Ferrari is zo snel, die moet wel illegaal zijn!1!!1
Jaquote:Op zondag 10 april 2022 08:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn ze de race aan het spoileren ja?
Het is ook de combi LEC-Ferrari. Sainz zou dit ook vanaf pole niet lukken.quote:Op zondag 10 april 2022 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de Red Bull viessnel zou zijn zou niemand hier ook maar een seconde overwegen dat het illegaal is, maar die Ferrari is zo snel, die moet wel illegaal zijn!1!!1
Morning wood.quote:
Na acht jaar illegale Mercedes dominantie zouden die mensen wel beter moeten weten.quote:Op zondag 10 april 2022 08:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
of bij RB en die vliegt vaker in de fik daardoorquote:Op zondag 10 april 2022 08:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, het gevoel is wel te begrijpen. De laatste keer dat Ferrari snel was reden ze met een illegale auto
Dat is inherent aan de sport imo. Net alsquote:Op zondag 10 april 2022 08:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ach, het gevoel is wel te begrijpen. De laatste keer dat Ferrari snel was reden ze met een illegale auto
Saai/vermoeiend en illegaal zijn twee verschillende dingen. Ferrari heeft wel iets de schijn tegen na 2019 natuurlijk, daar kan ik in komenquote:Op zondag 10 april 2022 08:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Na acht jaar illegale Mercedes dominantie zouden die mensen wel beter moeten weten.
En in de jaren 80 experimenteerde ook Ferrari met een te lichte achtervleugel. Bij wegingen verschenen ze dan met een 10 keer zo zwaar exemplaarquote:Op zondag 10 april 2022 08:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is inherent aan de sport imo. Net als
BAR-Honda in 2005 met de dubbele brandstoftank, Tyrrell wat lood in de benzinetank spoot bij de laatste stop om te verhullen dat hun auto structureel te licht was, Benetton met mode 13 etc
Absoluut. Neemt niet weg dat de gedachte dat de Ferrari illegaal is niet helemaal uit de lucht komt vallen.quote:Op zondag 10 april 2022 08:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is inherent aan de sport imo. Net als
BAR-Honda in 2005 met de dubbele brandstoftank, Tyrrell wat lood in de benzinetank spoot bij de laatste stop om te verhullen dat hun auto structureel te licht was, Benetton met mode 13 etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |